PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
dat is niet turksquote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
Turken in discussie.
"EH WOLLAH SAHBI WAZMETJIJ"
Ik ga er nog een keer op in.quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef strakkeman het volgende:
[..]
dat komt door het corrupte systeem ja en AZIZ zijn macht maar er is wel omgekocht dat weet jij ook. Dat jullie geen straf hebben gehad doet daar niets aan af
Dat zijn Marokkanen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
Turken in discussie.
"EH WOLLAH SAHBI WAZMETJIJ"
Is Soberso wel Turks?quote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef strakkeman het volgende:
[..]
die chicks zijn soberso de beste tot nu toe
In de paar dagen dat je hier zit nog niet eens.quote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef strakkeman het volgende:
[..]
die chicks zijn soberso de beste tot nu toe
Lurkerquote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In de paar dagen dat je hier zit nog niet eens.
je weet echt niet waarover je praat aziz bezit het wapenhandel in Turkije en krijgt van Nato investeringsrecht in zo een project zoek maar op. Verdiep je eerst in het onderwerp voordat je iets gaat roepenquote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ga er nog een keer op in.
Wie is Aziz Yildirim, hij is niks meer en niks minder dan een voorzitter bij Fenerbahce. Waar zou hij in hemels naam macht over moeten hebben. Als die man zoveel macht had zou hij niet een jaar voor jan lul in de bak hebben gezeten.
volg het topic al wat langerquote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In de paar dagen dat je hier zit nog niet eens.
Hey laat dat nou niet iets zijn waar hij concureert met de grote Erdogan, de grote baas in Turkije.quote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
je weet echt niet waarover je praat aziz bezit het wapenhandel in Turkije en krijgt van Nato investeringsrecht in zo een project zoek maar op. Verdiep je eerst in het onderwerp voordat je iets gaat roepen
Nou vooruit, maar dan nog heb je erg veel OP chicks gemist, ook in de '12 editie. Niet iedereen zit te wachten op 14 jarige smatjesquote:
Trabzonspor geen wonder, maar het seizoen in 2006 was ook alles behalve schoon.quote:
Turkije is ook corrupt dat ontken ik niet maar de honderden bewijzen laten wel zien dat jullie club heeft omgekocht. En nergens ontkent Aziz tegen de rechter is zijn verdediging Galatasaray deed het ookquote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hey laat dat nou niet iets zijn waar hij concureert met de grote Erdogan, de grote baas in Turkije.
Het heeft dus wel allemaal met politiek te maken, Erdogan is dus met zijn bedrijf de lachende derde geworden doordat hij rond de 40 miljard dollar bij kon schrijven.
Voetbal + Politiek + Turkije = Corruptie.
Zoiets was een jaar of 2 geleden ook hier gepost over een fixed matchquote:
Volgens mij spelen ze daar wel aardig basketbal in Constantinopel.quote:Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
Galatasaray en Fenerbahce is toch een club?
ja Basketbal is wel een sport waarin Turkije uitblinkt in de Euroleauge komen Turkse clubs wel verquote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze daar wel aardig basketbal in Constantinopel.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Revontulet het volgende:
turks voetbal
Doen alsof turks voetbal er toe doet
tijd en moeite steken in turks voetbal
turks voetbal
quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Revontulet het volgende:
turks voetbal
Doen alsof turks voetbal er toe doet
tijd en moeite steken in turks voetbal
turks voetbal
Maar het grappige is dat we de fix door dachten te hebben, maar er compleet naast zatenquote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Trabzonspor geen wonder, maar het seizoen in 2006 was ook alles behalve schoon.
Hij heeft meerdere dingen verteld, maar dat vermeld je dan weer niet. Zoals dat hij bijna een miljoen euro in een koffer heeft overhandigd.quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Turkije is ook corrupt dat ontken ik niet maar de honderden bewijzen laten wel zien dat jullie club heeft omgekocht. En nergens ontkent Aziz tegen de rechter is zijn verdediging Galatasaray deed het ook
We hebben nog een Serviër nodig zodat we ook met jou kunnen rellen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef BDIL het volgende:
Echt 300 topic's gaan hier over SC , 30 over tampering en 11 over FUT![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet Elton en John in 1 team.
Draag me weg .
het kan niet kwijtgescholden worden de rechter heeft geoordeeld. En als Fenerbahce zo schoon is als jij beweert waarom dan de zaak CAS opgeven omdat jullie zo corrupt als de pest warenquote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere dingen verteld, maar dat vermeld je dan weer niet. Zoals dat hij bijna een miljoen euro in een koffer heeft overhandigd.En dat hij op het begin beschuldigd werd van 19 wedtrijden en later waren het er nog maar 4.
En de mini cooper die voor de zuster van Korcan (keeper van Sivasspor) is gekocht, maar die gozer had geen zusje.
En nog veel meer dingen die allemaal met keiharde feiten de wereld zijn uitgeholpen, maar het heeft zo geen zin om het hier vol te gaan spammen met de corrupte dingen uit Turkije. Het is nu een welles en nietus verhaal geworden. Fenerbahce is officieel kampioen verklaart van 2011 en de voorzitter heeft een celstraf gekregen dat nog niet is bevestigd.
Zal me niks verbazen als het allemaal kwijtgescholden word. Waar ga je dan op leunen?
quote:Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet Elton en John in 1 team.
Draag me weg .
13kquote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je die inler gekocht
quote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm is dit een soort racistische moord grap tegen Djourou
Ansaldi Cambiasso/Zanetti IF Colocinni BPL Keeptertquote:
nee ik hou er ook over op het heeft geen zin te discussiëren als hij denkt dat hij gelijk heeftquote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Revontulet het volgende:
wolla boys gtfoe ophouden met dat turkengelul, open er lekker een nieuw topic over het intreseert niemand een flikker en neemt aardig wat ruimte in in dit topic
Denk je nou echt dat die tijd heeft om zijn squad af te maken?quote:
Dat maken we zelf wel uitquote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Revontulet het volgende:
wolla boys gtfoe ophouden met dat turkengelul, open er lekker een nieuw topic over het intreseert niemand een flikker en neemt aardig wat ruimte in in dit topic
Welkom in dit topic.quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Revontulet het volgende:
genoeg tijd die man, hij traint paar uurtjes per dag en de rest fifaquote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die tijd heeft om zijn squad af te maken?
Er is genoeg ruimte als je uit de kast wilt komenquote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Revontulet het volgende:
Volgens mij is dit helemaal niet waar.quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
genoeg tijd die man, hij traint paar uurtjes per dag en de rest fifa
hij heet op Xbox live: RonaldoSucks86
De spelling van een gemiddelde Turk is van een hoger niveau dan bovenstaand stukje prozaquote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Revontulet het volgende:
heb ge-editquote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij is dit helemaal niet waar.
DITquote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is genoeg ruimte als je uit de kast wilt komen
Niet overdrijvenquote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De spelling van een gemiddelde Turk is van een hoger niveau dan bovenstaand stukje proza
Eens.quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Revontulet het volgende:
nou hoor, ik wil ook gewoon is internetheld spelen
Post pics van je zus en maquote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Revontulet het volgende:
nou hoor, ik wil ook gewoon is internetheld spelen
Rick op het eindquote:Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanavond eindelijk weer Futten
De nieuwe Walking dead btw
Begin eens met hoofdletters aan het begin van je zin, dat kan helpen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Revontulet het volgende:
iedereen doet gelijk zo naar, ik ben ook maar een onzeker jongetje die bij de stoere jongens wil horen
SPOILER!!!!!!!quote:Op maandag 5 november 2012 16:25 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Rick op het eind
Denk dat die volgende episodes echt een wrak is
*dat.quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Revontulet het volgende:
iedereen doet gelijk zo naar, ik ben ook maar een onzeker jongetje die bij de stoere jongens wil horen
SPOILERRRRRRRquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rick wordt verkracht door zombies
beter ga je weer terug naar tweakersquote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Revontulet het volgende:
Govvedomme lijkt wel of ik op tweakers terecht ben gekomen met al die taalnazi's
Hij wordt verkracht door tig zombiesquote:
Leider van EAquote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
Kortom: Rick wordt verkracht door zombies, gaat dood en komt terug als koning van de zombies.
Wie is Rick?
Nee!!! ik vind het hier leukerquote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter ga je weer terug naar tweakers
Alleen als je door mijn test komtquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee!!! ik vind het hier leukerik zal stil zijn en me gedragen, mag ik dan blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |