abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118851076

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
If not now, then when.
pi_118851094
Snakey, kun je er nog een 'A' voor plakken aub. :+
If not now, then when.
pi_118851208
"A" [Bodybuilding] (#281) int Nuttin' But A Peanut

zo dus?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118851234
Ain't Nuttin' But A Peanut moet het zijn.
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 15:57:48 #5
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118851389
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Snakey het volgende:
done
Thnx.
If not now, then when.
pi_118851934
Die gozer is er blijkbaar nog wel mee bezig, hij heeft alleen alle oude filmpjes op privé gezet schijnbaar.

Hij is volgens mij wel redelijk afgevallen.
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 16:13:22 #8
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  maandag 5 november 2012 @ 16:18:46 #9
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_118852186
Jammer dat hij niet in zichzelf gelooft, of het geduld er niet voor heeft, dat hij ook zonder al dat spul progressie kan boeken :)
Confidence through competence
  maandag 5 november 2012 @ 16:20:06 #10
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118852257
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gozer is er blijkbaar nog wel mee bezig, hij heeft alleen alle oude filmpjes op privé gezet schijnbaar.

Hij is volgens mij wel redelijk afgevallen.
Over wie gaat dit?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_118852433
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
Jammer dat hij niet in zichzelf gelooft, of het geduld er niet voor heeft, dat hij ook zonder al dat spul progressie kan boeken :)
True. Ik vind het ook vaag waarom hij wekenlang zo licht traint.

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef seto het volgende:

[..]

Over wie gaat dit?
Die gozer die DNP samen met 18 andere supps in neemt om af te vallen.
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 16:25:53 #12
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118852526
Oh lol, klinkt erg gezond.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_118852727
Net gesquat gebench pressed en gedeadlift, squatten en benchpressen ging verassend goed. Ik vond het alleen lastig met deadliften een holle rug te houden bij het neerleggen.
Voel trouwens mijn benen al terwijl ik met een lege stang gesquat heb.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  maandag 5 november 2012 @ 16:40:10 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_118853251
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

Waarom überhaupt je tijd verdoen aan zo'n randdebiel. Bijna net zo interessant als mensen in de gym die squatten op een gymball, of curls met hun onderrug doen, of gasten die roepen dat ze iedere 3 maanden nieuwe broeken moeten kopen door het squatten.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 5 november 2012 @ 16:40:47 #15
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_118853283
Vandaag eens gespeeld met wat choco whey die ik nog had staan. Vind choco niet te pruimen als drink-smaak en word er altijd een beetje misselijk van in een shake. Aldus:

- 4 scheppen chocolade whey
- 3 scheppen pindakaas
- Kopje havermout
- Kopje melk

Zwaar door elkaar mengen en in de koelkast pleuren. Ben benieuwd of er een eetbare eiwitreep uitkomt :')

Volgende keer wil ik dit gaan proberen. Protein cake:

- 4 scheppen chocolade whey
- Kopje bloem (van havermout)
- 3 scheppen pindakaas
- 2 eiwitten
- Paar schepjes zoetstof

In de oven pleuren en bakken die handel.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_118853288
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

Hij gaf in een eerder filmpje aan dit voor de juiste form te doen. Ik hoop dat hij na een week of iets wel een dusdanig redelijke form heeft dat er wat gewicht op kan.

Maar blijkbaar niet dus. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118853303
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 16:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom überhaupt je tijd verdoen aan zo'n randdebiel. Bijna net zo interessant als mensen in de gym die squatten op een gymball, of curls met hun onderrug doen, of gasten die roepen dat ze iedere 3 maanden nieuwe broeken moeten kopen door het squatten.

[ afbeelding ]
Omdat ik laatst een keer zei dat hij gestopt was, vandaar.
If not now, then when.
  maandag 5 november 2012 @ 16:58:48 #18
77130 star_gazer
pi_118854104
Vraag me af; wat is beter om mee te bakken. Casseine of whey?
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 5 november 2012 @ 17:44:13 #19
77130 star_gazer
pi_118855979
Fotootje. Vraag me niet wat die bobbel onder mn obliques is. Vreemde beliching of een tumor ofzo :")

SPOILER
En nog een fotootje. Nog steeds moeite met vet rondom de (helaas verder enrnstig misvormde) lower abs... Moet de boel echt straktrekken om wat te zien. Hopelijk gaat yohimbine me daarmee helpen.

SPOILER
Tot slot. Bitches be mirin' my serratus

SPOILER
-
pi_118856094
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef star_gazer het volgende:
Fotootje. Vraag me niet wat die bobbel onder mn obliques is. Vreemde beliching of een tumor ofzo :")

SPOILER
En nog een fotootje. Nog steeds moeite met vet rondom de (helaas verder enrnstig misvormde) lower abs... Moet de boel echt straktrekken om wat te zien. Hopelijk gaat yohimbine me daarmee helpen.

SPOILER
Tot slot. Bitches be mirin' my serratus

SPOILER
Stats+lengte? Ziet er wel goed uit man zoveel vet zit er niet meer toch?
  maandag 5 november 2012 @ 17:54:29 #21
77130 star_gazer
pi_118856466
1m74@71kg.

DL: 5x125
BP: 3x5x75 ;(
SQ: 3x5x95
OHP: 3x5x47.5 ;(

Presses zijn erg zwak. Triceps zijn zwaar poep, terwijl schouders en borst nog wel willen. Hoop nog een kilo of twee a drie te cutten voor de zomer en dan aan een slow leangains style bulk te gaan.

Dat laatste zwembandje zijn wel echt de laatste loodjes. Het wil er maar niet vanaf ;( toch maar eens Yohimbine proberen; schijnt selectief de alfa-2 receptoren te blokkeren en je krijgt er blijkbaar een godsgruwelijk harde lul van ook :7
-
pi_118856669
Sorry sg, maar welk zwembandje? Herken het wel hoor.. Het nooit genoeg vinden..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 5 november 2012 @ 18:00:49 #23
77130 star_gazer
pi_118856762
Ik trek op die foto het vet wat naar beneden. Heb een andere foto waarop je het beter ziet maar die komt later (zit op mobiel en weet niet hoe ik een foto moet delen).
-
pi_118856817
Zijn die zwembandjes niet gewoon je obliques?
  maandag 5 november 2012 @ 18:03:57 #25
77130 star_gazer
pi_118856916
Obliques kan je niet vastpakken en inknijpen. Ze bedekken ook je onderste abs (onser de navel) niet :P

Ik wil echt kurkdroog (ambitieus doel: 8%) staan deze zomer. Heb ik wel recht op na een tijd hard werken. Dan duurt het maar wat langer allemaal. Noem
me wat mij betreft een beachboy (ik squat...), maar ik wil eerst genieten en heb geen haast :)

Groot ben ik nog niet, maar mijn bedoeling is mezelf opmaken voor een langzame (0/+20%), schone leangains bulk op pak m beet 12%. Daar wil ik in februari, als hier de zomer ten einde loopt, rustig aan gaan beginnen.

[ Bericht 16% gewijzigd door star_gazer op 05-11-2012 18:17:00 ]
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')