Ik moet al gapen als ik het lees. Nee, doe mij maar een Sunseeker Predator 108 met het juiste vrouwelijke personeel dan. Ieder zijn ding.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik het lees. Nee, ik denk dat ik Evie opkoop en haar de hele dag als bunny voor mij heen en weer ga laten lopen.
O daar ben ik wel goed inquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg dat je in z'n testament komt en pijp hem vervolgens richting een hartverlamming.
Einstein verkocht dan ook geen producten. Schijnt te helpen om rijk te wordenquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die arme jongen verdient minstens een biljoen hoor
Volgens mij was Einstein ook geen miljardair overigens....
Yes pleasequote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef Evie het volgende:
[..]Als er foto's van zijn laat ik ze wel eens zien
Goed puntquote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar kom je maar op 1 manier achter he
Jajaja, een ieder die hier al wat langer meepost kan zich de uitgebreide verslagen van Peu nog prima herinneren.quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef Evie het volgende:
O daar ben ik wel goed in![]()
![]()
Maar willen is een ander verhaal...
Het verkopen van producten heeft niks te maken met het verdienen van geld, wel met het ontvangen van geld. Da's iets anders.quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Einstein verkocht dan ook geen producten. Schijnt te helpen om rijk te worden
Ik doe mezelf al op regelmatige basisquote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt serieus ik zou mezelf zo doen.. als hoe ik er uitzag![]()
Welke man doet zichzelf nou niet johquote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe mezelf al op regelmatige basis
Oja kut ik vergis me steedsquote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het verkopen van producten heeft niks te maken met het verdienen van geld, wel met het ontvangen van geld. Da's iets anders.
Verdomme ik ben laat
Einstein heeft voor de kernbom gezorgd.quote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die arme jongen verdient minstens een biljoen hoor
Volgens mij was Einstein ook geen miljardair overigens....
Van mij had Einstein ook wel een miljard mogen hebben hoor, enkel om wat hij heeft betekend. Maar ja, zo werkt het niet, he.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het verkopen van producten heeft niks te maken met het verdienen van geld, wel met het ontvangen van geld. Da's iets anders.
Verdomme ik ben laat
Hij wist niet dat ie misbruikt zou worden voor dit soort doeleinden...quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Einstein heeft voor de kernbom gezorgd.
Nee? De zet van bol.com om de handel open te gooien voor derden schijnt anders redelijk zijn vruchten af te werken. Persoonlijk vind ik zoiets wel hun verdienste.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdomme ik ben laat
Dan heeft hij in elk geval wel een paar miljoen gehaald.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij scoort nog dagelijks.quote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heeft hij in elk geval wel een paar miljoen gehaald.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heeft hij in elk geval wel een paar miljoen gehaald.
Was dat niet Oppenheimer?quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Als hij een euro kreeg voor elke arme schoenmaker die hij daardoor heeft afgemaakt..
En daar was nummer vierquote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Als hij een euro kreeg voor elke arme schoenmaker die hij daardoor heeft afgemaakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |