Tja.....ik stap ook niet over....lijkt me niet handig....bij sommige verzekeraars moet je een vragenlijst invullen. Aangezien ik toch al chronish ziek ben en aardig wat kost per jaar.....blijf ik lekker zitten waar ik zit.quote:Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
pffff meilijk allemaal die zorgverzekering.
Wij gaan het indanks mijn COPD toch even rustig bekijken, wellicht dat er wat van de prijs af kanquote:Op maandag 19 november 2012 17:03 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Tja.....ik stap ook niet over....lijkt me niet handig....bij sommige verzekeraars moet je een vragenlijst invullen. Aangezien ik toch al chronish ziek ben en aardig wat kost per jaar.....blijf ik lekker zitten waar ik zit.
Ik heb in ieder geval nog nooit problemen gehad met CZquote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij gaan het indanks mijn COPD toch even rustig bekijken, wellicht dat er wat van de prijs af kan
Die vragen stellen echt helemaal niks voor! Gewoon even bellen!quote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef mephisto92 het volgende:
heey ik had laatst gesolliciteerd via de website, maar heb hun telefoontje gemist. Nu moet ik ze terugbellen, maar weet niet echt wat voor vragen ik kan verwachten. Ik heb altijd al moeite gehad om mensen te bellen, dus als iemand tips heeft zou ik het erg waarderen.
Het scheelt wel, maar je krijgt 10% korting bij maatschappijen die niet de goedkoopste zijn. Ik zit nu bij Anderzorg, veel goedkoper kan het niet (basis is EUR 96,25 per maand, en met een extra vrijwillig eigen risico van EUR 500 zelfs maar EUR 72,25). Vorig jaar, toen ik wat minder uren maakte dan nu en maximale zorgtoeslag kreeg (EUR 69) was ik bijna gratis verzekerd.quote:Op maandag 19 november 2012 16:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zit nu particulier bij Ditzo, en betaal ¤124 per maand, toch eens kijken of een verzekering via PostNL goedkoper kan zijn.
Ik heb nu net even alles voor mijzelf doorberekend en als ik het goed is ga ik ongeveer 96 cent per maand aan mijn zorgverzekering kwijt zijn. Dan heb ik natuurlijk zorgtoeslag er al afgetrokken.Dan blijft alleen het eigen risico van 350 euro over die ik hopelijk niet nodig heb.quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het scheelt wel, maar je krijgt 10% korting bij maatschappijen die niet de goedkoopste zijn. Ik zit nu bij Anderzorg, veel goedkoper kan het niet (basis is EUR 96,25 per maand, en met een extra vrijwillig eigen risico van EUR 500 zelfs maar EUR 72,25). Vorig jaar, toen ik wat minder uren maakte dan nu en maximale zorgtoeslag kreeg (EUR 69) was ik bijna gratis verzekerd.
Mooooooi!quote:Op dinsdag 20 november 2012 06:26 schreef Selestha het volgende:
Wie trippelt daar door ons landje?
Zijn schimmel in een draf?
Met een mijter op z'n kneiter?
En in z'n knuist een staf?
Het is Nicolaas met zijn Pieten
wat zijn hun pakken mooi!
Zij zijn wel olijk en wel vrolijk
maar nochtans van bedenkelijk allooi..
Want dit jaar doen ze't anders:
de brįven gaan in de zak![]()
Terwijl de vlegels en de vlerken
getooid worden in een pak!
Ja, dat gebeurd hier ook hoor. Van de week had ik er ook een.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:59 schreef Deezertje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ern_beschimpt__.html
och, als mensen wel erg tekeer gaan dan kun je nog altijd zeggen dat ze voortaan de post vanaf de vestiging op moeten halen. Gebeurt niet vaak, maar het kan helpenquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:59 schreef Deezertje het volgende:
Mooie tas heeft die dame op de foto voor op haar fiets zitten!quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:59 schreef Deezertje het volgende:
Dat is de nieuwe stuurtas. Die is voor wanneer het 3-bundelsysteem ingaat. Maar op mijn vestiging is ķe ook al verkrijgbaar, ook al werken we nog op de oude manier. Er gaat meer in dan in de oude stuurtas, maar hij is enkel op een (bijgeleverde) voordrager te monteren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:05 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Mooie tas heeft die dame op de foto voor op haar fiets zitten!
Ik wil er ook zo een.
Jezus. Je kunt wel weer merken waar het tuig van dit land woont.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:59 schreef Deezertje het volgende:
In het geval van bezorgers zijn deze vragen een beetje moeilijk te beantwoorden, maar here goes:quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:05 schreef HeyMrPostman het volgende:
1 Hoe is de werksfeer op de werkvloer?
2 Hoeveel collega's zijn er er en hoe gaan deze collega's onderling met elkaar om?
3 Wat voor type is de werkgever/baas?
4 Hoe ziet de werksituatie er op de werkvloer uit?
5 Hoeveel uren moet je minimaal werken om deze baan uit te kunnen voeren?
6 Hoe zien de werkzaamheden er precies uit?
7 Wat verwacht de werkgever van de werknemer?
8 Hoeveel inkomen kan ik met deze baan verdienen?
9 Hoe hoog is het werktempo?
10 Hoe vaak heb je tijdens een werkdag pauze?
11 Is er een mogelijkheid om hulp/advies te vragen als de werknemer dit nodig heeft?
Niet zomaar aangetekenden maar zelfs legitimatiezendingen, die mogen dus echt alleen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs door de geadresseerde aangenomen worden. Dus ook niet door familie. Leverde altijd vermoeiende gesprekken op aan de deur van de minder begripvolle/domme medemens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:01 schreef SKBlondie het volgende:
Hier ook maar eenmaal hah (jumbo) en niet al teveel post.
We kregen trouwens zaterdag een sms'je dat ze per ongelijk aangetekende brieven van de Rabobank bij onze wijken hadden gesorteerd. Die mochten we dus NIET bezorgen maar moesten die terugsturen naar het sorteercentrum (via rode mapje). Heb er zaterdag 2 uitgevist. Je zou denken dat ze een dergelijke fout niet nog een keer maken. Maar vandaag zaten ze er weer tussen (vier stuks ditmaal).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |