PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
quote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef laucas het volgende:
[..]
De fysieke verschijning van G. Zeefuik.
Knap! Hopen dat het uiteindelijk tot een plekje in het 1e komt bij RKC of een andere club in de Eredivisie/Jupiler League.quote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik speel daar in het tweede, zat dicht tegen het eerste aan.
Dat is altijd +1quote:
Laat maar, je snapt de grap niet.quote:
Klopt.quote:Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde vroeger in mijn Yu-Gi-Oh deck ook altijd shiny kaarten hebben ondanks alle commons die er van kaarten uitkwamenIn FUT maakt het niet uit, als iemand non-shiny is met goede stats gebruik ik die gewoon. Dit jaar zijn er zoveel goede non-shiny silvers
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yu-Gi-Ohquote:Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde vroeger in mijn Yu-Gi-Oh deck ook altijd shiny kaarten hebben ondanks alle commons die er van kaarten uitkwamenIn FUT maakt het niet uit, als iemand non-shiny is met goede stats gebruik ik die gewoon. Dit jaar zijn er zoveel goede non-shiny silvers
quote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef Der_Rudi het volgende:
Iemand anders last van onzichtbare ballen? Heb dat nu al twee potjes op rij
quote:Op maandag 5 november 2012 13:37 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben wel wat van elkaar weg zo.hahaha wauw...het drong me pas later door dat dat KFC gesjopt was...dacht even serieus dat dat de sponsor wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Er zijn werkelijk tientallen mogelijkhedenquote:
Ik heb een paar keer meegedaan aan een toernooi in de Spellekijn in Leeuwarden maar ik heb nooit iets gewonnen. Ik had toch best goede kaarten (die ik nu overigens nog steeds hebquote:Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Yu-Gi-Oh
Weet nog dat ik meedeed aan een of ander toernooi bij de Toys'R'Us. Kon je toen een shiney Time Wizard winnen en nog een kaart die even sterk was als een Dark Magician. Goeie ouwetijd toen met Monster Reborn de monsters terughalen van je tegenstander.
Zaterdag ook een paar keer last van gehad, toen ik toevallig thuis tegen een maatje wilde gamen.quote:
Ik had best een goed deck toen. Waren echt groep 8 tijden toen. Elke pauze met klasgenoten spelen, daarna mijn deck verkocht aan iemand toen ik door kreeg dat die rage wat minder werd.quote:Op maandag 5 november 2012 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer meegedaan aan een toernooi in de Spellekijn in Leeuwarden maar ik heb nooit iets gewonnen. Ik had toch best goede kaarten (die ik nu overigens nog steeds heb)
Derde keer op rij nuquote:Op maandag 5 november 2012 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zaterdag ook een paar keer last van gehad, toen ik toevallig thuis tegen een maatje wilde gamen.
We speelden beiden met Barca, daardoor ging het misschien fout. Toen ik mijn ploeg veranderde in Bayern was de bal ineens terugquote:
quote:
570000 op xbox maar als ik op spelers zoek waar ik normaal mee trade, zijn er amper spelers onder 1u te koop. Komt door die tradepile glitch en het tijdstipquote:
Lol, eerste wedstrijd 2-2 gespeeld. Opeens liep Benzia achter de verdediging en kon de 2-2 erin. Geen idee waar de bal vandaan kwamquote:Op maandag 5 november 2012 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
We speelden beiden met Barca, daardoor ging het misschien fout. Toen ik mijn ploeg veranderde in Bayern was de bal ineens terug
Spelen zonder bal levert wel erg komische beelden op trouwens
Hoeveel is die waard? Had hem 2 weken terug voor 37K gekocht op de PS3.quote:Op maandag 5 november 2012 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eindelijk een speler die meer dan 10k oplevert in een pakkie.
Hulkie
Edit: mijn eerste echt goede speler dit jaar, en heb toch een stuk of 30 packs geopend intussen.
Dan ben je inmiddels 6k verloren door inflatiequote:Op maandag 5 november 2012 13:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoeveel is die waard? Had hem 2 weken terug voor 37K gekocht op de PS3.
Mooi dus hij is nu 31K, had hem weer verkocht voor 40K nadat ik met mijn team paar keer verloor.quote:Op maandag 5 november 2012 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan ben je inmiddels 6k verloren door inflatie
natuurlijk. Ben nu niet thuis maar zal hem straks geven als ik het niet vergeet.quote:
Fuszy is toch ook 22quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7965/
Waarom ben jij 2* skills?quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
natuurlijk. Ben nu niet thuis maar zal hem straks geven als ik het niet vergeet.
Hij dacht zeker dat je niet oplettequote:Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Darksonic is mij aan het undercutten_________!
quote:Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij dacht zeker dat je niet oplette
Gaat iemand me uitleggen wat undercutten is? Alvast bedanktquote:Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Darksonic is mij aan het undercutten_________!
Schaamhaar knippen?quote:Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat iemand me uitleggen wat undercutten is? Alvast bedankt
Spelers onder de marktwaarde (of afgesproken waarde) op de markt zetten.quote:Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat iemand me uitleggen wat undercutten is? Alvast bedankt
Da's geen hele stabiele pricefix danquote:Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spelers onder de marktwaarde (of afgesproken waarde) op de markt zetten.
Brede Hangelandquote:Op maandag 5 november 2012 14:21 schreef DutchSL het volgende:
Pakje 1: [ afbeelding ]
Slechte spelers, maar toch een beetje profit met CF->ST en 4231 formatiekaartje.
Hamsik price fix? Hij is alleen maar gedaald?quote:Op maandag 5 november 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
Gisteren had ik 8K, nu heb ik [ afbeelding ]
Heb geen teams verkocht, enkel de spelers van mijn pricefix weg, IF Hamsik weg, If Nugent weg.
Katsjing
Ik had hem voor 42K als CM in 4-4-2, vanacht voor 50K weg.quote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hamsik price fix? Hij is alleen maar gedaald?
Zou gwn Juve maken. Geile kaart die Montelivio.quote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef Anonymous61 het volgende:
Zwarte kaartjes behouden of goeie serie a team maken? tips?
[ afbeelding ]
----- Spelers van zn pricefix ----- IF Hamsik ----- IF Nugent.quote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hamsik price fix? Hij is alleen maar gedaald?
Ik wou hamsik if halen 46k maarja..quote:Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had hem voor 42K als CM in 4-4-2, vanacht voor 50K weg.
IF Nugent had ik voor 27K en voor 63K weg
quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, kijk maar bij de reacties onder die Stans.
En toch ga ik er niet intrappen, lol.quote:
speel dan H2H ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zou gwn Juve maken. Geile kaart die Montelivio.
Niet doen, hij is echt crap qua prijzen. Hij stijgt niet, ik had mazzel dat iemand hem er voor veel te weinig als CM op zette.quote:Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ik wou hamsik if halen 46k maarja..
Ik had gister 1 IF Austin verkocht voor 55kquote:Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had hem voor 42K als CM in 4-4-2, vanacht voor 50K weg.
IF Nugent had ik voor 27K en voor 63K weg
Zowiezo Qua en Osvaldo IF en CB IF weg.. IF Inler weet ik niet.. En Montolivo IF??? weg of sneijder en hamsik cam?quote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef Anonymous61 het volgende:
Robinho en Sneijder gehaald ;p
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef v0lt026 het volgende:
http://video.sport1.nl/ma(...)-buitenspelgoal-telt
Wat een baas die Sierd!
Wat een baas die Sierd!
Javiquote:Op maandag 5 november 2012 14:27 schreef DutchSL het volgende:
Pacepack.
[ afbeelding ]
Drie packs geopend, heb er twee terug verdiend denk ik.
gr gr
Haha precies ook de tekst van dat commentaar op FIFAquote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef v0lt026 het volgende:
Wat een baas die Sierd!
Valt best mee danquote:Op maandag 5 november 2012 14:27 schreef DutchSL het volgende:
Pacepack.
[ afbeelding ]
Drie packs geopend, heb er twee terug verdiend denk ik.
gr gr
In het echt is hij helemaal niet zo traag, maar ze zijn vergeten zijn stats aan te passen toen hij La Liga verliet.quote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Javiecht erg goed is hij, ook al is hij niet echt snel maar ik vond hem echt heel erg goed
Wat een baas die Sierd!
Wat een baas die Sierd!
Mijn koffiequote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef v0lt026 het volgende:
Wat een baas die Sierd!
Ja faaltje hij speelt weer bij bij Milan (het klootzakje) . Maar dan nog zou hij beter Juve kunnen maken bazenteam is dat gr gr je moeder.quote:
vond het eerst een irritante eikel, maar hij blijkt toch wel geniaal te zijnquote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef v0lt026 het volgende:
Wat een baas die Sierd!
Wat een baas die Sierd!
MIjn koffie in ieder geval niet, die heb ik net opquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 14:32 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn set piece was net weer succesvol, Elyounoussi![]()
Goal
Wat een kutweekend zeg.quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
MIjn koffie in ieder geval niet, die heb ik net op
Daar heb je groot gelijk in helaasquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt wel maar 3/4 schoten binnen de 16.
Speel je kansen gewooon verder uit.
Moeilijke hoekquote:Op maandag 5 november 2012 14:32 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn set piece was net weer succesvol, Elyounoussi![]()
Goal
Ja de corner ervoor deed ik die set piece ook maar vanuit een betere hoek, toen hield de keeper hem. Dus dacht nu moet ik hem niet op dezelfde plek doen, dan verwacht hijquote:
quagliarella verkopen?? 96 afstandschoten.. ? :Squote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef Anonymous61 het volgende:
Robinho en Sneijder gehaald ;p
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef v0lt026 het volgende:
Wat een baas die Sierd!
Whehehequote:
Nieuwe episode net uitquote:Op maandag 5 november 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
IK moet eigenlijk leren voor bedrijfseconomie maar the walking dead moet ik ook kijken
Zieke pace die CB'squote:
nobody cares :S :S :S ?? XDquote:Op maandag 5 november 2012 14:39 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
quagliarella verkopen?? 96 afstandschoten.. ? :S
Die IF Lopo was toen maar 20k ofzo, die zou nu zeker 10x zoveel waard zijn als hij zulke stats hadquote:Op maandag 5 november 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zieke pace die CB'svergeleken met nu
Nu dit:quote:Op maandag 5 november 2012 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha alleen maar trash in je pakje
David Silva in een bronze pack krijgen is nooit grappig.quote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nu dit:
[ afbeelding ]
Suarez in packmomentje ----> Rage Quit
quote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nu dit:
[ afbeelding ]
Suarez in packmomentje ----> Rage Quit
Ja maar hier kon het nogquote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
David Silva in een bronze pack krijgen is nooit grappig.
mits goedkoper dan Marceloquote:Op maandag 5 november 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
Filipe Luis zal wel vrij populair worden, daar maar wat van inslaan morgen ofzo.
Anders ookquote:
Vrije trap is inderdaad wel handig als linkspootquote:Op maandag 5 november 2012 14:55 schreef vandermar het volgende:
En 3* skills en verdedigend sterk en aanvallend ook sterk en een goede vrije trap!
Ja idd!quote:Op maandag 5 november 2012 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
jeuj mijn items zijn van expired af
Eindelijk, kan ik weer spelen, aangezien ik er 15 contracten had staanquote:
Ja, iedereen hier is verslaafd.quote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef NumberSeven het volgende:
Is fut het leukste en meest uitdagende onderdeel van fifa? Ik wil er aan beginnen maar zit nog te spelen h2h in seizoenen om het eerst een beetje onder de knie te krijgen. Speel net een maandje fifa.
quote:
Vorig jaar meer dan duizend topics, en dat gaan we dit jaar waarschijnlijk verbeteren. FUT is dus niet zo leukquote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef NumberSeven het volgende:
Is fut het leukste en meest uitdagende onderdeel van fifa? Ik wil er aan beginnen maar zit nog te spelen h2h in seizoenen om het eerst een beetje onder de knie te krijgen. Speel net een maandje fifa.
Als het leuk was zouden we meer spelen en minder postenquote:Op maandag 5 november 2012 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar meer dan duizend topics, en dat gaan we dit jaar waarschijnlijk verbeteren. FUT is dus niet zo leuk
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 15:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee joh, dat was de mode in de 16e eeuw
Ik vind h2h al verslavend, maar kun je in 13 je eigen tenues ontwerpen? In 12 kon het volgens mij niet.quote:
Neequote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik vind h2h al verslavend, maar kun je in 13 je eigen tenues ontwerpen? In 12 kon het volgens mij niet.
Nee maar je hebt keuze genoeg!quote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik vind h2h al verslavend, maar kun je in 13 je eigen tenues ontwerpen? In 12 kon het volgens mij niet.
Niet aan beginnenquote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef NumberSeven het volgende:
Je komt het hier vragen, we raden het collectief af, en toch... Sommige mensenquote:Op maandag 5 november 2012 15:13 schreef NumberSeven het volgende:
lol, ik vind h2h al gruwelijk, kan me niet voorstellen hoe fut dan zal zijn met de eindeloze mogelijkheden die je hebt. Ik ga vandaag alvast een begin maken dan. #Team Salamanca
Ik ga dus een zware verslaving tegemoet zo te zien, hoeveel uur per dag gaat het worden haha.quote:Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je komt het hier vragen, we raden het collectief af, en toch... Sommige mensen![]()
Evenwel veel plezier
25 uur per dag. Minstens.quote:Op maandag 5 november 2012 15:16 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik ga dus een zware verslaving tegemoet zo te zien, hoeveel uur per dag gaat het worden haha.
5quote:Op maandag 5 november 2012 15:16 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik ga dus een zware verslaving tegemoet zo te zien, hoeveel uur per dag gaat het worden haha.
Duurt nog half jaarquote:Op maandag 5 november 2012 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.psx-sense.nl/1(...)ta-v-details-gelekt/
Interesting...
Gewoon in start menu toch? Kun je ook even praten met de rest van de crew..quote:Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Wist niet eens dat dat kon
quote:Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Haha Lindgren wat een nerd.
quote:Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Haha Lindgren wat een nerd.
Maakt het trouwens uit hoe goed of slecht je bent om fut te beginnen, ik ben namelijk nog aan het wennen. Ben wel direct gepromoveerd naar div.7 en 3x kampioen maar ik heb nu al heel moeilijk in de wedstrijden.quote:
Die tweedequote:
Hmmm, denk niet dat je dan geschikt bent om te gaan FUT'en.quote:Op maandag 5 november 2012 15:19 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Maakt het trouwens uit hoe goed of slecht je bent om fut te beginnen, ik ben namelijk nog aan het wennen. Ben wel direct gepromoveerd naar div.7 en 3x kampioen maar ik heb nu al heel moeilijk in de wedstrijden.
nee er zijn zat andere mensen die net zo slecht zijnquote:Op maandag 5 november 2012 15:19 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Maakt het trouwens uit hoe goed of slecht je bent om fut te beginnen, ik ben namelijk nog aan het wennen. Ben wel direct gepromoveerd naar div.7 en 3x kampioen maar ik heb nu al heel moeilijk in de wedstrijden.
Tuurlijk maakt dat wel uit: je gaat het dan in FUT ook lastig krijgen...maar niet lastiger dan in H2H. Niveau ligt wel ongeveer gelijk denk ik. Alleen gaat het spel in FUT wat sneller.quote:Op maandag 5 november 2012 15:19 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dé snitch.quote:
Ik dacht namelijk dat fut meer voor de "pro's" is omdat er veel bij komt kijken etc. Anders knal ik nog ff door in de divisies tot ik wat beter ben geworden.quote:Op maandag 5 november 2012 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat wel uit: je gaat het dan in FUT ook lastig krijgen...maar niet lastiger dan in H2H. Niveau ligt wel ongeveer gelijk denk ik. Alleen gaat het spel in FUT wat sneller.
Gewoon beginnen op brons niveau, dan win je makkelijk en kun je langzaam groeien. Niet gelijk in het diepe van de golds springen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:22 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik dacht namelijk dat fut meer voor de "pro's" is omdat er veel bij komt kijken etc. Anders knal ik nog ff door in de divisies tot ik wat beter ben geworden.
Denk dat dat wel meevalt. Genoeg beginners in FUT hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 15:22 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik dacht namelijk dat fut meer voor de "pro's" is omdat er veel bij komt kijken etc. Anders knal ik nog ff door in de divisies tot ik wat beter ben geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 15:25 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het Arsenal topicHoop dat Arsenal hem van de hand wil doen in de winterstop. Kan die mooi terugkeren naar Fener.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
haha hoi best wel goeden team hoor vooral adriano is heel goed maar sommigen staan wel op verkeerde plekken david liuz moet bijvoorbeelt in de spits staan xd maar leuk hoor verder welkom grgrquote:Op maandag 5 november 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
Hooooi hboiiii ik ben net begonnem et Ultimate team. Best verslafend. Dit is me team verlies wel veel. Heeft iemand nog tipss???
[ afbeelding ]
Ja, als je hebt gescoord doe dan de moonwalk.quote:Op maandag 5 november 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
Hooooi hboiiii ik ben net begonnem et Ultimate team. Best verslafend. Dit is me team verlies wel veel. Heeft iemand nog tipss???
[ afbeelding ]
Die man verdient gewoon 3 miljoen pondquote:Op maandag 5 november 2012 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoop dat Arsenal hem van de hand wil doen in de winterstop. Kan die mooi terugkeren naar Fener.
Hij is vandermars gewicht in goud waard.quote:Op maandag 5 november 2012 15:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die man verdient gewoon 3nmiljoen pond
Verdiende toen bij Fener geloof ik rond de 2M¤, maar is dan ook gelijk zijn netto salaris omdat voetballers daar geen belasting hoeven te betalenquote:Op maandag 5 november 2012 15:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die man verdient gewoon 3.5 miljoen pond
whahaa hoe doe je die?? Lijkt me vet garppig met die dikke adriano zo zien dansenquote:Op maandag 5 november 2012 15:26 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ja, als je hebt gescoord doe dan de moonwalk.
Transfersom van 6 miljoen ook nog tochquote:Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Verdiende toen bij Fener geloof ik rond de 2M¤, maar is dan ook gelijk zijn netto salaris omdat voetballers daar geen belasting hoeven te betalen
ongeveer 5 miljoen?quote:Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is vandermars gewicht in goud waard.
Ging even snel zoeken naar spelers van boven de 1.000.000 coins. Toen op Portugezen van Real gedaan zag ik dat gedoe.quote:Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zoek je dan niet op LB of LW
not sure if trolling or not. Je moet die vrijspelen/kopen via EAS, dan naar catalogus, gameplay en dan heb je 'm. R1 ingedrukt houden en rechter analog 2x flick naar links.quote:Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
whahaa hoe doe je die?? Lijkt me vet garppig met die dikke adriano zo zien dansen
quote:Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
not sure if trolling or not. Je moet die vrijspelen/kopen via EAS, dan naar catalogus, gameplay en dan heb je 'm. R1 ingedrukt houden en rechter analog 2x flick naar links.
Teringquote:
7quote:Op maandag 5 november 2012 15:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Transfersom van 6 miljoen ook nog toch
Ruilen tegen Mathijsen en Lamprou? Twee heel goede spelersquote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
7
En wij hadden Santos + Cristian Baroni voor 7M gekocht van Corinthians. Santos was toen wel een basis speler bij het nationale elftal van Brazilie. Vind het nog steeds een hele goede speler, verdedigend is die wat minder, maar aanvallend voegt hij zoveel creativiteit toe.
Aanvallend faalt hij ook. Misschien leuk voor de Turkse competitie maar voor de BPL nietquote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
7
En wij hadden Santos + Cristian Baroni voor 7M gekocht van Corinthians. Santos was toen wel een basis speler bij het nationale elftal van Brazilie. Vind het nog steeds een hele goede speler, verdedigend is die wat minder, maar aanvallend voegt hij zoveel creativiteit toe.
quote:Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
not sure if trolling or not. Je moet die vrijspelen/kopen via EAS, dan naar catalogus, gameplay en dan heb je 'm. R1 ingedrukt houden en rechter analog 2x flick naar links.
Dat zou kunnen, heeft in Turkije vaak rushes gehad waarvan je dacht, wtfquote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aanvallend faalt hij ook. Misschien leuk voor de Turkse competitie maar voor de BPL niet
ze staan daar ook te verdedigen als zoutzakkenquote:Op maandag 5 november 2012 15:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, heeft in Turkije vaak rushes gehad waarvan je dacht, wtf
Dit deed die in zijn tweede wedstrijd, knap als je in de 90e minuut nog zo explosief kunt zijn.
Sommige mensen laten zelfs 3 keer de herhaling zien van de meest gare goals. Ik doe vaak ssssshhh en dan ren ik naar zijn goal en val ik om als een baksteen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:32 schreef vandermar het volgende:
Ik doe nooit de moonwalk.
Ik doe altijd sssssssh en I can't hear you en vervolgens laat ik alle replay's van sweaty goals zien
Moest hem nog steeds kiekenquote:
Ja wel aardig met veel geluk maar zoveel ruimte ligt er meestal niet, helemaal niet als hij vanaf LB moet komen. Meestal loopt hij naar binnen en komt er dan achter dat hij niets met rechts kan.quote:Op maandag 5 november 2012 15:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, heeft in Turkije vaak rushes gehad waarvan je dacht, wtf
Dit deed die in zijn tweede wedstrijd, knap als je in de 90e minuut nog zo explosief kunt zijn.
Omgekocht voor paar mini coopers.quote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze staan daar ook te verdedigen als zoutzakkenze gaan allemaal liggen
Alleen die laatste gaat er glijdend in.quote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze staan daar ook te verdedigen als zoutzakkenze gaan allemaal liggen
Alleen omdat hij Kuyt moet hebben lult die Derksen allemaal onzin de wereld in.quote:
Niet goed hoorquote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik doe vaak ssssshhh en dan ren ik naar zijn goal en val ik om als een baksteen.
Niemand die erop afrent of meeloopt, ze staan alleen maar te kijken en die laatste probeert nog iets maar faalt snoeihardquote:Op maandag 5 november 2012 15:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alleen die laatste gaat er glijdend in.
je gaat keihard verkracht worden.quote:Op maandag 5 november 2012 15:38 schreef DuTank het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#hBQ8w3wPtdX:360
Reserves fixen
quote:Op maandag 5 november 2012 15:38 schreef NumberSeven het volgende:
Klopt het trouwens dat je met l1 mensen in de diepte kunt laten lopen, mijn spitsen vertikken het soms gewoon om te lopen.
Dat is dan wel weer waar, maar zo kun je bij elk geniaal doelpunt de verdedigers de schuld geven he.quote:Op maandag 5 november 2012 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Niemand die erop afrent of meeloopt, ze staan alleen maar te kijken en die laatste probeert nog iets maar faalt snoeihard
Dit, en alleen als die ander echt vervelend was (zelf ssssh-en, tijd rekken, alle replays kijken).quote:Op maandag 5 november 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
Ik druk altijd op A en wanneer die andere vervelend is doe ik ssssssh. Ik skip altijd alle filmpjes omdat ik er een gruwelijke hekel aan heb wanneer mensen ze niet skippen. En als je de wereld wilt verbeteren dan moet je bij jezelf beginnen
Klopt. Maar niet alle verdedigers krijgen er een mini cooper voorquote:Op maandag 5 november 2012 15:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar, maar zo kun je bij elk geniaal doelpunt de verdedigers de schuld geven he.
quote:Op maandag 5 november 2012 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet alle verdedigers krijgen er een mini cooper voor
A en dan LT ofzoietsquote:Op maandag 5 november 2012 15:40 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe doe je die celebration, dat je met de wijsvinger wijst naar de assist maker?
Wat ik probeer te zeggen is dat Santos dat kon doen in de Turkse league, omdat die niks voorstelt. In de BPL krijg je voor dat soort dingen gewoonweg niet de kans.quote:Op maandag 5 november 2012 15:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar, maar zo kun je bij elk geniaal doelpunt de verdedigers de schuld geven he.
Dat zagen we wel met die goal van Buttnerquote:Op maandag 5 november 2012 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat Santos dat kon doen in de Turkse league, omdat die niks voorstelt. In de BPL krijg je voor dat soort dingen gewoonweg niet de kans.
Natuurlijk, soms speel je tegen mensen die gewoon zakelijk spelen, dan speel je zelf ook zo. Maar soms speel je tegen een bitch die de hele tijd overtikt op eigen helft bij een 1-0 voorsprong. Ik had een keer dat hij letterlijk de hele 45min. op eigen helft zat te tikken omdat hij een gelijkspel nodig had. In de 46min. maakte hij een fout en bam 1-0. Bij 3-0 ging hij weg.quote:Op maandag 5 november 2012 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit, en alleen als die ander echt vervelend was (zelf ssssh-en, tijd rekken, alle replays kijken).
quote:
Dat was gewoon puur geluk.quote:Op maandag 5 november 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zagen we wel met die goal van Buttner
Ze staan allemaal in het menu toch, bij vreugdedansen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:40 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe doe je die celebration, dat je met de wijsvinger wijst naar de assist maker?
geef tips dan broerquote:Op maandag 5 november 2012 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je gaat keihard verkracht worden.
daar werd ie toch door drie man gedekt, hij kreeg geen zeeën van ruimte. Met een beetje gefrommel en geluk kan Zeefuik dat ook.quote:Op maandag 5 november 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zagen we wel met die goal van Buttner
Nu pasquote:
jaquote:Op maandag 5 november 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben jij een noob? Dan wil ik wel weer es een potje UT proberen
kat.phquote:Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kan mn iet vinden ?????? Niet op usenet en niet op TPB
Gvdomme nu wil ik ook kijken.quote:
Op piratebayreverse.info staat ie er gewoon opquote:Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
ja dat is net zoiets als tpb alleen heet het voluit kickasstorrents. Prima site, haal ik altijd alles weg.quote:
xkoektrommelquote:Op maandag 5 november 2012 15:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je zit toch niet op de gaystation of wel?
Gewoon bij TPB walking dead intikken en dan de torrent en dan sorteren op de meeste seedsquote:Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jonge ga die Fenerbache gozer die die competitie omkoopt eens aanvallen dan. Waar is die haat?quote:
ja en hij heeft niet eens in de gaten dat zijn club daar de hoofdverantwoordelijke voor isquote:Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jonge ga die Fenerbache gozer die die competitie omkoopt eens aanvallen dan. Waar is die haat?
noob doe dan s03e04quote:Op maandag 5 november 2012 15:49 schreef DannyDeko het volgende:
Blijkbaar is zoeken op "The walking dead s03 " niet goed genoeg. Met enkel "walking dead" vond ik 'm wel..
lekker eigenwijs weerquote:Op maandag 5 november 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geeft ie hem weer niet, wat ene klootzak.
Moet ik even erbij gaan halen waar jou corrupte club mee bezig is al sinds de jaren '90.quote:Op maandag 5 november 2012 15:49 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ja en hij heeft niet eens in de gaten dat zijn club daar de hoofdverantwoordelijke voor is
Die weddenschap. Ik was erbij. Jammer joh.quote:
It's onquote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet ik even erbij gaan halen waar jou corrupte club mee bezig is al sinds de jaren '90.
Iedereen in Turkije heeft al door dat er geen omkoping is geweest en het allemaal te maken heeft met mensen die in de politiek zitten. Die wilden een paar gasten even achter slot en grendel. Het is dus geen toeval dat Aziz Yildirim en Serdal Adali, voorzitter en bestuurder van Besiktas even weg geweest zijn omdat ze samenwerken.
Als er omgekocht zou zijn had Fenerbahce en meerdere clubs allang strafpunten gehad en in het ergste geval gewoon degradatie, maar er zijn verder geen stappen ondernomen en officieel bevestigd Fenerbahce kampioen blijft van het seizoen 2010-2011.
????????????????????quote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die weddenschap. Ik was erbij. Jammer joh.
quote:
daarom heeft de rechter de mensen van fenerbahce schuldig bevonden aan omkopen omdat er niks is. De reden dat jullie geen strafpunten hebben is omdat na de beschuldigingen de voorzitter van de Turkse voetbalbond Yildirim Demiroren een paar mooie regeltjes heeft verzonnen zodat jullie niet zouden degraderen weet je feiten. De mensen van fenerbahce zijn wel schuldig bevonden en hebben een ban van het voetbal gekregen. Praat geen onzinquote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet ik even erbij gaan halen waar jou corrupte club mee bezig is al sinds de jaren '90.
Iedereen in Turkije heeft al door dat er geen omkoping is geweest en het allemaal te maken heeft met mensen die in de politiek zitten. Die wilden een paar gasten even achter slot en grendel. Het is dus geen toeval dat Aziz Yildirim en Serdal Adali, voorzitter en bestuurder van Besiktas even weg geweest zijn omdat ze samenwerken.
Als er omgekocht zou zijn had Fenerbahce en meerdere clubs allang strafpunten gehad en in het ergste geval gewoon degradatie, maar er zijn verder geen stappen ondernomen en officieel bevestigd Fenerbahce kampioen blijft van het seizoen 2010-2011.
Ik weet nog een gefixte wedstrijd in Turkije die we collectief speelden in WOS. Was een wedstrijd dat de fix zou zijn : bij rust leidt de uitspelende partij. Na 90 minuten wint de thuis spelende partij. Grof ingezet, ik geloof 200 of 250 euro.quote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog een gefixte wedstrijd in Turkije die we collectief speelden in WOS. Was een wedstrijd dat de fix zou zijn : bij rust leidt de uitspelende partij. Na 90 minuten wint de thuis spelende partij. Grof ingezet, ik geloof 200 of 250 euro.
Bij rust gewoon 0-0, geld weg
Wie zijn er verbannen dan.quote:Op maandag 5 november 2012 15:55 schreef strakkeman het volgende:
[..]
daarom heeft de rechter de mensen van fenerbahce schuldig bevonden aan omkopen omdat er niks is. De reden dat jullie geen strafpunten hebben is omdat na de beschuldigingen de voorzitter van de Turkse voetbalbond Yildirim Demiroren een paar mooie regeltjes heeft verzonnen zodat jullie niet zouden degraderen weet je feiten. De mensen van fenerbahce zijn wel schuldig bevonden en hebben een ban van het voetbal gekregen. Praat geen onzin
dit weten fenerbahce supporters ook maar zij ontkennen het. Triest gewoonquote:Op maandag 5 november 2012 15:55 schreef strakkeman het volgende:
[..]
daarom heeft de rechter de mensen van fenerbahce schuldig bevonden aan omkopen omdat er niks is. De reden dat jullie geen strafpunten hebben is omdat na de beschuldigingen de voorzitter van de Turkse voetbalbond Yildirim Demiroren een paar mooie regeltjes heeft verzonnen zodat jullie niet zouden degraderen weet je feiten. De mensen van fenerbahce zijn wel schuldig bevonden en hebben een ban van het voetbal gekregen. Praat geen onzin
Sommigen konden het niet handelen staat me bij, maar ja, je zet toch echt zelf de euro's in. Deed een vriend van mij ook mee, en eigenlijk konden we er alleen maar hard om lachenquote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zal gezellig zijn geweest in het topic.
Ik verwonderde me ook al over het feit dat je daar zo lang over moet discussierenquote:
Dat is Besiktas - Galatasaray van een paar jaar geleden.quote:Op maandag 5 november 2012 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog een gefixte wedstrijd in Turkije die we collectief speelden in WOS. Was een wedstrijd dat de fix zou zijn : bij rust leidt de uitspelende partij. Na 90 minuten wint de thuis spelende partij. Grof ingezet, ik geloof 200 of 250 euro.
Bij rust gewoon 0-0, geld weg
quote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Venetie is trouwens groter dan ik dacht
http://www.bilgizamani.ne(...)lari-2012-a-778.htmlquote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wie zijn er verbannen dan.Je kent zelf de feiten nieteens. Aziz Yildirim, Sekip Mosturoglu en nog een aantal bestuursleden die vast hebben gezeten zijn nog steeds actief in hun functie binnen de club.
En ik zie ze nog wekelijks in het stadion zitten tussen de VIP's.
rechters liegen in jouw ogen dusquote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wie zijn er verbannen dan.Je kent zelf de feiten nieteens. Aziz Yildirim, Sekip Mosturoglu en nog een aantal bestuursleden die vast hebben gezeten zijn nog steeds actief in hun functie binnen de club.
En ik zie ze nog wekelijks in het stadion zitten tussen de VIP's.
hierin veroordeelt de rechter de voorzitter voor 4 wedstrijden omkoping met nog een paar bestuursledenquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef strakkeman het volgende:
[..]
hierin veroordeelt de rechter de voorzitter voor 4 wedstrijden omkoping met nog een paar bestuursleden
Heel mooi allemaal, maar waarom lopen al die mensen nog steeds rond als een vrije vogel? Je kunt niet toegeven dat het rechtsysteem in Turkije zo currupt als wat is dat is nog het meest zielige.quote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef strakkeman het volgende:
[..]
http://www.bilgizamani.ne(...)lari-2012-a-778.html
lees dit maar staat de uitspraak in. Echt ongelofelijk dat je dit nog durft te ontkennen.
dat komt door het corrupte systeem ja en AZIZ zijn macht maar er is wel omgekocht dat weet jij ook. Dat jullie geen straf hebben gehad doet daar niets aan afquote:Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heel mooi allemaal, maar waarom lopen al die mensen nog steeds rond als een vrije vogel? Je kunt niet toegeven dat het rechtsysteem in Turkije zo currupt als wat is dat is nog het meest zielige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |