PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
quote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef laucas het volgende:
[..]
De fysieke verschijning van G. Zeefuik.
Knap! Hopen dat het uiteindelijk tot een plekje in het 1e komt bij RKC of een andere club in de Eredivisie/Jupiler League.quote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik speel daar in het tweede, zat dicht tegen het eerste aan.
Dat is altijd +1quote:
Laat maar, je snapt de grap niet.quote:
Klopt.quote:Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde vroeger in mijn Yu-Gi-Oh deck ook altijd shiny kaarten hebben ondanks alle commons die er van kaarten uitkwamenIn FUT maakt het niet uit, als iemand non-shiny is met goede stats gebruik ik die gewoon. Dit jaar zijn er zoveel goede non-shiny silvers
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yu-Gi-Ohquote:Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde vroeger in mijn Yu-Gi-Oh deck ook altijd shiny kaarten hebben ondanks alle commons die er van kaarten uitkwamenIn FUT maakt het niet uit, als iemand non-shiny is met goede stats gebruik ik die gewoon. Dit jaar zijn er zoveel goede non-shiny silvers
quote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef Der_Rudi het volgende:
Iemand anders last van onzichtbare ballen? Heb dat nu al twee potjes op rij
quote:Op maandag 5 november 2012 13:37 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben wel wat van elkaar weg zo.hahaha wauw...het drong me pas later door dat dat KFC gesjopt was...dacht even serieus dat dat de sponsor wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Er zijn werkelijk tientallen mogelijkhedenquote:
Ik heb een paar keer meegedaan aan een toernooi in de Spellekijn in Leeuwarden maar ik heb nooit iets gewonnen. Ik had toch best goede kaarten (die ik nu overigens nog steeds hebquote:Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Yu-Gi-Oh
Weet nog dat ik meedeed aan een of ander toernooi bij de Toys'R'Us. Kon je toen een shiney Time Wizard winnen en nog een kaart die even sterk was als een Dark Magician. Goeie ouwetijd toen met Monster Reborn de monsters terughalen van je tegenstander.
Zaterdag ook een paar keer last van gehad, toen ik toevallig thuis tegen een maatje wilde gamen.quote:
Ik had best een goed deck toen. Waren echt groep 8 tijden toen. Elke pauze met klasgenoten spelen, daarna mijn deck verkocht aan iemand toen ik door kreeg dat die rage wat minder werd.quote:Op maandag 5 november 2012 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer meegedaan aan een toernooi in de Spellekijn in Leeuwarden maar ik heb nooit iets gewonnen. Ik had toch best goede kaarten (die ik nu overigens nog steeds heb)
Derde keer op rij nuquote:Op maandag 5 november 2012 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zaterdag ook een paar keer last van gehad, toen ik toevallig thuis tegen een maatje wilde gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |