PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
quote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef laucas het volgende:
[..]
De fysieke verschijning van G. Zeefuik.
Knap! Hopen dat het uiteindelijk tot een plekje in het 1e komt bij RKC of een andere club in de Eredivisie/Jupiler League.quote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik speel daar in het tweede, zat dicht tegen het eerste aan.
Dat is altijd +1quote:
Laat maar, je snapt de grap niet.quote:
Klopt.quote:Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde vroeger in mijn Yu-Gi-Oh deck ook altijd shiny kaarten hebben ondanks alle commons die er van kaarten uitkwamenIn FUT maakt het niet uit, als iemand non-shiny is met goede stats gebruik ik die gewoon. Dit jaar zijn er zoveel goede non-shiny silvers
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yu-Gi-Ohquote:Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde vroeger in mijn Yu-Gi-Oh deck ook altijd shiny kaarten hebben ondanks alle commons die er van kaarten uitkwamenIn FUT maakt het niet uit, als iemand non-shiny is met goede stats gebruik ik die gewoon. Dit jaar zijn er zoveel goede non-shiny silvers
quote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef Der_Rudi het volgende:
Iemand anders last van onzichtbare ballen? Heb dat nu al twee potjes op rij
quote:Op maandag 5 november 2012 13:37 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben wel wat van elkaar weg zo.hahaha wauw...het drong me pas later door dat dat KFC gesjopt was...dacht even serieus dat dat de sponsor wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Er zijn werkelijk tientallen mogelijkhedenquote:
Ik heb een paar keer meegedaan aan een toernooi in de Spellekijn in Leeuwarden maar ik heb nooit iets gewonnen. Ik had toch best goede kaarten (die ik nu overigens nog steeds hebquote:Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Yu-Gi-Oh
Weet nog dat ik meedeed aan een of ander toernooi bij de Toys'R'Us. Kon je toen een shiney Time Wizard winnen en nog een kaart die even sterk was als een Dark Magician. Goeie ouwetijd toen met Monster Reborn de monsters terughalen van je tegenstander.
Zaterdag ook een paar keer last van gehad, toen ik toevallig thuis tegen een maatje wilde gamen.quote:
Ik had best een goed deck toen. Waren echt groep 8 tijden toen. Elke pauze met klasgenoten spelen, daarna mijn deck verkocht aan iemand toen ik door kreeg dat die rage wat minder werd.quote:Op maandag 5 november 2012 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer meegedaan aan een toernooi in de Spellekijn in Leeuwarden maar ik heb nooit iets gewonnen. Ik had toch best goede kaarten (die ik nu overigens nog steeds heb)
Derde keer op rij nuquote:Op maandag 5 november 2012 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zaterdag ook een paar keer last van gehad, toen ik toevallig thuis tegen een maatje wilde gamen.
We speelden beiden met Barca, daardoor ging het misschien fout. Toen ik mijn ploeg veranderde in Bayern was de bal ineens terugquote:
quote:
570000 op xbox maar als ik op spelers zoek waar ik normaal mee trade, zijn er amper spelers onder 1u te koop. Komt door die tradepile glitch en het tijdstipquote:
Lol, eerste wedstrijd 2-2 gespeeld. Opeens liep Benzia achter de verdediging en kon de 2-2 erin. Geen idee waar de bal vandaan kwamquote:Op maandag 5 november 2012 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
We speelden beiden met Barca, daardoor ging het misschien fout. Toen ik mijn ploeg veranderde in Bayern was de bal ineens terug
Spelen zonder bal levert wel erg komische beelden op trouwens
Hoeveel is die waard? Had hem 2 weken terug voor 37K gekocht op de PS3.quote:Op maandag 5 november 2012 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eindelijk een speler die meer dan 10k oplevert in een pakkie.
Hulkie
Edit: mijn eerste echt goede speler dit jaar, en heb toch een stuk of 30 packs geopend intussen.
Dan ben je inmiddels 6k verloren door inflatiequote:Op maandag 5 november 2012 13:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoeveel is die waard? Had hem 2 weken terug voor 37K gekocht op de PS3.
Mooi dus hij is nu 31K, had hem weer verkocht voor 40K nadat ik met mijn team paar keer verloor.quote:Op maandag 5 november 2012 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan ben je inmiddels 6k verloren door inflatie
natuurlijk. Ben nu niet thuis maar zal hem straks geven als ik het niet vergeet.quote:
Fuszy is toch ook 22quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7965/
Waarom ben jij 2* skills?quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
natuurlijk. Ben nu niet thuis maar zal hem straks geven als ik het niet vergeet.
Hij dacht zeker dat je niet oplettequote:Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Darksonic is mij aan het undercutten_________!
quote:Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij dacht zeker dat je niet oplette
Gaat iemand me uitleggen wat undercutten is? Alvast bedanktquote:Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Darksonic is mij aan het undercutten_________!
Schaamhaar knippen?quote:Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat iemand me uitleggen wat undercutten is? Alvast bedankt
Spelers onder de marktwaarde (of afgesproken waarde) op de markt zetten.quote:Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat iemand me uitleggen wat undercutten is? Alvast bedankt
Da's geen hele stabiele pricefix danquote:Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spelers onder de marktwaarde (of afgesproken waarde) op de markt zetten.
Brede Hangelandquote:Op maandag 5 november 2012 14:21 schreef DutchSL het volgende:
Pakje 1: [ afbeelding ]
Slechte spelers, maar toch een beetje profit met CF->ST en 4231 formatiekaartje.
Hamsik price fix? Hij is alleen maar gedaald?quote:Op maandag 5 november 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
Gisteren had ik 8K, nu heb ik [ afbeelding ]
Heb geen teams verkocht, enkel de spelers van mijn pricefix weg, IF Hamsik weg, If Nugent weg.
Katsjing
Ik had hem voor 42K als CM in 4-4-2, vanacht voor 50K weg.quote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hamsik price fix? Hij is alleen maar gedaald?
Zou gwn Juve maken. Geile kaart die Montelivio.quote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef Anonymous61 het volgende:
Zwarte kaartjes behouden of goeie serie a team maken? tips?
[ afbeelding ]
----- Spelers van zn pricefix ----- IF Hamsik ----- IF Nugent.quote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hamsik price fix? Hij is alleen maar gedaald?
Ik wou hamsik if halen 46k maarja..quote:Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had hem voor 42K als CM in 4-4-2, vanacht voor 50K weg.
IF Nugent had ik voor 27K en voor 63K weg
quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, kijk maar bij de reacties onder die Stans.
En toch ga ik er niet intrappen, lol.quote:
speel dan H2H ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zou gwn Juve maken. Geile kaart die Montelivio.
Niet doen, hij is echt crap qua prijzen. Hij stijgt niet, ik had mazzel dat iemand hem er voor veel te weinig als CM op zette.quote:Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ik wou hamsik if halen 46k maarja..
Ik had gister 1 IF Austin verkocht voor 55kquote:Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had hem voor 42K als CM in 4-4-2, vanacht voor 50K weg.
IF Nugent had ik voor 27K en voor 63K weg
Zowiezo Qua en Osvaldo IF en CB IF weg.. IF Inler weet ik niet.. En Montolivo IF??? weg of sneijder en hamsik cam?quote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef Anonymous61 het volgende:
Robinho en Sneijder gehaald ;p
Zwarte kaartjes behouden of goeie serie a team maken? tips?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef v0lt026 het volgende:
http://video.sport1.nl/ma(...)-buitenspelgoal-telt
Wat een baas die Sierd!
Wat een baas die Sierd!
Javiquote:Op maandag 5 november 2012 14:27 schreef DutchSL het volgende:
Pacepack.
[ afbeelding ]
Drie packs geopend, heb er twee terug verdiend denk ik.
gr gr
Haha precies ook de tekst van dat commentaar op FIFAquote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef v0lt026 het volgende:
Wat een baas die Sierd!
Valt best mee danquote:Op maandag 5 november 2012 14:27 schreef DutchSL het volgende:
Pacepack.
[ afbeelding ]
Drie packs geopend, heb er twee terug verdiend denk ik.
gr gr
In het echt is hij helemaal niet zo traag, maar ze zijn vergeten zijn stats aan te passen toen hij La Liga verliet.quote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Javiecht erg goed is hij, ook al is hij niet echt snel maar ik vond hem echt heel erg goed
Wat een baas die Sierd!
Wat een baas die Sierd!
Mijn koffiequote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef v0lt026 het volgende:
Wat een baas die Sierd!
Ja faaltje hij speelt weer bij bij Milan (het klootzakje) . Maar dan nog zou hij beter Juve kunnen maken bazenteam is dat gr gr je moeder.quote:
vond het eerst een irritante eikel, maar hij blijkt toch wel geniaal te zijnquote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef v0lt026 het volgende:
Wat een baas die Sierd!
Wat een baas die Sierd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |