abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2012 @ 14:54:03 #201
335452 cricket
cricket from space
pi_118848915
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ongeacht welk beleid je hebt op een website, berichten over homo's en stront en rukken en weet ik veel wat hebben geen ENE MOER te zoeken op een recensiewebsite over horecagelegenheden.
Ze zijn zeker offtopic, maar als je de keuze maakt geen berichten te verwijderen moet je daar ook consequent in zijn. Anders is je beleid wel erg triviaal allemaal. Het beleid had ook kunnen zijn - alles wat niet over de horecagelegenheid in kwestie gaat wordt gewist -. Maar dat is het blijkbaar niet. (Maar goed, het lijkt dus op een verder onbeheerde sites die alleen maar hits moet binnenhalen).
pi_118848937
"onze trots" .. Apart dat je daar haakjes omheen zet. Maar misschien werd ie zo wel door zijn ouders genoemd natuurlijk. Koosnaampjes moeten ook tussen haken :).

Niet dat het nog veel uitmaakt, maar welke manier heeft ie gekozen? Hebben die ouders m zelf ook aangetroffen?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_118848968
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:53 schreef MaLo het volgende:
Ah, er zijn ook tegenreacties op de site van Dinnerjudge. Benieuwd hoelang ze nu alle berichten laten staan...

[..]

Die site heeft nog nooit zoveel hits gehad want is al een paar keer "down" geweest. Ze laten het dus wel staan denk ik...
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Trouwste user 2022 maandag 5 november 2012 @ 14:55:25 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_118848970
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 14:21 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja, dat geloof ik. Zeker met dergelijke afloop. Dan wordt je wereldje opeens heel klein en je acties heel duidelijk denk ik.
Je hebt ook nog de woede van onmacht in je. Dat had ik iig toen mijn vader overleed.
Je vindt het onrechtvaardig dat de rest van de wereld gewoon doorleeft. Puur irrationeel, maar zo werkt dat.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 5 november 2012 @ 14:55:38 #205
335452 cricket
cricket from space
pi_118848977
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:51 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Uh heb je de reacties wel gelezen? De eigenaar loost zijn kwakkie in het ijs, de eigenares poept in het ijs en weet ik het wat. Dan kun je wel beleid hebben dat je geen berichten verwijdert, maar dit laat je toch echt niet staan.
Dat soort berichten kunnen het gevolg zijn van een niet-verwijderen beleid (hier is waarschijnlijker: er is een geen-beheer-over-comments beleid). Een dergelijk beleid is ook niet perse verstandig, maar als je daarvoor kiest, dan moet je ook zulke berichten laten staan.
  maandag 5 november 2012 @ 14:59:33 #206
335452 cricket
cricket from space
pi_118849125
quote:
12s.gif Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef RemcoW23 het volgende:
"onze trots" .. Apart dat je daar haakjes omheen zet. Maar misschien werd ie zo wel door zijn ouders genoemd natuurlijk. Koosnaampjes moeten ook tussen haken :).
Dat is zeker heel typisch om te doen. En ook onverstandig. Een dergelijke advertentie heeft een duidelijke boodschap, die boodschap wordt beinvloed door dit soort onduidelijkheden. Het kan prima geen betekenis hebben (of iets simpels als, misschien niet de trots van anderen maar wel van ons), maar het kan ook een suggestieve andere betekenis hebben, en dat er meer aan de hand was dan de advertentie zegt. Uiteindelijk zwakt het de kracht van de rest van de inhoud behoorlijk af.
pi_118849136
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:55 schreef cricket het volgende:

[..]

Dat soort berichten kunnen het gevolg zijn van een niet-verwijderen beleid (hier is waarschijnlijker: er is een geen-beheer-over-comments beleid). Een dergelijk beleid is ook niet perse verstandig, maar als je daarvoor kiest, dan moet je ook zulke berichten laten staan.
Duidelijke trollberichten zorgen ervoor dat de beoordeling van dat bedrijf compleet onbetrouwbaar wordt, dus het lijkt me ongewenst om dergelijke berichten te laten staan.
pi_118849201
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Kan je bevestigen dat hij daadwerkelijk gepest werd? Want ik begin steeds minder van dit verhaal te geloven.
Gast, je hebt het geen moment serieus genomen, je bent gewoon een tr0ll dus doe normaal of rot op.
Heb een beetje respect voor mensen.
pi_118849202
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:59 schreef cricket het volgende:

[..]

Dat is zeker heel typisch om te doen. En ook onverstandig. Een dergelijke advertentie heeft een duidelijke boodschap, die boodschap wordt beinvloed door dit soort onduidelijkheden. Het kan prima geen betekenis hebben (of iets simpels als, misschien niet de trots van anderen maar wel van ons), maar het kan ook een suggestieve andere betekenis hebben, en dat er meer aan de hand was dan de advertentie zegt. Uiteindelijk zwakt het de kracht van de rest van de inhoud behoorlijk af.
Ik vat het op als extra benadrukking. 'onze trots' , om het eruit te laten springen, zegmaar.
  maandag 5 november 2012 @ 15:01:42 #210
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_118849212
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:59 schreef cricket het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af waarom ze voor de 'onze trots' hebben gekozen. Waarom niet 'onze' trots of zonder apostrofjes.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_118849214
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk de skew van de foto?
skew? :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 5 november 2012 @ 15:02:49 #212
322645 Voorschrift
See if I care
pi_118849252
Lets not argue over semantics, die 'onze trots' zal heus niet bedoeld zijn als natrap. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 5 november 2012 @ 15:04:25 #213
335452 cricket
cricket from space
pi_118849313
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Duidelijke trollberichten zorgen ervoor dat de beoordeling van dat bedrijf compleet onbetrouwbaar wordt, dus het lijkt me ongewenst om dergelijke berichten te laten staan.
Als tussen reviews van iets (of dat nu een bedrijf is of iets anders) een dergelijk bericht staat is het wel meteen duidelijk dat het ofwel geen serieus bericht is over het onderwerp of een bericht van iemand die buitenproportioneel boos is op het onderwerp en gewoon even wil zeiken. Het enige wat daarmee onbetrouwbaar wordt is de reviewer.
  maandag 5 november 2012 @ 15:04:31 #214
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_118849317
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vat het op als extra benadrukking. 'onze trots' , om het eruit te laten springen, zegmaar.
Je gebruikt ook aanhalingstekens als je iets ironisch of zelfs sarcastisch bedoelt. Dat kan het zo vreemd maken in deze context.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 5 november 2012 @ 15:05:59 #215
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_118849380
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
Lets not argue over semantics, die 'onze trots' zal heus niet bedoeld zijn als natrap. :')
Je hebt gelijk, laten we deze prangende vraag overlaten aan de journalisten bij de persconferentie ;)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 15:06:38 #216
163650 Greys
pi_118849404
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:04 schreef MaLo het volgende:

[..]

Je gebruikt ook aanhalingstekens als je iets ironisch of zelfs sarcastisch bedoelt. Dat kan het zo vreemd maken in deze context.
Maar de kans is zó enorm te verwaarlozen klein dat ze in de rouwadvertentie van hun enige kind die tekens gebruiken om te zeggen 'nou eigenlijk waren we helemaal niet zo trots op hem'...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118849442
Ik ben ook mijn hele leven gepest maar ik ben er nog. Uiteraard had ik ook zelfmoordneigingen voorral tussen mijn 15e-20e jaar. Ik had de hoop al opgegeven omdat het als volwassene op het werk gewoon doorging. Toch lijkt het er op dat ik er uit ben gekomen....ik word niet meer genegeerd en mensen maken vaker een praatje met me. Het licht ging pas branden nadat ik een docu zag over scholieren in Noord Korea. Zo kwam ik ook over alsof iemand me een spiegel voorhield. Stug, serieus en zwijgzaam. Het contrast met wat normaal is in een vrije samenleving als Nederland was levensgroot. Ik heb geprobeerd me wat socialer op te stellen en heb een aantal collega's cadeaus gegeven op hun verjaardag. Aanvankelijk reageerden ze verbaasd maar namen het toch aan. Misschien lijkt het er op dat ik vrienden heb gekocht maar ik voel me toch een stuk comfortabeler om behalve zakelijk ook sociaal meer betrokken te zijn. Terug naar het topic. Jammer dat deze jongen het op heeft gegeven. 5 jaar later zou zijn leven er heel anders uit kunnen zien. Helaas heb je dat niet door als je nog midden in de pesterijen zit.
  maandag 5 november 2012 @ 15:08:57 #218
335452 cricket
cricket from space
pi_118849490
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
Er is een hele duidelijke vorm gekozen voor het bericht. Er is niet gekozen voor een interview of artikel in de krant om het probleem aan te kaarten. Dat geeft wel aan dat de inhoud ook specifieke bedoelingen heeft, en vooral de zaken in de advertentie die erin opvallen, zoals het plaatsen van de brief maar ook het gebruik van 'onze trots'. De bedoeling van de brief zijn wel logische redenen voor de bedenken die allemaal op ongeveer hetzelfde uitkomen. Voor 'onze trots' zijn echter verschillende tegenstrijdige redenen te bedenken.
  maandag 5 november 2012 @ 15:10:07 #219
322645 Voorschrift
See if I care
pi_118849533
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:08 schreef cricket het volgende:

[..]

Er is een hele duidelijke vorm gekozen voor het bericht. Er is niet gekozen voor een interview of artikel in de krant om het probleem aan te kaarten. Dat geeft wel aan dat de inhoud ook specifieke bedoelingen heeft, en vooral de zaken in de advertentie die erin opvallen, zoals het plaatsen van de brief maar ook het gebruik van 'onze trots'. De bedoeling van de brief zijn wel logische redenen voor de bedenken die allemaal op ongeveer hetzelfde uitkomen. Voor 'onze trots' zijn echter verschillende tegenstrijdige redenen te bedenken.
Als jij je kind zou verliezen, zou jij dan een advertentie plaatsen om hem een schop na te geven?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 15:10:20 #220
163650 Greys
pi_118849539
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:08 schreef cricket het volgende:

[..]

Waarschijnlijk waren ze gewoon erg trots.... Punt. Zie ook hieronder.
Zoek er niets achter.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 november 2012 @ 15:10:29 #221
335452 cricket
cricket from space
pi_118849546
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar de kans is zó enorm te verwaarlozen klein dat ze in de rouwadvertentie van hun enige kind die tekens gebruiken om te zeggen 'nou eigenlijk waren we helemaal niet zo trots op hem'...
In het geval van een standaard rouwadvertentie is dat zeker waar. Dit is echter geen standaard rouwadvertentie.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 15:11:44 #222
163650 Greys
pi_118849598
Jezus fuck, ook in andere advertenties van collega's wordt ie aangeduid als de grootste trots van zijn ouders. Hoe duidelijk willen we hebben dat ze erg trots op hem waren en dat het niet sarcastisch, ironisch, cynisch of wát ook bedoeld is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 november 2012 @ 15:12:37 #223
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_118849624
quote:
18s.gif Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Als jij je kind zou verliezen, zou jij dan een advertentie plaatsen om hem een schop na te geven?
Natuurlijk niet :).
Misschien is er wel een foutje gemaakt en had er 'onze' trots moeten staan. Zo van: hij was in ieder geval ónze trots en misschien ook nog wel die van anderen.
'onze trots' als koosnaampje lijkt me vreemd: ik hou van je 'onze trots'
  maandag 5 november 2012 @ 15:12:58 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118849635
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, ook in andere advertenties van collega's wordt ie aangeduid als de grootste trots van zijn ouders. Hoe duidelijk willen we hebben dat ze erg trots op hem waren en dat het niet sarcastisch, ironisch, cynisch of wát ook bedoeld is?
Het idee alleen al is te absurd voor woorden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 5 november 2012 @ 15:13:34 #225
322645 Voorschrift
See if I care
pi_118849657
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:12 schreef MaLo het volgende:

[..]

Natuurlijk niet :).
Misschien is er wel een foutje gemaakt en had er 'onze' trots moeten staan. Zo van: hij was in ieder geval ónze trots en misschien ook nog wel die van anderen.
'onze trots' als koosnaampje lijkt me vreemd: ik hou van je 'onze trots'
Het is gewoon een emphasis op onze trots inderdaad, niks meer en niks minder.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_118849702
Misschien vreemd maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij zelfmoord heeft gepleegd? Een touw, een trein? :@
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  maandag 5 november 2012 @ 15:14:57 #227
335452 cricket
cricket from space
pi_118849724
quote:
18s.gif Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Er zijn meer redenen mogelijk dan alleen 'een schop nageven'. Het kan bijvoorbeeld zijn dat die trots een flinke deuk heeft opgelopen door zijn beslissing en dat ze dat op die manier willen uiten, als een stuk teleurstelling. Een zelfmoord kan naast verdriet over het verlies ook woede oproepen.
Het kan ook zijn dat het symbool staat voor hoe hij zijn relatie met zijn ouders zag. Dan is het allesbehalve een schop na, maar zeker inhoudelijk relevant.
  maandag 5 november 2012 @ 15:16:10 #228
322645 Voorschrift
See if I care
pi_118849765
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef cricket het volgende:

[..]

Er zijn meer redenen mogelijk dan alleen 'een schop nageven'. Het kan bijvoorbeeld zijn dat die trots een flinke deuk heeft opgelopen door zijn beslissing en dat ze dat op die manier willen uiten, als een stuk teleurstelling. Een zelfmoord kan naast verdriet over het verlies ook woede oproepen.
Het kan ook zijn dat het symbool staat voor hoe hij zijn relatie met zijn ouders zag. Dan is het allesbehalve een schop na, maar zeker inhoudelijk relevant.
Ik denk dat je er teveel achter zoekt, als een BNW'er die chemtrails ziet in condens bijvoorbeeld.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 5 november 2012 @ 15:17:11 #229
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_118849807
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef ChronoVisor het volgende:
Misschien vreemd maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij zelfmoord heeft gepleegd? Een touw, een trein? :@
Doet het ertoe?

Er waren donderdag in ieder geval geen 'aanrijdingen met een trein' hier in de buurt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 15:19:05 #230
163650 Greys
pi_118849879
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef MaLo het volgende:

[..]

Doet het ertoe?
Net zo veel of weinig als die aanhalingstekens denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118849884
Morgen een persconferentie.. Goh...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 5 november 2012 @ 15:20:21 #232
335452 cricket
cricket from space
pi_118849928
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef Greys het volgende:
In een geval als deze is het waarschijnlijk dat er vantevoren over een dergelijke actie wordt gesproken, ook omdat degenen die hem kenden dan niet opeens geconfronteerd worden met een dergelijke advertentie. Het is niet zo raar om de inhoud van van je eigen advertentie (zeker als er een wat grotere afstand is zoals bij collega's ipv directe familie) daarop aan te passen. Dat zie je veel vaker als er iemand bij een ongeluk/zelfmoord/e.d. om het leven is gekomen.

Het belangrijkste punt echter is dat deze specifieke advertentie een boodschap heeft, anders dan normale rouw. Dan heeft alles wat er staat (wel/geen foto, wel/geen brief, en ook wel/geen '') ofwel een betekenis, ofwel het is een fout.
pi_118849938
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef Yellowcard het volgende:
Ik ben ook mijn hele leven gepest maar ik ben er nog. Uiteraard had ik ook zelfmoordneigingen voorral tussen mijn 15e-20e jaar. Ik had de hoop al opgegeven omdat het als volwassene op het werk gewoon doorging. Toch lijkt het er op dat ik er uit ben gekomen....ik word niet meer genegeerd en mensen maken vaker een praatje met me. Het licht ging pas branden nadat ik een docu zag over scholieren in Noord Korea. Zo kwam ik ook over alsof iemand me een spiegel voorhield. Stug, serieus en zwijgzaam. Het contrast met wat normaal is in een vrije samenleving als Nederland was levensgroot. Ik heb geprobeerd me wat socialer op te stellen en heb een aantal collega's cadeaus gegeven op hun verjaardag. Aanvankelijk reageerden ze verbaasd maar namen het toch aan. Misschien lijkt het er op dat ik vrienden heb gekocht maar ik voel me toch een stuk comfortabeler om behalve zakelijk ook sociaal meer betrokken te zijn. Terug naar het topic. Jammer dat deze jongen het op heeft gegeven. 5 jaar later zou zijn leven er heel anders uit kunnen zien. Helaas heb je dat niet door als je nog midden in de pesterijen zit.
Je bent dus een zogenoemde "pleaser" geworden. Ipv dat ze je pesten tolereren ze je nu. Maar dat is nog altijd iets anders dan werkelijke acceptatie en werkelijke waardering.
pi_118849968
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef MaLo het volgende:

[..]

Doet het ertoe?

Er waren donderdag in ieder geval geen 'aanrijdingen met een trein' hier in de buurt.
Nouja, wie weet hebben die ouders m dan wel aangetroffen. Of dat er toe doet is voor iedereen verschillend. De een is wat nieuwsgieriger dan de ander...
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 15:22:43 #235
163650 Greys
pi_118850022
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:20 schreef cricket het volgende:

Het belangrijkste punt echter is dat deze specifieke advertentie een boodschap heeft, anders dan normale rouw. Dan heeft alles wat er staat (wel/geen foto, wel/geen brief, en ook wel/geen '') ofwel een betekenis, ofwel het is een fout.
En met de zeer voor de hand liggende betekenis 'hij was onze trots, want zo staat het er toch?' nemen we geen genoegen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 november 2012 @ 15:24:57 #236
335452 cricket
cricket from space
pi_118850103
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:22 schreef Greys het volgende:

[..]

En met de zeer voor de hand liggende betekenis 'hij was onze trots, want zo staat het er toch?' nemen we geen genoegen?
Dat is hier niet de meest voor de hand liggende betekenis.
  maandag 5 november 2012 @ 15:25:47 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118850135
Tijd voor de alu-hoedjes?
pi_118850179
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:20 schreef Tayu het volgende:

[..]

Je bent dus een zogenoemde "pleaser" geworden. Ipv dat ze je pesten tolereren ze je nu. Maar dat is nog altijd iets anders dan werkelijke acceptatie en werkelijke waardering.
Beter getolereerd dan gepest lijkt me. Als asperger autist ben ik nooit echt sociaal geweest en zal dat waarschijnlijk nooit worden. Ik denk dat autisten nooit echt gewaardeerd zullen worden op sociaal gebied. Eerlijk gezegd denk ik dat tolerantie het hoogt haalbare is en daar neem ik genoegen mee.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 15:27:02 #239
163650 Greys
pi_118850190
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:24 schreef cricket het volgende:

[..]

Dat is hier niet de meest voor de hand liggende betekenis.
Nee? Ook niet als collega's in hun eigen advertentie ook zetten, zonder aanhalingstekens (!), dat hij de grootste trots van zijn ouders was? Dan zullen zijn ouders vast stiekem iets anders bedoelen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 november 2012 @ 15:28:14 #240
322645 Voorschrift
See if I care
pi_118850245
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 15:25 schreef Copycat het volgende:
Tijd voor de alu-hoedjes?
Hij was homo, uit respect gaan we dergelijke modieuze rampen niet opzetten.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_118850276
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:26 schreef Yellowcard het volgende:

[..]

Beter getolereerd dan gepest lijkt me. Als asperger autist ben ik nooit echt sociaal geweest en zal dat waarschijnlijk nooit worden. Ik denk dat autisten nooit echt gewaardeerd zullen worden op sociaal gebied. Eerlijk gezegd denk ik dat tolerantie het hoogt haalbare is en daar neem ik genoegen mee.
Ik kan me voorstellen dat je dat zo ervaart, maar toch bestaat er een diepe valkuil. Altijd maar bezig zijn met de behoeften van anderen, zorgt ervoor dat je je eigen behoeften vergeet of terzijde schuift. Vroeger of later, eist dat zijn tol.
  maandag 5 november 2012 @ 15:29:34 #242
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_118850278
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:26 schreef Yellowcard het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je allang blij bent dat je niet meer gepest maar gewoon geaccepteerd wordt. En wie weet groeit er op een later tijdstip toch nog meer dan tolerantie met bepaalde mensen :).
  maandag 5 november 2012 @ 15:34:03 #243
335452 cricket
cricket from space
pi_118850411
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee? Ook niet als collega's in hun eigen advertentie ook zetten, zonder aanhalingstekens (!), dat hij de grootste trots van zijn ouders was? Dan zullen zijn ouders vast stiekem iets anders bedoelen?
Het is niet gezegd dat ze het stiekem anders bedoelen, alleen dat het, in een advertentie met een duidelijke bijbedoeling, niet duidelijk wordt wat de exacte reden is van die formulering.
pi_118850542
Waarom wordt er nu zoveel aandacht geschonken aan dit? Het is mosterd na de maaltijd. Ga maar aandacht schenken aan die andere 100.000en mensen die elke dag gepest worden (en zijn geweest)!
Aan aandacht zelf hebben die mensen trouwens niets aan. Ze hebben concrete steun nodig voordat ze net als ik volledig geestelijk kapot zijn gemaakt door een stel psychopathische randdebielen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 15:39:44 #245
163650 Greys
pi_118850599
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:38 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom wordt er nu zoveel aandacht geschonken aan dit? Het is mosterd na de maaltijd. Ga maar aandacht schenken aan die andere 100.000en mensen die elke dag gepest worden (en zijn geweest)!
Hoe precies, als een groot gepesten het voor zich houden en 'lijden in stilte'?
En ik denk dat dit precies juist is wat de ouders willen, dat er aandacht geschonken gaat worden aan die andere 100.000en mensen die elke dag gepest worden. JUIST door dit te doen, door er zoveel aandacht aan te schenken, aan dit voorval... Of in elk geval een poging willen doen daartoe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118850604
quote:
Aan aandacht zelf hebben die mensen trouwens niets aan. Ze hebben concrete steun nodig voordat ze net als ik volledig geestelijk kapot zijn gemaakt door een stel psychopathische randdebielen.
Die aandacht krijgen ze nu ook vanwege die advertentie. Niet dat het, zoals in het verleden is gebleken, echt zal helpen. De boel wordt alleen ff op scherp gezet weer..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_118850786
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:39 schreef Greys het volgende:

[..]

En ik denk dat dit precies juist is wat de ouders willen, dat er aandacht geschonken gaat worden aan die andere 100.000en mensen die elke dag gepest worden. JUIST door dit te doen, door er zoveel aandacht aan te schenken, aan dit voorval... Of in elk geval een poging willen doen daartoe.
Zo interpreteer ik deze rouwadvertentie ook.
pi_118850787
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:39 schreef Greys het volgende:

[..]

quote:
12s.gif Op maandag 5 november 2012 15:39 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Die aandacht krijgen ze nu ook vanwege die advertentie. Niet dat het, zoals in het verleden is gebleken, echt zal helpen. De boel wordt alleen ff op scherp gezet weer..
De psychopaten trekken zich hier helemaal niets van aan. Vandaag gebeurt er dit en morgen gaan ze lekker verder.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 5 november 2012 @ 15:45:48 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118850818
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:44 schreef Comp_Lex het volgende:

De psychopaten trekken zich hier helemaal niets van aan. Vandaag gebeurt er dit en morgen gaan ze lekker verder.
Wat wil je nou? Eerst moeten 'ze' maar aandacht besteden aan al die andere gepesten en dan maakt het toch geen zak uit.
pi_118850848
quote:
Ik denk dat pesters doorgaans doodnormale mensen zijn, sterker nog, iedereen heeft in zijn leven in meer of mindere mate wel eens iemand geplaagd/gepest. Het ergste vind ik nog eigenlijk de meelopers eerlijk gezegd, want die houden het gedrag van de pester in stand.

Daarnaast vind ik het nogal hypocriet dat iedereen nu in rep en roer is over deze advertentie, terwijl het gros vroeger ook weleens gepest heeft. Ik begrijp ook niet echt dat de ouders deze zo geplaatst hebben, maar dat is eigen keuze. Het plaatsen van deze advertentie verandert helemaal niets aan het feit dat veel mensen gepest worden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')