Ik maakte een grapje. Vind het wel tof dat je er serieus op in gaatquote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hmm nee, mijn stiefbroer (haar echte neef dus) is er ook overheen geweest, en dat was, stel mijn broertje had het gewild, een totale afknapper. Maar nee, seks met haar wilt hij niet, hij wilt een meisje met klasse ofzoiets.
Ow.quote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje. Vind het wel tof dat je er serieus op in gaat
Nogmaals, hele rare familie heb jij zeg.
Shit man.quote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hmm nee, mijn stiefbroer (haar echte neef dus) is er ook overheen geweest,
quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat is het dus juist, ze heeft echt een mooi zandloperfiguur. Ik droom ervan net zulke mooie borsten te hebben als zij. Haar gezicht is ook nog wel leuk, al kijk ze heel kinderlijk en arrogant. Maar ze kan echt wel mannen krijgen, maar dan gaat ze ook uit met vriendinnen die lelijker dan haar zijn.
Ik wil niet zeggen dat ik knapper ben dan haar. Zag er die avond ook heel normaal uit, had zelfs niet de moeite genomen mijn bril te vervangen door lenzen. Maar ik was lekker vrolijk en gek aan het doen, moet er in mijn eentje wel iets van maken, en zij stond maar strak om zich heen te kijken, zoekend naar prooi. Ik denk dat dat ook afstoot.
Stel haar aan me voor en ze mag gratis met me neuqen.quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef Toradora het volgende:
echt de laatste keer dat ik mijn nichtje meeneem met uitgaan.
Samenvatting:
nichtje zuipt en eet op de kosten van een ander, jat stiekem muntjes maar heeft zelf genoeg geld. Stuurt mijn vrienden steeds weg(want die belemmeren haar jacht op mannen), zeikt aan mij kop dat ik mannen moet zoeken, en dan doe ik dat, word ze boos omdat ze mij willen ipv haar, dus loopt ze weg, om ons vervolgens 3 uur lang te laten zoeken.
Als je haar drankjes betaalt.quote:Op maandag 5 november 2012 23:28 schreef He-man- het volgende:
[..]
Stel haar aan me voor en ze mag gratis met me neuqen.
Omdat ik keer op keer mensen een nieuwe kans geef. En teveel aan een ander denk dan aan mezelf waarschijnlijk. Maar niks wat een beetje therapie niet kan verhelpen. Ik ben in de goeie richting om een egoïstisch mensch te worden, net als de restquote:Op maandag 5 november 2012 23:26 schreef chroestjov het volgende:
Hoe krijg je het toch voor elkaar om keer op keer van deze enorm achterlijke pauper taferelen over jezelf af te roepen TS (no offense)
Een ezel stoot zich in het algemeen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:00 schreef Toradora het volgende:
[..]
Omdat ik keer op keer mensen een nieuwe kans geef. En teveel aan een ander denk dan aan mezelf waarschijnlijk. Maar niks wat een beetje therapie niet kan verhelpen. Ik ben in de goeie richting om een egoïstisch mensch te worden, net als de rest
TS is een dom mokkel ...quote:Op maandag 5 november 2012 23:26 schreef chroestjov het volgende:
Hoe krijg je het toch voor elkaar om keer op keer van deze enorm achterlijke pauper taferelen over jezelf af te roepen TS (no offense)
En de foto's na afloop op Fok! plaatsen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:11 schreef Catkiller het volgende:
Jullie twee moeten eens lekker een avondje scharen om het goed te maken.
Gelukkig heb je genoeg zelfkennis op dit in te zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik GLC ben zal ik inderdaad wel een dom mokkel zijn
Of ik ben schizofreen... Dat kan ook nog...quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Gelukkig heb je genoeg zelfkennis op dit in te zien.
Wie?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:11 schreef Catkiller het volgende:
Jullie twee moeten eens lekker een avondje scharen om het goed te maken.
Jullie zijn samen dom. Maar op een andere manier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Of ik ben schizofreen... Dat kan ook nog...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jullie zijn samen dom. Maar op een andere manier.
GLC is naief, over het paard getild, en raar.
Jij bent idioot, hebt toch teveel kamper meegekregen vanuit je ouders, en blijft dezelfde zwakzinnige fouten maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |