abonnement Unibet Coolblue
pi_119945817
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:18 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Mijn vriendin heeft gisteren een bungeejump gedaan in Nieuw Zeeland van 143m hoog....
Supervet natuurlijk.
Maar van de andere kant, alweer iets waar ik geen deelgenoot van ben.

In het kader van aftellen. Nog 51 dagen.
hahaha lol...mijne had maandag geskydived in Nieuw Zeeland. Kreeg ik maandag opeens te horen. Idd ...iets wat je niet samen hebt gedaan, maar boeie...niet zo treuren...het is juist goed op dingen los van elkaar te doen. Niet negatief over nadenken maar lekker je eigen ding blijven doen. Volgende keer is zij weer jaloers dat jij iets hebt gedaan wat zij nog niet heeft gedaan.

Die 51 dagen vliegen voorbij. Ik ga morgen al en voor ik het weet ben ik weer terug :)
pi_119946109
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:22 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

hahaha lol...mijne had maandag geskydived in Nieuw Zeeland. Kreeg ik maandag opeens te horen. Idd ...iets wat je niet samen hebt gedaan, maar boeie...niet zo treuren...het is juist goed op dingen los van elkaar te doen. Niet negatief over nadenken maar lekker je eigen ding blijven doen. Volgende keer is zij weer jaloers dat jij iets hebt gedaan wat zij nog niet heeft gedaan.

Die 51 dagen vliegen voorbij. Ik ga morgen al en voor ik het weet ben ik weer terug :)
Tja ach, we doen al heel veel dingen los van elkaar.
Komt ook door het feit dat er hier in Nederland ook nog wel een afstandje tussen ons inzit.
Dus in principe zijn we het wel gewend, maar met een dergelijke reis voelt dat toch net ff iets anders.

Als ze terugkomt hebben we 1 weekje samen en dan gaat ze aan haar master beginnen. Dan gaan we weer over in de weekendregeling (en vakanties) ;)
Every living creature on earth dies alone
pi_119949323
Ik vertrek over een uurtje *O* Precies 24 uur later kom ik aan. Tenminste, als de treinen gewoon rijden, bij de 30 cm sneeuw die Stockholm vandaag krijgt... Moet je bij de NS niet mee aankomen, maar ik heb alle vertrouwen in de SJ :P Mijn 'schoon'moeder heeft gezegd dat ze smörgåsbord gaat maken, zo lief O+
Oh, en ga voor het eerst met de trein op de boot! (naar Denemarken) Ben benieuwd :D
pi_119949477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:10 schreef stroopwafelt het volgende:
Ik vertrek over een uurtje *O* Precies 24 uur later kom ik aan. Tenminste, als de treinen gewoon rijden, bij de 30 cm sneeuw die Stockholm vandaag krijgt... Moet je bij de NS niet mee aankomen, maar ik heb alle vertrouwen in de SJ :P Mijn 'schoon'moeder heeft gezegd dat ze smörgåsbord gaat maken, zo lief O+
Oh, en ga voor het eerst met de trein op de boot! (naar Denemarken) Ben benieuwd :D
\
ehh, het is hier chaos. Collega's van me zitten al vanaf 7 uur in de trein, over een stuk waar je normaal 40 minuten over doet.

Maar goed, morgen zal het misschien wel over zijn...
pi_119949543
Woops. Tja. Ik ben om 6u morgenochtend op Centraal...
pi_119949634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef stroopwafelt het volgende:
Woops. Tja. Ik ben om 6u morgenochtend op Centraal...
als je geluk hebt. Gister is er een trein in het zuiden ontspoort, dus dat is al een probleem, en de sneeuw zal tot morgenochtend duren...Neem genoeg te eten mee!
pi_119949769
Oh god xD Waarom moest ik nou zo nodig een vriend in het verre noorden? :')
pi_119950744
Zo, de NS is weer goed voorbereid dit jaar :')
pi_119985164
JUJJJ VAKANTIE!
Ik ben weg voor de rest van dit jaar!

Down Under...hereee we come! :P

Iedereen veel sterkte met de liefde dit jaar en natuurlijk ook in het nieuwe jaar. Dat iedereen elkaar maar niet te veel moet missen.
pi_120007042
Veel plezier :) ik moet nog een dag of 60 wachten :(
pi_120016702
Nog 2-3 maanden totdat ik hopelijk voorgoed naar USA vertrek! Ben al sinds mei bezig met het aanvragen van het visum. :(

Hij was hier 2 weken geleden op bezoek 3 weken lang, is op een woensdag weer naar huis gegaan en de zondag daarna overleed mijn moeder toch wel heel onverwachts :{ (ze was al 2 jaar ziek en we wisten dat ze er dood aan zou gaan, maar niet dat het zo snel ineens zou gaan). Dus dat was (is) wel even heel moeilijk.. Hij kon ook niet zomaar weer even terugkomen, omdat hij weer moest gaan werken.. Gelukkig wel urenlang kunnen skypen steeds, zodat ik mij toch wat minder ''alleen'' voelde. :'(
pi_120035192
Nou, mijn reis hier naartoe was wel een avontuur. Gelijk mijn eerste trein in Duitsland had vertraging, waardoor ik mijn aansluiting miste en mijn hele reisplan in het water viel. Bijna gestrand op Kopenhagen midden in de nacht, gelukkig heeft vriendlief supersnel een hostel in en treinticket naar Malmö voor me geboekt. Volgende dag vrolijk verder, gaat er op Stockholm geen trein meer naar het noorden verder dan Uppsala (moest via Gävle)... Uiteindelijk in Uppsala de bus genomen (leuk stadje hoor Jagärtrut ;) ) naar een dorp en vanaf daar opgehaald met de auto.
Geplande aankomsttijd 12:40, in werkelijkheid 16:30. Viel nog best mee...

Vanochtend zouden zijn ouders ons komen ophalen, we zouden ze gaan bezoeken in het noorden. Komen ze halverwege vast te zitten in de grootste sneeuwstorm ever (in de trant: vrachtwagens gingen gewoon stilstaan op de snelweg omdat ze niks kunnen zien). Ze zijn maar weer naar huis gegaan. Ik en vriend gaan nu proberen met de bus en trein te gaan...

Spannend hoor, de Echte Zweedse Winter :P Ondertussen klaag iedereen in Nederland over de NS :')
pi_120056358
M'n vriendin zit nu in het buitenland, over de Grote Plas, ze komt 31 december terug, maar ik weet eerlijk gezegd niet of alles dan weer als vanouds zal zijn. Ik zit er echt mee in de knoop. We skypen sinds een paar weken bijna niet meer, op facebook duurt het lang voordat ze antwoordt, tja ik begrijp het niet.

Geen idee hoe zij er nu in staat, maar als ze me bij terugkomst vertelt dat het over is, en ik dus 3.5 maand heb moeten afzien, dat zou wel heel ver gaan...
pi_120077593
Over 11 dagen eindelijk weer *O*
Dan stap ik op het vliegtuig en zit ik tot eind januari in Amerika, en zie ik mijn vriendin dus weer (is al bijna weer 4 maanden geleden)

quote:
Partner (non-EU) naar Nederland halen voor gezinsvorming: (laatste update: 18/9/2010)
Dit stukje uit de OP heeft (helaas) wel weer eens een flinke update nodig, er is nog al wat veranderd.

[ Bericht 34% gewijzigd door Unstoppable op 08-12-2012 16:50:33 ]
pi_120120087
Ik meld me ook, ik heb al ruim drie jaar een lange afstand relatie met een Chinese en ben nu al vier keer naar China gegaan en binnenkort ga ik weer.

Maar voelen jullie je soms ook zo vreselijk down? Je zit met tijdsverschil en noodgedwongen moet je in dit kikkerland blijven omdat je toch geld nodig hebt. Ik heb mijn vriendin dan ook weer zeven maanden niet gezien en het is nu toch weer lang genoeg geweest.

Het tijd verschil is dan ook problematische, er is ruim 7 uur tijd verschil in de winter en dat houdt praktische in dat ik door de weeks gewoon niet met haar kan praten en alleen sweekends, maar dan werkt zij ook, dus dan kan ik nog niet veel praten met haar.

Ik probeer wel altijd berichtjes te sturen, maar in het openbaar bellen doe ik gewoon niet en ik wil er ook niet teveel mee te koop lopen. Want ik heb het idee dat mensen nooit zo'n begrip voor lange afstand relaties hebben en altijd direct hun vooroordelen hebben.
pi_120202497
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik meld me ook, ik heb al ruim drie jaar een lange afstand relatie met een Chinese en ben nu al vier keer naar China gegaan en binnenkort ga ik weer.

Maar voelen jullie je soms ook zo vreselijk down? Je zit met tijdsverschil en noodgedwongen moet je in dit kikkerland blijven omdat je toch geld nodig hebt. Ik heb mijn vriendin dan ook weer zeven maanden niet gezien en het is nu toch weer lang genoeg geweest.

Het tijd verschil is dan ook problematische, er is ruim 7 uur tijd verschil in de winter en dat houdt praktische in dat ik door de weeks gewoon niet met haar kan praten en alleen sweekends, maar dan werkt zij ook, dus dan kan ik nog niet veel praten met haar.

Ik probeer wel altijd berichtjes te sturen, maar in het openbaar bellen doe ik gewoon niet en ik wil er ook niet teveel mee te koop lopen. Want ik heb het idee dat mensen nooit zo'n begrip voor lange afstand relaties hebben en altijd direct hun vooroordelen hebben.
Niet samen kunnen zijn is natuurlijk altijd moeilijk en het zit jullie ook heel erg tegen met het tijdverschil inderdaad. Mijn vriendin en ik hebben 6 uur verschil, 7 tot een paar maanden geleden (ze is verhuisd). Ze heeft gelukkig een baan die perfect op ons schema aansluit. Als ik wakker word om 6:45 komt zij net thuis, ze gaat slapen als ik naar het werk ga, en ik maak haar wakker als ik thuiskom van het werk, dan moet ze om 21:00 naar haar werk. Verder hebben we natuurlijk apps om te texten en skypen we veel (dagelijks, meestal zelfs een paar uren per dag).

En reacties van mensen kunnen heel erg verschillend zijn. Sommige zijn nieuwsgierig, sommigen begrijpen het echt compleet niet, sommige mensen vinden het leuk/cool/romantisch etc. Het zal mij allemaal aan mijn reet roesten wat mensen er van denken, zolang wij maar gelukkig zijn.
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:55:54 #117
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_120202654
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik meld me ook, ik heb al ruim drie jaar een lange afstand relatie met een Chinese en ben nu al vier keer naar China gegaan en binnenkort ga ik weer.
De eerste vraag die in me opkomt: wat zijn je lange-termijn-plannen?
censuur :O
pi_120211461
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De eerste vraag die in me opkomt: wat zijn je lange-termijn-plannen?
Geen want dat zou alleen valse verwachtingen kunnen scheppen. Want in haar cultuur is het zo dat een man moet werken en huisman zijn zoals sommige mannen in Nederland doen is geen optie.

Dus omdat zij niet hier heen wilt komen en laat staan dat ze Nederland binnen zou komen, zijn er niet echt lange termijn plannen, maar ik heb wel eens de onrealistisch gedachte gehad ik spaar goed en ga dan met zeer vroeg pensioen en ga daar in China wonen, via Hongkong zou ik dan steeds in uit kunnen reizen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:52 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Niet samen kunnen zijn is natuurlijk altijd moeilijk en het zit jullie ook heel erg tegen met het tijdverschil inderdaad. Mijn vriendin en ik hebben 6 uur verschil, 7 tot een paar maanden geleden (ze is verhuisd). Ze heeft gelukkig een baan die perfect op ons schema aansluit. Als ik wakker word om 6:45 komt zij net thuis, ze gaat slapen als ik naar het werk ga, en ik maak haar wakker als ik thuiskom van het werk, dan moet ze om 21:00 naar haar werk. Verder hebben we natuurlijk apps om te texten en skypen we veel (dagelijks, meestal zelfs een paar uren per dag).

En reacties van mensen kunnen heel erg verschillend zijn. Sommige zijn nieuwsgierig, sommigen begrijpen het echt compleet niet, sommige mensen vinden het leuk/cool/romantisch etc. Het zal mij allemaal aan mijn reet roesten wat mensen er van denken, zolang wij maar gelukkig zijn.
Ja dat tijd verschil is echt onhandig, ik over treed daarom al jaren het smartphone verbod op me werk en ben er wel eens scheef voor aangekeken, maar die mensen begrijpen niet dat het mijn middel is om toch een beetje te communiceren met mijn vriendin.

Ik ben dus ook echt stiekem met mijn smartphone en tik altijd snel berichtjes, maar zorg dus dat de baas niet ziet dat ik mijn smartphone gebruik.

Ik krijg wel eens reacties die ik eigenlijk zeer ongepast vind en ik heb een keer mee gemaakt dat ik zo'n anti China vrouwtje tegen kwam, stja en dan krijg je dat ook nog over je heen.

Je hoort mensen trouwens ook wel eens zeggen van waarom zoek je geen vriendin in Nederland ofzo wanneer ze over je buitenlandse vriendin komen te weten.

[ Bericht 50% gewijzigd door Diqiu-Long op 11-12-2012 23:00:15 ]
pi_120299452
Over een week zit ik in het vliegtuig *O* Eindelijk, na elkaar 3 maanden niet gezien te hebben.. Never nooit meer zo lang.. -O-
pi_120300829
Veel plezier :)
Ik moet nog 7 weken wachten en dan stap ik het vliegtuig in :) en dan ben ik 5 maanden alleen geweest Pff
pi_120331875
Mijn vriendin (Noorse) komt op 21 december bij me om kerst en nieuwjaar te vieren na elkaar een kleine maand niet gezien te hebben. :D

Ik heb het idee dat Nederland - Noorwegen nog prima te doen is! Zou wel veel moeite hebben als ze intercontinentaal zat eerlijk gezegd. Respect voor diegene die ondanks de lange afstand en gelukkige en fijne relatie kunnen onderhouden.

- N.M.
De leeuw kan de vallen niet ontgaan; de vos kan zich niet tegen de wolven verdedigen. Men moet dus vos worden om de vallen te leren kennen en leeuw om de wolven schrik aan te jagen. Zij die slechts de leeuw willen nabootsen, verstaan hun zaak niet.
pi_120407414
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:14 schreef Intrepidity het volgende:
Eindelijk, na elkaar 3 maanden niet gezien te hebben.. Never nooit meer zo lang.. -O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:06 schreef larrivee het volgende:
Ik moet nog 7 weken wachten en dan stap ik het vliegtuig in :) en dan ben ik 5 maanden alleen geweest Pff
Ik zit er tussenin. Als ze 25 januari terugkomt zitten 4 maanden erop.
Wij hebben ook al allebei gezegd, nooit meer zo lang zonder elkaar. Wel fijn dat zij dat ook zegt, ondanks dat ze daar heel veel leuke dingen doet.
Ik ben er nu ook eigenlijk wel klaar mee. Vind het lang genoeg geweest. Vooral nu de feestdagen er aan komen.
Is nu het tweede jaar achter elkaar dat we in ieder geval niet met nieuwjaar samen zijn. We hebben afgesproken dat dat volgend jaar zeker niet gaat gebeuren.
Every living creature on earth dies alone
pi_120407463
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:22 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

[..]

Ik zit er tussenin. Als ze 25 januari terugkomt zitten 4 maanden erop.
Wij hebben ook al allebei gezegd, nooit meer zo lang zonder elkaar. Wel fijn dat zij dat ook zegt, ondanks dat ze daar heel veel leuke dingen doet.
Ik ben er nu ook eigenlijk wel klaar mee. Vind het lang genoeg geweest. Vooral nu de feestdagen er aan komen.
Is nu het tweede jaar achter elkaar dat we in ieder geval niet met nieuwjaar samen zijn. We hebben afgesproken dat dat volgend jaar zeker niet gaat gebeuren.
Goed plan :) Ik woon vanaf maart samen met haar (in Nederland) dus aan het wachten komt sowieso een eind :s)
pi_120410517
Mijn Zweedse vriend stapt nu op het vliegtuig naar Tanzania voor 3 maanden. Dat betekent sowieso een week nul contact, totdat hij daar een simkaart krijgt, en daarna de rest van de tijd misschien 1x per week een mail, en zeker geen skype (internet is te slecht waar hij heen gaat). Elkaar niet kunnen opzoeken door de extra afstand is nog tot daaraantoe, maar ook nog eens geen contact... :'(
Heel jaloers op degenen die de feestdagen samen kunnen vieren. :+ Heel veel plezier! :)

[ Bericht 1% gewijzigd door stroopwafelt op 17-12-2012 16:47:21 ]
  maandag 17 december 2012 @ 12:25:15 #125
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_120411339
stroopwafelt, balen joh....

Nog 8 daagjes en ik zie hem weer en ga dan voor het eerst zijn kinderen in het echt ontmoeten en hij die van mij, begin best zenuwachtig te worden.
Gelukkig kijken de kinderen er erg naar uit en hebben ze beide al tig tekening voor mijn vriend en zijn zoontjes gemaakt. :P
Gisteren hebben zijn zoontjes en mijn dochters voor het eerst samen geskyped, ondanks de taalbariere ging dat echt heel leuk, ze hebben gewoon tig liedjes voor elkaar afgespeeld (heb nu wel alle mogelijke versies van Gangnam Style gehoord.... :') ) en hebben gedanst en gekke gezichten getrokken naar elkaar, flink gelachen ook dus dat komt denk ik wel goed.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')