Mocht dit 'm zijn, origineel uitvoerend artiest is XTMquote:
Thnx haha, het 1e stukje zou best een gebruikt kunnen zijnquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:13 schreef bersenka het volgende:
Bij Lucky tv had je laatst dit filmpje:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/11/true-colors/
Ik was benieuwd of iemand weet waar ik deze versie van true colors kan vinden.
Stevie Wonder - Skeletonsquote:Op donderdag 15 november 2012 13:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Help ik zoek het nummer wat in deze trailer van GTA V voorkomt.
quote:
bij die sound moest ik eigenlijk direct aan deze denken. zal wel niet, maar goedquote:Op maandag 12 november 2012 16:33 schreef SuperImposed het volgende:
tussen alle foute dance herrie die je in de fitness zaal en tijdens het uitgaan hoort zit een dance nummer met een heel leuk instrumentaal stukje: ik zou het als een jaren 80 synthesizer willen omschrijven
het lijkt op het stukje wat je hier hoort op 3:31
iemand?
Zoiets?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zoek een nummer dat ergens aan het einde van de jaren 90 of begin van de jaren 00 erg populair was als dansnummer.
Het was een typische zomerhit/remix? En eerlijk gezegd is het enige dat ik weet de beat waarmee het begint.
Als ik het zou moeten beschrijven begint met met een soort van enorme brass/brazeliaanse drumband die keihard tegelijk het volgende ritme aanslaan: "PRRRAMPAMPAM DUMDUMDUM PRRRRRRAMPAMPADAM DUMDUMDUM PRRAPAPAPADAM DUMDUMDUM" of zoietsEn vervolgens gaan ze over op een drumbeat begeleid door zo'n typisch scheidsrechters fluitje.
Het nummer zal vast en zeker wel op één van de TMF hitzones hebben gestaan...
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zoek een nummer dat ergens aan het einde van de jaren 90 of begin van de jaren 00 erg populair was als dansnummer.
Het was een typische zomerhit/remix? En eerlijk gezegd is het enige dat ik weet de beat waarmee het begint.
Als ik het zou moeten beschrijven begint met met een soort van enorme brass/brazeliaanse drumband die keihard tegelijk het volgende ritme aanslaan: "PRRRAMPAMPAM DUMDUMDUM PRRRRRRAMPAMPADAM DUMDUMDUM PRRAPAPAPADAM DUMDUMDUM" of zoietsEn vervolgens gaan ze over op een drumbeat begeleid door zo'n typisch scheidsrechters fluitje.
Nee, het nummer begint echt allemaal maar met een hele hoop drums in het begin.quote:
Deze?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nee, het nummer begint echt allemaal maar met een hele hoop drums in het begin.
Komt wel meer in de buurt. Maar het begint echt met allemaal van dit soort drumbeats.quote:
Bedankt voor het nummer! Deze was ik ook al bijna vergeten... maar het is hem niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef SuperImposed het volgende:
Je zoekt denk ik een nummer van Safri Duo
?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef NaturalScience het volgende:
een ander nummer van Safri Duo? Ze bestaan immers al sinds 1994.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Bedankt voor het nummer! Deze was ik ook al bijna vergeten... maar het is hem niet.
Wel dezelfde soort drums inderdaad, zelde soort stijl ook een beetje maar ik denk dat het nummer dat ik bedoel nog een paar jaartjes ouder is (niet veel waarschijnlijk).
nee die is het niet maar toch bedankt, het is een recent nummer, je hoort hem wat minder vaak dan andere nummersquote:Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef based het volgende:
[..]
bij die sound moest ik eigenlijk direct aan deze denken. zal wel niet, maar goed
drums: checkquote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef NaturalScience het volgende:
haha deze groep had ik niet verwacht. Maar bedankt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |