Terecht als hij daardoor depressief is geworden.quote:Op maandag 5 november 2012 11:11 schreef Aldo-MC het volgende:
...
Wel makkelijk om de schuld bij de pesters neer te leggen als je zelf depressief bent. Niettemin verschrikkelijk natuurlijk voor ouders en nabestaanden.
...
Wat voor zaken denk je aan dan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
Er spelen bij dit soort gevallen altijd wel wat meer zaken dan alleen gepest worden lijkt me.
Beetje makkelijk van die ouders.
Lijkt jou? En daarom is het makkelijk van de ouders?quote:Op maandag 5 november 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
Er spelen bij dit soort gevallen altijd wel wat meer zaken dan alleen gepest worden lijkt me.
Beetje makkelijk van die ouders.
die je blijkbaar nog niet zoveel hebt.quote:Op maandag 5 november 2012 11:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik haal mijn kennis niet uit boekjes levenservaring vriend
Als je tot zo'n daad komt denk ik dat je in aanleg al niet helemaal in orde bent.quote:Op maandag 5 november 2012 11:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat voor zaken denk je aan dan?
Nee daar zijn gewoon onderzoeken naar geweest. Er zijn nu eenmaal verdomd weinig mensen die de dood nuchter tegemoet durven treden.quote:Op maandag 5 november 2012 11:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit zijn een heleboel woorden met een heleboel suggestieve opmerkingen.
Je hebt een maat die regelmatig zijn medicijnen in wilt nemen en daarom speek je op gesloten afdelingen weleens met mensen. Ik twijfel zeer aan het feit dat jij uberhaubt ooit op een gesloten afdeling bent geweest en zit dus nu met een aantal vragen. a) Wat voor instelling? b) Hoe kom jij op de gesloten afdeling in aanraking met andere clienten? c) Is het feit dat jouw maat onder drugs zelfmoord probeert te plegen onder invloed een goede maatstaf voor de overige clienten?
Rationaliteit is overigens geen meetbaar begrip.
Wat is dat dan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zullen de pesters trots zijn
Dus je vermoed een psychische stoornis? Aangeboren? En waarom dan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je tot zo'n daad komt denk ik dat je in aanleg al niet helemaal in orde bent.
Er zijn wel meer mensen die gepest worden en die plegen geen zelfmoord.
Gastenboek van de IJssalon waar hij werkte.quote:
Voor die tweede opmerking wil ik graag een bron of statistieken!quote:Op maandag 5 november 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je tot zo'n daad komt denk ik dat je in aanleg al niet helemaal in orde bent.
À, oké. Beetje laag ja.quote:Op maandag 5 november 2012 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gastenboek van de IJssalon waar hij werkte.
Ik suggereer nergens een stoornis. Ik zeg alleen dat het pesten vaak niet het enige probleem is.quote:Op maandag 5 november 2012 11:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus je vermoed een psychische stoornis? Aangeboren? En waarom dan?
De reactie van Tim zelf is ook wel van een tamelijk laag niveau.quote:Op maandag 5 november 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus. Hij zal zelf ook geen heilig boontje zijn geweest. Zeker niet als je meerekent hoe die ouders reageren op deze situatie.quote:Op maandag 5 november 2012 11:48 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind het ook vreselijk, maar het moet wel van twee kanten worden bekeken.
Precies!quote:Op maandag 5 november 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een eikels. En dan ook maar door blijven gaan he, een halfjaar na de eerste opmerking nog steeds zulke dingen blijven posten. (Als ik de ijssalon was had ik mijn gastenboek gesloten....)quote:Op maandag 5 november 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Aandacht. Bedankt.quote:Op maandag 5 november 2012 11:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
En dus moet jij even stampend komen vertellen dat je dan geen man bent, je aanstelt en weet ik veel wat. Wat kom jíj precies tekort?
Gast, denk nou na. Die is niet van hemzelf hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 11:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De reactie van Tim zelf is ook wel van een tamelijk laag niveau.
Je denkt toch niet werkelijk dat dat door Tim gepost is. Ik kan op een gastenboek ook iedere willekeurige naam gebruiken.quote:Op maandag 5 november 2012 11:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als dat de reactie van Tim zelf is.quote:Op maandag 5 november 2012 11:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 11:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk. Zo kan hij ook die reacties zelf plaatsen om aan te tonen hoe zielig hij wel niet is. Heb jij het absolute bewijs? Ik betwijfel het.quote:Op maandag 5 november 2012 11:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gast, denk nou na. Die is niet van hemzelf hoor.
Omdat ik niet zonder meer partij trek voor de gepeste rot op man met je kinderlogica.quote:Op maandag 5 november 2012 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
die je blijkbaar nog niet zoveel hebt.
dat geeft niet, maar doe aub niet alsof
Geen lef maar het ontbreken van de noodzaak om verder te leven. Om inhoudelijk verder te gaan op het instellingsverhaal. Er is geen 'instelling'. Als je het hebt over een instelling dan is het begrip instelling ansich inhoudsloos aangezien het een loos begrip is zonder nadere definiëring. Als we het hebben over, wat ik vermoed, mensen met verslavingsproblematiek, dan heb je gelijk. Het is vaak vanuit ontwenningsverschijnselen in combinatie met het weer toetreden van de echte wereld dan mensen geneigd zijn of op het punt staan om zelfmoord te plegen, dit is inderdaad vaak een schreeuw naar aandacht.quote:Op maandag 5 november 2012 11:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee daar zijn gewoon onderzoeken naar geweest. Er zijn nu eenmaal verdomd weinig mensen die de dood nuchter tegemoet durven treden.
En je kunt op gesloten afdelingen gewoon in de centrale ruimte met mensen praten. Ik ben er nog niet een tegengekomen die zijn of haar poging nuchter deed het vereist een zekere mate van 'lef' om zoiets extreems te doen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |