Ik weet uiteraard niet van de hoed of de rand over deze zaak, maar ik kan me toch ook niet aan de impressie onttrekken dat zo iets toch ook met de persoon in kwestie te maken moet hebben. Anders maak je jezelf niet koud...quote:Op maandag 5 november 2012 11:11 schreef Aldo-MC het volgende:
Wel makkelijk om de schuld bij de pesters neer te leggen als je zelf depressief bent. Niettemin verschrikkelijk natuurlijk voor ouders en nabestaanden.
Juist wel en flink ook.quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zelf zeker nooit gepest geweest?
En dat concludeer je op basis van?quote:Op maandag 5 november 2012 11:11 schreef Aldo-MC het volgende:
Wel makkelijk om de schuld bij de pesters neer te leggen als je zelf depressief bent.
Net zo makkelijk om deze conclusie te trekken aan de hand van deze 3 zinnen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:11 schreef Aldo-MC het volgende:
Wel makkelijk om de schuld bij de pesters neer te leggen als je zelf depressief bent. Niettemin verschrikkelijk natuurlijk voor ouders en nabestaanden.
bron
Er staat letterlijk dat hij zelfmoord gepleegd heeft omwille van het feit dat hij kennelijk gepest werd ik verzin dat niet.quote:Op maandag 5 november 2012 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat concludeer je op basis van?
Jeweettoch, op FOK! is iedereen klinisch psycholoog/psychiater. Die diagnose is kinderspel, nav zo'n advertentie.quote:Op maandag 5 november 2012 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat concludeer je op basis van?
Idioot. En dan nog durven beweren dat je zelf gepest bent.quote:Op maandag 5 november 2012 11:11 schreef Aldo-MC het volgende:
Een schokkende rouwadvertentie in De Twentsche Courant Tubantia vandaag maakt op internet een grote discussie los over pesten.
Wel makkelijk om de schuld bij de pesters neer te leggen als je zelf depressief bent.
Dat kan ik ook lezen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:16 schreef Aldo-MC het volgende:
Er saat letterlijk dat hij zelfmoord gepleegd heeft omwille van het feit dat hij kennelijk gepest werd ik verzin dat niet.
In welk opzicht continu en hoe weet jij dat dat zo is? Ik zie nergens staan dat iemand niet een andere houding aangenomen heeft, dus wat zie jij als 'continu'?quote:Op maandag 5 november 2012 11:15 schreef trigt013 het volgende:
Als je je hele leven gepest bent geweest, dus in basisonderwijs...vervolgonderwijs en je eerst baantjes of beroepsonderwijs is er nog maar 1 factor continu geweest en dat ben je zelf.
Kinderen worden tegenwoordig kapot gepest als ze een hazenlip hebben, raar kapsel, voortanden die uitsteken etc.., het is echt niet zo dat elke gepeste het expres opzoekt.quote:Op maandag 5 november 2012 11:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat hij zelfmoord gepleegd heeft omwille van het feit dat hij kennelijk gepest werd ik verzin dat niet.
Er staat "mijn hele leven" dat is dus continu.....quote:Op maandag 5 november 2012 11:18 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
In welk opzicht continu en hoe weet jij dat dat zo is? Ik zie nergens staan dat iemand niet een andere houding aangenomen heeft, dus wat zie jij als 'continu'?
Dat doet hij niet zijn ouders doen dat.quote:Op maandag 5 november 2012 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ik ook lezen.
Maar waar staat precies dat hij depressief is en de schuld afwentelt op pesters?
Alsof "gepest" één concreet ding is dat je voor elke situatie gelijk kan trekken. Misschien werd hij wekelijks voor "watje" uitgemaakt of moest hij dagelijks met angst de straat op omdat hij regelmatig opgewacht, uitgescholden en geslagen werd, weet jij het?quote:Op maandag 5 november 2012 11:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat hij zelfmoord gepleegd heeft omwille van het feit dat hij kennelijk gepest werd ik verzin dat niet.
Waar zeggen die ouders dat hij depressief was?quote:Op maandag 5 november 2012 11:18 schreef Aldo-MC het volgende:
Dat doet hij niet zijn ouders doen dat.
Een laffe sneer naar de mensen die wel gewoon verder moeten in zijn naaste omgeving.
Allemachtig zegquote:Op maandag 5 november 2012 11:18 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Er staat "mijn hele leven" dat is dus continu.....
nee dan niet. DUH.quote:Op maandag 5 november 2012 11:16 schreef RM-rf het volgende:
Stel je voor dat je die jongen kent en gewoon met hem omging... moet je je dan gaan schamen?
Ach man dat was vroeger net zo je moest eens weten. Paar keer van dichtbij meegemaakt suïcide maar blijf zelfmoord laf vinden vooral als je mensen achter laat en dan zo'n briefje.....quote:Op maandag 5 november 2012 11:18 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Kinderen worden tegenwoordig kapot gepest als ze een hazenlip hebben, raar kapsel, voortanden die uitsteken etc.., het is echt niet zo dat elke gepeste het expres opzoekt.
Dit is natuurlijk wel zo. Wel kan ik me voorstellen dat je zelfvertrouwen kompleet naar de klote is als je altijd bent gepest en daardoor sociaal bizar overkomt... en dan ben je dus op je volgende school weer de lul.quote:Op maandag 5 november 2012 11:15 schreef trigt013 het volgende:
Als je je hele leven gepest bent geweest, dus in basisonderwijs...vervolgonderwijs en je eerst baantjes of beroepsonderwijs is er nog maar 1 factor continu geweest en dat ben je zelf.
Wat insinueer je nu precies? Dat hij het aan zich zelf te danken heeft dat hij gepest werd?quote:Op maandag 5 november 2012 11:15 schreef trigt013 het volgende:
gohquote:Op maandag 5 november 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel zo. Wel kan ik me voorstellen dat je zelfvertrouwen kompleet naar de klote is als je altijd bent gepest en daardoor sociaal bizar overkomt... en dan ben je dus op je volgende school weer de lul.
Welnee dat staat er helemaal niet. Dat verzin jij er zelf bij.quote:Op maandag 5 november 2012 11:16 schreef RM-rf het volgende:
behoorlijke harde trap jegens de mensen uit de sociale omgeving van die jongen, die de ouders nu uitdelen..
Stel je voor dat je die jongen kent, bv bij hem in de klas zat en gewoon met hem omging, misschien niet speciaal bevriend maar net zoals je meerdere mensen zult tegenkomen... moet je je dan gaan schamen?
In deze tekst wordt de indruk gewekt dat 'iedereen' (die de jongen gedurende 'zijn hele leven' begeleid heeft) behalve de ouders (die immers 'fantastisch' zijn) die jongen buitengesloten en getreiterd hebben.
Kan me zo voorstellen dat die jongen en die ouders daar weinig boodschap aan hebben. Ik vrees van niet, maar misschien dat sommigen nu eens twee keer nadenken voor ze iemand anders nodeloos uitschelden en treiteren.quote:Op maandag 5 november 2012 11:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat doet hij niet zijn ouders doen dat.
Een laffe sneer naar de mensen die wel gewoon verder moeten in zijn naaste omgeving.
Amen!quote:Op maandag 5 november 2012 11:22 schreef Luigi het volgende:
Het is kennelijk niet stoer om gewoon eens te zeggen, "allemachtig, wat sneu voor zo'n gast van 20 dat -ie zo weinig plezier in het leven had door een stel pestkoppen dat dit z'n enige uitweg was...". Nee, altijd maar de schuld bij het slachtoffer leggen, redenen zoeken waarom HIJ een klootzak was, zoals vrouwen die zich sletterig kleden het verdienen om verkracht te worden. Hele nare houding is dat.
Want stel je voor dat iemand je een softe homo vind.
Dat je alleen jezelf kan veranderen en niet de wereld. Sommige kunnen dat niet en kiezen voor deze weg. Even duidelijk, de schuld ligt in mijn ogen nooit bij het slachtoffer maar altijd bij de dader.quote:Op maandag 5 november 2012 11:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat insinueer je nu precies? Dat hij het aan zich zelf te danken heeft dat hij gepest werd?
Zelfde hier, beste vriend verloren op mijn 15de op die manier. Maar mensen laf vinden omdat ze geen andere uitweg meer zien, dan ben je zelf een grote idioot.quote:Op maandag 5 november 2012 11:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ach man dat was vroeger net zo je moest eens weten. Paar keer van dichtbij meegemaakt suïcide maar blijf zelfmoord laf vinden vooral als je mensen achter laat en dan zo'n briefje.....
Wie zegt dat hij de wereld wou veranderen? Ik gok dat het enigste wat hij wou, gewoon met rust gelaten wilde worden.quote:Op maandag 5 november 2012 11:24 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dat je alleen jezelf kan veranderen en niet de wereld. Sommige kunnen dat niet en kiezen voor deze weg.
Nee, dat insinueer je dus niet. Jij typt letterlijk dat hij overal waar hij komt gepest is en hijzelf dus een constante factor is. Waarom denk jij dat hij gepest werd?quote:Op maandag 5 november 2012 11:24 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dat je alleen jezelf kan veranderen en niet de wereld. Sommige kunnen dat niet en kiezen voor deze weg.
Dat is ook wel een kutstreekquote:
Nee, jij hebt dat nooit meegemaakt. Als je dat wel zou hebben meegemaakt dan zou je weten dat het een intrieste klote ervaring is.quote:Op maandag 5 november 2012 11:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ach man dat was vroeger net zo je moest eens weten. Paar keer van dichtbij meegemaakt suïcide maar blijf zelfmoord laf vinden vooral als je mensen achter laat en dan zo'n briefje.....
Maar die jongen is overleden dus dit ik zal het er verder bij laten het is triest genoeg allemaal.
Op Twitter hebben ze trouwens over GeenStijl die steun betuigen maar dat zij zelf een rol zouden hebben gespeeld bij zijn doodIemand enig idee of dit over een filmpje gaat of online treiterijen?
Omdat je als je gepest word dit je zelfvertrouwen kapot slaat en dan word je alleen een makkelijkere prooi voor ander uitschot.quote:Op maandag 5 november 2012 11:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, dat insinueer je dus niet. Jij typt letterlijk dat hij overal waar hij komt gepest is en hijzelf dus een constante factor is. Waarom denk jij dat hij gepest werd?
Vrienden op FB zeggen geen kut helaas, ik heb er ook +300 die ik allemaal wel ken, maar van vrienden blijven er minder dan 10 over.quote:Op maandag 5 november 2012 11:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
205 vrienden op Facebook.... geeft toch niet echt het beeld weer van een eenzame loner die door iedereen gepest werd. Studeert iedere keer in razend tempo op school af...
Laten we niet hypocriet gaan doen als je fiks gepest wordt heb je daar zelf ook een aandeel in.quote:Op maandag 5 november 2012 11:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, dat insinueer je dus niet. Jij typt letterlijk dat hij overal waar hij komt gepest is en hijzelf dus een constante factor is. Waarom denk jij dat hij gepest werd?
Voor zover ik het begrijp is dat gewoon de afscheidsbrief van hun zoon.quote:Op maandag 5 november 2012 11:26 schreef MaLo het volgende:
Overigens vind ik de advertentie van de ouders wel sneu. "Iedereen was slecht tegen mij behalve jullie, lieve pap en mam" . Het lijkt een beetje zelfverheerlijking van de ouders over het lijk van hun zoon. Misschien niet zo bedoeld, maar het komt wel zo over op mij.
Jij snapt hem.quote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laten we niet hypocriet gaan doen als je fiks gepest wordt heb je daar zelf ook een aandeel in.
Zonder het pestgedrag goed te praten of te bagatelliseren moet je altijd en vooral eerst zelf in de spiegel kijken.
En wat hij zegt is gewoon zo je kan jezelf veranderen de klotewereld om je heen heb je als individu totaal geen invloed op.
Voor sommigen wel, Copycat. Voor sommigen wel.quote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef Copycat het volgende:
Nu geeft een Facebookvriendschap negen van de tien keer niet bepaald een realiteit weer.
Lees eerst eens een aantal boeken over bijvoorbeeld groepsgedrag onder kinderen, sociale interactie en de opvoeding van kinderen, ok? Oh, en iets over de systeemtheorie ofzo.quote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laten we niet hypocriet gaan doen als je fiks gepest wordt heb je daar zelf ook een aandeel in.
Zonder het pestgedrag goed te praten of te bagatelliseren moet je altijd en vooral eerst zelf in de spiegel kijken.
En wat hij zegt is gewoon zo je kan jezelf veranderen de klotewereld om je heen heb je als individu totaal geen invloed op.
Waarom? Als jij het zo goed weet kun jij het toch even aan hem uitleggen?quote:Op maandag 5 november 2012 11:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lees eerst eens een aantal boeken over bijvoorbeeld groepsgedrag onder kinderen, sociale interactie en de opvoeding van kinderen, ok? Oh, en iets over de systeemtheorie ofzo.
Ja het is zijn eigen schuld, had hij zijn persoonlijkheid maar moeten veranderen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
O toch wel hoor 2x meegemaakt en beide gevallen waren de personen fiks onder invloed van resp cocaine en alcohol.quote:Op maandag 5 november 2012 11:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, jij hebt dat nooit meegemaakt. Als je dat wel zou hebben meegemaakt dan zou je weten dat het een intrieste klote ervaring is.
Nee natuurlijk niet. Maar toch geeft het wel iets weer. Zag ook een hoop van de school waar hij op zat.quote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef Copycat het volgende:
Nu geeft een Facebookvriendschap negen van de tien keer niet bepaald een realiteit weer.
Nee, als het principe van kennis vergaren behelst dat iemand het voorkauwt als een klein kind dan stellen scholen ook niet veel meer voor he?quote:Op maandag 5 november 2012 11:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarom? Als jij het zo goed weet kun jij het toch even aan hem uitleggen?
Welke boeken zou ik eigenlijk moeten lezen om te begrijpen dat een pester het vooral aan zichzelf te danken heeft? Welke bronnen zijn daar voor te vinden eigenlijk?quote:Op maandag 5 november 2012 11:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarom? Als jij het zo goed weet kun jij het toch even aan hem uitleggen?
Je weet niet of het de hele brief is, of dat ze een paar stukjes eruit hebben gepakt die ze goed past.quote:Op maandag 5 november 2012 11:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Voor zover ik het begrijp is dat gewoon de afscheidsbrief van hun zoon.
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op maandag 5 november 2012 11:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Welke boeken zou ik eigenlijk moeten lezen om te begrijpen dat een pester het vooral aan zichzelf te danken heeft? Welke bronnen zijn daar voor te vinden eigenlijk?
Ik haal mijn kennis niet uit boekjes levenservaring vriendquote:Op maandag 5 november 2012 11:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lees eerst eens een aantal boeken over bijvoorbeeld groepsgedrag onder kinderen, sociale interactie en de opvoeding van kinderen, ok? Oh, en iets over de systeemtheorie ofzo.
Dattes, goed geschreven!quote:Op maandag 5 november 2012 11:22 schreef Luigi het volgende:
Het is kennelijk niet stoer om gewoon eens te zeggen, "allemachtig, wat sneu voor zo'n gast van 20 dat -ie zo weinig plezier in het leven had door een stel pestkoppen dat dit z'n enige uitweg was...". Nee, altijd maar de schuld bij het slachtoffer leggen, redenen zoeken waarom HIJ een klootzak was, zoals vrouwen die zich sletterig kleden het verdienen om verkracht te worden. Hele nare houding is dat.
O ja? Wat dan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar toch geeft het wel iets weer.
De meeste mensen die zelfmoord plegen zijn heel goed instaat om een afweging te maken tussen het wel of niet beëindigen van hun leven. In de meeste gevallen bij bijvoorbeeld instellingen plegen mensen alsnog zelfmoord nadat ze eerder zijn geholpen met het voorkomen van een zelfmoord.quote:Op maandag 5 november 2012 11:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
O toch wel hoor 2x meegemaakt en beide gevallen waren de personen fiks onder invloed van resp cocaine en alcohol.
De meeste mensen die zelfmoord plegen doen dit vanuit een impuls en zouden waarschijnlijk te helpen kunnen zijn als ze maar hulp hadden gezocht.
Maar goed blijft natuurlijk intens triest als je op het punt komt dat je dat kennelijk allemaal niet meer ziet.
Da's te lezen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik haal mijn kennis niet uit boekjes levenservaring vriend
'boekjes'.quote:Op maandag 5 november 2012 11:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mwoah, het enige wat het voor mij weergeeft is dat er gewoon snel 'vriendschap' wordt geroepen via die social media. Niet dat het daadwerkelijk vriendschappen zijn. En, hoewel het voor hem wel zo voelde, hoefde natuurlijk niet de hele school tegen hem te zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee natuurlijk niet. Maar toch geeft het wel iets weer. Zag ook een hoop van de school waar hij op zat.
quote:
Als er iets duidelijk is tegenwoordig dan is het wel dat een sociaal medium als facebook slechts een schim is van de werkelijke wereld. Mensen hebben altijd etentjes, altijd 300 vrienden en altijd een big o'l time.quote:Op maandag 5 november 2012 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, het enige wat het voor mij weergeeft is dat er gewoon snel 'vriendschap' wordt geroepen via die social media. Niet dat het daadwerkelijk vriendschappen zijn. En, hoewel het voor hem wel zo voelde, hoefde natuurlijk niet de hele school tegen hem te zijn.
quote:Op maandag 5 november 2012 11:22 schreef Luigi het volgende:
Nee dat zijn ze niet.quote:Op maandag 5 november 2012 11:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De meeste mensen die zelfmoord plegen zijn heel goed instaat om een afweging te maken tussen het wel of niet beëindigen van hun leven. In de meeste gevallen bij bijvoorbeeld instellingen plegen mensen alsnog zelfmoord nadat ze eerder zijn geholpen met het voorkomen van een zelfmoord.
Dat er iig 205 man rondliepen die hem als vriend/kennis beschouwden. Ook op zijn nieuwe school.quote:
Je mist het verschil tussen vrienden en Facebookvrienden. En de nuance tussen gevoel en realiteit.quote:Op maandag 5 november 2012 11:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat er iig 205 man rondliepen die hem als vriend/kennis beschouwden. Ook op zijn nieuwe school.
Dat conflicteert dan op zijn minst een beetje met het beeld dat iedereen zijn hele leven lang hem kapot pestte en buitensloot.
Je kende hem persoonlijk?quote:Op maandag 5 november 2012 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tranen in m'n ogen. Verschrikkelijk.
Nee ik heb een maat die regelmatig pogingen onderneemt door bijvoorbeeld al zijn medicijnen in te nemen en dan spreek je op die gesloten afdelingen wel eens met mensen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
aa
Heb je dat op straat geleerd?
Ow, hij moest letterlijk door de hele wereld worden gepest?quote:Op maandag 5 november 2012 11:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat er iig 205 man rondliepen die hem als vriend/kennis beschouwden. Ook op zijn nieuwe school.
Dat conflicteert dan op zijn minst een beetje met het beeld dat iedereen zijn hele leven lang hem kapot pestte en buitensloot.
Nee ik insinueer niet dat het allemaal dikke echte vrienden waren hoor. Maar goed, het is ook verder niet zo belangrijk, het viel me alleen op.quote:Op maandag 5 november 2012 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mist het verschil tussen vrienden en Facebookvrienden. En de nuance tussen gevoel en realiteit.
Nee, moet dat dan?quote:
Ah je toont je intelligentiequote:Op maandag 5 november 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak zeg. Jezus.
In zijn beleving werd hij kapot gepest door iedereen. Gek genoeg kunnen een paar pesters je het gevoel geven dat niemand je mag.quote:Op maandag 5 november 2012 11:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Staat er ook niet. En dat weet je zelf ook best wel.quote:Op maandag 5 november 2012 11:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ow, hij moest letterlijk door de hele wereld worden gepest?
Dit zijn een heleboel woorden met een heleboel suggestieve opmerkingen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee ik heb een maat die regelmatig pogingen onderneemt door bijvoorbeeld al zijn medicijnen in te nemen en dan spreek je op die gesloten afdelingen wel eens met mensen.
Het merendeel dat zelfmoord wil plegen is zwaar onder invloed, logisch. Maar dan moet jij niet gaan roepen dat ze op dat moment een weloverwogen besluit nemen aangezien ze daar toe helemaal niet in staat zijn.
Nee hoor, de mensen wie het aangaat weten zelf prima dat het over hen gaat. Ik heb vroeger ook behoorlijk gepest, was daarin een aanstichter. Als ik nu moet dat gedrag zou worden geconfronteerd weet ik op dat moment echt wel dat ik fout zat.quote:Op maandag 5 november 2012 11:16 schreef RM-rf het volgende:
behoorlijke harde trap jegens de mensen uit de sociale omgeving van die jongen, die de ouders nu uitdelen..
Stel je voor dat je die jongen kent, bv bij hem in de klas zat en gewoon met hem omging, misschien niet speciaal bevriend maar net zoals je meerdere mensen zult tegenkomen... moet je je dan gaan schamen?
Rot eens even op stomme troll, wat probeer je nu te bereiken met je anti-zelfmoord postjes, je begrijpt er echt helemaal niets van wat die mensen doormaken, waarom ze dit soort dingen doen, voor deze mensen is de dood een uitweg voor welke problemen ze dan ook hebben in het dagelijkse leven. Als je zo ver heen bent dat je de dood als een verlossing ziet maar dan zijn ze niet opeens gek geworden, in tegendeel, ze maken de afweging op basis van iets wat zij als minder erg zien.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 11:22 schreef Luigi het volgende:
Niks moet, maar om nou bij elk geval van tragisch overlijden tranen in je ogen te hebben is ook weer zo wat.quote:
Hou gewoon je erg domme mond. Dat zoiets gebeurt is triester dan triest maar jij (en anderen) moeten weer stoer doen en mannelijk zijnquote:Op maandag 5 november 2012 11:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En jij dat je een zacht ei bent. Ga toch weg man, aansteller. Wees een fucking man.
Je doet het anders nog steeds, volgens mij ben je niet veranderd, op basis van je gedrag op dit forum.quote:Op maandag 5 november 2012 11:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor, de mensen wie het aangaat weten zelf prima dat het over hen gaat. Ik heb vroeger ook behoorlijk gepest, was daarin een aanstichter. Als ik nu moet dat gedrag zou worden geconfronteerd weet ik op dat moment echt wel dat ik fout zat.
Dat zeg ik niet. Maar die rouwadvertentie vind ik erg aangrijpend. Nooit eerder zo gezien.quote:Op maandag 5 november 2012 11:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Niks moet, maar om nou bij elk geval van tragisch overlijden tranen in je ogen te hebben is ook weer zo wat.
Terecht als hij daardoor depressief is geworden.quote:Op maandag 5 november 2012 11:11 schreef Aldo-MC het volgende:
...
...
Wat voor zaken denk je aan dan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
Er spelen bij dit soort gevallen altijd wel wat meer zaken dan alleen gepest worden lijkt me.
Beetje makkelijk van die ouders.
Lijkt jou? En daarom is het makkelijk van de ouders?quote:Op maandag 5 november 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
Er spelen bij dit soort gevallen altijd wel wat meer zaken dan alleen gepest worden lijkt me.
Beetje makkelijk van die ouders.
die je blijkbaar nog niet zoveel hebt.quote:Op maandag 5 november 2012 11:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als je tot zo'n daad komt denk ik dat je in aanleg al niet helemaal in orde bent.quote:Op maandag 5 november 2012 11:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat voor zaken denk je aan dan?
Nee daar zijn gewoon onderzoeken naar geweest. Er zijn nu eenmaal verdomd weinig mensen die de dood nuchter tegemoet durven treden.quote:Op maandag 5 november 2012 11:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit zijn een heleboel woorden met een heleboel suggestieve opmerkingen.
Je hebt een maat die regelmatig zijn medicijnen in wilt nemen en daarom speek je op gesloten afdelingen weleens met mensen. Ik twijfel zeer aan het feit dat jij uberhaubt ooit op een gesloten afdeling bent geweest en zit dus nu met een aantal vragen. a) Wat voor instelling? b) Hoe kom jij op de gesloten afdeling in aanraking met andere clienten? c) Is het feit dat jouw maat onder drugs zelfmoord probeert te plegen onder invloed een goede maatstaf voor de overige clienten?
Rationaliteit is overigens geen meetbaar begrip.
Wat is dat dan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zullen de pesters trots zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |