Behalve Fuszy, maar dat is een sukkelquote:Op maandag 5 november 2012 12:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Opscheppen inderdaad. Vette winst. Wij PS3ers kunnen wel pricefixen. We wensen ook nooit meer uitgelachen te worden op pricefix vaardigheden. Of het gebrek daar aan
Ja, je bent gay als je tegenstander tijdrekt. Of zijn kakgat rekt.quote:Op maandag 5 november 2012 12:11 schreef bombmannl het volgende:
facking gay als je tegenstander gaat tijdrekken
Gewoon realisme.quote:Op maandag 5 november 2012 12:11 schreef bombmannl het volgende:
facking gay als je tegenstander gaat tijdrekken
:'|. WTFquote:Op maandag 5 november 2012 12:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, je bent gay als je tegenstander tijdrekt. Of zijn kakgat rekt.
Ligt aan je budget uiteraard.quote:Op maandag 5 november 2012 12:12 schreef Revontulet het volgende:
Wie raden jullie aan als CDM in een BPL team? Ik bouw nu een team met 3-5-2 formatie, heb op 1 plek Cabaye staan en de andere is nog open...Zal ik Cabaye houden of daar ook iemand anders neerzetten?
Alright, Cabaye hou ik daar dan lekker...uiteindelijk wil ik inderdaad Toure, maar dat is nu nog even te duur...dan wordt het kijken naar Diaby of Tiotequote:Op maandag 5 november 2012 12:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt aan je budget uiteraard.
Yaya Toure is de beste, maar Cabaye is een prima goedkope oplossing en Diaby ook, of iets duurder Tiote.
Tiote is defensief ijzersterk, Diaby iets minder maar brengt wel meer aanvallend.quote:Op maandag 5 november 2012 12:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Alright, Cabaye hou ik daar dan lekker...uiteindelijk wil ik inderdaad Toure, maar dat is nu nog even te duur...dan wordt het kijken naar Diaby of TioteIemand met ervaring met die 2? Wie is waar sterker mee?
Diaby is langer en beter qua voetballen, Tioté is dus kleiner en verdedigend beter.quote:Op maandag 5 november 2012 12:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Alright, Cabaye hou ik daar dan lekker...uiteindelijk wil ik inderdaad Toure, maar dat is nu nog even te duur...dan wordt het kijken naar Diaby of TioteIemand met ervaring met die 2? Wie is waar sterker mee?
Nog nooit wat gehad van die gierige honden, ondanks alleen maar gezeik.quote:Op maandag 5 november 2012 12:17 schreef byah het volgende:
Zie op twitter nog meer mensen die ineens packs of fifa points hebben, had gisteren al 8 gold packs en vandaag ineens 3500 fifa points. Allemaal packs van gehaald natuurlijk.
Als je alleen maar zeikt dan krijg je natuurlijk niks.quote:Op maandag 5 november 2012 12:19 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nog nooit wat gehad van die gierige honden, ondanks alleen maar gezeik.
Volgens mij klopt het niet. Maak hem eens LW en dan weer LF?quote:Op maandag 5 november 2012 12:12 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand met verstand van chemistry even uitleggen waarom Giovinco hier 9 chemistry heeft?
Hij heeft 2.5 links voor Balotelli en Boateng, maar heeft er 3 nodig. Of is er geen link naar de LM (volgens de webapp wel) ?
Heb ik gedaan, maar het blijft 9 chem. Robinho heeft overigens ook 9 chem volgens futhead, dus ik denk gewoon een bug dat er in futhead geen rekening met de LM wordt gehouden in deze formatie.quote:Op maandag 5 november 2012 12:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het niet. Maak hem eens LW en dan weer LF?
Bende boos? Pluk een roos, zet hem op je hoed is het morgen weer goedquote:Op maandag 5 november 2012 12:26 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ben echt boos jongens mijn James Milner is nu niet verkocht maar wel kwijt en Rooney stond ook op de lijst is nu ook weg.
dit.quote:Op maandag 5 november 2012 12:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bende boos? Pluk een roos, zet hem op je hoed is het morgen weer goed
quote:Op maandag 5 november 2012 12:30 schreef wieisboos het volgende:
https://www.cloozup.com/n(...)yle/Sport/video/2494
5* skills![]()
![]()
![]()
Op zoek naar?quote:Op maandag 5 november 2012 12:30 schreef wieisboos het volgende:
https://www.cloozup.com/n(...)yle/Sport/video/2494
5* skills![]()
![]()
![]()
Ja hij doet het niet meer volgens mij is hij verwijderd... Maar het is Urby die een elastico doetquote:Op maandag 5 november 2012 12:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op zoek naar?
Sorry. Het web adres dat je hebt opgevraagd is niet geldig op deze site. Klik hier
oh jammerquote:Op maandag 5 november 2012 12:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja hij doet het niet meer volgens mij is hij verwijderd... Maar het is Urby die een elastico doet
quote:Op maandag 5 november 2012 12:26 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ben echt boos jongens mijn James Milner is nu niet verkocht maar wel kwijt en Rooney stond ook op de lijst is nu ook weg.
Sorry, vond het gewoon een rare opmerking.quote:Op maandag 5 november 2012 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is serieus je eerste reactie op Fok?
Hij is dus gelijk ingeburgerd.quote:Op maandag 5 november 2012 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is serieus je eerste reactie op Fok?
Je mist wat spelersquote:Op maandag 5 november 2012 12:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sorry, vond het gewoon een rare opmerking.
Speel zelf ook al een tijdje FUT. Bezig nu met een budget team.
[ afbeelding ]
Klopt, keeper gaat waarschijnlijk Diego Alves worden. En ben nog aan het denken of ik hem echt budget moet houden of moet aanvullen met Ramires, Hulk en Neymar.quote:
Koop dan voor 700 Artur Moraes.quote:Op maandag 5 november 2012 12:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Klopt, keeper gaat waarschijnlijk Diego Alves worden. En ben nog aan het denken of ik hem echt budget moet houden of moet aanvullen met Ramires, Hulk en Neymar.
Is die een beetje goed? Nog nooit mee gespeeld namelijk.quote:
Hij is de beste Braziliaanse keeper in Fifa met een 82 rating. Heb zelf Petr Čech gekocht maar dan praat je ook over een iets andere prijsklassequote:Op maandag 5 november 2012 12:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is die een beetje goed? Nog nooit mee gespeeld namelijk.
Kan hem dan wel even proberen, geld is het probleem niet zo. Heb meer dan genoeg te besteden, maar beetje voorzichtig met de prijzen die gaan dalen.quote:Op maandag 5 november 2012 12:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij is de beste Braziliaanse keeper in Fifa met een 82 rating. Heb zelf Petr Čech gekocht maar dan praat je ook over een iets andere prijsklasse![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn nieuwe sigHelaas kon ik de quote er niet bij doen want dat was langer dan 250 tekens.
1 2 | [b][url=http://forum.fok.nl/topic/1890739/4/50#118842363]Hier[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/157472]Tim86[/url] het volgende:[/b] HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN |
quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef DutchSL het volgende:
Ozzie heeft al vaker zijn avatar veranderd dan hij gepost heeft
En is het thema met een VDM'tje naar de klote.quote:Op maandag 5 november 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Santana als middelste CB zetten, dan kun je Neuer als GK gebruiken, of Wiese.
Emenikequote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En is het thema met een VDM'tje naar de klote.
Oke, dan meteen mijn volgende vraag. David Luiz centraal houden en dan gaan voor een BPL keeper?quote:Op maandag 5 november 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Santana als middelste CB zetten, dan kun je Neuer als GK gebruiken, of Wiese.
Luiz is niet je beste kopper, dus ik zou sowieso Dede of Santana als middelste CB gebruiken.quote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oke, dan meteen mijn volgende vraag. David Luiz centraal houden en dan gaan voor een BPL keeper?
Hij is een beetje gestopt met scoren voor mij.quote:
Goeie opmerking, heb ik wat aan. Neuer gaat hem worden.quote:Op maandag 5 november 2012 13:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Luiz is niet je beste kopper, dus ik zou sowieso Dede of Santana als middelste CB gebruiken.
Ohja, ben niet zo fris meer na mijn toets.quote:
Doe eens normaalquote:Op maandag 5 november 2012 13:09 schreef Aldo-MC het volgende:
WAAROM KAN IK NIKS AANPASSEN BIJ MIJN VEILING GODVERDOMME
Goed verhaal.quote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Eindelijk een webshop gevonden waar ze Antony Morato kleding verkopen in normale maten.
Ieder zijn smaak, maar ben blij voor jequote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Eindelijk een webshop gevonden waar ze Antony Morato kleding verkopen in normale maten.
Gaat niet om die achterlijke overhemden die ze verkopen, maar die V-hals tshirts zijn wel leuk.quote:Op maandag 5 november 2012 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, maar ben blij voor je
quote:
nog een conclusie je hebt een verneukt slaapschema. En speel je op de pc ofzo met zo weinig auctions?quote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Er zijn nog maar 440.000 veilingen up. Toen ik vannacht om half 4 aan het spelen was waren dat er 610.000 conclusie auctions is fucked up.
En ik ben geen cheater.
Staat tot nu toe in mijn teamquote:Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
1m93
Wat een zieke diving/reflex stats
Schrijf maar over de FIFA community.quote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zin om een Lindgren.-column te schrijven. Iemand een leuk onderwerp?
Behoorlijk verneukt ja.quote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog een conclusie je hebt een verneukt slaapschema. En speel je op de pc ofzo met zo weinig auctions?
domino-theorie gebruikt?quote:Op maandag 5 november 2012 13:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ohja, ben niet zo fris meer na mijn toets.
Onderwerp? Lindgren-columns gaan toch per definitie nergens over?quote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wat heb je dan?quote:Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef Fuszy het volgende:
Lief dagboek,
fijn dat je er weer bent.
Net naar de fysio gegaan en die had het erover dat het misschien handig was als ik een paar maanden met voetbal zou stoppen. #FML
Dit jaar weer begonnen, nog geen 90 minuten gespeeld en lig er nu al een maand of 5 uit als ik die paar maanden erbij pak.
quote:Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef Fuszy het volgende:
Lief dagboek,
fijn dat je er weer bent.
Net naar de fysio gegaan en die had het erover dat het misschien handig was als ik een paar maanden met voetbal zou stoppen. #FML
Dit jaar weer begonnen, nog geen 90 minuten gespeeld en lig er nu al een maand of 5 uit als ik die paar maanden erbij pak.
Overbelasting van spieren om mijn scheenbeen, ze noemen het een springscheen. Heb er al sinds Maart last vanquote:
74 ofzo? Waar die mee begint iigquote:Op maandag 5 november 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Wat is de rating van je VP nu dan?
Daar is ook alle reden toe toch?quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Als je alleen maar zeikt dan krijg je natuurlijk niks.
Heb ik ook gehad maar ben nooit gestopt ofzo gewoon minder intensief sporten, minder springen etcquote:Op maandag 5 november 2012 13:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Overbelasting van spieren om mijn scheenbeen, ze noemen het een springscheen. Heb er al sinds Maart last van.
Nee, kwam wel een vraag met een bron met dominos die Gorbatsjov omgooit maar dat ging meer over de Perstrojka en Glasnost. Wist ik ook goed te beantwoorden.quote:
Gewoon wat langer de tijd nemen bij je warming-up. Ook goed alles rekken en strekken. Vaak zie je dat amateurs de warming-up zo snel en kort mogelijk willen houden.quote:Op maandag 5 november 2012 13:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Overbelasting van spieren om mijn scheenbeen, ze noemen het een springscheen. Heb er al sinds Maart last van.
Elke stap die ik zet doet pijn, dus dat is niet lekker sporten. Of ik nu wandel of ren dat maakt geen verschil. Al intensiveert de pijn met rennen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad maar ben nooit gestopt ofzo gewoon minder intensief sporten, minder springen etc
Zeg jij nu dat Fuszy een amateur is?quote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon wat langer de tijd nemen bij je warming-up. Ook goed alles rekken en strekken. Vaak zie je dat amateurs de warming-up zo snel en kort mogelijk willen houden.
Gisteren gelukkig even nietquote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef Fuszy het volgende:
Ik speel bij RKC in de basis hoor. Normaal gesproken
zie editquote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren gelukkig even niet
Elke Bundesliga CM kan er spelenquote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef DuTank het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/728204/
Zijn er nog andere (goedkopere) opties dan Schweinsteiger. Met namen als ik ook nog reserves wil hebben
Reserves:
LM - Schurlle
RM - Blaszykoszky
CB - Naldo
Dan heb je er al langer last van? Want volgens mij komt zo'n shinsplint niet ineens, maar is het vooral een overbelastingquote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke stap die ik zet doet pijn, dus dat is niet lekker sporten. Of ik nu wandel of ren dat maakt geen verschil. Al intensiveert de pijn met rennen.
Ken Fuszy voor de rest niet.quote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat Fuszy een amateur is?
Ik wil glimmende motherfuckersquote:Op maandag 5 november 2012 13:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Elke Bundesliga CM kan er spelen
Makiadi is wel een goede goedkope.
http://www.futhead.com/fifa/players/1004/
Min of meer...semi dusquote:Op maandag 5 november 2012 13:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ken Fuszy voor de rest niet.Is die een prof dan?
Wachten tot Ilkay Gundogan een IF krijgt.quote:
Zit dus tegen het eerste van RKC aan met een amateur contract. Zoiets?quote:
Heb ik ook. Ik ben vorig jaar begonnen met hardlopen en heb uiteindelijk verkeerde schoenen aangemeten gekregen. Kreeg elke keer last en de dokter zei elke keer, rust houden en daarna rustig opbouwen. Gedaan, maar ik kon niet eens 10 minuten rennen. Nu kan ik niet meer pijnvrij rennen op asfalt/betonquote:Op maandag 5 november 2012 13:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan heb je er al langer last van? Want volgens mij komt zo'n shinsplint niet ineens, maar is het vooral een overbelasting
De fysieke verschijning van G. Zeefuik.quote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel daar in het tweede, zat dicht tegen het eerste aan.quote:Op maandag 5 november 2012 13:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zit dus tegen het eerste van RKC aan met een amateur contract. Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |