Ohja, ben niet zo fris meer na mijn toets.quote:
Doe eens normaalquote:Op maandag 5 november 2012 13:09 schreef Aldo-MC het volgende:
WAAROM KAN IK NIKS AANPASSEN BIJ MIJN VEILING GODVERDOMME
Goed verhaal.quote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Eindelijk een webshop gevonden waar ze Antony Morato kleding verkopen in normale maten.
Ieder zijn smaak, maar ben blij voor jequote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Eindelijk een webshop gevonden waar ze Antony Morato kleding verkopen in normale maten.
Gaat niet om die achterlijke overhemden die ze verkopen, maar die V-hals tshirts zijn wel leuk.quote:Op maandag 5 november 2012 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, maar ben blij voor je
quote:
nog een conclusie je hebt een verneukt slaapschema. En speel je op de pc ofzo met zo weinig auctions?quote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Er zijn nog maar 440.000 veilingen up. Toen ik vannacht om half 4 aan het spelen was waren dat er 610.000 conclusie auctions is fucked up.
En ik ben geen cheater.
Staat tot nu toe in mijn teamquote:Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
1m93
Wat een zieke diving/reflex stats
Schrijf maar over de FIFA community.quote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zin om een Lindgren.-column te schrijven. Iemand een leuk onderwerp?
Behoorlijk verneukt ja.quote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog een conclusie je hebt een verneukt slaapschema. En speel je op de pc ofzo met zo weinig auctions?
domino-theorie gebruikt?quote:Op maandag 5 november 2012 13:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ohja, ben niet zo fris meer na mijn toets.
Onderwerp? Lindgren-columns gaan toch per definitie nergens over?quote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zin om een Lindgren.-column te schrijven. Iemand een leuk onderwerp?
Wat heb je dan?quote:Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef Fuszy het volgende:
Lief dagboek,
fijn dat je er weer bent.
Net naar de fysio gegaan en die had het erover dat het misschien handig was als ik een paar maanden met voetbal zou stoppen. #FML
Dit jaar weer begonnen, nog geen 90 minuten gespeeld en lig er nu al een maand of 5 uit als ik die paar maanden erbij pak.
quote:Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef Fuszy het volgende:
Lief dagboek,
fijn dat je er weer bent.
Net naar de fysio gegaan en die had het erover dat het misschien handig was als ik een paar maanden met voetbal zou stoppen. #FML
Dit jaar weer begonnen, nog geen 90 minuten gespeeld en lig er nu al een maand of 5 uit als ik die paar maanden erbij pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |