Nou ik vergeet dat domino-effect bijvoorbeeld nu sowieso niet meer.quote:
IK ZEG TOCH NIET DAT HET GEEN ROOD IS SORRY HOORquote:Op zondag 4 november 2012 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dus? De intentie is genoeg om rood te geven
OH OKE, DE COMMENTATOREN HADDEN HEM AL EERDER ROOD GEGEVENquote:Op zondag 4 november 2012 23:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH NIET DAT HET GEEN ROOD IS SORRY HOOR
DUs>quote:Op zondag 4 november 2012 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
OH OKE, DE COMMENTATOREN HADDEN HEM AL EERDER ROOD GEGEVEN
Bona burg hoeft alleen H10 te leren.quote:Op zondag 4 november 2012 23:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Zit ik naar jort geschiedenis te luisteren snurkt mijn ma er opeens keihard doorheen
quote:Op zondag 4 november 2012 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Deed je nou ook maar zo in de party
Hij staat nu zelfs in de top 3 van de topscorers in de bpl. Hij is goed bezig.quote:
Wel realistischer..quote:Op zondag 4 november 2012 23:50 schreef Alovenac het volgende:
Speel voor de grap weer eens een potje seizoenen ipv FUT, tering wat gaat dat traag zeg.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Richard Krajicek genoemd als nieuwe zakelijk directeur Ajax.
lucky dagje of niet? Veel geopend? Zou nu maar kappen voor de rest vh jaarquote:
Genoeg gespamd met idealquote:Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lucky dagje of niet? Veel geopend? Zou nu maar kappen voor de rest vh jaar
Als het waar is wel ja. Niet te combineren.quote:
Zou jammer zijn want hij is wel dè persoon om grote namen binnen te halen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het waar is wel ja. Niet te combineren.
probeer ieder jaar wel te gaan ja, nu ook. Veegpotjes van Delpo tegen Troicki en Berd tegen Seppi. Wel Fed zien trainen ook nog.quote:Op maandag 5 november 2012 00:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zou jammer zijn want hij is wel dè persoon om grote namen binnen te halen.
Ik ben trouwens dit jaar 4 sessies naar Rotterdam ABN geweest (3 avond en 1x ook nog de middag).Ik ging 1 avond met mijn pa. En daarnaast nog 1 hele dag met een vriend. En vervolgens won ik toen ook nog kaartjes voor een derde avond... Jij was er afgelopen jaar toch ook?
een lesje geschiedenis alleen. Was het iets? Brave?quote:Op maandag 5 november 2012 00:15 schreef ThadCastle het volgende:
Zo even gewerkt en Brave 3D gekeken, heb ik nog iets gemist?
Oh, dan was ik er op dezelfde dag als jij.quote:Op maandag 5 november 2012 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
probeer ieder jaar wel te gaan ja, nu ook. Veegpotjes van Delpo tegen Troicki en Berd tegen Seppi. Wel Fed zien trainen ook nog.
Wel een aardige animatie maar niet meer dan dat. Had pas ook ratatouille gezien en die was een stuk leuker vooral door de humor. Deze film had ook wel humor maar was toch iets te sprookjesachtig for my likingquote:Op maandag 5 november 2012 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
een lesje geschiedenis alleen. Was het iets? Brave?
Nieuwe gebruiker maken op je console - FIFA opstarten - en koppelen aan je bestaande (hoofd) e-mail/account zodat je makkelijk kan switchen (tenzij je het apart wilt houden).quote:Op maandag 5 november 2012 00:25 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe de fuck maak ik een 2e FUT account, krijg het niet voor elkaar :s Zit te kloten met EA/Origin account ouzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |