Volg even dit topic. Komen handige dingen langs. En als je het hier leest vergeet je het sowieso morgen niet.quote:Op zondag 4 november 2012 23:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Zit ik naar jort geschiedenis te luisteren snurkt mijn ma er opeens keihard doorheen
Defaq?quote:Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Volg even dit topic. Komen handige dingen langs. En als je het hier leest vergeet je het sowieso morgen niet.
Nou ik vergeet dat domino-effect bijvoorbeeld nu sowieso niet meer.quote:
IK ZEG TOCH NIET DAT HET GEEN ROOD IS SORRY HOORquote:Op zondag 4 november 2012 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dus? De intentie is genoeg om rood te geven
OH OKE, DE COMMENTATOREN HADDEN HEM AL EERDER ROOD GEGEVENquote:Op zondag 4 november 2012 23:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH NIET DAT HET GEEN ROOD IS SORRY HOOR
DUs>quote:Op zondag 4 november 2012 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
OH OKE, DE COMMENTATOREN HADDEN HEM AL EERDER ROOD GEGEVEN
Bona burg hoeft alleen H10 te leren.quote:Op zondag 4 november 2012 23:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Zit ik naar jort geschiedenis te luisteren snurkt mijn ma er opeens keihard doorheen
quote:Op zondag 4 november 2012 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Deed je nou ook maar zo in de party
Hij staat nu zelfs in de top 3 van de topscorers in de bpl. Hij is goed bezig.quote:
Wel realistischer..quote:Op zondag 4 november 2012 23:50 schreef Alovenac het volgende:
Speel voor de grap weer eens een potje seizoenen ipv FUT, tering wat gaat dat traag zeg.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Richard Krajicek genoemd als nieuwe zakelijk directeur Ajax.
lucky dagje of niet? Veel geopend? Zou nu maar kappen voor de rest vh jaarquote:
Genoeg gespamd met idealquote:Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lucky dagje of niet? Veel geopend? Zou nu maar kappen voor de rest vh jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |