Overbelasting van spieren om mijn scheenbeen, ze noemen het een springscheen. Heb er al sinds Maart last vanquote:
74 ofzo? Waar die mee begint iigquote:Op maandag 5 november 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Wat is de rating van je VP nu dan?
Daar is ook alle reden toe toch?quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Als je alleen maar zeikt dan krijg je natuurlijk niks.
Heb ik ook gehad maar ben nooit gestopt ofzo gewoon minder intensief sporten, minder springen etcquote:Op maandag 5 november 2012 13:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Overbelasting van spieren om mijn scheenbeen, ze noemen het een springscheen. Heb er al sinds Maart last van.
Nee, kwam wel een vraag met een bron met dominos die Gorbatsjov omgooit maar dat ging meer over de Perstrojka en Glasnost. Wist ik ook goed te beantwoorden.quote:
Gewoon wat langer de tijd nemen bij je warming-up. Ook goed alles rekken en strekken. Vaak zie je dat amateurs de warming-up zo snel en kort mogelijk willen houden.quote:Op maandag 5 november 2012 13:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Overbelasting van spieren om mijn scheenbeen, ze noemen het een springscheen. Heb er al sinds Maart last van.
Elke stap die ik zet doet pijn, dus dat is niet lekker sporten. Of ik nu wandel of ren dat maakt geen verschil. Al intensiveert de pijn met rennen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad maar ben nooit gestopt ofzo gewoon minder intensief sporten, minder springen etc
Zeg jij nu dat Fuszy een amateur is?quote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon wat langer de tijd nemen bij je warming-up. Ook goed alles rekken en strekken. Vaak zie je dat amateurs de warming-up zo snel en kort mogelijk willen houden.
Gisteren gelukkig even nietquote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef Fuszy het volgende:
Ik speel bij RKC in de basis hoor. Normaal gesproken
zie editquote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren gelukkig even niet
Elke Bundesliga CM kan er spelenquote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef DuTank het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/728204/
Zijn er nog andere (goedkopere) opties dan Schweinsteiger. Met namen als ik ook nog reserves wil hebben
Reserves:
LM - Schurlle
RM - Blaszykoszky
CB - Naldo
Dan heb je er al langer last van? Want volgens mij komt zo'n shinsplint niet ineens, maar is het vooral een overbelastingquote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke stap die ik zet doet pijn, dus dat is niet lekker sporten. Of ik nu wandel of ren dat maakt geen verschil. Al intensiveert de pijn met rennen.
Ken Fuszy voor de rest niet.quote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat Fuszy een amateur is?
Ik wil glimmende motherfuckersquote:Op maandag 5 november 2012 13:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Elke Bundesliga CM kan er spelen
Makiadi is wel een goede goedkope.
http://www.futhead.com/fifa/players/1004/
Min of meer...semi dusquote:Op maandag 5 november 2012 13:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ken Fuszy voor de rest niet.Is die een prof dan?
Wachten tot Ilkay Gundogan een IF krijgt.quote:
Zit dus tegen het eerste van RKC aan met een amateur contract. Zoiets?quote:
Heb ik ook. Ik ben vorig jaar begonnen met hardlopen en heb uiteindelijk verkeerde schoenen aangemeten gekregen. Kreeg elke keer last en de dokter zei elke keer, rust houden en daarna rustig opbouwen. Gedaan, maar ik kon niet eens 10 minuten rennen. Nu kan ik niet meer pijnvrij rennen op asfalt/betonquote:Op maandag 5 november 2012 13:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan heb je er al langer last van? Want volgens mij komt zo'n shinsplint niet ineens, maar is het vooral een overbelasting
De fysieke verschijning van G. Zeefuik.quote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zin om een Lindgren.-column te schrijven. Iemand een leuk onderwerp?
Ik speel daar in het tweede, zat dicht tegen het eerste aan.quote:Op maandag 5 november 2012 13:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zit dus tegen het eerste van RKC aan met een amateur contract. Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |