abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119014411
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
En dat waren weer 2 afwijzingen. 1 komt binnen op mail (nav een 2e gesprek, te zwaar profiel voor de functie.) en de ander komt met de post.

-zucht-

Niets meer in gesprekfase nu. Nog potentieel een stuk of 4 interessante sollicitaties uitstaan in 'brief-fase'

60 sollicitaties, 9 eerste gesprekken, 4 tweede gesprekken... En nog steeds niet verder dan een functie voor 2 dagen.
sucks :* je kunt jezelf iig niet verwijten dat je er niet alles aan hebt gedaan
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:29:01 #277
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_119014508
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:08 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

jongerenwerk, werken met vluchtelingen ect

er is wel veel keuze maar er is verdomd weinig werk :r (sph'er hier )
En ook teveel concurrentie, denk ik.

Als sph'er moet je niet alleen met de spw'ers concurreren, maar ook met maatschappelijk werk, sociaal juridische diensverlening, pedagogiek, Pabo (zoals ikzelf) en in tijden van crisis ook nog met orthopedagogen en psychologen (al dan niet nog in opleiding).
pi_119014608
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef Limburg82 het volgende:

[..]

En ook teveel concurrentie, denk ik.

Als sph'er moet je niet alleen met de spw'ers concurreren, maar ook met maatschappelijk werk, sociaal juridische diensverlening, pedagogiek, Pabo (zoals ikzelf) en in tijden van crisis ook nog met orthopedagogen en psychologen (al dan niet nog in opleiding).
ja de opties zijn vaak genoegen nemen met mbo niv3 werk bijvoorbeeld, of afgewezen worden omdat je te hoog opgeleid bent :')

heb vandaag toevallig gesolliciteerd op een leuke hbo functie, was een fijn positief gesprek, dus met n beetje mazzel heb ik die wel in.mn zak :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:32:04 #279
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119014620
Ben vandaag gestopt met mijn 2e hbo studie. Goede nieuws is dat ik nu wel mijn propedeuse heb maar ik ben wel 2 1/4 jaar stufi kwijt en kan pas in september naar de universiteit. Dus nu maar een fulltime baan gaan zoeken. Dan heb ik in september hopelijk genoeg geld zodat ik die 2 jaar stufi zelf kan compenseren.

Ben benieuwd hoe lang het zal gaan duren voordat ik een fulltime baan vind (ben 20)
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:35:50 #280
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_119014738
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben vandaag gestopt met mijn 2e hbo studie. Goede nieuws is dat ik nu wel mijn propedeuse heb maar ik ben wel 2 1/4 jaar stufi kwijt en kan pas in september naar de universiteit. Dus nu maar een fulltime baan gaan zoeken. Dan heb ik in september hopelijk genoeg geld zodat ik die 2 jaar stufi zelf kan compenseren.

Ben benieuwd hoe lang het zal gaan duren voordat ik een fulltime baan vind (ben 20)
Waarom ben je gestopt met je studie?
En waarom denk je dat na twee afgebroken studies je wel na 4 jaar op de Universiteit slaagt?
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:50:39 #281
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119015254
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Limburg82 het volgende:

[..]

Waarom ben je gestopt met je studie?
En waarom denk je dat na twee afgebroken studies je wel na 4 jaar op de Universiteit slaagt?
Ik kon het werken in projecten echt niet nog langer aan. Je moet constant een masker opzetten omdat je cijfer afhangt van de beoordeling die je groepsleden je geven. Ook had mijn opleiding een aanwezigheidsplicht

Tentamens waren allemaal erg simpel en heb nog niks hoeven te herkansen. Struikelblok waren echt de projecten

Universiteit heb je geen projecten en is er een veel individualistische cultuur en ik kies nu eindelijk weer een studie wat ik ook echt leuk vind in plaats van waar ik denk later geld mee te kunnen verdienen
pi_119015374
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ik kon het werken in projecten echt niet nog langer aan. Je moet constant een masker opzetten omdat je cijfer afhangt van de beoordeling die je groepsleden je geven. Ook had mijn opleiding een aanwezigheidsplicht

Tentamens waren allemaal erg simpel en heb nog niks hoeven te herkansen. Struikelblok waren echt de projecten

Universiteit heb je geen projecten en is er een veel individualistische cultuur en ik kies nu eindelijk weer een studie wat ik ook echt leuk vind in plaats van waar ik denk later geld mee te kunnen verdienen
Ook op de universiteit moet je, helaas steeds vaker, in projectgroepen werken.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:55:22 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119015402
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:54 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

in he tbedrijfsleven ook.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 november 2012 @ 13:57:05 #284
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_119015451
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

in he tbedrijfsleven ook.
Dit...
pi_119015488
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:54 schreef Jesse_ het volgende:

Ik moest zeker 3x per week in projectgroepen werken :D En allemaal met aanwezigheidsplicht. Universiteit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 14:03:11 #286
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119015659
Mijn gesprek gisteren ging goed. Het was een erg prettig gesprek, ben daar fijner uitgekomen dat ik er in ging. Ik moet wel zeggen dat ik de kans klein acht dat ik het krijg vanwege de specifieke vaardigheden die ze verwachtten.

Het gesprek was heerlijk inhoudelijk met af en toe een zijgedachte (heb naast inhoudelijk over de plek gepraat over fotoshoppen, de waarde van een foto als bewijsmateriaal, programmeren en dat studenten dat steeds minder goed kunnen, over waarom er weinig post-doc plekken worden aangeboden) Met andere woorden iemand met wie ik goed van gedachten kon wisselen.

Ik heb nu wel het rare gevoel dat als ze mij niet kiezen ik het wel jammer vind maar het eigenlijk ook heel goed begrijp.

In ieder geval op naar de volgende, en mn vingers gekruist houden dat het gesprek aan de andere kant net zo over kwam als aan mijn kant.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:09:35 #287
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_119015847
quote:
Je moet constant een masker opzetten omdat je cijfer afhangt van de beoordeling die je groepsleden je geven. Ook had mijn opleiding een aanwezigheidsplicht

Tja, één van de criteria om door je medestudenten positief te worden beoordeeld, is natuurlijk dat je aanwezig bent en een bijdrage levert. ;)
pi_119016509
Geen vacatures bijgekomen deze week. Dus geen enkele sollicitatie verstuurd. :{
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 14:54:32 #289
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119017541
Blijkbaar is het gesprek goed gevallen ik krijg net bericht dat ik door ben naar de 2de ronde en een presentatie mag geven. :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:55:04 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119017563
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Blijkbaar is het gesprek goed gevallen ik krijg net bericht dat ik door ben naar de 2de ronde en een presentatie mag geven. :D
tof! O+
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 14:56:06 #291
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119017607
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

tof! O+
En dat met mijn negatieve zeurende zeikende onzekere persoonlijkheid, en afwijkende uiterlijk ;)
pi_119017828
quote:
Yes *O*

Enne, dat je bang was dat ze je niet namen vanwege de specifieke eisen die ze hadden. Dat zagen ze natuurlijk al in je brief en ze hebben je toch uitgenodigd :P Succes nu in de 2e ronde!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 november 2012 @ 15:10:37 #293
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119018111
quote:
Way to go man!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_119018173
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef Balisto het volgende:
Krijg je een uitkering?
Zo ja dan moet je toch 1 sollicitatie per week doen.

Zijn er geen vacatures? Dan een open sollicitatie schrijven ;)
Anders kan je problemen krijgen met je uitkering ;)
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:15:04 #295
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119018268
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef Balisto het volgende:
Zoek je op omgeving Rottumerplaat?
Een gedicht over Maanvis
pi_119018886
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zoek je op omgeving Rottumerplaat?
Nee. Laat ik het wat duidelijker formuleren: er zijn geen vacatures in mijn omgeving waarvoor ik in aanmerking kom en waarop ik niet al eerder heb gesolliciteerd.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:43:12 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119019339
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Balisto het volgende:

[..]

Nee. Laat ik het wat duidelijker formuleren: er zijn geen vacatures in mijn omgeving waarvoor ik in aanmerking kom en waarop ik niet al eerder heb gesolliciteerd.
En waar moeten we dus niet naar toe verhuizen als we kans willen hebben op een baan?
Een gedicht over Maanvis
pi_119019424
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En waar moeten we dus niet naar toe verhuizen als we kans willen hebben op een baan?
Het noorden des lands.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 15:47:08 #299
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119019449
grappig ik moet juist naar het (zuid)westen voor banen :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:57:24 #300
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119019792
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:46 schreef Balisto het volgende:

[..]

Het noorden des lands.
quote:
Uw kans op werk is berekend met de volgende gegevens:
Functie: Administratief medewerker secretariaat | Provincie: Groningen, Friesland, Drenthe | Leeftijd: 27 tot 45 jaar | Werkloos: 0 tot 6 maanden
quote:
De kans op werk in deze functie is beperkt. Vergroot het gebied waarin u werk zoekt. Kijk ook naar andere functies die bij uw kwaliteiten passen.
quote:
U zoekt werk als administratief medewerker secretariaat. De volgende functies kunnen ook interessant voor u zijn: administratief medewerker uitkeringsinstantie (sociale verzekeringen), datatypist, medewerker crediteurenadministratie, medewerker debiteurenadministratie, medewerker salarisadministratie, polismaker, -controleur, typist / tekstverwerker.
zoies dus?
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')