sucksquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
En dat waren weer 2 afwijzingen. 1 komt binnen op mail (nav een 2e gesprek, te zwaar profiel voor de functie.) en de ander komt met de post.
-zucht-
Niets meer in gesprekfase nu. Nog potentieel een stuk of 4 interessante sollicitaties uitstaan in 'brief-fase'
60 sollicitaties, 9 eerste gesprekken, 4 tweede gesprekken... En nog steeds niet verder dan een functie voor 2 dagen.
En ook teveel concurrentie, denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jongerenwerk, werken met vluchtelingen ect
er is wel veel keuze maar er is verdomd weinig werk(sph'er hier )
ja de opties zijn vaak genoegen nemen met mbo niv3 werk bijvoorbeeld, of afgewezen worden omdat je te hoog opgeleid bentquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
En ook teveel concurrentie, denk ik.
Als sph'er moet je niet alleen met de spw'ers concurreren, maar ook met maatschappelijk werk, sociaal juridische diensverlening, pedagogiek, Pabo (zoals ikzelf) en in tijden van crisis ook nog met orthopedagogen en psychologen (al dan niet nog in opleiding).
Waarom ben je gestopt met je studie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben vandaag gestopt met mijn 2e hbo studie. Goede nieuws is dat ik nu wel mijn propedeuse heb maar ik ben wel 2 1/4 jaar stufi kwijt en kan pas in september naar de universiteit. Dus nu maar een fulltime baan gaan zoeken. Dan heb ik in september hopelijk genoeg geld zodat ik die 2 jaar stufi zelf kan compenseren.
Ben benieuwd hoe lang het zal gaan duren voordat ik een fulltime baan vind (ben 20)
Ik kon het werken in projecten echt niet nog langer aan. Je moet constant een masker opzetten omdat je cijfer afhangt van de beoordeling die je groepsleden je geven. Ook had mijn opleiding een aanwezigheidsplichtquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt met je studie?
En waarom denk je dat na twee afgebroken studies je wel na 4 jaar op de Universiteit slaagt?
Ook op de universiteit moet je, helaas steeds vaker, in projectgroepen werken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik kon het werken in projecten echt niet nog langer aan. Je moet constant een masker opzetten omdat je cijfer afhangt van de beoordeling die je groepsleden je geven. Ook had mijn opleiding een aanwezigheidsplicht
Tentamens waren allemaal erg simpel en heb nog niks hoeven te herkansen. Struikelblok waren echt de projecten
Universiteit heb je geen projecten en is er een veel individualistische cultuur en ik kies nu eindelijk weer een studie wat ik ook echt leuk vind in plaats van waar ik denk later geld mee te kunnen verdienen
in he tbedrijfsleven ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ook op de universiteit moet je, helaas steeds vaker, in projectgroepen werken.
Ik moest zeker 3x per week in projectgroepen werkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:54 schreef Jesse_ het volgende:
Ook op de universiteit moet je, helaas steeds vaker, in projectgroepen werken.
Tja, één van de criteria om door je medestudenten positief te worden beoordeeld, is natuurlijk dat je aanwezig bent en een bijdrage levert.quote:Je moet constant een masker opzetten omdat je cijfer afhangt van de beoordeling die je groepsleden je geven. Ook had mijn opleiding een aanwezigheidsplicht
tof!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Blijkbaar is het gesprek goed gevallen ik krijg net bericht dat ik door ben naar de 2de ronde en een presentatie mag geven.
En dat met mijn negatieve zeurende zeikende onzekere persoonlijkheid, en afwijkende uiterlijkquote:
Yesquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Blijkbaar is het gesprek goed gevallen ik krijg net bericht dat ik door ben naar de 2de ronde en een presentatie mag geven.
Way to go man!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Krijg je een uitkering?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef Balisto het volgende:
Geen vacatures bijgekomen deze week. Dus geen enkele sollicitatie verstuurd.
Zoek je op omgeving Rottumerplaat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef Balisto het volgende:
Geen vacatures bijgekomen deze week. Dus geen enkele sollicitatie verstuurd.
Nee. Laat ik het wat duidelijker formuleren: er zijn geen vacatures in mijn omgeving waarvoor ik in aanmerking kom en waarop ik niet al eerder heb gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoek je op omgeving Rottumerplaat?
En waar moeten we dus niet naar toe verhuizen als we kans willen hebben op een baan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Balisto het volgende:
[..]
Nee. Laat ik het wat duidelijker formuleren: er zijn geen vacatures in mijn omgeving waarvoor ik in aanmerking kom en waarop ik niet al eerder heb gesolliciteerd.
Het noorden des lands.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En waar moeten we dus niet naar toe verhuizen als we kans willen hebben op een baan?
quote:
quote:Uw kans op werk is berekend met de volgende gegevens:
Functie: Administratief medewerker secretariaat | Provincie: Groningen, Friesland, Drenthe | Leeftijd: 27 tot 45 jaar | Werkloos: 0 tot 6 maanden
quote:De kans op werk in deze functie is beperkt. Vergroot het gebied waarin u werk zoekt. Kijk ook naar andere functies die bij uw kwaliteiten passen.
zoies dus?quote:U zoekt werk als administratief medewerker secretariaat. De volgende functies kunnen ook interessant voor u zijn: administratief medewerker uitkeringsinstantie (sociale verzekeringen), datatypist, medewerker crediteurenadministratie, medewerker debiteurenadministratie, medewerker salarisadministratie, polismaker, -controleur, typist / tekstverwerker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |