abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118977664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:39 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Heb ook een ietwat verschoven ritme; meestal 1:30 - 2:00 uur pitten, rondom 9:30 uur opstaan. Ochtendspits en werkstress zijn voor mij inmiddels onbekende begrippen. :+
Lol vind nog knap dat je om 9:30 er alweer uit bent. Toen ik werkloos was ging het echt nergens meer over. Tussen 2:00 en 3:00 naar bed en om 11:00 a 12:00 weer eruit :') :')
pi_118977695
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik herken het wel hoor :)
Ik plan ook expres dingen op de ochtend (enkele cliënten of sporten), zodat ik er wel uit moet.
Dat ken ik ook heel goed. Anders weet ik gewoon dat ik in bed blijf liggen :')
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 november 2012 @ 14:56:34 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118979711
Gezin met kinderen is blijkbaar de beste remedie om je in het ritme te houden ;)
pi_118979744
quote:
3s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Gezin met kinderen is blijkbaar de beste remedie om je in het ritme te houden ;)
Je had je partner kostwinner moeten laten worden. Lekker een beetje huishouden en zo :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 november 2012 @ 14:58:42 #255
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118979767
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Je had je partner kostwinner moeten laten worden. Lekker een beetje huishouden en zo :s)
Mijn partner werkt nu ook bijna 40 uur per week. Maar helaas op basis van een 0 uren contract en in een iets ander salarisniveau dan ikzelf voorheen.
pi_118979828
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mijn partner werkt nu ook bijna 40 uur per week. Maar helaas op basis van een 0 uren contract en in een iets ander salarisniveau dan ikzelf voorheen.
Je hebt er dus geen goede selectiecriteria op na gehouden
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 8 november 2012 @ 15:00:41 #257
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118979831
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ze kan uiteindelijk (na 3 maanden) wel uren eisen op basis van een 'vermoeden van arbeidsomvang'.
http://www.uitzendbureau.(...)moeden-arbeidsomvang
Dus dat is op zich wel positief :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 8 november 2012 @ 15:16:31 #258
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_118980421
Helaas ben ik 'uitzendkracht' en heb de uitsluiting loonbetaling' in mijn arbeidsovereenkomst :{

;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:35:40 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118981170
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraag.. Wat niet zo zeer met werk zoeken te maken heeft maar wel met werkloos zijn.

Ik word echt gek, heel mijn ritme is weg. Ik blijf lang in bed liggen. Schuif dingen voor me uit. Hebben jullie tips om dit misschien tegen te gaan?
Een hobby zoeken om je tijd mee te vullen? Ga bijvoorbeeld sporten of een nieuwe taal leren :Y. Planning maken van tevoren en je daar ook daadwerkelijk aan houden :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 november 2012 @ 15:37:03 #260
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118981228
quote:
12s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef E.T. het volgende:
Helaas ben ik 'uitzendkracht' en heb de uitsluiting loonbetaling' in mijn arbeidsovereenkomst :{
Sund!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_119006853
Oei, zelfs bij ICT detacheerders wordt ik afgewimpeld na het sturen van mijn CV. Daar had ik toch wel een beetje mijn hoop op gevestigd. Paar jaar geleden was er altijd wel wat te doen in die sector. Zelfs met mijn niet passende vooropleiding,
Hope is the first step on the road to dissapointment
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:45:22 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119007089
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:34 schreef Bittere_Bal het volgende:
Oei, zelfs bij ICT detacheerders wordt ik afgewimpeld na het sturen van mijn CV. Daar had ik toch wel een beetje mijn hoop op gevestigd. Paar jaar geleden was er altijd wel wat te doen in die sector. Zelfs met mijn niet passende vooropleiding,
Welke ICT?
Een gedicht over Maanvis
pi_119007151
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Welke ICT?
soort werk of detacheerder bedoel je?
Hope is the first step on the road to dissapointment
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:01:20 #264
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119007472
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:48 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

soort werk of detacheerder bedoel je?
soort werk
Een gedicht over Maanvis
pi_119009674
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:34 schreef Bittere_Bal het volgende:
Wat kun je en wat wil je?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_119011242
Ik ben afgestudeerd, maar ik heb nog 0% ervaring. Ik word dan ook overal afgewezen.
Begin deze week leek ik geluk te hebben, want ik werd uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Het is gesprek is wel pas over twee weken.

Vandaag was ik nog even op een vacaturesite aan het kijken en nu zie ik dat de vacature, waar ik op had gereageerd en wat resulteerde in het sollicitatiegesprek, in de spotlights staat. Daar maak ik me eerlijk gezegd een beetje zorgen over, want dit betekent dat ze nog niet tevreden zijn met de sollicitanten (en dus ook niet met mij).

Ik ben bang dat het gesprek op niks zal uitlopen of dat ze het gesprek misschien zelfs nog afzeggen de komende week.

;(
Copthorne 2.0
pi_119011488
Ik heb een vraagje. Zelf heb ik een diploma SPW-4 en werkervaring in de kinderopvang. Maar zoals algemeen bekend is zijn daar amper vacatures in te vinden.

En ik vind het moeilijk om alternatieven te bedenken. Hebben jullie ideeen?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:06:53 #268
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_119011825
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb een vraagje. Zelf heb ik een diploma SPW-4 en werkervaring in de kinderopvang. Maar zoals algemeen bekend is zijn daar amper vacatures in te vinden.

Gehandicaptenzorg? Activiteitenbegeleiding in bejaardentehuis? Je zou je aan kunnen bieden als zelfstandige om op basis van PGB te werken met jongeren (ASS en ADHD)?
pi_119011895
Is hier ook allemaal heel weinig vraag naar.. PGB kan ik nog proberen.. Maar sowieso een vacature die aansluit op mijn opleiding is bijna niet te vinden.. Tenminste ik vind ze niet..
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 november 2012 @ 12:49:07 #270
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119013180
Vind het leuk dat sommige bedrijven of instanties best verschillende meningen hebben over mijn werkervaring. De een vind het best interessant dat ik verschillende takken van sport heb gedaan, terwijl de ander me dan ziet als een beginner zonder enige ervaring.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_119013644
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef Copthorne het volgende:
Ik ben afgestudeerd, maar ik heb nog 0% ervaring. Ik word dan ook overal afgewezen.
Begin deze week leek ik geluk te hebben, want ik werd uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Het is gesprek is wel pas over twee weken.

Vandaag was ik nog even op een vacaturesite aan het kijken en nu zie ik dat de vacature, waar ik op had gereageerd en wat resulteerde in het sollicitatiegesprek, in de spotlights staat. Daar maak ik me eerlijk gezegd een beetje zorgen over, want dit betekent dat ze nog niet tevreden zijn met de sollicitanten (en dus ook niet met mij).

Ik ben bang dat het gesprek op niks zal uitlopen of dat ze het gesprek misschien zelfs nog afzeggen de komende week.

;(
Je moet er niet over in zitten dat de vacature in spotlights staan. Ze gaan echt wel uit van het gesprek. Afzeggen zullen ze denk ik niet zo snel doen.

Ik ben inmiddels wel ervaren in sollicitatie gesprekken (helaas) en soms denk ik ook echt van what the F.. Heb ik dan voor niets mijn hbo papiertje gehaald in 4 jaar ?

Bekende van mij is via een werving&selectie bureau bij 2 bedrijven voorgesteld, bij beide mocht ze op gesprek komen en nu hebben ze haar alle twee een baan aangeboden, zonder relevante werkervaring (1 jaar werkervaring in het algemeen) en met een flut opleiding. Dan begin ik toch te denken dat bedrijven liever blonde dames aannemen dan mij :)
pi_119013847
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef J0ycie88 het volgende:

Je kunt ook nog gastouder worden eventueel. Of misschien bemiddelingsmedewerker bij een gastouder bureau.

De vacatures worden inderdaad steeds minder, omdat er bezuinigd wordt.. en mensen die hun baan kwijtraken halen de kinderen van de opvang... dus weer minder mensen nodig.
pi_119013889
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef Limburg82 het volgende:

[..]

Gehandicaptenzorg? Activiteitenbegeleiding in bejaardentehuis? Je zou je aan kunnen bieden als zelfstandige om op basis van PGB te werken met jongeren (ASS en ADHD)?
jongerenwerk, werken met vluchtelingen ect

er is wel veel keuze maar er is verdomd weinig werk :r (sph'er hier )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119014293
Veel keuze weinig werk ja en ik moet echt nog 2 sollicitaties versturen..

Gastouder is geen optie bij mij thuis.. appartementje..
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 november 2012 @ 13:24:12 #275
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_119014353
En dat waren weer 2 afwijzingen. 1 komt binnen op mail (nav een 2e gesprek, te zwaar profiel voor de functie.) en de ander komt met de post.

-zucht-

Niets meer in gesprekfase nu. Nog potentieel een stuk of 4 interessante sollicitaties uitstaan in 'brief-fase'

60 sollicitaties, 9 eerste gesprekken, 4 tweede gesprekken... En nog steeds niet verder dan een functie voor 2 dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')