Lol vind nog knap dat je om 9:30 er alweer uit bent. Toen ik werkloos was ging het echt nergens meer over. Tussen 2:00 en 3:00 naar bed en om 11:00 a 12:00 weer eruitquote:Op donderdag 8 november 2012 13:39 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Heb ook een ietwat verschoven ritme; meestal 1:30 - 2:00 uur pitten, rondom 9:30 uur opstaan. Ochtendspits en werkstress zijn voor mij inmiddels onbekende begrippen.
Dat ken ik ook heel goed. Anders weet ik gewoon dat ik in bed blijf liggenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik herken het wel hoor![]()
Ik plan ook expres dingen op de ochtend (enkele cliënten of sporten), zodat ik er wel uit moet.
Je had je partner kostwinner moeten laten worden. Lekker een beetje huishouden en zoquote:Op donderdag 8 november 2012 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Gezin met kinderen is blijkbaar de beste remedie om je in het ritme te houden
Mijn partner werkt nu ook bijna 40 uur per week. Maar helaas op basis van een 0 uren contract en in een iets ander salarisniveau dan ikzelf voorheen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je had je partner kostwinner moeten laten worden. Lekker een beetje huishouden en zo
Je hebt er dus geen goede selectiecriteria op na gehoudenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn partner werkt nu ook bijna 40 uur per week. Maar helaas op basis van een 0 uren contract en in een iets ander salarisniveau dan ikzelf voorheen.
Ze kan uiteindelijk (na 3 maanden) wel uren eisen op basis van een 'vermoeden van arbeidsomvang'.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn partner werkt nu ook bijna 40 uur per week. Maar helaas op basis van een 0 uren contract en in een iets ander salarisniveau dan ikzelf voorheen.
Een hobby zoeken om je tijd mee te vullen? Ga bijvoorbeeld sporten of een nieuwe taal lerenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraag.. Wat niet zo zeer met werk zoeken te maken heeft maar wel met werkloos zijn.
Ik word echt gek, heel mijn ritme is weg. Ik blijf lang in bed liggen. Schuif dingen voor me uit. Hebben jullie tips om dit misschien tegen te gaan?
Sund!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef E.T. het volgende:
Helaas ben ik 'uitzendkracht' en heb de uitsluiting loonbetaling' in mijn arbeidsovereenkomst
Welke ICT?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:34 schreef Bittere_Bal het volgende:
Oei, zelfs bij ICT detacheerders wordt ik afgewimpeld na het sturen van mijn CV. Daar had ik toch wel een beetje mijn hoop op gevestigd. Paar jaar geleden was er altijd wel wat te doen in die sector. Zelfs met mijn niet passende vooropleiding,
soort werkquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
soort werk of detacheerder bedoel je?
Wat kun je en wat wil je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:34 schreef Bittere_Bal het volgende:
Oei, zelfs bij ICT detacheerders wordt ik afgewimpeld na het sturen van mijn CV. Daar had ik toch wel een beetje mijn hoop op gevestigd. Paar jaar geleden was er altijd wel wat te doen in die sector. Zelfs met mijn niet passende vooropleiding,
Gehandicaptenzorg? Activiteitenbegeleiding in bejaardentehuis? Je zou je aan kunnen bieden als zelfstandige om op basis van PGB te werken met jongeren (ASS en ADHD)?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb een vraagje. Zelf heb ik een diploma SPW-4 en werkervaring in de kinderopvang. Maar zoals algemeen bekend is zijn daar amper vacatures in te vinden.
En ik vind het moeilijk om alternatieven te bedenken. Hebben jullie ideeen?
Je moet er niet over in zitten dat de vacature in spotlights staan. Ze gaan echt wel uit van het gesprek. Afzeggen zullen ze denk ik niet zo snel doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef Copthorne het volgende:
Ik ben afgestudeerd, maar ik heb nog 0% ervaring. Ik word dan ook overal afgewezen.
Begin deze week leek ik geluk te hebben, want ik werd uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Het is gesprek is wel pas over twee weken.
Vandaag was ik nog even op een vacaturesite aan het kijken en nu zie ik dat de vacature, waar ik op had gereageerd en wat resulteerde in het sollicitatiegesprek, in de spotlights staat. Daar maak ik me eerlijk gezegd een beetje zorgen over, want dit betekent dat ze nog niet tevreden zijn met de sollicitanten (en dus ook niet met mij).
Ik ben bang dat het gesprek op niks zal uitlopen of dat ze het gesprek misschien zelfs nog afzeggen de komende week.
Je kunt ook nog gastouder worden eventueel. Of misschien bemiddelingsmedewerker bij een gastouder bureau.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb een vraagje. Zelf heb ik een diploma SPW-4 en werkervaring in de kinderopvang. Maar zoals algemeen bekend is zijn daar amper vacatures in te vinden.
En ik vind het moeilijk om alternatieven te bedenken. Hebben jullie ideeen?
jongerenwerk, werken met vluchtelingen ectquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Gehandicaptenzorg? Activiteitenbegeleiding in bejaardentehuis? Je zou je aan kunnen bieden als zelfstandige om op basis van PGB te werken met jongeren (ASS en ADHD)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |