niet huilen straks als het niks wordt, okquote:Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef Spezza19 het volgende:
Grappig, net een Q&A beantwoord van een nieuwe match op Paiq, we hebben gewoon hetzelfde geantwoord
Iedereen trekt natuurlijk zelf zijn/haar grens waar hij/zij wilt.quote:Op maandag 5 november 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, gelukkig is iedereen anders, het was niet persoonlijk naar jou gericht hoor.maar voor mij is het ook een vorm van jezelf verloochenen, normaal gesproken wordt dealen afgekeurd (om maar even verder te gaan op iemand die coke dealen noemde) maar ineens niet meer wanneer je betrokken raakt. dat zegt wel iets over iemand. en dat maakt iemand voor mij niet echt aantrekkelijk. maar zo zijn er zoveel dingen, zoveel mensen en zoveel wensen.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niet huilen straks als het niks wordt, ok
ok baasquote:Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niet huilen straks als het niks wordt, ok
Ze zag je foto's.quote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Net een heel leuk gesprek gehad met een meid (in mijn optiek) via Paiq, maar terwijl we ergens over praten blokkeert ze me opeens? Soms snap ik er ook niets van.
quote:
Ze durfde niet eerlijk te zijnquote:Op maandag 5 november 2012 19:31 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Was een poos daarna, ze zei juist nog dat ik er leuk uit zag.
Een knappere jongen begon tegen haar te praten...quote:Op maandag 5 november 2012 19:31 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Was een poos daarna, ze zei juist nog dat ik er leuk uit zag.
Het idee is juist dat je met je matches gaat kletsen, waardoor de foto zichtbaar wordt.quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef exile79 het volgende:
Heb nu een gratis profiel op paiq, maar ik snap dr geen hout van nog. Er zijn ook twee matches gevonden, maar die hebben beide een geblurde foto. Of komt dat dan weer doordat ik nog gratis lid ben?
En ik kan geen zoek functie vinden.
Ah thanks.quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het idee is juist dat je met je matches gaat kletsen, waardoor de foto zichtbaar wordt.
Zoekfunctie heb je niet, wel speeddates etc.
In mijn leeftijdsclasse ben ik vaak de enigste met een auto en de trein is gewoon echt hatelijk dus dat doe ik ze niet aanquote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Afspreken in het midden?
Heb 1 van mijn twee Paiq contacten afgeschreven, niks meer van gehoord, vind het nu wel best. Gok dat ze me ff gegoogled heeft en het niet naar d'r zin was.
Net ff met een andere dame gechat, woont bij mij in de stad maar is afgaande op de foto en het gesprek niet direct mijn type. Maar ach, vermakelijk is het best.
Utrecht bedoel je?quote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef Andromache het volgende:
Aanstaande zaterdag weer een date, paar mailtjes gestuurd. Kijken wat dit brengt, in de Domstad.
haha, nee, dat is nog een agendapuntje voor over een paar weken. maar als Silenus snel is heb ik misschien een tweede datequote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Utrecht bedoel je?
Zo ja, dan is de volgende vraag natuurlijk wederom of jij en Silenus aan het daten zijn?
gok dat het met awesome isquote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Utrecht bedoel je?
Zo ja, dan is de volgende vraag natuurlijk wederom of jij en Silenus aan het daten zijn?
Als dat niet neuken wordt....quote:
Hij neukt niet op een eerste datequote:
Als dat niet neuken wordtquote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef Andromache het volgende:
[..]
haha, nee, dat is nog een agendapuntje voor over een paar weken. maar als Silenus snel is heb ik misschien een tweede date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |