Heel goed van jequote:Op dinsdag 6 november 2012 00:00 schreef Andromache het volgende:
Maar ik moet 's middags al weer weg. Bovendien heb ik mezelf voorgenomen voorlopig geen seks meer voor het huwelijksaanzoek
Wat luister je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:05 schreef Andromache het volgende:
[serieuze noot]ik word gewoon een beetje simpel van al dat rondgeneuk en ik ben er zoooooooooo klaar mee. de ex ook. geweldige seks maar geen goede relatie. ik wil ook wel weer eens wat serieus[/serieuze noot]
zo en nu muziek
pffff dat is wel erg drama en eightiesquote:
quote:
Niks mis met de eighties. Maar goed, wat uit 2012 dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:10 schreef Andromache het volgende:
pffff dat is wel erg drama en eighties![]()
Zo klonk je ook een beetjequote:Op dinsdag 6 november 2012 00:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
pffff dat is wel erg drama en eighties![]()
hophop, lekker daten zaterdag en even mijn moeder tactisch verzetten naar een andere dag
Klinkt goed, alvast veel plezier!quote:Op maandag 5 november 2012 23:30 schreef Perico het volgende:
Ik stond een dag op Pepper en toen kreeg ik al bericht van een leuke vrouw die een paar buurten verderop woont in Heerlen. Al leuk wat heen en weer ge-appt en nu gaan we donderdag samen wandelen in het nabije hellingbos dat we allebei mooi vinden.
Wel leuk eigenlijk, een café of restaurant heeft me nooit zoveel gebracht. Ja een eerdere date van de zomer bij mij thuis, was ideaal, maar daar had ik dan wel veel langer mee gemaild. Hopelijk komt er een vervolg aan, al is mijn wat vrije bestaan vaker wel een breekpunt. Blijft toch altijd plussen en minnen, onder de streep.
Dankjewel!!quote:
quote:
Er is een 'foto beoordelen' functie, dan kun je bij een 'leuke' foto voor wat credits een bericht sturen. Als de ander die dan accepteerd komt ze in je contact-lijstje.quote:
Inderdaad.... dat neuken de hele tijd is ook weer zo zo. Maar ja... vaak hoor je dan toch dat een date diepgang wil. En dan moet je dus weer....quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:05 schreef Andromache het volgende:
[serieuze noot]ik word gewoon een beetje simpel van al dat rondgeneuk en ik ben er zoooooooooo klaar mee. de ex ook. geweldige seks maar geen goede relatie. ik wil ook wel weer eens wat serieus[/serieuze noot]
zo en nu muziek
Je bent autist. But hey, je zit op Fok dus die kans was al vrij groot.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:24 schreef Idioteque het volgende:
Ik denk dat ik een probleem heb om een goede eerste indruk achter te laten bij een eerste date. Tijdens de chats ben ik gewoon mezelf en dat resulteert in af en toe een date. Tijdens de eerste date heb ik een soort van faalangst/onzekerheid/zenuwen waardoor ik dus ook zo'n indruk achter laat en dates (terecht) interesse verliezen.
Ik weet van mezelf dat ik dit heb en heb er veel moeite mee. Dit heb ik wanneer ik in nieuwe situaties kom zoals een eerste date, nieuwe baan e.d. Na een korte tijd voel ik me wel op m'n gemak en word ik echt meer en meer mezelf. Ik ben er achter gekomen dat je deze tijd niet makkelijk krijgt bij dates.
Hopelijk vind ik een manier om dit te veranderen.
1e dates zijn vrijwel altijd nog een beetje ongemakkelijk toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:24 schreef Idioteque het volgende:
Ik denk dat ik een probleem heb om een goede eerste indruk achter te laten bij een eerste date.
Er is een verschil tussen nog wat onzeker/ongemakkelijk en onzeker hé.. dat is het een beetje denk ik.. beetje onzeker/spanning voor een eerste date is goed acceptabel, als je standaard onzeker bent dan minder voor meiden. Hangt wat mij betreft wat af van de mate van onzekerheid of het terecht is voor een vrouw om af te wijzen of niet..quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1e dates zijn vrijwel altijd nog een beetje ongemakkelijk toch?
Vrouwen die je afwijzen omdat je nog wat onzeker was bij een 1e ontmoeting zijn de moeite imo niet waard.
Zit wat in.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen nog wat onzeker/ongemakkelijk en onzeker hé.. dat is het een beetje denk ik.. beetje onzeker/spanning voor een eerste date is goed acceptabel, als je standaard onzeker bent dan minder voor meiden. Hangt wat mij betreft wat af van de mate van onzekerheid of het terecht is voor een vrouw om af te wijzen of niet..
Ja dat soort redenaties zijn nooit verkeerd denk ik. En het niet als date bestempelen maar als vrijblijvende ontmoeting kan ook helpen. De insteek waarmee je erin gaat. Als er wel kans is op meer dan dat dan komt dat wel tot uiting dus een chillere insteek is ook altijd wel goed denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zit wat in.
Hij moet anders maar zo denken, de vrouw in kwestie is vrijwel altijd nog onzekerder dan hij.
Klopt ook wel ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dat soort redenaties zijn nooit verkeerd denk ik. En het niet als date bestempelen maar als vrijblijvende ontmoeting kan ook helpen. De insteek waarmee je erin gaat. Als er wel kans is op meer dan dat dan komt dat wel tot uiting dus een chillere insteek is ook altijd wel goed denk ik
Dit is heel normaal lijkt me, vrijwel iedereen geeft zich niet direct helemaal bloot maar kijkt eerst de kat uit de boom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef Idioteque het volgende:
In welk opzicht ik nou echt onzeker overkwam weet ik niet. Maar wellicht moet ik me er gewoon bij neerleggen dat dit gewoon niet de juiste match was dan. Er werd me gezegd dat de onzekerheid groot was en dat ze daar niet echt iets mee kan.
Zoals ik al aangaf ben ik standaard niet onzeker. Wanneer ik iemand een beetje ken is de onzekerheid weg. Voor mij is het altijd eerst een beetje aftasten en kijken hoe de andere persoon is en ben ik een beetje bang dat ik iets verkeerds zeg.
Nou ja hebben genoeg mensen dus ja. Alleen ja sommige meiden rekenen je erop af. Niet leuk en misschien niet terecht maar ja zo is het nou eenmaal. Bel je ook van te voren met zo'n date? Als je belt een paar keer kan helpen. Of elkaar zien op cam.. alles om hetgeen wat irl gaat gebeuren na te bootsen.. dan is de drempel naar het ontmoeten in het echt ook minder groot als je al weet hoe ze eruit ziet, hoe jij praat e.d.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef Idioteque het volgende:
In welk opzicht ik nou echt onzeker overkwam weet ik niet. Maar wellicht moet ik me er gewoon bij neerleggen dat dit gewoon niet de juiste match was dan. Er werd me gezegd dat de onzekerheid groot was en dat ze daar niet echt iets mee kan.
Zoals ik al aangaf ben ik standaard niet onzeker. Wanneer ik iemand een beetje ken is de onzekerheid weg. Voor mij is het altijd eerst een beetje aftasten en kijken hoe de andere persoon is en ben ik een beetje bang dat ik iets verkeerds zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |