abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:00:40 #226
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_118875469
Maar ik moet 's middags al weer weg. Bovendien heb ik mezelf voorgenomen voorlopig geen seks meer voor het huwelijksaanzoek :+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_118875533
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:00 schreef Andromache het volgende:
Maar ik moet 's middags al weer weg. Bovendien heb ik mezelf voorgenomen voorlopig geen seks meer voor het huwelijksaanzoek :+
Heel goed van je ^O^

Mogen het daten succesvol voor je zijn O-)
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:05:08 #228
138876 Andromache
pi_118875557
[serieuze noot]ik word gewoon een beetje simpel van al dat rondgeneuk en ik ben er zoooooooooo klaar mee. de ex ook. geweldige seks maar geen goede relatie. ik wil ook wel weer eens wat serieus[/serieuze noot]

zo en nu muziek
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:07:16 #229
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118875603
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:05 schreef Andromache het volgende:
[serieuze noot]ik word gewoon een beetje simpel van al dat rondgeneuk en ik ben er zoooooooooo klaar mee. de ex ook. geweldige seks maar geen goede relatie. ik wil ook wel weer eens wat serieus[/serieuze noot]

zo en nu muziek
Wat luister je? :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:07:31 #230
138876 Andromache
pi_118875609
de nieuwste van Elbow
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:08:01 #231
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118875631
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:07 schreef Andromache het volgende:
de nieuwste van Elbow
Veel plezier zaterdag!
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:10:30 #233
138876 Andromache
pi_118875679
quote:
pffff dat is wel erg drama en eighties :{w

hophop, lekker daten zaterdag en even mijn moeder tactisch verzetten naar een andere dag })
pi_118875707
quote:
zo en nu muziek

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:10 schreef Andromache het volgende:
Niks mis met de eighties. Maar goed, wat uit 2012 dan.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2012 00:19:43 ]
pi_118875738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:10 schreef Andromache het volgende:

[..]

hophop, lekker daten zaterdag en even mijn moeder tactisch verzetten naar een andere dag })
Zo klonk je ook een beetje :*

Maar veel plezier iig! Kuisheidsgordeltje om en niks aan de hand ^O^
  dinsdag 6 november 2012 @ 01:19:23 #236
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118876720
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:30 schreef Perico het volgende:
Ik stond een dag op Pepper en toen kreeg ik al bericht van een leuke vrouw die een paar buurten verderop woont in Heerlen. Al leuk wat heen en weer ge-appt en nu gaan we donderdag samen wandelen in het nabije hellingbos dat we allebei mooi vinden.

Wel leuk eigenlijk, een café of restaurant heeft me nooit zoveel gebracht. Ja een eerdere date van de zomer bij mij thuis, was ideaal, maar daar had ik dan wel veel langer mee gemaild. Hopelijk komt er een vervolg aan, al is mijn wat vrije bestaan vaker wel een breekpunt. Blijft toch altijd plussen en minnen, onder de streep.
Klinkt goed, alvast veel plezier!
  dinsdag 6 november 2012 @ 01:40:27 #237
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_118876997
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 01:19 schreef eefje801 het volgende:

Klinkt goed, alvast veel plezier!
Dankjewel!! :) ... ik zal wel posten hoe het gegaan is donderdag, ik ga alles in ieder geval onbevangen tegemoet.
  dinsdag 6 november 2012 @ 08:48:59 #238
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_118878830
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:07 schreef Andromache het volgende:
de nieuwste van Elbow
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:34:53 #239
12621 tcr
*nix 4ever
pi_118879632
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef exile79 het volgende:
En ik kan geen zoek functie vinden.
Er is een 'foto beoordelen' functie, dan kun je bij een 'leuke' foto voor wat credits een bericht sturen. Als de ander die dan accepteerd komt ze in je contact-lijstje.
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:05:31 #240
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118880274
quote:

zo en nu muziek
Inderdaad.... dat neuken de hele tijd is ook weer zo zo. Maar ja... vaak hoor je dan toch dat een date diepgang wil. En dan moet je dus weer.... }:|
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:24:38 #241
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118886368
Ik denk dat ik een probleem heb om een goede eerste indruk achter te laten bij een eerste date. Tijdens de chats ben ik gewoon mezelf en dat resulteert in af en toe een date. Tijdens de eerste date heb ik een soort van faalangst/onzekerheid/zenuwen waardoor ik dus ook zo'n indruk achter laat en dates (terecht) interesse verliezen.

Ik weet van mezelf dat ik dit heb en heb er veel moeite mee. Dit heb ik wanneer ik in nieuwe situaties kom zoals een eerste date, nieuwe baan e.d. Na een korte tijd voel ik me wel op m'n gemak en word ik echt meer en meer mezelf. Ik ben er achter gekomen dat je deze tijd niet makkelijk krijgt bij dates.

Hopelijk vind ik een manier om dit te veranderen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:33:49 #242
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118886695
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:24 schreef Idioteque het volgende:
Ik denk dat ik een probleem heb om een goede eerste indruk achter te laten bij een eerste date. Tijdens de chats ben ik gewoon mezelf en dat resulteert in af en toe een date. Tijdens de eerste date heb ik een soort van faalangst/onzekerheid/zenuwen waardoor ik dus ook zo'n indruk achter laat en dates (terecht) interesse verliezen.

Ik weet van mezelf dat ik dit heb en heb er veel moeite mee. Dit heb ik wanneer ik in nieuwe situaties kom zoals een eerste date, nieuwe baan e.d. Na een korte tijd voel ik me wel op m'n gemak en word ik echt meer en meer mezelf. Ik ben er achter gekomen dat je deze tijd niet makkelijk krijgt bij dates.

Hopelijk vind ik een manier om dit te veranderen.
Je bent autist. But hey, je zit op Fok dus die kans was al vrij groot.
Is wel een probleempje ja. Op een of andere manier zou je dus moeten toneelspelen/bluffen. Het moet erop lijken dat je je gemakkelijk voelt. Dan praat je makkelijker, kom je spontaner over en komt de humor beter aan. Als je dit merkt zal het ook snel vanzelf gaan en hoef je dus niet meer te acteren. Probleem opgelost.
pi_118886868
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:24 schreef Idioteque het volgende:
Ik denk dat ik een probleem heb om een goede eerste indruk achter te laten bij een eerste date.
1e dates zijn vrijwel altijd nog een beetje ongemakkelijk toch?

Vrouwen die je afwijzen omdat je nog wat onzeker was bij een 1e ontmoeting zijn de moeite imo niet waard.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:43:00 #244
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118886987
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

1e dates zijn vrijwel altijd nog een beetje ongemakkelijk toch?

Vrouwen die je afwijzen omdat je nog wat onzeker was bij een 1e ontmoeting zijn de moeite imo niet waard.
Er is een verschil tussen nog wat onzeker/ongemakkelijk en onzeker hé.. dat is het een beetje denk ik.. beetje onzeker/spanning voor een eerste date is goed acceptabel, als je standaard onzeker bent dan minder voor meiden. Hangt wat mij betreft wat af van de mate van onzekerheid of het terecht is voor een vrouw om af te wijzen of niet..
we dan
pi_118887013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen nog wat onzeker/ongemakkelijk en onzeker hé.. dat is het een beetje denk ik.. beetje onzeker/spanning voor een eerste date is goed acceptabel, als je standaard onzeker bent dan minder voor meiden. Hangt wat mij betreft wat af van de mate van onzekerheid of het terecht is voor een vrouw om af te wijzen of niet..
Zit wat in.

Hij moet anders maar zo denken, de vrouw in kwestie is vrijwel altijd nog onzekerder dan hij.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:47:31 #246
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118887137
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zit wat in.

Hij moet anders maar zo denken, de vrouw in kwestie is vrijwel altijd nog onzekerder dan hij.
Ja dat soort redenaties zijn nooit verkeerd denk ik. En het niet als date bestempelen maar als vrijblijvende ontmoeting kan ook helpen. De insteek waarmee je erin gaat. Als er wel kans is op meer dan dat dan komt dat wel tot uiting dus een chillere insteek is ook altijd wel goed denk ik
we dan
pi_118887206
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja dat soort redenaties zijn nooit verkeerd denk ik. En het niet als date bestempelen maar als vrijblijvende ontmoeting kan ook helpen. De insteek waarmee je erin gaat. Als er wel kans is op meer dan dat dan komt dat wel tot uiting dus een chillere insteek is ook altijd wel goed denk ik
Klopt ook wel ja. :)

Gewoon kapot relativeren, wat is het ergste wat er kan gebeuren ?
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:49:40 #248
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118887209
In welk opzicht ik nou echt onzeker overkwam weet ik niet. Maar wellicht moet ik me er gewoon bij neerleggen dat dit gewoon niet de juiste match was dan. Er werd me gezegd dat de onzekerheid groot was en dat ze daar niet echt iets mee kan.

Zoals ik al aangaf ben ik standaard niet onzeker. Wanneer ik iemand een beetje ken is de onzekerheid weg. Voor mij is het altijd eerst een beetje aftasten en kijken hoe de andere persoon is en ben ik een beetje bang dat ik iets verkeerds zeg.
pi_118887295
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef Idioteque het volgende:
In welk opzicht ik nou echt onzeker overkwam weet ik niet. Maar wellicht moet ik me er gewoon bij neerleggen dat dit gewoon niet de juiste match was dan. Er werd me gezegd dat de onzekerheid groot was en dat ze daar niet echt iets mee kan.

Zoals ik al aangaf ben ik standaard niet onzeker. Wanneer ik iemand een beetje ken is de onzekerheid weg. Voor mij is het altijd eerst een beetje aftasten en kijken hoe de andere persoon is en ben ik een beetje bang dat ik iets verkeerds zeg.
Dit is heel normaal lijkt me, vrijwel iedereen geeft zich niet direct helemaal bloot maar kijkt eerst de kat uit de boom. :)

Alleen dat laatste slaat nergens op, wat is ''iets verkeerds'' ?
Geef gewoon jouw eigen ongezouten mening op alles, als het dan in haar ogen ''verkeerd'' is, zegt dat eigenlijk niets meer dan dat jullie van mening verschillen.

edit: Wat ik eigenlijk wil zeggen is, zolang jij achter je eigen uitspraken staat is geen enkele ''verkeerd''.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:55:07 #250
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118887364
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef Idioteque het volgende:

Nou ja hebben genoeg mensen dus ja. Alleen ja sommige meiden rekenen je erop af. Niet leuk en misschien niet terecht maar ja zo is het nou eenmaal. Bel je ook van te voren met zo'n date? Als je belt een paar keer kan helpen. Of elkaar zien op cam.. alles om hetgeen wat irl gaat gebeuren na te bootsen.. dan is de drempel naar het ontmoeten in het echt ook minder groot als je al weet hoe ze eruit ziet, hoe jij praat e.d.

En ja het punt is een beetje dat als je zelfverzekerd bent je heel veel dingen kan zeggen en meiden vinden het grappig, terwijl als je het zou zeggen als je onzeker bent het vaker er slecht uitkomt (ook omdat als ze het niet direct als grapje ziet je je er niet goed uit kan lullen). Dus ja is deels terecht dat je die angst wat hebt. Is niks ergs aan om zoiets te weten en te benoemen als wat het is. Maar je moet dan misschien bijvoorbeeld dingen gaan doen waarbij je minder hoeft te praten. Poolen ofzo. Dan hoef je niet tegenover elkaar te zitten en telkens de druk te hebben om te praten.. zulke dingen doen helpt ook. En dan kom je de eerste 2 a 3 dates beter door en is dat tijdelijk onzeker zijn een minder groot probleem..
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')