quote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu gewoon niet lerenMaar ik heb morgen nog genoeg tijd want ik heb pas om 15:00 een tentamen. Goede instelling
Waar moet je heen? Zalen Schaaf? Wat heb ik een hekel aan tentamens daar, zit je met meer dan 100 man en altijd mensen irritant te kuchen of hoeren met klik hakkenquote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu gewoon niet lerenMaar ik heb morgen nog genoeg tijd want ik heb pas om 15:00 een tentamen. Goede instelling
Daar moet ik morgen niet heen maar volgens mij dinsdag en woensdag wel. Ik ben al een paar keer verdwaald toen ik daarheen moest want ik kon het niet vindenquote:Op zondag 4 november 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar moet je heen? Zalen Schaaf? Wat heb ik een hekel aan tentamens daar, zit je met meer dan 100 man en altijd mensen irritant te kuchen of hoeren met klik hakken
De eindexamenkaternenquote:Op zondag 4 november 2012 23:18 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb morgen een toets en ben de laatste paragraven nu maar zo aan het leren.Lijkt kinderachtig maar die gast legt ziek goed alle verbanden..
Geschiedenisquote:Op zondag 4 november 2012 23:18 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb morgen een toets en ben de laatste paragraven nu maar zo aan het leren.Lijkt kinderachtig maar die gast legt ziek goed alle verbanden..
Jij weet zomaar uit je hoofd wat de containment politiek van USA is?quote:
die lerares haatte me altijd omdat ik goede cijfers haalde terwijl ik minder dan 0 deedquote:Op zondag 4 november 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geschiedenismeest interessante vak dat er was op de middelbare school!
kutcontainersquote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij weet zomaar uit je hoofd wat de containment politiek van USA is?
Ik was er ook altijd behoorlijk goed in, maar dat had er puur met maken dat ik het ook interessant vond. Rest van de vakken waren maar kutquote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die lerares haatte me altijd omdat ik goede cijfers haalde terwijl ik minder dan 0 deedLiet ze me allemaal pagina's overschrijven omdat ik weigerde huiswerk te maken omdat ik toch wel goede cijfers haalde
Graf, graven. Paragraaf, paragrafenquote:
Ja maar indamming van wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe deden ze dat Lindje?Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zondag 4 november 2012 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja maar indamming van wat?Vechten en bommen eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe deden ze dat Lindje?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
[..]
Ja maar indamming van wat?geld invloedssferen jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe deden ze dat Lindje?
Ohja, dom.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Door steeds 1 knop ingedrukt te houden en met 2e man te pressen natuurlijk
[..]
Ja maar indamming van wat?Weinig initiatief wat betreft de Sovjet-unie. Afwachten en alleen reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe deden ze dat Lindje?hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik zou het niet echt afwachten noemen hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Weinig initiatief wat betreft de Sovjet-unie. Afwachten en alleen reageren.
quote:
Hij bedoelt denk ik het afwachten van de wapenwedloop. Dus wel steeds meer wapens maken maar niet toeslaan.quote:Op zondag 4 november 2012 23:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt afwachten noemen hoor.
Of gaan we hem foute dingen leren
Ik vind het wel leuk, maar het is gewoon ontzettend veel.quote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef StijnDa het volgende:
Ben ik blij dat ik geen geschiedenis meer had na verplichte jarenSaai vak. En een bijzonder saaie leraar.
Heb je geschiedenis werkplaats?quote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar het is gewoon ontzettend veel.
Ja, H10 daarvan. En dan nog het eindexamenonderwerp van 2010. Dynamiek en stagnatie. (Over de Gouden Eeuw)quote:
Dynamiek en stagnatie is wel ez, had ik op mijn examen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, H10 daarvan. En dan nog het eindexamenonderwerp van 2010. Dynamiek en stagnatie. (Over de Gouden Eeuw)
iddquote:Op zondag 4 november 2012 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
Nee maar je leest het boek een keer door en kent dan de grote lijn wel en dan kan je 70% van de vragen wel beantwoorden.
Nou daar is het dit keer toch echt teveel en te moeilijk voor. Ging net wat examenvragen maken en antwoorden waren vaak totaal niet compleet...quote:Op zondag 4 november 2012 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
Nee maar je leest het boek een keer door en kent dan de grote lijn wel en dan kan je 70% van de vragen wel beantwoorden.
Havo of VWO? Want ik doe VWO. Het is idd trouwens wel redelijk makkelijk, alleen wel veel.quote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dynamiek en stagnatie is wel ez, had ik op mijn examen.
Mijn eerste toets was 10.1 10.2 en 10.4 ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 23:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, H10 daarvan. En dan nog het eindexamenonderwerp van 2010. Dynamiek en stagnatie. (Over de Gouden Eeuw)
en vergeet de domino-theorie niet te noemen als ze vragen waarom.quote:Op zondag 4 november 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Economische en militaire steun.
- Marshallhulp aan westerse landen
- In verschillende West-Europese landen Amerikaanse legerbasissen aanleggen.
Havoquote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Havo of VWO? Want ik doe VWO
Dat is focking weinig.quote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn eerste toets was 10.1 10.2 en 10.4 ofzo
JORTgeschiedenis werkt op zon school bij ons in de buurtquote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef x1N2ition het volgende:
JORTgeschiedenis is een held. Had afgelopen schooljaar (5 havo) een 8,7 voor mijn eindexamen geschiedenis mede dankzij die boy. Ik had trouwens ook geschiedenis werkplaats, prima methode. Alleen af en toe iets te omslachtig naar mijn mening.
Is toch alleen maar bronnen en dan nog keertje chronologiequote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is focking weinig.Wel chill.
Wat een baas.quote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JORTgeschiedenis werkt op zon school bij ons in de buurt
De toets bedoel je?quote:Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is toch alleen maar bronnen en dan nog keertje chronologie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |