quote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu gewoon niet lerenMaar ik heb morgen nog genoeg tijd want ik heb pas om 15:00 een tentamen. Goede instelling
Waar moet je heen? Zalen Schaaf? Wat heb ik een hekel aan tentamens daar, zit je met meer dan 100 man en altijd mensen irritant te kuchen of hoeren met klik hakkenquote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu gewoon niet lerenMaar ik heb morgen nog genoeg tijd want ik heb pas om 15:00 een tentamen. Goede instelling
Daar moet ik morgen niet heen maar volgens mij dinsdag en woensdag wel. Ik ben al een paar keer verdwaald toen ik daarheen moest want ik kon het niet vindenquote:Op zondag 4 november 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar moet je heen? Zalen Schaaf? Wat heb ik een hekel aan tentamens daar, zit je met meer dan 100 man en altijd mensen irritant te kuchen of hoeren met klik hakken
De eindexamenkaternenquote:Op zondag 4 november 2012 23:18 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb morgen een toets en ben de laatste paragraven nu maar zo aan het leren.Lijkt kinderachtig maar die gast legt ziek goed alle verbanden..
Geschiedenisquote:Op zondag 4 november 2012 23:18 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb morgen een toets en ben de laatste paragraven nu maar zo aan het leren.Lijkt kinderachtig maar die gast legt ziek goed alle verbanden..
Jij weet zomaar uit je hoofd wat de containment politiek van USA is?quote:
die lerares haatte me altijd omdat ik goede cijfers haalde terwijl ik minder dan 0 deedquote:Op zondag 4 november 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geschiedenismeest interessante vak dat er was op de middelbare school!
kutcontainersquote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij weet zomaar uit je hoofd wat de containment politiek van USA is?
Ik was er ook altijd behoorlijk goed in, maar dat had er puur met maken dat ik het ook interessant vond. Rest van de vakken waren maar kutquote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die lerares haatte me altijd omdat ik goede cijfers haalde terwijl ik minder dan 0 deedLiet ze me allemaal pagina's overschrijven omdat ik weigerde huiswerk te maken omdat ik toch wel goede cijfers haalde
Graf, graven. Paragraaf, paragrafenquote:
Ja maar indamming van wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe deden ze dat Lindje?Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zondag 4 november 2012 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja maar indamming van wat?Vechten en bommen eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe deden ze dat Lindje?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja maar indamming van wat?geld invloedssferen jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe deden ze dat Lindje?
Ohja, dom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |