True, true.quote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar wat je ooit gezegd hebt is niet meer terug te vinden, dat is wel een groot voordeel van tinychat
30 secondsquote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
30 seconds.En beetje klaverjas en pesten en 31-en.
quote:
Ik ben daar echt smerig goed inquote:Op zondag 4 november 2012 21:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]Beter kom je een keer meedoen, lijkt me vet lachen met jou!
wasda?quote:
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.quote:
Bij mij is het echt wisselvallig, soms heb ik alle 5 goed en kan ik megasnel vertellen wat of hoe, maar soms weet ik echt niks en ja stom.quote:
nee ik kan et toch niet bijhoudenquote:
Een spel waarbij je in 30 seconden zoveel mogelijk personen, films, voorwerpen, verzin het, moet beschrijven zonder het woord zelf te zeggen/vertalen/rijmt op.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.
aaah ja zo ongeveer welquote:Op zondag 4 november 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een spel waarbij je in 30 seconden zoveel mogelijk personen, films, voorwerpen, verzin het, moet beschrijven zonder het woord zelf te zeggen/vertalen/rijmt op.
Snap je het ongeveer?
Strippoker spelen?quote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet zo goed in de meeste spelletjes
Alleen in ingewikkeldere spelletjes.
Ik wel op de laptop, mobiel ook niet hoor.quote:
Ah, volgende meet; 30 seconds meet!quote:
Oh, ik vind het helemaal geweldig, ratelen als een malle om maar zo snel mogelijk alle tien de woorden te halenquote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah ja zo ongeveer wel
niks voor mij
Dan wel de nieuwe versie hea, dan ben ik verschrikkelijk, onuitstaanbaar unbeatable...quote:Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah, volgende meet; 30 seconds meet!
mijn mobiel kan dat niet eensquote:Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wel op de laptop, mobiel ook niet hoor.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik vind het helemaal geweldig, ratelen als een malle om maar zo snel mogelijk alle tien de woorden te halen.
Alle 10?!quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik vind het helemaal geweldig, ratelen als een malle om maar zo snel mogelijk alle tien de woorden te halen.
Wat is de nieuwe versie precies? Mijne is ongeveer 6 maanden oud.quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan wel de nieuwe versie hea, dan ben ik verschrikkelijk, onuitstaanbaar unbeatable...
Fijn is dat he. Hoe komt het zo?quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn mobiel kan dat niet eens
maar goed ik moet zeggen dat ik me vandaag ook wel bijzonder vrolijk voel
quote:Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
30 seconds, maar dan iets langer
Nee hoorquote:Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wil je wel he? Mij nakend zien?
Je weekend was zeker leuk?quote:Op zondag 4 november 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Compleet naar de klote nuIk kom mijn bed niet meer uit
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawohlololololllllllllll sowiesooooooooooooooooooooooooooquote:
what did you doquote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawohlololololllllllllll sowiesoooooooooooooooooooooooooo![]()
kweet niet gewoon een goeie dag vandaag lekker uitgerust niks bijzonders eigenlijkquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Compleet naar de klote nuIk kom mijn bed niet meer uit
Orgie van een weekend lang :$quote:
vertel hoe komt etquote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawohlololololllllllllll sowiesoooooooooooooooooooooooooo![]()
Gelukkig maar.quote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
kweet niet gewoon een goeie dag vandaag lekker uitgerust niks bijzonders eigenlijk
Dat was sowieso al een hele uitdaging voor jou vandaagquote:
Compleet bevredigd?quote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Orgie van een weekend lang :$
nicequote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Orgie van een weekend lang :$
quote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat was sowieso al een hele uitdaging voor jou vandaag
Als je alle vijf van de ene kant binnen de tijd hebt, mag je doorgaan met de vijf aan de andere kantquote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het er maar 5 waren hoor
Nee, ze belt je over een paar uur.quote:
Ja nou maar........quote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]orgies zonder mij uit te nodigen...
Jup. Is ook wel afhankelijk van het team, hoor.quote:
Ik voel mij zwaar gevleidquote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]Was stervensmoeilijk, maar dat deed ik voor jou.
Zeker ja.quote:Op zondag 4 november 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Is ook wel afhankelijk van het team, hoor.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik voel mij zwaar gevleid.. Ultiem zelfs
Hoax, ze heeft mijn nummer niet.quote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ze belt je over een paar uur.
Nee;quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, ze heeft mijn nummer niet.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tis dat je het zo erg naar je zin gehad hebt... dus ik zal er maar mee leven
Ikweettoggggquote:
Das vroeg. Oke mss niet zo vroeg, maar ik ben pas een paar uur wakker en ik ga pas over een half uur eten dus dan is alles vroeg.quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, dik waaien buiten. Straks even flink wat te drinken pakken en dan lekker met de mobiel in bed
.
Dat ook. Maar zelfs al zou ze wel piemel willen, zou ze mij niet bellen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee;
Hoax want ze hoeft geen piem0l.
"Godverdomme"quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee;
Hoax want ze hoeft geen piem0l.
Ik was vanmorgen om zeven uur al wakker. Per ongeluk, dat welquote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das vroeg. Oke mss niet zo vroeg, maar ik ben pas een paar uur wakker en ik ga pas over een half uur eten dus dan is alles vroeg.![]()
Wat gvd?quote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"Godverdomme"
Ff mijn ogen uit m'n hoofd wrijven en andere er in
Ik zei het.. Voor de 858734733959483475484948474734983937336387320948734763873e keerquote:
Dat is ruk op zondag!quote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om zeven uur al wakker. Per ongeluk, dat wel.
ik ga vanaaf maar eens op tijd naar bedquote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om zeven uur al wakker. Per ongeluk, dat wel.
Hihihihi. Dat mag jij wel.quote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zei het.. Voor de 858734733959483475484948474734983937336387320948734763873e keer
Jaquote:
heb er een aflevering van gezien was er ook niet echt kapot vanquote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik vind Anger Management niet echt leuk.
Weet je wat jij mag? Morgen?quote:
Dat is dan wel weer beter.quote:Op zondag 4 november 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de hond maar uitgelaten en ben daarna weer in bed gaan liggen en toen kon ik nog wel even slapen.
Moet morgen werken stommerd.quote:Op zondag 4 november 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Weet je wat jij mag? Morgen?
Je moet wel meer, tutholaquote:Op zondag 4 november 2012 21:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet morgen werken stommerd.
OHja, dat andere moet ja hoor.![]()
Ik kijk 'm even af. Maar het lijkt op een slechte two and a half men rip-off.quote:Op zondag 4 november 2012 21:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb er een aflevering van gezien was er ook niet echt kapot van
is het ookquote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk 'm even af. Maar het lijkt op een slechte two and a half men rip-off.
Ja, iets te laat ja .quote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je moet wel meer, tuthola
@ Edit: Oh je snapte m al
Hele gave en lieve honden, die Rottjesquote:Op zondag 4 november 2012 21:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer beter.Mijn broertje heeft nu een oppashond, rotweiller.
Ja, dat doe je ook ja, anders geef ik je een virtuele poke zodat je ff weer weet waaromquote:Op zondag 4 november 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, iets te laat ja .Ik doe het, eeeeecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, dat doe je ook ja, anders geef ik je een virtuele poke zodat je ff weer weet waaromZo damn, dat deed wel zeer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is goed, ik doe het echt. Echt. Echt.Beloofd. Hoop dat ik het alleen onthou ivm werk en maar tot 12 uur kunnen bellen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Je hoort wel van mequote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo damn, dat deed wel zeer ja.![]()
Is goed, ik doe het echt. Echt. Echt.Beloofd. Hoop dat ik het alleen onthou ivm werk en maar tot 12 uur kunnen bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Nee, we zijn alleen in onze dromen bij elkaar geweest.quote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef Murdera het volgende:
Rokje en tamashi echt afgelopen weekend samen gechilled?
quote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je hoort wel van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
TONG!!!quote:
Ik dacht dat het nare honden waren, maar deze is echt superlief bleek.quote:Op zondag 4 november 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hele gave en lieve honden, die Rottjes.
Dat ik een tuintje in mijn hart hebquote:
Geen tong geen tong. En niet zo klef doen hoor, kom maar op fb.quote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
TONG!!!FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Bitchquote:Op zondag 4 november 2012 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen tong geen tong. En niet zo klef doen hoor, kom maar op fb.
Bijna alle rottjes zijn superliefquote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nare honden waren, maar deze is echt superlief bleek.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat ik een tuintje in mijn hart heb
Met wietplantjes, dat dan weer welquote:
He, een tuintje is een tuintjequote:Op zondag 4 november 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Met wietplantjes, dat dan weer wel
Oh, dat is wel tof dan. Ik wist wel dat baasjes de invloed waren dan als het rothonden werden, maar ik wist niet dat het an sich toffe honden zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna alle rottjes zijn superlief. Ze zijn alleen makkelijk op te jutten en richten veel schade aan als ze bijten.
Dat sowieso, ik zal m goed onderhoudenquote:
Baasjes maken de hondquote:Op zondag 4 november 2012 21:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, dat is wel tof dan. Ik wist wel dat baasjes de invloed waren dan als het rothonden werden, maar ik wist niet dat het an sich toffe honden zijn.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Met wietplantjes, dat dan weer wel
lekkeerrrrr doe mij ook maarquote:
Hele mooiequote:
Ik ook.. Zodra ik de kracht vind om op te staanquote:
Ik heb ook nog geen zin om op te staan.quote:Op zondag 4 november 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hele mooie
[..]
Ik ook.. Zodra ik de kracht vind om op te staan
Ik kan echt serieus niet meerquote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen zin om op te staan.
Damnquote:Op zondag 4 november 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kan echt serieus niet meer.. Voel m'n benen amper
![]()
Hihi kusje erop.quote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
Poffedorie 15 deeltjes gevuld in mijn afwezigheid.
Help je ff?quote:
Moet ik je dragen?quote:Op zondag 4 november 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kan echt serieus niet meer.. Voel m'n benen amper
![]()
quote:
Geen idee ik was het weekend wegquote:Op zondag 4 november 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hihi dank je
Heb ik nog wat gemist?
Lekker bij mn vriend te logerenquote:
Huh? Ik heb je niet gezien hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen, ik ga m straks ff weer kijken denk ikquote:
wel die van de bbcquote:Op zondag 4 november 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Help je ff?
Ok nee ik probeer het wel, moment.. Als ik binnen 10 min niet terugben, bel dan Sherlock Holmes ok? :$
Okequote:Op zondag 4 november 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Help je ff?
Ok nee ik probeer het wel, moment.. Als ik binnen 10 min niet terug ben, bel dan Sherlock Holmes ok? :$
quote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Huh? Ik heb je niet gezien hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Kacheltjes in bedquote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
Aaargh, koud bed. Gelukkig ben ik een kacheltje en is 't bed zo warm
.
BRATWURSTquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
Aaargh, koud bed. Gelukkig ben ik een kacheltje en is 't bed zo warm
.
das voor mij de echte sherlockquote:
Ik skipte dat bericht, djeezquote:Op zondag 4 november 2012 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
De Mol jr. neukt Josje bijna elke dag
Ik moest lachen
Liefquote:
Nee, een zomerdekbed, een hoeslaken en een pandadekentjequote:Op zondag 4 november 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel veel.
Ik heb de kachel op 25 gezet, hotels
Mooi zoquote:Op zondag 4 november 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lief.. Maar het is ok hoor? Mijn benen zitten nog aan me vast
![]()
Pandadekentjequote:Op zondag 4 november 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een zomerdekbed, een hoeslaken en een pandadekentje.
Ben je al in Enschede?
Vertel mij wat. Ik was op de fiets gestapt want de zon scheen, ik kon mooi in de regen terugfietsenquote:
Ik stond 70 minuten lang in de stromende regen in een doorweekt thermoshirtjequote:Op zondag 4 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik was op de fiets gestapt want de zon scheen, ik kon mooi in de regen terugfietsen. Ik was zeiknat
. Zonnebril ook nat ditdat
ik vind het wel tof die berichten van em kan er altijd wel om lachenquote:Op zondag 4 november 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik skipte dat bericht, djeez
Faalhaas is het ook.
Een klein dekentje, maar twee keer zo warm als fleecequote:Op zondag 4 november 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pandadekentje![]()
Nee, nu in Groningen. Enschede is in de week van 12 November aan de beurt. Hotel moet nog geregeld worden.
Ik had wel de goede kleding zover je dat goed kunt noemen maar wel op een mountainbike dus mijn bips was een beetje viesquote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik stond 70 minuten lang in de stromende regen in een doorweekt thermoshirtjeWas fucking koud
Mwoah, de lol is er wel vanaf bij mij.quote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het wel tof die berichten van em kan er altijd wel om lachen
Kan zijn dat ze op het industrieterrein zittenquote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een klein dekentje, maar twee keer zo warm als fleece.
Oei. Ik weet zo geen hotel in Enschede...
quote:
Zou best kunnen. Ik ken er twee in het centrum. Een naast het spoor, geen aanrader dus. En eentje die vol zit met buitenlandse studentenquote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had wel de goede kleding zover je dat goed kunt noemen maar wel op een mountainbike dus mijn bips was een beetje vies
[..]
Mwoah, de lol is er wel vanaf bij mij.
[..]
Kan zijn dat ze op het industrieterrein zitten. Daar zit ik nu ook in Groningen
.
Haha studenten, dat word weinig slapenquote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik ken er twee in het centrum. Een naast het spoor, geen aanrader dus. En eentje die vol zit met buitenlandse studenten.
Neem de Broeierd! Is een Eden hotel dichtbij het centrum en de mega biosquote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha studenten, dat word weinig slapen![]()
Onze accountmanager pikt ze uit voor me, tot nu toe best redelijk. 3 sterren gok ik
quote:
Als ik mocht kiezen zou ik lekker in het centrum gaan zittenquote:Op zondag 4 november 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem de Broeierd! Is een Eden hotel dichtbij het centrum en de mega bios.
Ja, logischquote:Op zondag 4 november 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen zou ik lekker in het centrum gaan zitten.
The Piercesquote:
Dat is wel klote jaquote:Op zondag 4 november 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit er nu zover vanaf dat het gewoon geen zin heeft er nog op uit te gaan.
En goed gezelschapquote:Op zondag 4 november 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja.
In Enschede zit alles wel redelijk dichtbij.
quote:
Trouwenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik kom eigenlijk nog maar in een kroeg sinds m'n stamkroeg vijf jaar terug sloot.quote:Op zondag 4 november 2012 22:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat je me de leukste kroegjes zien?
Klinkt goedquote:Op zondag 4 november 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nog maar in een kroeg sinds m'n stamkroeg vijf jaar terug sloot.
Maar er zijn wel wat leuke, de Kater, Molly Malone, bijv..
Is goedquote:Op zondag 4 november 2012 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt goed. Als ik weet waar ik verblijf laat ik het je weten
.
Koenquote:
Dat mis ik dan weer ehquote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
Oh jippie, live een optreden van PSY op de MTV music awards.
Ik las genomenquote:Op zondag 4 november 2012 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Raene![]()
lekker genoten met je
dit weekend?
Ja, maar nu geen tv tot m'n beschikkingquote:
Secret had ik net toevallig nog opstaan.quote:Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
"Cuz 2 can keep a secret if one of 'em is dead" lalalala
Nu deze
En zo hoort hetquote:Op zondag 4 november 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Secret had ik net toevallig nog opstaan.
11 novemberquote:Op zondag 4 november 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, maar nu geen tv tot m'n beschikkingWanneer dan precies?
Dan laat ik mezelf wel van de trap afrollen
Oooooooooooooooooooohhhhhhhhhh dan heb ik nog ffquote:
Dat is wel lastig ja :$.. Maar hij dut utttttttttttttquote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff dat ik een vastloper had
quote:Op zondag 4 november 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja :$.. Maar hij dut uttttttttttttt
nee, dacht ff dat FOk vast zatquote:
/kraskrasquote:
Ik ook, ik voel me een beetje ernstig alleenquote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik heb echt even iets of iemand nodig die me in slaap knuffelt.
Kakkakoekoekonijn maar.
Dat nummer.quote:
waar is jequote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
Kakkakoekoekonijn maar.
quote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
Kakkakoekoekonijn maar.
Ga elkaar knuffelen dan.quote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, ik voel me een beetje ernstig alleen
Waarom? Ik verklaar mijn liefde en jou en je gaat krassen?quote:
Zulks een lief liedje.quote:
Nog eventjes gedultquote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
Kakkakoekoekonijn maar.
Zekerquote:Op zondag 4 november 2012 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Raene![]()
lekker genoten met je
dit weekend?
Beetje dubbel gevoel.quote:Op zondag 4 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ga elkaar knuffelen dan.
[..]
Waarom? Ik verklaar mijn liefde en jou en je gaat krassen?
[..]
Zulks een lief liedje.
Waarom dedan?
quote:Op zondag 4 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
I will not leave
Stay asleep
Slip further in
My ecstasy
Safe inside my mind I hide…
Knuffel voor Samzz en Loka
Dat nummer hoort gewoon door cheap trick.quote:
En waaruit bestaat dat dubbele gevoel?quote:
Ik vind deze versie leuker.quote:Op zondag 4 november 2012 23:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat nummer hoort gewoon door cheap trick.
Je bent niet goedquote:
Uit gevoelens die niet in vrede naast elkaar kunnen bestaan.quote:Op zondag 4 november 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waaruit bestaat dat dubbele gevoel?
[..]
Ik vind deze versie leuker.
Ohjee.quote:Op zondag 4 november 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Uit gevoelens die niet in vrede naast elkaar kunnen bestaan.
Ja, heavy shit.quote:
Jup. Even afwachten hoe het gaat lopen.quote:
Tja je wilde toch iets langdurigs enzo? Dan moet je je er voor inzetten, dus praat het uit enzoquote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Even afwachten hoe het gaat lopen.
Eerst maar even laten rusten.quote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja je wilde toch iets langdurigs enzo? Dan moet je je er voor inzetten, dus praat het uit enzo
Komt wel goedquote:
Uiteindelijk wel ...quote:
Slaap zachtquote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef MissExpert het volgende:
Ik kom en ga weermorgen weer vroeg op
Nee kitesurfen, heb nog een kleine kite, en die is voldoende morgenquote:Op zondag 4 november 2012 23:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dankje, en veeel plezier morgen he. Ging je nu echt golfsurfen aangezien je kite kapot is?
Oh ok. Have fun iig.. ik val omquote:Op zondag 4 november 2012 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee kitesurfen, heb nog een kleine kite, en die is voldoende morgen
Veel plezierquote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Do you believe in a God that satisfies, do you believe in a God that opens eyes, do you believe in a God that tells you lies or do you believe in me..
En nu sluit ik fok af en ga ik me op andere dingen concentreren, trusten![]()
Ik, Raene, Gitaar, Fax, Vin.quote:Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef Koen66 het volgende:
zit er iemand in TC? want dan reboot ik ff, 't wil weer niet
JA.quote:Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef Koen66 het volgende:
zit er iemand in TC? want dan reboot ik ff, 't wil weer niet
Darwin award?quote:Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
Ik kijk een programma over vreemde doodsoorzaken.
Er was een geval waarin een vrouw een man met een enorme piemel zag. Hem op een date vroeg. Zich in de tussen tijd af vroeg hoe ze met dat enorme ding moest om gaan. Een courgette uit de tuin haalde om mee te oefenen en toen op een hark stapte die de courgette in haar keel ramde. Dood.
WTFquote:Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
Er was een geval waarin een vrouw een man met een enorme piemel zag. Hem op een date vroeg. Zich in de tussen tijd af vroeg hoe ze met dat enorme ding moest om gaan. Een courgette uit de tuin haalde om mee te oefenen en toen op een hark stapte die de courgette in haar keel ramde. Dood.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
Precies er zijn zoveel vrijwilligers om op te oefenen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:37 schreef Raene het volgende:
[..]
WTFKansloos
. wie gaat er nou pijpen oefenen in de tuin
.
Cool.quote:Op zondag 4 november 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil ook een keertje meedoen als ik thuis ben
Die moet ik nog regelenquote:Op zondag 4 november 2012 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.Lijkt me gezellig. Je hoeft niet per se n cam aan trouwens.
Het is elke keer dezelfde dus sla gewoon op in je favorietenquote:Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die moet ik nog regelen
Ik heb al een keertje gechat maar ik krijg de link niet zo vaak
Dat is wel episch.quote:Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen zit zeker weer in de tc?
Je bent welkom hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen zit zeker weer in de tc?
quote:
Je zat er toch al n keer eerder?quote:Op maandag 5 november 2012 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, bedankt? Ik heb die tc link toch niet waar jullie iedere keer zaten?
Daarnaast ben ik dat verslag dat 2 weken geleden afmoest aan het maken. Presentatie morgen ditdat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |