True, true.quote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar wat je ooit gezegd hebt is niet meer terug te vinden, dat is wel een groot voordeel van tinychat
30 secondsquote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
30 seconds.En beetje klaverjas en pesten en 31-en.
quote:
Ik ben daar echt smerig goed inquote:Op zondag 4 november 2012 21:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]Beter kom je een keer meedoen, lijkt me vet lachen met jou!
wasda?quote:
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.quote:
Bij mij is het echt wisselvallig, soms heb ik alle 5 goed en kan ik megasnel vertellen wat of hoe, maar soms weet ik echt niks en ja stom.quote:
nee ik kan et toch niet bijhoudenquote:
Een spel waarbij je in 30 seconden zoveel mogelijk personen, films, voorwerpen, verzin het, moet beschrijven zonder het woord zelf te zeggen/vertalen/rijmt op.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.
aaah ja zo ongeveer welquote:Op zondag 4 november 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een spel waarbij je in 30 seconden zoveel mogelijk personen, films, voorwerpen, verzin het, moet beschrijven zonder het woord zelf te zeggen/vertalen/rijmt op.
Snap je het ongeveer?
Strippoker spelen?quote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet zo goed in de meeste spelletjes
Alleen in ingewikkeldere spelletjes.
Ik wel op de laptop, mobiel ook niet hoor.quote:
Ah, volgende meet; 30 seconds meet!quote:
Oh, ik vind het helemaal geweldig, ratelen als een malle om maar zo snel mogelijk alle tien de woorden te halenquote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah ja zo ongeveer wel
niks voor mij
Dan wel de nieuwe versie hea, dan ben ik verschrikkelijk, onuitstaanbaar unbeatable...quote:Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah, volgende meet; 30 seconds meet!
mijn mobiel kan dat niet eensquote:Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wel op de laptop, mobiel ook niet hoor.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik vind het helemaal geweldig, ratelen als een malle om maar zo snel mogelijk alle tien de woorden te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |