True, true.quote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar wat je ooit gezegd hebt is niet meer terug te vinden, dat is wel een groot voordeel van tinychat
30 secondsquote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
30 seconds.En beetje klaverjas en pesten en 31-en.
quote:
Ik ben daar echt smerig goed inquote:Op zondag 4 november 2012 21:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]Beter kom je een keer meedoen, lijkt me vet lachen met jou!
wasda?quote:
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.quote:
Bij mij is het echt wisselvallig, soms heb ik alle 5 goed en kan ik megasnel vertellen wat of hoe, maar soms weet ik echt niks en ja stom.quote:
nee ik kan et toch niet bijhoudenquote:
Een spel waarbij je in 30 seconden zoveel mogelijk personen, films, voorwerpen, verzin het, moet beschrijven zonder het woord zelf te zeggen/vertalen/rijmt op.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.
aaah ja zo ongeveer welquote:Op zondag 4 november 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een spel waarbij je in 30 seconden zoveel mogelijk personen, films, voorwerpen, verzin het, moet beschrijven zonder het woord zelf te zeggen/vertalen/rijmt op.
Snap je het ongeveer?
Strippoker spelen?quote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet zo goed in de meeste spelletjes
Alleen in ingewikkeldere spelletjes.
Ik wel op de laptop, mobiel ook niet hoor.quote:
Ah, volgende meet; 30 seconds meet!quote:
Oh, ik vind het helemaal geweldig, ratelen als een malle om maar zo snel mogelijk alle tien de woorden te halenquote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah ja zo ongeveer wel
niks voor mij
Dan wel de nieuwe versie hea, dan ben ik verschrikkelijk, onuitstaanbaar unbeatable...quote:Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah, volgende meet; 30 seconds meet!
mijn mobiel kan dat niet eensquote:Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wel op de laptop, mobiel ook niet hoor.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik vind het helemaal geweldig, ratelen als een malle om maar zo snel mogelijk alle tien de woorden te halen.
Alle 10?!quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik vind het helemaal geweldig, ratelen als een malle om maar zo snel mogelijk alle tien de woorden te halen.
Wat is de nieuwe versie precies? Mijne is ongeveer 6 maanden oud.quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan wel de nieuwe versie hea, dan ben ik verschrikkelijk, onuitstaanbaar unbeatable...
Fijn is dat he. Hoe komt het zo?quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn mobiel kan dat niet eens
maar goed ik moet zeggen dat ik me vandaag ook wel bijzonder vrolijk voel
quote:Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
30 seconds, maar dan iets langer
Nee hoorquote:Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wil je wel he? Mij nakend zien?
Je weekend was zeker leuk?quote:Op zondag 4 november 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Compleet naar de klote nuIk kom mijn bed niet meer uit
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawohlololololllllllllll sowiesooooooooooooooooooooooooooquote:
what did you doquote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawohlololololllllllllll sowiesoooooooooooooooooooooooooo![]()
kweet niet gewoon een goeie dag vandaag lekker uitgerust niks bijzonders eigenlijkquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Compleet naar de klote nuIk kom mijn bed niet meer uit
Orgie van een weekend lang :$quote:
vertel hoe komt etquote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawohlololololllllllllll sowiesoooooooooooooooooooooooooo![]()
Gelukkig maar.quote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
kweet niet gewoon een goeie dag vandaag lekker uitgerust niks bijzonders eigenlijk
Dat was sowieso al een hele uitdaging voor jou vandaagquote:
Compleet bevredigd?quote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Orgie van een weekend lang :$
nicequote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Orgie van een weekend lang :$
quote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat was sowieso al een hele uitdaging voor jou vandaag
Als je alle vijf van de ene kant binnen de tijd hebt, mag je doorgaan met de vijf aan de andere kantquote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het er maar 5 waren hoor
Nee, ze belt je over een paar uur.quote:
Ja nou maar........quote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]orgies zonder mij uit te nodigen...
Jup. Is ook wel afhankelijk van het team, hoor.quote:
Ik voel mij zwaar gevleidquote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]Was stervensmoeilijk, maar dat deed ik voor jou.
Zeker ja.quote:Op zondag 4 november 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Is ook wel afhankelijk van het team, hoor.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik voel mij zwaar gevleid.. Ultiem zelfs
Hoax, ze heeft mijn nummer niet.quote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ze belt je over een paar uur.
Nee;quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, ze heeft mijn nummer niet.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tis dat je het zo erg naar je zin gehad hebt... dus ik zal er maar mee leven
Ikweettoggggquote:
Das vroeg. Oke mss niet zo vroeg, maar ik ben pas een paar uur wakker en ik ga pas over een half uur eten dus dan is alles vroeg.quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, dik waaien buiten. Straks even flink wat te drinken pakken en dan lekker met de mobiel in bed
.
Dat ook. Maar zelfs al zou ze wel piemel willen, zou ze mij niet bellen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee;
Hoax want ze hoeft geen piem0l.
"Godverdomme"quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee;
Hoax want ze hoeft geen piem0l.
Ik was vanmorgen om zeven uur al wakker. Per ongeluk, dat welquote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das vroeg. Oke mss niet zo vroeg, maar ik ben pas een paar uur wakker en ik ga pas over een half uur eten dus dan is alles vroeg.![]()
Wat gvd?quote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"Godverdomme"
Ff mijn ogen uit m'n hoofd wrijven en andere er in
Ik zei het.. Voor de 858734733959483475484948474734983937336387320948734763873e keerquote:
Dat is ruk op zondag!quote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om zeven uur al wakker. Per ongeluk, dat wel.
ik ga vanaaf maar eens op tijd naar bedquote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om zeven uur al wakker. Per ongeluk, dat wel.
Hihihihi. Dat mag jij wel.quote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zei het.. Voor de 858734733959483475484948474734983937336387320948734763873e keer
Jaquote:
heb er een aflevering van gezien was er ook niet echt kapot vanquote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik vind Anger Management niet echt leuk.
Weet je wat jij mag? Morgen?quote:
Dat is dan wel weer beter.quote:Op zondag 4 november 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de hond maar uitgelaten en ben daarna weer in bed gaan liggen en toen kon ik nog wel even slapen.
Moet morgen werken stommerd.quote:Op zondag 4 november 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Weet je wat jij mag? Morgen?
Je moet wel meer, tutholaquote:Op zondag 4 november 2012 21:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet morgen werken stommerd.
OHja, dat andere moet ja hoor.![]()
Ik kijk 'm even af. Maar het lijkt op een slechte two and a half men rip-off.quote:Op zondag 4 november 2012 21:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb er een aflevering van gezien was er ook niet echt kapot van
is het ookquote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk 'm even af. Maar het lijkt op een slechte two and a half men rip-off.
Ja, iets te laat ja .quote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je moet wel meer, tuthola
@ Edit: Oh je snapte m al
Hele gave en lieve honden, die Rottjesquote:Op zondag 4 november 2012 21:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer beter.Mijn broertje heeft nu een oppashond, rotweiller.
Ja, dat doe je ook ja, anders geef ik je een virtuele poke zodat je ff weer weet waaromquote:Op zondag 4 november 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, iets te laat ja .Ik doe het, eeeeecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, dat doe je ook ja, anders geef ik je een virtuele poke zodat je ff weer weet waaromZo damn, dat deed wel zeer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is goed, ik doe het echt. Echt. Echt.Beloofd. Hoop dat ik het alleen onthou ivm werk en maar tot 12 uur kunnen bellen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Je hoort wel van mequote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo damn, dat deed wel zeer ja.![]()
Is goed, ik doe het echt. Echt. Echt.Beloofd. Hoop dat ik het alleen onthou ivm werk en maar tot 12 uur kunnen bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Nee, we zijn alleen in onze dromen bij elkaar geweest.quote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef Murdera het volgende:
Rokje en tamashi echt afgelopen weekend samen gechilled?
quote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je hoort wel van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |