QFTquote:Op zondag 4 november 2012 22:22 schreef HalloLobbes het volgende:
Het gaat die programma's echt niet om de goede dansers maar om populariteitsstemmen, dus inkomsten. Ook al dans je als Houten Huttenklaas of zing je als een zwarte kraai, als je een beetje popie jopie bent, dan kun je écht ver komen. TvoH, Idols, Popstars, SYTYCD, TUDB, zucht....
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Niels was wel behoorlijk zelfingenomen maar is het wel zo terecht dat hij eruit is?
Ik denk wel dat Vita voor de eindoverwinning zal gaan, maar ik zie het niet echt in Vivian. Vlak Arno niet uit.quote:Op zondag 4 november 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Eindoverwinning zal wel tussen Vita en Vivian gaan... ik denk niet dat de mannen een bedreiging zijn
Heb de uitzending gemist, in welk opzicht heeft ie ze laten stikken? Lijkt me idd wel een egotrippertje.quote:Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Als je je partner keer op keer laat stikken is het meer dan terecht
hij is ook een egotripper, en door gebrek aan techniek viel keer op keer het optreden van Sarah in het water. Bij de ballroom was dat helemaal pijnlijk duidelijkquote:Op zondag 4 november 2012 22:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb de uitzending gemist, in welk opzicht heeft ie ze laten stikken? Lijkt me idd wel een egotrippertje.
Uhm, nee, dat is anders. Dat is wanneer er mensen door je strot heen geduwd worden. Charly kreeg alle aandacht, dat lag er zo vingerdik op, dat de mensen hem eruit hebben geflikkerd. RTL was ietsje te agressief in de PR voor hem.quote:Op zondag 4 november 2012 22:38 schreef HalloLobbes het volgende:
Straks krijgen we nog het Charly Luske Effect. Dus iedereen gaat er van uit dat de favoriet wel genoeg stemmen gaat krijgen waardoor ze juist geen stemmen krijgen dus vroegtijdig er uit liggen.
De jury probeerde dat gisteren ook een aantal keren heel opzichtig. Zou me niets verbazen als dat de reden was dat het publiek zo stemde.quote:Op maandag 5 november 2012 05:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, nee, dat is anders. Dat is wanneer er mensen door je strot heen geduwd worden. Charly kreeg alle aandacht, dat lag er zo vingerdik op, dat de mensen hem eruit hebben geflikkerd. RTL was ietsje te agressief in de PR voor hem.
Het is een populariteitshow.quote:Op maandag 5 november 2012 10:58 schreef BzP het volgende:
Kalila is een lekkertje
Schele gorilla Niels eruit en terecht.
Wel zo slap gestemd van NL/BE kan niet geloven dat Remy nog geen D4YL heeft gedaan.
Over het algemeen wel, maar in de Amerikaanse versie wordt er ook wel ongegeneerd door de jury iemand als favoriet neergezet. Ik noem maar eens een Melanie. Het laatste seizoen gebeurde het ook, maar ik ben al weer vergeten wie...quote:Op maandag 5 november 2012 05:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Nederland is het vaak zo dat mensen op de underdog stemmen. Of beter gezegd "oh die is goed, kan ik niet uitstaan, dus die krijgt mijn stem niet". Iets met een kop boven een maaiveld. In Amerika stemt men voor de beste performance, over het algemeen.
Klopt, maar die worden dan niet de eerste de beste ronde erna eruit geflikkerd door het publiek.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:02 schreef Overlady het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar in de Amerikaanse versie wordt er ook wel ongegeneerd door de jury iemand als favoriet neergezet. Ik noem maar eens een Melanie. Het laatste seizoen gebeurde het ook, maar ik ben al weer vergeten wie...
Ik vind Remy de zwakste bij de mannen, niet denden.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Gister teruggekeken. De smaak van het publiek zal nu langzaam duidelijker worden. Het is moeilijk aan te geven wie nu echt populair zijn. Kan nogal per danskoppel verschillen vrees ik. Fijn dat Eliane en Synergey weer de smaak te pakken hebben. Die zijn wel tof om te volgen. Iris heeft, mede door die pols, de sympathie van het publiek. Ze is ook gewoon leuk, maar nu nog wel de zwakste danseres. Denden vind ik dat bij de jongens. Niet allround genoeg. Delano is zeer talentvol, maar vind ik nog persoonlijkheid missen. Niet gek op zijn leeftijd. Dan heb ik meer zwak voor Arno.
Sarah had pech met Niels, maar of ze het anders veel verder had geschopt... Ik denk het niet. Mij net wat te random.
One trick gorilla als je mij vraagt, denden heeft meer in huis imo.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik heb Remy niet genoemd. Die vind ik vergelijkbaar en inderdaad ook niet zo'n hoogvlieger.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |