abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118829057
Niels was wel behoorlijk zelfingenomen maar is het wel zo terecht dat hij eruit is?
  zondag 4 november 2012 @ 22:23:58 #277
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_118829100
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:22 schreef HalloLobbes het volgende:
Het gaat die programma's echt niet om de goede dansers maar om populariteitsstemmen, dus inkomsten. Ook al dans je als Houten Huttenklaas of zing je als een zwarte kraai, als je een beetje popie jopie bent, dan kun je écht ver komen. TvoH, Idols, Popstars, SYTYCD, TUDB, zucht.... :Z
QFT

Dus het kan nog alle kanten opgaan. De jury kan nu nog ingrijpen. Vanaf wanneer is dat niet meer mogelijk ?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zondag 4 november 2012 @ 22:25:38 #278
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_118829212
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Niels was wel behoorlijk zelfingenomen maar is het wel zo terecht dat hij eruit is?
Ja :Y

Als je je partner keer op keer laat stikken is het meer dan terecht
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 4 november 2012 @ 22:26:20 #279
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_118829249
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Eindoverwinning zal wel tussen Vita en Vivian gaan... ik denk niet dat de mannen een bedreiging zijn
Ik denk wel dat Vita voor de eindoverwinning zal gaan, maar ik zie het niet echt in Vivian. Vlak Arno niet uit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_118829341
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ja :Y

Als je je partner keer op keer laat stikken is het meer dan terecht
Heb de uitzending gemist, in welk opzicht heeft ie ze laten stikken? Lijkt me idd wel een egotrippertje.
  zondag 4 november 2012 @ 22:29:08 #281
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_118829415
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Heb de uitzending gemist, in welk opzicht heeft ie ze laten stikken? Lijkt me idd wel een egotrippertje.
hij is ook een egotripper, en door gebrek aan techniek viel keer op keer het optreden van Sarah in het water. Bij de ballroom was dat helemaal pijnlijk duidelijk
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_118829881
Dus doordat Niels alleen voor zichzelf ging is Sarah als het ware geslachtofferd? Okay, dat kan, maar dat neemt niet weg dat het onbegrijpelijk is dat ook Kalila en Vita in de D4YL zaten. Vorig week zat Vivian er. Straks krijgen we nog het Charly Luske Effect. Dus iedereen gaat er van uit dat de favoriet wel genoeg stemmen gaat krijgen waardoor ze juist geen stemmen krijgen dus vroegtijdig er uit liggen. Hoop dat dit niet de trend gaat worden.
pi_118830012
Tja, commerciële tv hè. De inkomsten van het stemvee zijn hard nodig, dus de jury zal helaas niet kunnen kiezen. :N

Anyway, tot volgende week iedereen! :W
pi_118835520
Die Frederic mag blijven van mij. Fijn om naar te kijken, en ook sympathiek vind ik. :9
pi_118836007
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:38 schreef HalloLobbes het volgende:
Straks krijgen we nog het Charly Luske Effect. Dus iedereen gaat er van uit dat de favoriet wel genoeg stemmen gaat krijgen waardoor ze juist geen stemmen krijgen dus vroegtijdig er uit liggen.
Uhm, nee, dat is anders. Dat is wanneer er mensen door je strot heen geduwd worden. Charly kreeg alle aandacht, dat lag er zo vingerdik op, dat de mensen hem eruit hebben geflikkerd. RTL was ietsje te agressief in de PR voor hem.

In Nederland is het vaak zo dat mensen op de underdog stemmen. Of beter gezegd "oh die is goed, kan ik niet uitstaan, dus die krijgt mijn stem niet". Iets met een kop boven een maaiveld. In Amerika stemt men voor de beste performance, over het algemeen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_118836038
Ik vrees dat voor Vita het 'te mooi, te technisch perfect en daardoor onbereikbaar'-syndroom speelt. Iets waardoor in (Nederlandse) zang-talentenjachten ook al veel mensen, met name vróuwen, onterecht vroegtijdig zijn afgevoerd. :N

Minder uitgesproken 'buurmeisjes-types', mensen die best redelijk kunnen zingen/dansen, en die er best redelijk uit zien maar waar de potentiële stardom gewoon niet zo van afdruipt, krijgen doorgaans meer sympathie. :{

Verder vraag ik me af hoe Niels zich op dit moment voelt. Schuldig, omdat grotendeels door zijn schuld een goede kandidate vroegtijdig is geofferd? :{

Ik vond het uiterlijk gezien wel eyecandy, maar het was nogal een one-trick-pony. Geef hem iets anders dan hiphop, en het wordt lastig.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 06:24:04 ]
  maandag 5 november 2012 @ 10:58:33 #287
319877 BzP
Devildriver_
pi_118840410
Kalila is een lekkertje
Schele gorilla Niels eruit en terecht.
Wel zo slap gestemd van NL/BE kan niet geloven dat Remy nog geen D4YL heeft gedaan.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 14:30:28 #288
137949 Disana
pi_118848102
Rinus Sprong op Facebook over de uitslag van gisteravond:

Wat een rare uitslag bij SYTYCD! Zeker bij de dames, zeer onterecht..
pi_118848507
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 05:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Uhm, nee, dat is anders. Dat is wanneer er mensen door je strot heen geduwd worden. Charly kreeg alle aandacht, dat lag er zo vingerdik op, dat de mensen hem eruit hebben geflikkerd. RTL was ietsje te agressief in de PR voor hem.
De jury probeerde dat gisteren ook een aantal keren heel opzichtig. Zou me niets verbazen als dat de reden was dat het publiek zo stemde.
pi_118848657
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:58 schreef BzP het volgende:
Kalila is een lekkertje
Schele gorilla Niels eruit en terecht.
Wel zo slap gestemd van NL/BE kan niet geloven dat Remy nog geen D4YL heeft gedaan.
Het is een populariteitshow.
  maandag 5 november 2012 @ 15:35:24 #291
319877 BzP
Devildriver_
pi_118850463
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het is een populariteitshow.
:r
May the Orse be with you
pi_118925248
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 05:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

In Nederland is het vaak zo dat mensen op de underdog stemmen. Of beter gezegd "oh die is goed, kan ik niet uitstaan, dus die krijgt mijn stem niet". Iets met een kop boven een maaiveld. In Amerika stemt men voor de beste performance, over het algemeen.
Over het algemeen wel, maar in de Amerikaanse versie wordt er ook wel ongegeneerd door de jury iemand als favoriet neergezet. Ik noem maar eens een Melanie. Het laatste seizoen gebeurde het ook, maar ik ben al weer vergeten wie...
pi_118925329
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:02 schreef Overlady het volgende:

[..]

Over het algemeen wel, maar in de Amerikaanse versie wordt er ook wel ongegeneerd door de jury iemand als favoriet neergezet. Ik noem maar eens een Melanie. Het laatste seizoen gebeurde het ook, maar ik ben al weer vergeten wie...
Klopt, maar die worden dan niet de eerste de beste ronde erna eruit geflikkerd door het publiek.
pi_118938195
Gister teruggekeken. De smaak van het publiek zal nu langzaam duidelijker worden. Het is moeilijk aan te geven wie nu echt populair zijn. Kan nogal per danskoppel verschillen vrees ik. Fijn dat Eliane en Synergey weer de smaak te pakken hebben. Die zijn wel tof om te volgen. Iris heeft, mede door die pols, de sympathie van het publiek. Ze is ook gewoon leuk, maar nu nog wel de zwakste danseres. Denden vind ik dat bij de jongens. Niet allround genoeg. Delano is zeer talentvol, maar vind ik nog persoonlijkheid missen. Niet gek op zijn leeftijd. Dan heb ik meer zwak voor Arno.

Sarah had pech met Niels, maar of ze het anders veel verder had geschopt... Ik denk het niet. Mij net wat te random.
That's all folks!
  donderdag 8 november 2012 @ 12:49:35 #295
319877 BzP
Devildriver_
pi_118974868
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Gister teruggekeken. De smaak van het publiek zal nu langzaam duidelijker worden. Het is moeilijk aan te geven wie nu echt populair zijn. Kan nogal per danskoppel verschillen vrees ik. Fijn dat Eliane en Synergey weer de smaak te pakken hebben. Die zijn wel tof om te volgen. Iris heeft, mede door die pols, de sympathie van het publiek. Ze is ook gewoon leuk, maar nu nog wel de zwakste danseres. Denden vind ik dat bij de jongens. Niet allround genoeg. Delano is zeer talentvol, maar vind ik nog persoonlijkheid missen. Niet gek op zijn leeftijd. Dan heb ik meer zwak voor Arno.

Sarah had pech met Niels, maar of ze het anders veel verder had geschopt... Ik denk het niet. Mij net wat te random.
Ik vind Remy de zwakste bij de mannen, niet denden.
May the Orse be with you
pi_118975138
O, ik heb Remy niet genoemd. Die vind ik vergelijkbaar en inderdaad ook niet zo'n hoogvlieger.
That's all folks!
  donderdag 8 november 2012 @ 12:59:46 #297
319877 BzP
Devildriver_
pi_118975213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik heb Remy niet genoemd. Die vind ik vergelijkbaar en inderdaad ook niet zo'n hoogvlieger.
One trick gorilla als je mij vraagt, denden heeft meer in huis imo.
Alleen zijn lift faalde zwaar vorige week.
May the Orse be with you
  donderdag 8 november 2012 @ 18:43:39 #298
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_118987535
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:35 schreef BzP het volgende:

[..]

:r
:D
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_119094859
Bijna nieuw topic en nieuwe liveshow *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_119095853
Jeeej, kop hem maar binnen dan ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')