naar huis gaanquote:
je wilt al op vakantiequote:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je wilt al op vakantie
*groots gelijk geeft aan espri*
Ik bedoelde eigenlijk de afspraak mt haar mams :pquote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
naar huis gaan
doesjen
proberen warm te worden
slapen
enzzz.
ahaquote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk de afspraak mt haar mams :p
ja, ja...quote:Op zondag 4 november 2012 20:57 schreef kwiebuske het volgende:
tssssssss
die openingspost mag wel eens aangepast worden hoor.....
hihihi!quote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de afspraak mt haar mams :p
quote:
Doe maar :pquote:Op zondag 4 november 2012 21:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hihihi!
roep maar... ik zal morgen vragen of ze volgende week maandagmiddag ook vrij is
ben een grote meid he...quote:
doe ikquote:
somsquote:
172 ... is groot genoeg.. om bij het liftknopje 24 te komenquote:
en ben je kleiner dan neem je een paraplu mee dan kan je alsnog bij de 30ste verdiepingquote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
172 ... is groot genoeg.. om bij het liftknopje 24 te komen
of een ik ga op plateauzolen lopenquote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef espri het volgende:
[..]
en ben je kleiner dan neem je een paraplu mee dan kan je alsnog bij de 30ste verdieping
wat mooooiiiiquote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
"Life is an echo.
What you send out, comes back.
What you sow, you reap.
What you give, you get.
What you see in others, exists in you."
-Zig Ziglar
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)free/311695508857755quote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef trampolientje het volgende:
[..]
Idd!! heb hem gelijk op mn fb geplant!
lilliputterquote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
172 ... is groot genoeg.. om bij het liftknopje 24 te komen
Heb ik!quote:Op zondag 4 november 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
of een ik ga op plateauzolen lopen
mooi plaatjequote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
"Life is an echo.
What you send out, comes back.
What you sow, you reap.
What you give, you get.
What you see in others, exists in you."
-Zig Ziglar
[ afbeelding ]
vond ik ook, daarom deel ik hem hier..quote:
dont like smoelenboekquote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef dolfina-chica het volgende:
vond ik ook, daarom deel ik hem hier..
zo nu en dan komen er hele leuke voorbij waaien via die facebooksite
ja ja.. gvr!!!quote:
heb ik ook hoorquote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heb ik!
Ik lig hier met een hittepit maar t werkt nog niet echt voor mn nek.
weet ik tochquote:
quote:
waarvoor dankquote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
daarom deel ik hem hier ook, als ik een leuke zie
geen ideequote:Op zondag 4 november 2012 22:17 schreef espri het volgende:
en nu was dolfijntje zeker niet aan het opletten?
och meestal toch wel hoor voor zover ik weetquote:Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
geen idee
maar wanneer let die wel op dan???
dat zegt het alquote:Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef espri het volgende:
och meestal toch wel hoor voor zover ik weet
Ik ben er gek op. Met gierende banden op naar het volgende weekend.quote:
kijk, thats the spiritquote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik ben er gek op. Met gierende banden op naar het volgende weekend.
Ik heb geen hekel aan mijn werk. Had ik dat wel gehad, zocht ik wel ander werk op.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
geen idee
maar wanneer let die wel op dan???
sorry.. met andere dingen bezig..quote:
tis je vergevenquote:Op zondag 4 november 2012 23:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sorry.. met andere dingen bezig..
Kan gebeuren..quote:Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef espri het volgende:
[..]
tis je vergeven![]()
maar je miste een mooie foto
ghehehequote:
quote:Op maandag 5 november 2012 14:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ghehehe
ach met een mango en flink hard gooien bereik je hetzelfde effect gok ik.
Waat!quote:
ananasquote:Op maandag 5 november 2012 14:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
ghehehe
ach met een mango en flink hard gooien bereik je hetzelfde effect gok ik.
* kwiebuske geeft Yska een:quote:
nouja de mango was natuurlijk een leuk grapjequote:Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ananas
en zo zijn er nog wel een paar dingen te bedenken...
quote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nouja de mango was natuurlijk een leuk grapje
Haha grappig! Leuk om te maken, maar ik zou zoiets niet dragenquote:Op maandag 5 november 2012 13:23 schreef dolfina-chica het volgende:
Ehhe:
http://www.nerds.nu/vilten-dieren-mutsen-van-barbara-keal/
hihi.. lijkt me wel wat voor jou
niet dragen?quote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha grappig! Leuk om te maken, maar ik zou zoiets niet dragen. Ik heb net 2 boeken besteld voor voorbeelden om te vilten
. Woensdag nog meer lontwol kopen.
Leuk, jarig zijn!
Wil er wel 1 voor jou maken!quote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet dragen?
jammer
ja, dat is leuk.. jarig zijn
dat is het betere werkquote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wil er wel 1 voor jou maken!
Ik ben zo ontzettend verwend! En ik heb wat geld gekregen zodat ik mezelf ook nog meer kan verwennen.
en heb je het dan over een versequote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
nouja de mango was natuurlijk een leuk grapje
quote:Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en heb je het dan over een verse
of
een overrijpe mango???
grijns
vond ik ookquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 19:14 schreef Ehhe het volgende:
Zou je zoiets niet zelf kunnen maken van een gewoon zwart sweatvest? De afbeelding uitprinten en opstrijken en die linten rijgen moet ook lukken
quote:
oogjes op de mouw zetten en dan het lint erdoor rijgen..quote:Op maandag 5 november 2012 19:51 schreef trampolientje het volgende:
linten kun je erop/aan naaien of met strijkband
Denk wel dat dat mooier isquote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oogjes op de mouw zetten en dan het lint erdoor rijgen..
peace of a cookie
nope, tis een trui... vanaf voorkant...quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Denk wel dat dat mooier is
Zie nu pas trouwens dat het een trui was. Dacht eerder dat het een vest was vanaf de achterkant bekeken
Daar kwam ik net achter dusquote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nope, tis een trui... vanaf voorkant...
duurt nog ff hoorquote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bijna kerstpakketten tijd![]()
Ik ga nu de tafel eens opruimen (de rest van de woonkamer is al opgeruimd, ik ben trots op mezelf!) zodat ik eens ga kijken of mijn kerstpakket in de kerstdoos past. Het was de grootste die ik kon vinden
whistle of a pennyquote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oogjes op de mouw zetten en dan het lint erdoor rijgen..
peace of a cookie
Naja gezien mijn inhoud van de pakketjes wil ik ze niet pas 20 december verzendenquote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
duurt nog ff hoor
tis pas november ....
daar kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Naja gezien mijn inhoud van de pakketjes wil ik ze niet pas 20 december verzendenEn voor mijn andere pakketje moet ik nog hard aan de slag. Maar dat wijst zich wel uit als het topic er is
Cat heeft mijn beschrijvingen al
Even geduld nogquote:Op maandag 5 november 2012 21:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
daar kan ik het alleen maar mee eens zijn
![]()
maar dan moeten ze we niet te lang wachten met de opzet...
dames mods.....
actieeeeeeeeeee
inside informationquote:Op maandag 5 november 2012 21:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Even geduld nogCat is er al mee bezig het komt vast deze week
hohoho merry christmas!quote:
zien het vanzelf verschijnen...quote:
That's the way the cookie crumbles.quote:
Kloptquote:
Kom je hier ook opruimen dan?quote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Klopt
Ooooo en ik heb nu boven ook al grotendeels opgeruimd.. Wat ben ik toch goed bezig
Oooo maar dit waren de nog overzichtelijke ruimtes. Ik eb nog een verrassingskamer.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooo maar dit waren de nog overzichtelijke ruimtes. Ik eb nog een verrassingskamer.
En zo spic en span als op de foto die jij toonde wordt het hier toch nooit :p
Als je je een keer verveelt, mag je je hier komen uitlevenquote:Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef cvboer het volgende:
[..]moet ook toegeven dat ik een klein beetje smetvrees heb.
Mooie FHF aktiequote:Op dinsdag 6 november 2012 00:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je je een keer verveelt, mag je je hier komen uitleven![]()
ik zeg doen!quote:
Jij mag wel bij mij komen hoor :pquote:Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef cvboer het volgende:
[..]moet ook toegeven dat ik een klein beetje smetvrees heb.
Mijn trauma komt morgen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jij mag wel bij mij komen hoor :p
Haha nee ik heb gewoon 2 goede stokken achter de deur om op te ruimen.
1. Ik ga binnenkort met een vriendin naar de rommelmarkt dus de boel moet voor die tijd uitgezocht zijn.
2. Mijn stiefschoonmoeder komt samen met mijn schoonvader langs in de tweede week van december. Voor het eerst. Ze hebben inmiddels 3 jaar een relatie en wonen al zo'n 2 jaar samenDus dat wordt ook wel tijd.
Thanks!quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:05 schreef dolfina-chica het volgende:
ireth gefeliciteerd met je kleine grote meid!!!![]()
![]()
![]()
Haha het zijn niet mijn trauma's hoor. Alleen als ze in december niet komen dan kom ik ook niet meer op de verjaardagen. Ben dr wel klaar meequote:Op dinsdag 6 november 2012 00:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn trauma komt morgen...
* Ireth kijkt om zich heen....
Ik heb vandaag voor een vriendin posters gehaald van Cars. bij de Big Bazar. 99 cent. Die doet zij ook voor sinterklaas. Ook iets goedkoops kan een goed gewaardeerd worden door kids. En idd slim om alles te spreiden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gefeliciteerd Ireth!
Yska, gelukkig heb ik al wel aardig wat sintspul verzameld in de afgelopen tijd.
En voordeel van gescheiden ouders voor de kids is 2x sint. Dus dat komt wel goed!
Ik ben eindelijk moe genoeg! Trusten!![]()
ik ook, ik word door yvonne naar bed gestuurdquote:
wens vonne trustequote:Op dinsdag 6 november 2012 01:02 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ook, ik word door yvonne naar bed gestuurd
doe ik!!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wens vonne truste![]()
en jij ooken truste
yska, wil je de foto draaien, want zo lijkt ie aardig 18+quote:Op dinsdag 6 november 2012 03:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou voor 7-jarige zou dit een best aardig resultaat zijn.
Helaas ben ik 25 :p
[ afbeelding ]
Morgen maar aan de slag met de naaimachine voor een kerstsok :p
goedemorgen dolfijntjequote:Op dinsdag 6 november 2012 10:37 schreef dolfina-chica het volgende:
"Happiness is not something you have in your hands;
it is something you carry in you heart"
-unknown.
[ afbeelding ]
mogguh
wolfina-chica zou een betere naam voor je zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef dolfina-chica het volgende:
doet me denken aan vroeger..
* dolfina-chica mocht altijd bij honden komen, waar anderen niet bij konden en mochten komen..
(is nog steeds zo daar niet van, en niet alleen bij honden, maar dieren algemeen)
hihiquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:54 schreef espri het volgende:
[..]
wolfina-chica zou een betere naam voor je zijn
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
yska, wil je de foto draaien, want zo lijkt ie aardig 18+
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:54 schreef espri het volgende:
wolfina-chica zou een betere naam voor je zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
enkel dik.. heup pijn.. schouder pijn...quote:
Ohmyquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
enkel dik.. heup pijn.. schouder pijn...
hond liep voor mijn voeten.. donder zo een verdieping naar beneden..
woon hier nu 10 jaar.. nog nooit zo van de trap af gekletterd.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:59 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is van de trap af gedonderd...auw..
dikke enkel zit al boter op.. en een kouw compresquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef trampolientje het volgende:
ooooh dolf smeerboter op beurse plekken smeren!
hoe ist nu ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef dolfina-chica het volgende:
dikke enkel zit al boter op.. en een kouw compres
stoned van pijstillers..quote:
dan heb je er of heel veel opquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:23 schreef dolfina-chica het volgende:
stoned van pijstillers..
zo ff booschappen doen..
ff kijken of ik normaal kan lopen
ik kan neit zo goe d tegen pijnstillers, ik heb een overredactiequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:48 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dan heb je er of heel veel op
of hele zware....
grmpfl
late dienst
hmmmquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef dolfina-chica het volgende:
ik kan neit zo goe d tegen pijnstillers, ik heb een overredactie
heb 1 paracetamol en 1 ibu van 400mg gehad
heequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef cvboer het volgende:
Nu snert aan het eten uit moeders keuken, daar kan geen supermarktsnert aan tippen.
ships, als ik nu de auto bij huis had gehad was ik je komen helpen dolf. Nu moet je iets langer wachten als je hulp nodig hebt want dan kom ik met het ov. Volgens mij kan ik dan van deur tot deur er anderhalf uur voor uittrekken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
stoned van pijstillers..
zo ff booschappen doen..
ff kijken of ik normaal kan lopen
ja hoor boodschappen zijn gedaan en hondje is uitgelaten..quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ships, als ik nu de auto bij huis had gehad was ik je komen helpen dolf. Nu moet je iets langer wachten als je hulp nodig hebt want dan kom ik met het ov. Volgens mij kan ik dan van deur tot deur er anderhalf uur voor uittrekken.
Gaat het wel?
Yska pakt voorzichtig Dolfi haar benen. Legt ze languit op de bank. Kussentje onder dolfi haar hoofd, dekentje er overheen. Glaasje drinken binnen handbereik met een rietje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja hoor boodschappen zijn gedaan en hondje is uitgelaten..
ik moet alleen zelf 6cx kijken wat ik tik.. ben gewoon goed onder de pijnstillers
dan ziet ze toch niets meer....quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska pakt voorzichtig Dolfi haar benen. Legt ze languit op de bank. Kussentje onder dolfi haar hoofd, dekentje er overheen. Glaasje drinken binnen handbereik met een rietje.
Komt wel goed schatje!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dan ziet ze toch niets meer....
tssssssss
lol die mag ik wel
kerstpakket op maat dus....quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef dolfina-chica het volgende:
Oe yska..
ik heb wat leuks gevonden
[ afbeelding ]
ik wil zo'n muts als ik gisteren had gepost, maar ook zo'n sjaal
ik bedoel, ik ga hem zelf makenquote:
quote:
MUTS! (ghehe) Komt ze nu mee, ik zag vandaag bij stoffen henkie op de markt goedkope fleece van 1 of 2 euro de meter. Maar die is er niet eerder weer dan volgende week dinsdag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef dolfina-chica het volgende:
Oe yska..
ik heb wat leuks gevonden
[ afbeelding ]
ik wil zo'n muts als ik gisteren had gepost, maar ook zo'n sjaal
aaah en nu ga je gelijk door naar het kerstkaartentopic en krijg ik zo een PM?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef cvboer het volgende:
Net weer een goed doel gesteund, Stichting Hartekind aan de deur met de verkoop van kerstkaarten.
Uiteraard een pakje gekocht.
Wou jij graag een kerstkaartje van mij dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
aaah en nu ga je gelijk door naar het kerstkaartentopic en krijg ik zo een PM?
Jaaaaaquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wou jij graag een kerstkaartje van mij dan?
Gaan we regelen, als je dan even je adres op de pm zet, komt het goed.quote:
Hoiquote:
Zeker, adres 1 staat genoteerd.quote:
HAHA je UI!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:55 schreef Cat22 het volgende:
Ai dolfi! Da's niet fijn!![]()
Ben ik ook altijd bang voor als er weer een kat voor mijn voeten de trap afglipt.
Spampost!
![]()
[Kerst]pakkettenactie FHF 2012
[Kerst]kaartjesactie FHF 2012
[Kerst]pakketten vervoerstopic 2012
Ik zie dubbel van het doorlinken.
Boter ja? Helpt dat echt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dikke enkel zit al boter op.. en een kouw compres
dit is naaiwerkquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
breipatroon al gevonden dus...
*evilgrijns*
das Kouwe Utrechtse Theequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
MUTS! (ghehe) Komt ze nu mee, ik zag vandaag bij stoffen henkie op de markt goedkope fleece van 1 of 2 euro de meter. Maar die is er niet eerder weer dan volgende week dinsdag.
Ik wil ook wel een muts uit die link van gisteren!!!
nope.. werkt..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Boter ja? Helpt dat echt?. Ik dacht altijd dat het een beetje een fabeltje was
Apart zegquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nope.. werkt..
enkel niet blauw...
nog wel dik en gevoelig, maar knie en heup zijn er gerger aan toe
doe het bij kinderen ook altijd.. en dat weten ze..quote:
Ik wist wel van boter op 't hoofd smeren zodat je geen bult krijgt maar wist echt niet dat het ook daadwerkelijk helptquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doe het bij kinderen ook altijd.. en dat weten ze..
dan komen ze al aanzetetn met de boterbak
doe mij die tas maar!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dit is naaiwerk
ooww.. ik gok dat ik oma ook aant werk moet gaan zetten.. haakwerk.. of brei werk:
[ afbeelding ]
Ja! ik ga op msn kijken of je er bentquote:
leuk voor d'r bij.. ddat vestquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
doe mij die tas maar!
Dat vest is mij niet warm genoeg. Is leuk voor de zomer :p
Copy/paste naar je mail-inbox of een word-bestandje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ga maar een fok abbo afsluiten, dan passen er meer pm's in mijn inbox. Sommige zijn zo leuk die kan ik niet weggooien :p
die tas met bijpassende foonzakjequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
doe mij die tas maar!
Dat vest is mij niet warm genoeg. Is leuk voor de zomer :p
ik ben stiekem ook een beetje luiquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Copy/paste naar je mail-inbox of een word-bestandje?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik ben stiekem ook een beetje luien chaotisch. en hier staat het dan toch nog enigzins geordend
owquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik ben stiekem ook een beetje luien chaotisch. en hier staat het dan toch nog enigzins geordend
wooow cool, een kat met tunnels!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef dolfina-chica het volgende:
oe yska nog een idee!!!
[ afbeelding ]
leuke tas
quote:
Het is een euh, bijzondere verschijning.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef dolfina-chica het volgende:
oe yska nog een idee!!!
[ afbeelding ]
leuke tas
hehe beetje t pseudo alternatieve van een jaar of 5 terug vond ik tquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het is een euh, bijzondere verschijning.
Ik heb een tijdje dreads gehad, roze en bruin.. Zou het wel weer willen alleen kan het er zelf niet in vlechten jammer genoeg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er was een tijd dat ik heel graag dreads wilde. Misschien doe ik het nog eens als ik voor mezelf werk en genoeg werk heb
heb je de dreads nog?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje dreads gehad, roze en bruin.. Zou het wel weer willen alleen kan het er zelf niet in vlechten jammer genoeg.
Vind ik nog steeds. Alternatief is het juiste woord.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe beetje t pseudo alternatieve van een jaar of 5 terug vond ik t
Ik hou d'r vanquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:50 schreef dolfina-chica het volgende:
ehhe dm met deze meid haar facebook..
ze is model voor oa. Attitudeholland.nl
Nee heb ze weggedaan.. Waren helemaal lelijk geworden en in de knoop geraaktquote:
ja, vind ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik hou d'r van. Alleen jammer van haar wenkbrauwen..
mocht je ze wel weer willen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee heb ze weggedaan.. Waren helemaal lelijk geworden en in de knoop geraakt
Nice! Maar gaat dat wel met je pols/hand?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mocht je ze wel weer willen..
ik wil best een poging wagen hoor
ah maar niet t echte, maar dat pseudo alternatieve juist imo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds. Alternatief is het juiste woord.
Niet mijn stijl in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar niet t echte, maar dat pseudo alternatieve juist imo.
nemen we de tijd voor.. moet lukkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nice! Maar gaat dat wel met je pols/hand?
ik wou dat het kon met mijn werk, anders liep ik er ook zo bij..quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nemen we de tijd voor.. moet lukken
Zo is het maar net. Leven en laten leven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee ok, same here
maar ach als mensen er gelukkig mee zijn
zij is model van oa. attitudequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:23 schreef JK1982 het volgende:
Ik zie nog wel leukere op attitudeholland.nl
Wel een beetje saai, dat moet ik dan wel toegeven..
Is dat dezelfde als die hierboven? Nee toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zij is model van oa. attitude![]()
[ afbeelding ]
ik ben echt verliefd...
ok.. dolfie stop!!
zelfde...quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als die hierboven? Nee toch?
Deze ziet er dan wel weer cute uit in ieder geval..
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zelfde...
nog 1tje om verschil te zien..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze heeft op zich wel een leuk koppie, of een gezicht waar veel mee te doen is iig.quote:
komt oa door haar wenkbrauwen denk ik :pquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als die hierboven? Nee toch?
Deze ziet er dan wel weer cute uit in ieder geval..
Als ze weer puur natuur is, is ze zeker niet verkeerd. Geen getekende wenkbrouwen enzo. en dat rouwrandje om haar ogen weg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ze heeft op zich wel een leuk koppie, of een gezicht waar veel mee te doen is iig.
de look op de foto's vind ik minder, maar zij is niet verkeerd imo
Lief gezichtje, en niet heel extreem ofzo.. op die foto die ik net quotte vind ik haar iig erg leuk..quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
komt oa door haar wenkbrauwen denk ik :p
Is dat de jouwe?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef cvboer het volgende:
Heb toch liever dit model
[ afbeelding ]
Dit is wel het soort vrouwen waar ik op val. Niet al te veel make up, geen urenlange sessies voor de spiegel.quote:
volgens mij zit hier ook wel wat plamuur op hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef cvboer het volgende:
Dit is wel het soort vrouwen waar ik op val. Niet al te veel make up, geen urenlange sessies voor de spiegel.
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Van mij hoeven die toeters en bellen ook niet hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit is wel het soort vrouwen waar ik op val. Niet al te veel make up, geen urenlange sessies voor de spiegel.
Heb de indruk dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
volgens mij zit hier ook wel wat plamuur op hoor
lol
is denk ik ook door de manier waarop. deze heeft ook wat op maar met t doel om er redelijk naturel uit te zien.quote:
Precies, dat naturelle uiterlijk, dat vind ik belangrijk. Maarja, vind dat soort vrouwen maar eens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
is denk ik ook door de manier waarop. deze heeft ook wat op maar met t doel om er redelijk naturel uit te zien.
Ik ook!quote:
idd, ik vind dat overdreven gedoe ook maar niets. althans meestal. soms is t wel leuk. maar soms hequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies, dat naturelle uiterlijk, dat vind ik belangrijk. Maarja, vind dat soort vrouwen maar eens.
Een vrouw naar mijn hart. Niks geen renovatie werkzaamheden of verbouwingen voor de badkamerspiegel. Beetje de ogen accentueren of een neutrale lippenstift kan prima, laat de rest aub achterwege.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik ga gerust zonder make up de deur uit maar soms heb ik zin om mijn ogen wat extra aan te zetten. En deze week zit ik in het lippenstiften. Wel in een neutrale kleur trouwens.
En ik heb nooit foundation op.. Daar gaat mijn hele huid van dicht zitten en krijg ik extra pukkels van. Ben blij dat mijn huid eindelijk weer stabiel is!
Dat kijk ik op de verkeerde locaties denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, ik vind dat overdreven gedoe ook maar niets. althans meestal. soms is t wel leuk. maar soms he
en te vinden zijn ze zat hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Dat weekend was sowieso wel briljant. Een vriend die mij nog niet zo goed kende en ik gingen op zoek naar een douche buiten de defqoncamping. Te lange rijen, koud en we hadden een stopcontact nodig voor onze dode telefoons. Dus wij douchen. Mannendouches en vrouwendouches. Ik stap onder de douche, kut koud en word niet warm. Nou handdoekje om, op naar de mannenkant. Heejee is jouw douche wel warm?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart. Niks geen renovatie werkzaamheden of verbouwingen voor de badkamerspiegel. Beetje de ogen accentueren of een neutrale lippenstift kan prima, laat de rest aub achterwege.
En dat is nou de mentaliteit waar ik van hou. Doe maar normaal, doe je al gek genoeg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat weekend was sowieso wel briljant. Een vriend die mij nog niet zo goed kende en ik gingen op zoek naar een douche buiten de defqoncamping. Te lange rijen, koud en we hadden een stopcontact nodig voor onze dode telefoons. Dus wij douchen. Mannendouches en vrouwendouches. Ik stap onder de douche, kut koud en word niet warm. Nou handdoekje om, op naar de mannenkant. Heejee is jouw douche wel warm?
Ja dus, dus ik snel mijn kleren daar vandaan gevist en op naar de mannendouches.
Sta ik daar lekker onder, kut doucheprut vergeten. He man! Mag ik jouw shampoo en douchegel gebruiken, ben dat van mij vergeten.
En hij vond het zo cool omdat de meeste vrouwen helemaal gaan flippen in zijn ogen.
Echt, waarom denk ik dan.
Maarja als ik kijk naar Dolfi en Ehhe, ik denk dat zij hetzelfde zouden zeggen en ook niet flippen
^^^^^^quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:17 schreef cvboer het volgende:
En dat is nou de mentaliteit waar ik van hou. Doe maar normaal, doe je al gek genoeg.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef dolfina-chica het volgende:
verschillende variaties van mij..Die laatste foto, moest dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
ik heb hier standaard mannen spul in huis.. lol.. als ik niet goed kijk, pak ik gewoon wat er voor handen staat...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat weekend was sowieso wel briljant. Een vriend die mij nog niet zo goed kende en ik gingen op zoek naar een douche buiten de defqoncamping. Te lange rijen, koud en we hadden een stopcontact nodig voor onze dode telefoons. Dus wij douchen. Mannendouches en vrouwendouches. Ik stap onder de douche, kut koud en word niet warm. Nou handdoekje om, op naar de mannenkant. Heejee is jouw douche wel warm?
Ja dus, dus ik snel mijn kleren daar vandaan gevist en op naar de mannendouches.
Sta ik daar lekker onder, kut doucheprut vergeten. He man! Mag ik jouw shampoo en douchegel gebruiken, ben dat van mij vergeten.
En hij vond het zo cool omdat de meeste vrouwen helemaal gaan flippen in zijn ogen.
Maarja als ik kijk naar Dolfi en Ehhe, ik denk dat zij hetzelfde zouden zeggen en ook niet flippen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Nou als je dan in de winter een muts op doet en je komt dan op plaats van bestemming. Gevalletje statisch. Moet je de hele dag je muts ophouden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef cvboer het volgende:
Het kapsel van die onderste foto, dat kan ik waarderen.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee joh...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou als je dan in de winter een muts op doet en je komt dan op plaats van bestemming. Gevalletje statisch. Moet je de hele dag je muts ophouden.
Net mijn kapsel, ik heb van dat dunne haar. klote is dat,quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou als je dan in de winter een muts op doet en je komt dan op plaats van bestemming. Gevalletje statisch. Moet je de hele dag je muts ophouden.
Het zal mij ook jeuken iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik ga ook gewoon naar de mannen plee met uitgaan... scheelt heel veel rijquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het zal mij ook jeuken idd. Ik ben wel wat onzeker over mijn uiterlijk (hey, ik ben ook maar 'n vrouw
) maar make-up heb ik ook bijna nooit op. Als ik het wel op heb vergeet ik het vaak en wrijf ik in mn ogen... Hallooo panda-ogen
. Soms voor een feestje heb ik wel eens zin om me op te doffen
Dat iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ga ook gewoon naar de mannen plee met uitgaan... scheelt heel veel rij
Ik vind jullie best wel op elkaar lijken!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha ja die panda-ogen ken ik
Nee dat was een vriendin van mij
En die 2e foto was een meisje wat met mij op de foto wilde op Bali. 'because you are so beautiful' vreemde gewaarwording :p
Zo lelijk is ze zelf anders ook niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha ja die panda-ogen ken ik
Nee dat was een vriendin van mij
En die 2e foto was een meisje wat met mij op de foto wilde op Bali. 'because you are so beautiful' vreemde gewaarwording :p
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef Ehhe het volgende:
Ik had tijdens het stappen eens iemand die met mij op de foto wilde... 'Dan ben ik Britt, jij Ymke! Je lijkt zoveel op haar!'. En bedankt
er werd mij met regelmaat gevraagd of ik karen ben...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:53 schreef cvboer het volgende:
[..]Het zal je maar gezegd worden.
Ik werd wel eens vergeleken met Harry Potter.....
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
er werd mij met regelmaat gevraagd of ik karen ben...
van k3![]()
hehe en dan vroeg jij ja zal ik ff met mn toverstaf zwaaienquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:53 schreef cvboer het volgende:
[..]Het zal je maar gezegd worden.
Ik werd wel eens vergeleken met Harry Potter.....
Zou niet durven... Heb toen wel zo'n brilletje gekocht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe en dan vroeg jij ja zal ik ff met mn toverstaf zwaaien
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef cvboer het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zie inderdaad wel overeenkomsten![]()
* cvboer zoekt dekking
Auwquote:
het was voor een paar jaar terug nog erger.. die gelijkenissenquote:
* dolfina-chica haar hondje is er ook weer uit geweest...quote:
Hondeweerquote:
hier wel jahquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:01 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
maar een handdoek doet wonderen
slim he.. voor een blontdjequote:
hoezo niet? ben je weer aan het snoepen?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske nu maar ff nix zegt.....
nahquote:Op woensdag 7 november 2012 00:05 schreef dolfina-chica het volgende:
hoezo niet? ben je weer aan het snoepen?
ow ik d8 dat je volle mond hadquote:Op woensdag 7 november 2012 00:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nah
ligt een opmerking op mijn lippen
maar ik zeg lekker nix![]()
helaas geen frituurpannetje hierquote:
hahahahahaquote:Op woensdag 7 november 2012 00:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
helaas geen frituurpannetje hier
anders had ik mond wel volgehad
mwah...quote:Op woensdag 7 november 2012 00:10 schreef dolfina-chica het volgende:
http://www.spreadshirt.nl(...)95A94PC39096698PA154
gaaaaaaaaaaaf shirt
dat is nog eens een dikke tietenshirtquote:
snie belangrijkquote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef dolfina-chica het volgende:
dat is nog eens een dikke tietenshirt
das blontdjequote:Op woensdag 7 november 2012 00:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
snie belangrijk
belangrijker wat er in het koppie van de dame zit![]()
ik zei het nietquote:
t was tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |