naar huis gaanquote:
je wilt al op vakantiequote:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je wilt al op vakantie
*groots gelijk geeft aan espri*
Ik bedoelde eigenlijk de afspraak mt haar mams :pquote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
naar huis gaan
doesjen
proberen warm te worden
slapen
enzzz.
ahaquote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk de afspraak mt haar mams :p
ja, ja...quote:Op zondag 4 november 2012 20:57 schreef kwiebuske het volgende:
tssssssss
die openingspost mag wel eens aangepast worden hoor.....
hihihi!quote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de afspraak mt haar mams :p
quote:
Doe maar :pquote:Op zondag 4 november 2012 21:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hihihi!
roep maar... ik zal morgen vragen of ze volgende week maandagmiddag ook vrij is
ben een grote meid he...quote:
doe ikquote:
somsquote:
172 ... is groot genoeg.. om bij het liftknopje 24 te komenquote:
en ben je kleiner dan neem je een paraplu mee dan kan je alsnog bij de 30ste verdiepingquote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
172 ... is groot genoeg.. om bij het liftknopje 24 te komen
of een ik ga op plateauzolen lopenquote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef espri het volgende:
[..]
en ben je kleiner dan neem je een paraplu mee dan kan je alsnog bij de 30ste verdieping
wat mooooiiiiquote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
"Life is an echo.
What you send out, comes back.
What you sow, you reap.
What you give, you get.
What you see in others, exists in you."
-Zig Ziglar
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)free/311695508857755quote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef trampolientje het volgende:
[..]
Idd!! heb hem gelijk op mn fb geplant!
lilliputterquote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
172 ... is groot genoeg.. om bij het liftknopje 24 te komen
Heb ik!quote:Op zondag 4 november 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
of een ik ga op plateauzolen lopen
mooi plaatjequote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
"Life is an echo.
What you send out, comes back.
What you sow, you reap.
What you give, you get.
What you see in others, exists in you."
-Zig Ziglar
[ afbeelding ]
vond ik ook, daarom deel ik hem hier..quote:
dont like smoelenboekquote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef dolfina-chica het volgende:
vond ik ook, daarom deel ik hem hier..
zo nu en dan komen er hele leuke voorbij waaien via die facebooksite
ja ja.. gvr!!!quote:
heb ik ook hoorquote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heb ik!
Ik lig hier met een hittepit maar t werkt nog niet echt voor mn nek.
weet ik tochquote:
quote:
waarvoor dankquote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
daarom deel ik hem hier ook, als ik een leuke zie
geen ideequote:Op zondag 4 november 2012 22:17 schreef espri het volgende:
en nu was dolfijntje zeker niet aan het opletten?
och meestal toch wel hoor voor zover ik weetquote:Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
geen idee
maar wanneer let die wel op dan???
dat zegt het alquote:Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef espri het volgende:
och meestal toch wel hoor voor zover ik weet
Ik ben er gek op. Met gierende banden op naar het volgende weekend.quote:
kijk, thats the spiritquote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik ben er gek op. Met gierende banden op naar het volgende weekend.
Ik heb geen hekel aan mijn werk. Had ik dat wel gehad, zocht ik wel ander werk op.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
geen idee
maar wanneer let die wel op dan???
sorry.. met andere dingen bezig..quote:
tis je vergevenquote:Op zondag 4 november 2012 23:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sorry.. met andere dingen bezig..
Kan gebeuren..quote:Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef espri het volgende:
[..]
tis je vergeven![]()
maar je miste een mooie foto
ghehehequote:
quote:Op maandag 5 november 2012 14:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ghehehe
ach met een mango en flink hard gooien bereik je hetzelfde effect gok ik.
Waat!quote:
ananasquote:Op maandag 5 november 2012 14:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
ghehehe
ach met een mango en flink hard gooien bereik je hetzelfde effect gok ik.
* kwiebuske geeft Yska een:quote:
nouja de mango was natuurlijk een leuk grapjequote:Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ananas
en zo zijn er nog wel een paar dingen te bedenken...
quote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nouja de mango was natuurlijk een leuk grapje
Haha grappig! Leuk om te maken, maar ik zou zoiets niet dragenquote:Op maandag 5 november 2012 13:23 schreef dolfina-chica het volgende:
Ehhe:
http://www.nerds.nu/vilten-dieren-mutsen-van-barbara-keal/
hihi.. lijkt me wel wat voor jou
niet dragen?quote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha grappig! Leuk om te maken, maar ik zou zoiets niet dragen. Ik heb net 2 boeken besteld voor voorbeelden om te vilten
. Woensdag nog meer lontwol kopen.
Leuk, jarig zijn!
Wil er wel 1 voor jou maken!quote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet dragen?
jammer
ja, dat is leuk.. jarig zijn
dat is het betere werkquote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wil er wel 1 voor jou maken!
Ik ben zo ontzettend verwend! En ik heb wat geld gekregen zodat ik mezelf ook nog meer kan verwennen.
en heb je het dan over een versequote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
nouja de mango was natuurlijk een leuk grapje
quote:Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en heb je het dan over een verse
of
een overrijpe mango???
grijns
vond ik ookquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 19:14 schreef Ehhe het volgende:
Zou je zoiets niet zelf kunnen maken van een gewoon zwart sweatvest? De afbeelding uitprinten en opstrijken en die linten rijgen moet ook lukken
quote:
oogjes op de mouw zetten en dan het lint erdoor rijgen..quote:Op maandag 5 november 2012 19:51 schreef trampolientje het volgende:
linten kun je erop/aan naaien of met strijkband
Denk wel dat dat mooier isquote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oogjes op de mouw zetten en dan het lint erdoor rijgen..
peace of a cookie
nope, tis een trui... vanaf voorkant...quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Denk wel dat dat mooier is
Zie nu pas trouwens dat het een trui was. Dacht eerder dat het een vest was vanaf de achterkant bekeken
Daar kwam ik net achter dusquote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nope, tis een trui... vanaf voorkant...
duurt nog ff hoorquote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bijna kerstpakketten tijd![]()
Ik ga nu de tafel eens opruimen (de rest van de woonkamer is al opgeruimd, ik ben trots op mezelf!) zodat ik eens ga kijken of mijn kerstpakket in de kerstdoos past. Het was de grootste die ik kon vinden
whistle of a pennyquote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oogjes op de mouw zetten en dan het lint erdoor rijgen..
peace of a cookie
Naja gezien mijn inhoud van de pakketjes wil ik ze niet pas 20 december verzendenquote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
duurt nog ff hoor
tis pas november ....
daar kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Naja gezien mijn inhoud van de pakketjes wil ik ze niet pas 20 december verzendenEn voor mijn andere pakketje moet ik nog hard aan de slag. Maar dat wijst zich wel uit als het topic er is
Cat heeft mijn beschrijvingen al
Even geduld nogquote:Op maandag 5 november 2012 21:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
daar kan ik het alleen maar mee eens zijn
![]()
maar dan moeten ze we niet te lang wachten met de opzet...
dames mods.....
actieeeeeeeeeee
inside informationquote:Op maandag 5 november 2012 21:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Even geduld nogCat is er al mee bezig het komt vast deze week
hohoho merry christmas!quote:
zien het vanzelf verschijnen...quote:
That's the way the cookie crumbles.quote:
Kloptquote:
Kom je hier ook opruimen dan?quote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Klopt
Ooooo en ik heb nu boven ook al grotendeels opgeruimd.. Wat ben ik toch goed bezig
Oooo maar dit waren de nog overzichtelijke ruimtes. Ik eb nog een verrassingskamer.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooo maar dit waren de nog overzichtelijke ruimtes. Ik eb nog een verrassingskamer.
En zo spic en span als op de foto die jij toonde wordt het hier toch nooit :p
Als je je een keer verveelt, mag je je hier komen uitlevenquote:Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef cvboer het volgende:
[..]moet ook toegeven dat ik een klein beetje smetvrees heb.
Mooie FHF aktiequote:Op dinsdag 6 november 2012 00:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je je een keer verveelt, mag je je hier komen uitleven![]()
ik zeg doen!quote:
Jij mag wel bij mij komen hoor :pquote:Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef cvboer het volgende:
[..]moet ook toegeven dat ik een klein beetje smetvrees heb.
Mijn trauma komt morgen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jij mag wel bij mij komen hoor :p
Haha nee ik heb gewoon 2 goede stokken achter de deur om op te ruimen.
1. Ik ga binnenkort met een vriendin naar de rommelmarkt dus de boel moet voor die tijd uitgezocht zijn.
2. Mijn stiefschoonmoeder komt samen met mijn schoonvader langs in de tweede week van december. Voor het eerst. Ze hebben inmiddels 3 jaar een relatie en wonen al zo'n 2 jaar samenDus dat wordt ook wel tijd.
Thanks!quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:05 schreef dolfina-chica het volgende:
ireth gefeliciteerd met je kleine grote meid!!!![]()
![]()
![]()
Haha het zijn niet mijn trauma's hoor. Alleen als ze in december niet komen dan kom ik ook niet meer op de verjaardagen. Ben dr wel klaar meequote:Op dinsdag 6 november 2012 00:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn trauma komt morgen...
* Ireth kijkt om zich heen....
Ik heb vandaag voor een vriendin posters gehaald van Cars. bij de Big Bazar. 99 cent. Die doet zij ook voor sinterklaas. Ook iets goedkoops kan een goed gewaardeerd worden door kids. En idd slim om alles te spreiden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gefeliciteerd Ireth!
Yska, gelukkig heb ik al wel aardig wat sintspul verzameld in de afgelopen tijd.
En voordeel van gescheiden ouders voor de kids is 2x sint. Dus dat komt wel goed!
Ik ben eindelijk moe genoeg! Trusten!![]()
ik ook, ik word door yvonne naar bed gestuurdquote:
wens vonne trustequote:Op dinsdag 6 november 2012 01:02 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ook, ik word door yvonne naar bed gestuurd
doe ik!!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wens vonne truste![]()
en jij ooken truste
yska, wil je de foto draaien, want zo lijkt ie aardig 18+quote:Op dinsdag 6 november 2012 03:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou voor 7-jarige zou dit een best aardig resultaat zijn.
Helaas ben ik 25 :p
[ afbeelding ]
Morgen maar aan de slag met de naaimachine voor een kerstsok :p
goedemorgen dolfijntjequote:Op dinsdag 6 november 2012 10:37 schreef dolfina-chica het volgende:
"Happiness is not something you have in your hands;
it is something you carry in you heart"
-unknown.
[ afbeelding ]
mogguh
wolfina-chica zou een betere naam voor je zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef dolfina-chica het volgende:
doet me denken aan vroeger..
* dolfina-chica mocht altijd bij honden komen, waar anderen niet bij konden en mochten komen..
(is nog steeds zo daar niet van, en niet alleen bij honden, maar dieren algemeen)
hihiquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:54 schreef espri het volgende:
[..]
wolfina-chica zou een betere naam voor je zijn
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
yska, wil je de foto draaien, want zo lijkt ie aardig 18+
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:54 schreef espri het volgende:
wolfina-chica zou een betere naam voor je zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
enkel dik.. heup pijn.. schouder pijn...quote:
Ohmyquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
enkel dik.. heup pijn.. schouder pijn...
hond liep voor mijn voeten.. donder zo een verdieping naar beneden..
woon hier nu 10 jaar.. nog nooit zo van de trap af gekletterd.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:59 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is van de trap af gedonderd...auw..
dikke enkel zit al boter op.. en een kouw compresquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef trampolientje het volgende:
ooooh dolf smeerboter op beurse plekken smeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |