Of bel zijn moeder op en zeg dat je dit echt niet vindt kunnen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ik stel voor je dat je een drol in een krant rolt, deze voor de deur van Rutte in de fik steekt, aanbelt en je dan uit de voeten maakt.
Ik zou een facebookpagina beginnen en gaan dreigen met demonstraties op het Malieveld.quote:Op zondag 4 november 2012 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat vakbonden deden om hun werkgever in de knie te dwingen kunnen wij ook met de overheid
Wat loop jij nu ineens op de man te spelen en te trollen?quote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef 99.999 het volgende:
En daarna heel veel klagen op een Nederland internetforum uiteraard.
Heerlijk hoe VVD-stemmers dachten dat iedereen moest inleveren behalve zij.quote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk hoe het de ontvangers ineens dun door de broek loopt als zij de dupe worden van een staking
Dit is toch ook gewoon een troll-topic. Of ben je serieus?quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat loop jij nu ineens op de man te spelen en te trollen?
Jaaaaaa das een goed idee, en dan plassen we eerst door zijn brievenbusquote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ik stel voor je dat je een drol in een krant rolt, deze voor de deur van Rutte in de fik steekt, aanbelt en je dan uit de voeten maakt.
Vraagje: je zegt dat het ze niets oplevert. Met ze bedoel je de overheid. Waar denk je dat de overheid "haar" geld vandaan haalt?quote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef tjoptjop het volgende:
- Studenten direct na afstuderen emigreren.
- zonnepanelen aanschaffen, scheelt energiebelasting.
- iedere verkeersboete die je krijgt maximaal aanvechten, zorgt op z'n minst dat het ze onder de streep niks oplevert
vwb het parttime werken hoop ik daar echt op, dat iedereen massaal maar 3-4 dagen gaat werken. Zou wel een typisch Nederlands protest zijn. Soms wordt er wel eens smalend gedaan dat de Nederlanders nooit de straat op gaan, maar hier wordt het gewoon anders gedaan. Of het wordt genegeerd (rookverbod), of er wordt massaal een andere oplossing gebruikt (mrb vrij rijden met zo'n rijdende dieselwalm) om even twee recente voorbeelden te geven.
Plus, vrije tijd is![]()
Inmiddels neig ik er ook naar om maar zoveel mogelijk te parasiteren op de maatschappij, if you can't beat them, join them. Het is dat het niet in m'n aard ligt dat ik het niet doe. Maar wie weet wat de toekomst brengt.
Als je plotseling overlijdt, moet je het donorschap beëindigen?quote:Op zondag 4 november 2012 20:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
Iedereen die orgaandonor is bij plotseling overlijden het donorschap beëindigen. (wel blijven leven)
Goeie ideeen!quote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef tjoptjop het volgende:
- Studenten direct na afstuderen emigreren.
- zonnepanelen aanschaffen, scheelt energiebelasting.
- iedere verkeersboete die je krijgt maximaal aanvechten, zorgt op z'n minst dat het ze onder de streep niks oplevert
Je moet je donorschap beëindigen en blijven leven.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je plotseling overlijdt, moet je het donorschap beëindigen?
Open er een topic over, hier gaat het over hoe wij als middengroepen terug kunnen naaien zoals wij genaaid wordenquote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vraagje: je zegt dat het ze niets oplevert. Met ze bedoel je de overheid. Waar denk je dat de overheid "haar" geld vandaan haalt?
De narigheid is dat je als werknemer gewoon een soort sitting duck bent. Als ondernemer is het meer dan eenvoudig om al deze narigheid te omzeilen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Open er een topic over, hier gaat het over hoe wij als middengroepen terug kunnen naaien zoals wij genaaid worden
Dat zal Rutte leren!quote:Op zondag 4 november 2012 20:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je moet je donorschap beëindigen en blijven leven.
Dan lever je toch juist meer op voor de overheid? Als ik jullie was zou ik direct overlijden.quote:Op zondag 4 november 2012 20:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je moet je donorschap beëindigen en blijven leven.
Dit hele topic gaat over om te zorgen dat Den Haag minder geld binnenkrijgt. In dit geval doel ik op verkeersboetes als melkkoe. Nog beter zou zijn als iedereen zich massaal aan de verkeersregels zou houden, net als stoppen met roken en drinkenquote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vraagje: je zegt dat het ze niets oplevert. Met ze bedoel je de overheid. Waar denk je dat de overheid "haar" geld vandaan haalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |