Inkopen over de grens doen, draag je geen BTW af in NLquote:Op zondag 4 november 2012 19:31 schreef Karelnoord het volgende:
Ik moet zeggen dat dit echt een goed idee is.
Heb je nog meer ideeën?
Oke!quote:Op zondag 4 november 2012 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Inkopen over de grens doen, draag je geen BTW af in NL
Vakantie boeken in Duitsland of Belgie en van daar vliegen.
Zal me jeuken, schijt aan mij, heb ik schijt aan jouquote:Op zondag 4 november 2012 19:34 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Oke!
Maar uhh, even een klein vraagje tussendoor..
Wat denk je dat er gebeurt met de sociale voorzieningen als er in Den Haag (nog meer) schulden zijn?
Maar dat gaat ook ten koste van jouw sociale voorzieningen. En die van je kinderen. En die van je familie.quote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zal me jeuken, schijt aan mij, heb ik schijt aan jou
Checkquote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef AnimeFan het volgende:
Meer (zwart) importeren, meer zwart werken, meer (zwart) contant betalen.
Daar heb ik lak aan, ik heb er genoeg van alleen maar te mogen betalenquote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Maar dat gaat ook ten koste van jouw sociale voorzieningen. En die van je kinderen. En die van je familie.
Heb je dat door of... ?
Stoer hoor, alleen de basisschool is voor jou wel lang geleden.quote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zal me jeuken, schijt aan mij, heb ik schijt aan jou
Maar heb je dan ook door dat je NOG meer moet gaan betalen als Den Haag nog meer schulden heeft? Dat de wegen verpauperen? Etc Etc.quote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar heb ik lak aan, ik heb er genoeg van alleen maar te mogen betalen
Precies, den haag gaat inleveren,quote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Iets met crisis en iedereen levert in.
België gaat inderdaad een stuk beter met haar burgers om.quote:Op zondag 4 november 2012 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Vakantie boeken in Duitsland of Belgie en van daar vliegen.
quote:Op zondag 4 november 2012 19:37 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook door dat je NOG meer moet gaan betalen als Den Haag nog meer schulden heeft? Dat de wegen verpauperen? Etc Etc.
Tja, jammer dan, ik genaaid, jij genaaid.quote:Op zondag 4 november 2012 19:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Stoer hoor, alleen de basisschool is voor jou wel lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |