quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, toll ben je zeker niet. Wel vervelend. En een troll.
Al 30 jaar. Langer zelfs meen ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:14 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, hebben alle tegenstanders al aangedrongen op politieke maatregelen waardoor dit nooit meer kan gebeuren?
Er is ook behoefte aan natuur en land. Dat is niet vreemd, aangezien dat ook nodig is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:14 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Als er behoefte is aan woonruimte dan moet er gebouwd worden ja. Dat is toch niet zo vreemd?
Oke ik geeft het toe, alleen Anton is toll.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, toll ben je zeker niet. Wel vervelend. En een troll.
Je komt met zgn. 'feiten' die je helemaal niet kan onderbouwen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:15 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Oke ik geeft het toe, alleen Anton is toll.
Lees maar terug. Jij schreef iets over IQ-loze PVV stemmer, waarop ik reageerde dat jij zelf PVV stemt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat vraagt om een quote. If not, zit je zoals gewoonlijk te leuteren.
Wij wachten...
Kun je nog even dat "onderzoek" van je hier neerpleuren?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:15 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Oke ik geeft het toe, alleen Anton is toll.
Ben je te lui om te zoeken? Ok vooruit dan:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Geef eens een link naar dat onderzoek.
Cijfers van het CBS weerleggen dat artikel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:19 schreef Good_Luck het volgende:
Ehm ehm ehm het is stil aan de overkant....
Hahaha... wat ga je weer onderuit zeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lees maar terug. Jij schreef iets over IQ-loze PVV stemmer, waarop ik reageerde dat jij zelf PVV stemt.
Maar dat jij natuurlijk in alle toonaarden ontkennen omdat je een of andere aandoening hebt waardoor je niet kunt erkennen dat je fout zit.
Ik ga niks quoten want ik ga m'n laptop niet voor jou open klappen.
Dan hebben ze niet hard genoeg aangedrongen of op de verkeerde partij gestemd. Helaas, maar neem het verlies als een vent en hoop op betere tijden. Mensen wegzetten als "tentnegers" of "linksch werkloze hippies" veranderd niks. Die energie kan men beter gebruiken voor het verhogen van de kans op succes bij de volgende verkiezingen.quote:
Oh, bevalt jou de inhoud van het onderzoek niet? word je wreed wakker geschud uit je droom? Is de realiteit anders dan je altijd hebt gedacht? Nou, welkom in de echte wereld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:20 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Cijfers van het CBS weerleggen dat artikel.
En een voorspelbare reactie. Zelf ga je niet erkennen dat je fout zit en anderen gaan het, terecht, niet checken want zij geven geen fuck.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hahaha... wat ga je weer onderuit zeg.
Nogmaals dan maar: dit zijn de meest recente cijfers.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:21 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Oh, bevalt jou de inhoud van het onderzoek niet? word je wreed wakker geschud uit je droom? Is de realiteit anders dan je altijd hebt gedacht? Nou, welkom in de echte wereld.
Leuke poging.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan hebben ze niet hard genoeg aangedrongen of op de verkeerde partij gestemd. Helaas, maar neem het verlies als een vent en hoop op betere tijden. Mensen wegzetten als "tentnegers" of "linksch werkloze hippies" veranderd niks. Die energie kan men beter gebruiken voor het verhogen van de kans op succes bij de volgende verkiezingen.
Of hij zegt iets denigrerends over je. Misschien noemt hij je zelfs "knulletje".quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En een voorspelbare reactie. Zelf ga je niet erkennen dat je fout zit en anderen gaan het, terecht, niet checken want zij geven geen fuck.
Dus claim jij deze 'overwinning'. En dan besef je plots dat de 'discussie' nergens over ging en ga je je schamen en snel maar weer over iets anders beginnen.
Lees je flauwekul terug en datgene waarnaar je refereert en lach jezelf uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En een voorspelbare reactie. Zelf ga je niet erkennen dat je fout zit en anderen gaan het, terecht, niet checken want zij geven geen fuck.
Dus claim jij deze 'overwinning'. En dan besef je plots dat de 'discussie' nergens over ging en ga je je schamen en snel maar weer over iets anders beginnen.
Het meest sneue is natuurlijk dat zelfs wanneer hij gelijk had, het nog steeds nergens over ging en het een tamelijk zielige 'overwinning' is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of hij zegt iets denigrerends over je. Misschien noemt hij je zelfs "knulletje".
Slechte poging van je.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuke poging.
Het is zoals ik al zei: soms zijn er mazen, bij overige zaken staat het land op de kop.
Resultaat is altijd 100% mag-blijven.
Zet dan gewoon de poort open of strooi ons geld over de hele wereld uit. Dit is half werk waarbij die overgekomen mazzelpikjes nog meer mazzel hebben dan die er nog zitten. Vraag je maar eens af hoe ze kosten van de heenreis al konden betalen. En die schijnbaar in eigen land toch niet zulke arme gevallen gaan je nog belonen ook.
Maffe wereld.
Oh die gemanipuleerde cijfers van het centraal Bureau voor de Statistiek? Je weet wat ze zeggen he:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Nogmaals dan maar: dit zijn de meest recente cijfers.
[ afbeelding ]
Mooi. Je geeft toe.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het meest sneue is natuurlijk dat zelfs wanneer hij gelijk had, het nog steeds nergens over ging en het een tamelijk zielige 'overwinning' is.
Maar het is hem gegund.
Oké, met jou valt dus geen discussie te voeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:26 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Oh die gemanipuleerde cijfers van het centraal Bureau voor de Statistiek?
Hmhm.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuke poging.
Het is zoals ik al zei: soms zijn er mazen, bij overige zaken staat het land op de kop.
Resultaat is altijd 100% mag-blijven.
Zet dan gewoon de poort open of strooi ons geld over de hele wereld uit. Dit is half werk waarbij die overgekomen mazzelpikjes nog meer mazzel hebben dan die er nog zitten. Vraag je maar eens af hoe ze kosten van de heenreis al konden betalen. En die schijnbaar in eigen land toch niet zulke arme gevallen gaan je nog belonen ook.
Ook daar zit je fout.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slechte poging van je.
Daarmee negeer je dus bewust een gedeelte van mijn posts. Ik gaf al aan dat de politiek die mazen dicht moet timmeren. Het is van de zotte dat mensen meer dan 5 jaar lang in onzekerheid zitten met betrekking tot een verblijfsvergunning. Reken dat de politiek aan.
Precies, 3-voud. Blijven volhouden, kerel. Wees maar blij met je imaginaire winst in een discussie die überhaupt al nergens over ging.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lees je flauwekul terug en datgene waarnaar je refereert en lach jezelf uit.
Sta er niet van te kijken dat je het niet quote. Dan lacht iedereen je uit.
Tyft eens op met je getroll.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:26 schreef Good_Luck het volgende:
centraal Bureau voor de Statistiek? Je weet wat ze zeggen he:
You've got lies...
Achtervolging? Jij was degene die mij citeerde nadat ik reageerde op mevrouw misty eyes.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi. Je geeft toe.
Nu je achtervolgingsdrang op mij wat intomen en je voorkomt meer van dit soort stupide uitglijers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |