Ik reageer maar 1 keer op jou. Degene die jij uitmaakt voor racisten hebben gewoon WETTELIJK gezien gelijk. Daar is NIETS racistisch aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:44 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Heb je die belachelijke reacties van die racisten hier gelezen?
Gewoon negeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:44 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Heb je die belachelijke reacties van die racisten hier gelezen?
Je weet donders goed dat het verhaal van Mauro zo niet is gegaan. Bovendien is ook je conclusie bizar. Mensensmokkel wordt bestreden. Ook het beleid rondom immigratie van minderjarigen is allang aangescherpt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die jongen had ook aan zijn toekomst kunnen bouwen bij zijn familie...
Je houdt hiermee een van de meest smerige criminaliteit in stand, te weten mensensmokkel. En ja, die heeft weer een boost te pakken nu NL aantoont dat je om de zoveel tijd een pardon krijgt. Gewoon volhouden!
De wet is een verzinsel van mensen. Hier gaat het om mensen zelf. De mens is onschendbaar en derhalve is deze wet nietig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik reageer maar 1 keer op jou. Degene die jij uitmaakt voor racisten hebben gewoon WETTELIJK gezien gelijk. Daar is NIETS racistisch aan.
Een PARDON is een uitzondering op de wet.
Dat is er al... De discretionaire bevoegdheid.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Juist vanwege dat laatste moet maatwerk mogelijk zijn.
Ik ook! Ik kan mij ook voorstellen dat mensen graag eens een ritje maken in andermans auto, zeker als dat een leuke auto is, maar dan nog ben ik tegen joyriden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, kan me goed voorstellen dat je die ellende daar wilt ontsnappen.
Ach dat valt allemaal ook wel mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, kan me goed voorstellen dat je die ellende daar wilt ontsnappen.
Nou ben ik al weer kwijt hoe Mauro hier in gekomen, maar het gaat ook niet alleen om hem.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:57 schreef Elfletterig het volgende:
Je weet donders goed dat het verhaal van Mauro zo niet is gegaan.
De mensensmokkelaars gebruiken dit nieuws om te werven. Dat het wordt bestreden is waar, dat geldt ook voor autodiefstal, maar toch is het niet verstandig om je autosleutels op de auto te laten 's nachts...quote:Bovendien is ook je conclusie bizar. Mensensmokkel wordt bestreden. Ook het beleid rondom immigratie van minderjarigen is allang aangescherpt.
Toen ze hier kwamen waren ze verafrikaanst... Dat ze vernederlandst zijn lost zich ook wel weer op hoor... Alsof je als Nederlander niet buiten NL zou kunnen leven...quote:Het gaat hier om een groepje jongeren dat tussen wal en schip is gevallen; jongeren die buiten hun schuld hierheen kwamen en in tussen compleet vernederlandst zijn. Op dat moment krijgen humane aspecten voorrang op procedures en criminaliteitsbestrijding, waar deze kinderen trouwens slechts "lijdend voorwerp" in waren.
Argumentum ad hominem en bovendien onwaar (maar vast gelezen tussen de regels door, nietwaar?).quote:Bovendien zou jij jezelf iets minder nadrukkelijk als crimefighter moeten afficheren. Als plegers van ernstige misdrijven wegkomen met lage straffen, ben jij de eerste die voor de rechter staat te applaudiseren. Jouw gevoel voor medemenselijkheid richt zich kennelijk liever op crimineel tuig dan op jongeren die hun schuld hier beland zijn. Het is maar waar je je prioriteiten legt.
Was jij niet degene die altijd loopt te zaniken hoe bagger Zuid-Afrika wel niet is?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach dat valt allemaal ook wel mee.
Prima te overzien met wat geld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was jij niet degene die altijd loopt te zaniken hoe bagger Zuid-Afrika wel niet is?
Nee, dat ritje in andermans auto kan ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik kan mij ook voorstellen dat mensen graag eens een ritje maken in andermans auto, zeker als dat een leuke auto is, maar dan nog ben ik tegen joyriden.
Houd dan ook gewoon je klep.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima te overzien met wat geld.
Ik misgun het niemand, maar besef dat we niet onbeperkt mensen kunnen helpen. Dus maak je keuzes en heel asociaal als maatschappij kies je primair voor de eigen hulpbehoevenden en de daadwerkelijke vluchtelingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
Maar juist jij, die bij uitstek de vruchten plukt van al het moois dat Nederland ons biedt, misgunt dat zo'n knaap toch niet?
Laat dat nou precies het probleem zijn; het verklaart tevens je nogal stompzinnige opmerkingen in dit topic.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:07 schreef DS4 het volgende:
Nou ben ik al weer kwijt hoe Mauro hier in gekomen
Tuurlijk wel. Een verblijfsvergunning voor Mauro is een verblijfsvergunning voor Mauro. Wel is er een groepje jongeren die in dezelfde situatie zit: als kind buiten hun schuld hierheen gekomen. etc. - Ach, je leest het zelf maar na. Je kunt toch zo goed lezen?quote:
Alweer geen bijster gelukkige uitspraak.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:07 schreef DS4 het volgende:
De mensensmokkelaars gebruiken dit nieuws om te werven. Dat het wordt bestreden is waar, dat geldt ook voor autodiefstal, maar toch is het niet verstandig om je autosleutels op de auto te laten 's nachts...
... ah... daar is het humane gezicht van crimefighter DS4 weer. Alsof die jongen al niet genoeg ellende achter de rug heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:07 schreef DS4 het volgende:
Toen ze hier kwamen waren ze verafrikaanst... Dat ze vernederlandst zijn lost zich ook wel weer op hoor... Alsof je als Nederlander niet buiten NL zou kunnen leven...
Nee hoor, gewoon gebaseerd op je gedragingen hier en de uitlatingen die je zoal doet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:07 schreef DS4 het volgende:
Argumentum ad hominem en bovendien onwaar (maar vast gelezen tussen de regels door, nietwaar?).
Dat kan best volgens de voorstanders. Zolang het maar 1 tegelijk is. Per seconde maakt niet uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik misgun het niemand, maar besef dat we niet onbeperkt mensen kunnen helpen.
Helemaal mee eens. Daarom houd je ze zoveel mogelijk tegen bij de grens. Wanneer zo'n jongen, met dank aan z'n ouders, hier terecht is gekomen en een bestaan heeft opgebouwd in ons mooie land dan vind ik het geen bezwaar dat hij blijft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik misgun het niemand, maar besef dat we niet onbeperkt mensen kunnen helpen. Dus maak je keuzes en heel asociaal als maatschappij kies je primair voor de eigen hulpbehoevenden en de daadwerkelijke vluchtelingen.
Daarnaast is het prima om de welvaart te exporteren, maar wel... exporteren. Ik ben een groot voorstander van maatregelen om honger op te lossen, zoals het opheffen van handelsbelemmeringen waardoor een boer in de derde wereld afhankelijk blijft. Maar af en toe een klein groepje toelaten... nee, ben ik niet voor. Dat lost niets op, dat zorgt alleen maar voor het afbrokkelen van de solidariteit.
Dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:50 schreef Good_Luck het volgende:
Niemand is illegaal. Elk mens is uniek. De wereld is van iedereen.
Klinkt mooi. Waar het mis gaat is dat je denkt dat Nederland het allemaal wel even oplost en betaald.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:50 schreef Good_Luck het volgende:
Dat is alleen mogelijk in een wereld waarbij de welvaart volledig gelijk verdeelt is en er geen sociaal vangnet meer op nationaal niveau is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:50 schreef Good_Luck het volgende:
Haal er 10 in huis.. Waar slaat dat nou op? Moeten mensen die voor kernwapens zijn ook 10 kernbommen in huis nemen? Buiten dit, ze zijn welkom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Waar het mis gaat is dat je denkt dat Nederland het allemaal wel even oplost en betaald.
Geef zelf het goede voorbeeld en haal er 10 in huis. Eens kijken hoe lang je dat vol houdt en gek wordt of aan de subsidiekraan probeert te lurken.
Mauro is naar Nederland gevlucht omdat zijn leven daar niet zeker was. Het is een misverstand dat mensen hier naartoe vluchten voor de lol. Het is nogal wat hoor, als je het land moet verlaten waar jij je hele leven hebt gewoond.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is alleen mogelijk in een wereld waarbij de welvaart volledig gelijk verdeelt is en er geen sociaal vangnet meer op nationaal niveau is.
De ouders van Mauro hebben hem doelbewust op het vliegtuig naar Nederland gezet met het idee dat hier dan wel voor hem gezorgd zou gaan worden. Lekker goedkoop en gemakkelijk. We moeten niet willen dat zoiets gebruikelijk wordt. Dat kunnen we voorkomen door dat soort adoptietoeristen niet te accepteren.
Let niet op ze. Dat zijn racisten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:06 schreef Kwaliteit het volgende:
hoe kunnen mensen hier zo negatief op reageren... schaam je!
And so it begins...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:08 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Let niet op ze. Dat zijn racisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |