Superdenkoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:52 schreef TheArt het volgende:
Als Donkey zo blijft spelen, zie ik hem nog verdomd ver komen op de AO ook
Nou ja, bij hem moet je het volgende toernooi maar afwachten hoe hij speelt. Of hoe hij over een maand speelt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef TheArt het volgende:
GSM Donkey. En hoeHij is echt helemaal terug.
Dit niveau heb ik hem in jaren niet meer zien halen, ook de vorige jaren in Doha niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, bij hem moet je het volgende toernooi maar afwachten hoe hij speelt. Of hoe hij over een maand speelt.
Iedere mongool won toen van Haase en hij speelde 1 set goed tegen Fed..echt een opleving zou ik dat niet noemen. Dit is in ieder geval met afstand zijn beste tennis van de afgelopen 2 jaar en waarschijnlijk nog wel langer. Doha 2011 won hij dik van Rafa, maar zijn spel deze week is beter.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Norrage het volgende:
Davy
Maar die ligt er straks weer 1e ronde uit. Vorig jaar had ie ook nog een opleving waar hij achtereenvolgens bijna van Haase en van Fedje won, en daarna ging het werd bergafwaarts...ach...
Ik ben blij dat je mijn Haase opmerking serieus nam, dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere mongool won toen van Haase en hij speelde 1 set goed tegen Fed..echt een opleving zou ik dat niet noemen. Dit is in ieder geval met afstand zijn beste tennis van de afgelopen 2 jaar en waarschijnlijk nog wel langer. Doha 2011 won hij dik van Rafa, maar zijn spel deze week is beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |