quote:
ADquote:Nadal stelt door maagvirus rentree uit
De Spaanse tennisser Rafael Nadal heeft moeten afzeggen voor het demonstratietoernooi van Abu Dhabi. Nadal zou zijn rentree maken na een afwezigheid van een halfjaar wegens een knieblessure.
Een maagvirus weerhoudt Nadal ervan om af te reizen naar de Verenigde Arabische Emiraten, zo liet de tennisser dinsdag via Facebook weten. Normaal gesproken neemt hij volgende week deel aan het ATP-toernooi van Doha.
Nadal zei de gang van zaken te betreuren. 'Na ongeveer een half jaar niet te hebben gespeeld keek ik uit naar mijn rentree. Het stelt me bijzonder teleur dat het niet door kan gaan. Met mijn revalidatie lig ik volledig op schema en mijn knie is helemaal in orde. Ik ben er klaar voor.'
Wel jammer. Ik las laatst op tennis.com dat hij tot Monte Carlo veel wil rusten tussen de toernooien door en dat hij er vanaf dan weer helemaal voor wil gaan.quote:
quote:Big 4 reunion delayed. Rafael Nadal has pulled out of Australian Open, plans to return on clay on South American swing in February
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:23 schreef TheArt het volgende:
Nadal mist de AO vanwege die griep :' vanwege de dopingperikelen, wordt nog even stilzwijgend geschorst door de ATP en mag straks weer na 6 maanden de baan op)
Rafaquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:36 schreef Salamando het volgende:
Gewoon verkapte dopingschorsing dit ja![]()
.
Ja weet ik. Alleen zijn de meeste ignorant en trappen overal in. Want in tennis wordt geen doping gebruikt. Is alleen bij wielrennen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom dieIk geloof geen reet van dit zoveelste excuus.
Dat komt wellicht nog, "de terugval". Hangt er even vanaf hoe lang de schorsing is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wordt wel heel knullig nu ... had gewoon die knieblessure wat langer laten duren dan
Probleem is vooral; ga het maar bewijzen ...quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja weet ik. Alleen zijn de meeste ignorant en trappen overal in. Want in tennis wordt geen doping gebruikt. Is alleen bij wielrennen.
Als je sportjournalist bent valt er wel het e.e.a. te achterhalen in de Fuentes-affaire denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Probleem is vooral; ga het maar bewijzen ...
Geen bewijs = geen pers = geen credibility = ignorance
Ik zie een mooie kans voor Edwin Winkelsquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je sportjournalist ben valt er wel het e.e.a. te achterhalen in de Fuentes-affaire denk ik.
Peppie en Kokkie kennende komen die terug met een enorm schimmig verhaal over dopingmaffia en oude verlaten gebouwtjes hoog in de Pyreneeën met onbevestigde BV'tjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:35 schreef Szura het volgende:
Stuur Knipping en Van Duren erop af!1!11!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |