Nee? Dan zouden ze meer kansen uit counters krijgen of niet? Twente is helemaal niet goed, wij hebben verloren door grove fouten en dan loop je gelijk achter de feiten aan.quote:Op zondag 4 november 2012 16:50 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat was al na een kwartier. Dan kun je toch veel rustiger spelen?
gohquote:Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord moet de komende 2 maanden de punten pakken, zo simpel is het.
3 en 4quote:Op zondag 4 november 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ons programma is extreem 'simpel' Helemaal aan het eind van het seizoen.
Daar ligt wel een voordeel. Welke plekken geven eigenlijk recht op EL zonder play-offs aan het eind van het seizoen, 4-5?
Feyenoord zou altijd de punten moeten pakken, nog simpeler.quote:Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord moet de komende 2 maanden de punten pakken, zo simpel is het.
Ja goed hequote:Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goh
je zou zo bij de telegraaf kunnen werken jij
Twente was ook beter in balbezit maar goed we komen er niet uit. Laten we hopen dat het volgende keer beter gaat.quote:Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee? Dan zouden ze meer kansen uit counters krijgen of niet? Twente is helemaal niet goed, wij hebben verloren door grove fouten en dan loop je gelijk achter de feiten aan.
Als je goed in balbezit noemt achterin rondspelen dan was ajax ook gevaarlijk tegen ons.quote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef jakees het volgende:
[..]
Twente was ook beter in balbezit maar goed we komen er niet uit. Laten we hopen dat het volgende keer beter gaat.
Daarom moest Kongolo op de plek van Mathijssen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef TC03 het volgende:
Deze uitslag is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Onze spelers zijn bijna allemaal gewoon te traag, niet in staat om in hoog tempo te spelen. Twente kan dat wel. Je kan deze wedstrijd 100 keer spelen, je verliest hem 99 keer.
in de kuip is het toch een ander verhaal denk ik. Maar twente heeft met de Chadli en Tadic 2 van de 5 beste voetballers in NL vind ik.quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef TC03 het volgende:
Deze uitslag is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Onze spelers zijn bijna allemaal gewoon te traag, niet in staat om in hoog tempo te spelen. Twente kan dat wel. Je kan deze wedstrijd 100 keer spelen, je verliest hem 99 keer.
Ok je hebt gelijk man. Twente was niks en Feyenoord superieur jammer van die fouten anders hadden we 5-1 gewonnen!quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je goed in balbezit noemt achterin rondspelen dan was ajax ook gevaarlijk tegen ons.
Het verschil zit 'm niet zozeer in de kwaliteit van de selectie maar juist in het thuisvoordeel.quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef TC03 het volgende:
Ik snap de kritiek op Schaken niet zo. Hij is een speler die het puur van zijn snelheid en gebruik van zijn lichaam moet hebben. Dat betekent dat je hem aan moet spelen in de omschakeling en op het juiste moment weg moet sturen, dat gebeurt echter zelden tot nooit. Zolang je dat niet doet, heb je niks aan Schaken (en elke andere buitenspeler die niet van de buitencategorie is).quote:Op zondag 4 november 2012 16:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Daarom moest Kongolo op de plek van Mathijssen.
Niet dat we dan alsnog hadden gewonnen maar toch.
Schaken wordt ook met de wedstrijd slechter.
Volgens de Wandelgangen hadden we nu een voorhoede met Craig Bellamy en Kuyt gehad.quote:Op zondag 4 november 2012 16:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap de kritiek op Schaken niet zo. Hij is een speler die het puur van zijn snelheid moet hebben. Dat betekent dat je hem aan moet spelen in de omschakeling en op het juiste moment weg moet sturen, dat gebeurt echter zelden tot nooit. Zolang je dat niet doet, heb je niks aan Schaken (en elke andere buitenspeler die niet van de buitencategorie is).
Ik zeg nergens dat Feyenoord superieur was en nergens dat Twente slecht was. Ik zeg alleen dat Twente niet gevaarlijk was en niet beter. Maar lees lekker wat je wilt lezenquote:Op zondag 4 november 2012 16:56 schreef jakees het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk man. Twente was niks en Feyenoord superieur jammer van die fouten anders hadden we 5-1 gewonnen!
Vagner Love in de spits ook nogquote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Volgens de Wandelgangen hadden we nu een voorhoede met Craig Bellamy en Kuyt gehad.
Man twente was gewoon veel beter als je dat niet kan zien ben je blind door clubliefde volgens mij.quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Feyenoord superieur was en nergens dat Twente slecht was. Ik zeg alleen dat Twente niet gevaarlijk was en niet beter. Maar lees lekker wat je wilt lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |