Is de standby knop de aan/uitknop? Pas 1 keer gebruikt eigenlijkquote:Op maandag 5 november 2012 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
M'n standby knop alweer lam. Tweede keer in een ruim jaar.
@Blow,quote:Op maandag 5 november 2012 15:55 schreef blow... het volgende:
[..]
Is de standby knop de aan/uitknop? Pas 1 keer gebruikt eigenlijk
quote:Op maandag 5 november 2012 11:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
@iFok & blow
fyi:
Iedereen in dit topic weet wel hoe je edu korting krijgt.(Zie ook TS)
En je hoeft zeker niet elke drol die je legt te melden.
Geeft alleen maar nutteloze topic meuk waar niemand in geïnteresseerd is.
quote:
Niemand zit te wachten op die nutteloze feiten van je hoe vaak je een aan- en uit knop gebruikt.quote:Op maandag 5 november 2012 11:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
@iFok & blow
fyi:
Ik bedoelde dat het ook zonder kan.quote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef nelisb het volgende:
[..]
[..]
Niemand zit te wachten op die nutteloze feiten van je hoe vaak je een aan- en uit knop gebruikt.
Precies.quote:Op maandag 5 november 2012 17:29 schreef TwyLight het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)jfde-verjaardag.html
nog geen enkele Apple troll. Als dat bericht over iOS zou gaan zou er een heel peleton android soldaten al weer vol in actie gekomen zijn
quote:Op maandag 5 november 2012 11:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
@iFok & blow
fyi:
Iedereen in dit topic weet wel hoe je edu korting krijgt.(Zie ook TS)
Geeft alleen maar nutteloze topic meuk waar niemand in geïnteresseerd is.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 5 november 2012 16:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Microsoft neemt afscheid van messenger
Denk dat 16 erg overkill isquote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef AppleOcean het volgende:
Hey,
Ik wil mijn mbp upgraden, en ik zit nu te twijfelen hoeveel ram ik erin moet stoppen. Ik denk dat ik voor de 16 GB ga, omdat ik veel ram nodig heb, maar aan de andere kant is 8 ook wel genoeg. Wat vinden jullie?
Beter doe je het het in een keer goed ipv over een half jaar spijt hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef AppleOcean het volgende:
Hey,
Ik wil mijn mbp upgraden, en ik zit nu te twijfelen hoeveel ram ik erin moet stoppen. Ik denk dat ik voor de 16 GB ga, omdat ik veel ram nodig heb, maar aan de andere kant is 8 ook wel genoeg. Wat vinden jullie?
Daar dacht ik ook aan. Ik zet hem nooit uit, dus heb het denk ik wel nodig....quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef nelisb het volgende:
[..]
Beter doe je het het in een keer goed ipv over een half jaar spijt hebben.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef AppleOcean het volgende:
Op apple staat. 8 GB, maar 16 slikt hij ook.
Precies, en dit is bovendien een slowchat, dus zie niet in wat het probleem hiermee is. Ga maar naar Tweakers met jullie gezeik en waarde-oordelen over elke postquote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef iFok. het volgende:
[..]![]()
Ze vragen erom, en als je niet geïnteresseerd bent ga je je moeder maar melken.
Is wel typisch ja. Android fanboys beschuldigen vaak de Apple fanboys er van overal hun product te verheerlijken, maar meestal beginnen ze zelf te happen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:29 schreef TwyLight het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)jfde-verjaardag.html
nog geen enkele Apple troll. Als dat bericht over iOS zou gaan zou er een heel peleton android soldaten al weer vol in actie gekomen zijn
laat ze lekker. ik vind het gemak, en de gebruiksvriendelijkheid van iOS geweldig. dan krijgen een paar fanboois me er niet van overtuigd een samsung galaxy plastic te kopen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Precies, en dit is bovendien een slowchat, dus zie niet in wat het probleem hiermee is. Ga maar naar Tweakers met jullie gezeik en waarde-oordelen over elke post
[..]
Is wel typisch ja. Android fanboys beschuldigen vaak de Apple fanboys er van overal hun product te verheerlijken, maar meestal beginnen ze zelf te happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |