Ik heb de i5 vergeleken met de i7, daar merkte ik geen verschil tussen. Macbook met een SSD is wel veel sneller!quote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef blow... het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de 2.8 ghz, ook best snel
De mijne is ook sneller, en nog goedkoper ook.quote:Op zondag 4 november 2012 21:55 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb de i5 vergeleken met de i7, daar merkte ik geen verschil tussen. Macbook met een SSD is wel veel sneller!
Klopt, daarom heb ik ook het basismodel i5 (13") en in de toekomst gaat daar gewoon een SSD'tje in. Dan is 'ie zelfs nog sneller dan een MacBook Air. En zeg zelf, vergeleken met andere computers is de 13" Pro gruwelijk licht en dun.quote:Op zondag 4 november 2012 21:55 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb de i5 vergeleken met de i7, daar merkte ik geen verschil tussen. Macbook met een SSD is wel veel sneller!
De mijne zit nu onder de 2.51 kg, want mijn ssd was lichter dan mijn hddquote:Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Klopt, daarom heb ik ook het basismodel i5 (13") en in de toekomst gaat daar gewoon een SSD'tje in. Dan is 'ie zelfs nog sneller dan een MacBook Air. En zeg zelf, vergeleken met andere computers is de 13" Pro gruwelijk licht en dun.
Ooh, 18. Ik ben gisteren 16 geworden, dus dacht dat het maar heel iets scheelde...quote:Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Klopt, daarom heb ik ook het basismodel i5 (13") en in de toekomst gaat daar gewoon een SSD'tje in. Dan is 'ie zelfs nog sneller dan een MacBook Air. En zeg zelf, vergeleken met andere computers is de 13" Pro gruwelijk licht en dun.
EDIT
Ouch, geldt die studentenkorting voor mij niet? Er staat "ik ben 18 jaar of ouder en student aan..." terwijl ik 17 ben
Volgens mij doen ze daar niet moeilijk over, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
EDIT
Ouch, geldt die studentenkorting voor mij niet? Er staat "ik ben 18 jaar of ouder en student aan..." terwijl ik 17 ben
Ja, inderdaad. Zou wel lullig zijn, maar dan ken ik nog wel genoeg studenten die wél 18 zijnquote:Op zondag 4 november 2012 22:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze daar niet moeilijk over, maar dat weet ik niet zeker.
Je kan afwachten totdat ik hem heb, misschien controleren ze helemaal niet.
quote:Op zondag 4 november 2012 22:29 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zou wel lullig zijn, maar dan ken ik nog wel genoeg studenten die wél 18 zijn
Voel ik me net iemand van <16 die iemand anders moet vragen een biertje te kopen, haha
Killer combo dat, ja, maar als hij zou weten hoeveel 't kost... beter van niet, hahaquote:Op zondag 4 november 2012 22:30 schreef iFok. het volgende:
[..]
Je laat je pa betalen, hij is ouder dan 18, en jij bent student.
Die UIquote:
Ze hebben het uitgesteld.quote:Op zondag 4 november 2012 22:32 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Killer combo dat, ja, maar als hij zou weten hoeveel 't kost... beter van niet, haha
Wanneer komt iTunes 11 trouwens uit? Apple zei in oktober, maar dat is het al een aantal dagen niet meer
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik hoorde het van ik dacht dimens, maar dat weet ik niet meer...quote:Op zondag 4 november 2012 22:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb ik niets van gelezenNaar wanneer dan precies?
Ik vind 'm fantastisch. Kan alleen naar de buitenkant al een uur starenquote:Op zondag 4 november 2012 22:35 schreef blow... het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoorde het van ik dacht dimens, maar dat weet ik niet meer...
Mijn mobiele abo loopt morgen af, en ik moet dus een telefoon kopen. Wat vinden jullie van de iphone 5 eigenlijk?
Vind ik ook, ik denk er serieus over na om die te nemen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik vind 'm fantastisch. Kan alleen naar de buitenkant al een uur staren
Prachtig design gewoon. Erg licht en dun. Scherm is erg goed, hij is super snel..
Eind november.quote:Op zondag 4 november 2012 22:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb ik niets van gelezenNaar wanneer dan precies?
Nog helemaal niks aan lamme homebutton/standby gehad. Volgens mij doe je wat foutquote:Op maandag 5 november 2012 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
M'n standby knop alweer lam. Tweede keer in een ruim jaar.
@iFok & blowquote:Op zondag 4 november 2012 21:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zal het even in dit topic aangeven zodat iedereen op de hoogte is.
Kutzooiquote:Op zondag 4 november 2012 23:54 schreef Aether het volgende:
[..]
Eind november.
http://arstechnica.com/ap(...)until-late-november/
Hoezo is niemand geïntresseerd in korting? Je hoeft niet te lezen hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 11:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
@iFok & blow
fyi:
Iedereen in dit topic weet wel hoe je edu korting krijgt.(Zie ook TS)
En je hoeft zeker niet elke drol die je legt te melden.
Geeft alleen maar nutteloze topic meuk waar niemand in geïnteresseerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |