ik niet.quote:Op maandag 5 november 2012 11:14 schreef Germano het volgende:
[..]
ik wil later toch wel kinderen hoor
ik hoef geen kinderen, althans nu nietquote:Op maandag 5 november 2012 10:53 schreef Germano het volgende:
[..]
zeg je dit omdat je zelf waarschijnlijk nooit kinderen zult krijgen?
Ik las pisquote:
omdat het schreeuwlelijkers zijn en schijtfabrieken. Ze zijn duur en je moet allemaal dingen regelen.quote:
Wat ik dus ook aan het drinken ben, want sterrenmuntquote:
quote:
zou niet best zijn als het daar komt.quote:
Lag denk ik meer aan de user die het posttequote:
Geen behoefte aan. Alleen al als ik moeders met kinderen zie in bijv de supermarkt, ben ik blij dat ik geen kinderen heb. Moet er echt niet aan denken.quote:
Hahaquote:Op maandag 5 november 2012 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lag denk ik meer aan de user die het postte![]()
Met je pispiemels
Ik wil de wereld echt geen 2nuts juniors misgunnen.quote:
Ditquote:Op maandag 5 november 2012 11:30 schreef Germano het volgende:
het lijkt me juist leuk om over tig jaar een paar van die kutkoters te hebben die ook deugnieten zijn
Feest.quote:
Dank voor dit compliment maar ik laat dit graag aan jou en Mozy over.quote:Op maandag 5 november 2012 11:30 schreef Chai het volgende:
Bobby, de domme mensen in deze wereld plantten zich het hardst voort.. Daarom moet jij ook minstens 1, liefst 2 kinderen krijgen zodat er nog iets van intelligentie blijft bestaan in de toekomst.
Ja negatief denken. Stelletje depressieve zelfmoordjesquote:
Ik zie nu ook geen voordelen. Sowieso mist er 1 essentieel ding in mijn leven om uberhaupt aan kinderen te kunnen beginnen.quote:
Oh zo 1. Dus als je een vriendin had dan kon ze je zo op andere gedachten brengen...of niet?quote:Op maandag 5 november 2012 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie nu ook geen voordelen. Sowieso mist er 1 essentieel ding in mijn leven om uberhaupt aan kinderen te kunnen beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |