ik niet.quote:Op maandag 5 november 2012 11:14 schreef Germano het volgende:
[..]
ik wil later toch wel kinderen hoor
ik hoef geen kinderen, althans nu nietquote:Op maandag 5 november 2012 10:53 schreef Germano het volgende:
[..]
zeg je dit omdat je zelf waarschijnlijk nooit kinderen zult krijgen?
Ik las pisquote:
omdat het schreeuwlelijkers zijn en schijtfabrieken. Ze zijn duur en je moet allemaal dingen regelen.quote:
Wat ik dus ook aan het drinken ben, want sterrenmuntquote:
quote:
zou niet best zijn als het daar komt.quote:
Lag denk ik meer aan de user die het posttequote:
Geen behoefte aan. Alleen al als ik moeders met kinderen zie in bijv de supermarkt, ben ik blij dat ik geen kinderen heb. Moet er echt niet aan denken.quote:
Hahaquote:Op maandag 5 november 2012 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lag denk ik meer aan de user die het postte![]()
Met je pispiemels
Ik wil de wereld echt geen 2nuts juniors misgunnen.quote:
Ditquote:Op maandag 5 november 2012 11:30 schreef Germano het volgende:
het lijkt me juist leuk om over tig jaar een paar van die kutkoters te hebben die ook deugnieten zijn
Feest.quote:
Dank voor dit compliment maar ik laat dit graag aan jou en Mozy over.quote:Op maandag 5 november 2012 11:30 schreef Chai het volgende:
Bobby, de domme mensen in deze wereld plantten zich het hardst voort.. Daarom moet jij ook minstens 1, liefst 2 kinderen krijgen zodat er nog iets van intelligentie blijft bestaan in de toekomst.
Ja negatief denken. Stelletje depressieve zelfmoordjesquote:
Ik zie nu ook geen voordelen. Sowieso mist er 1 essentieel ding in mijn leven om uberhaupt aan kinderen te kunnen beginnen.quote:
Oh zo 1. Dus als je een vriendin had dan kon ze je zo op andere gedachten brengen...of niet?quote:Op maandag 5 november 2012 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie nu ook geen voordelen. Sowieso mist er 1 essentieel ding in mijn leven om uberhaupt aan kinderen te kunnen beginnen.
Die kan gewoon stiekum met de pil stoppen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo 1. Dus als je een vriendin had dan kon ze je zo op andere gedachten brengen...of niet?
je kunt ook een draagmoeder regelenquote:Op maandag 5 november 2012 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie nu ook geen voordelen. Sowieso mist er 1 essentieel ding in mijn leven om uberhaupt aan kinderen te kunnen beginnen.
quote:Maar al haar vlotte, scherpe en gevatte uitspraken en acties ten spijt, kiest Martin toch voor Wilma. Hij tikt haar zachtjes op de hand en de komende minuten bestaan voornamelijk uit Swaen die meteen Martin op de hand slaat, hem aait, hem knuffelt en herhaaldelijk, tot in den treure, op het zorgwekkende af vertelt dat hij het HARTSTIKKE goed heeft gedaan en dat ze echt ECHT blij is, het is ECHT ECHT GOED, SUPER! En z’n dochter mag bij haar langs komen en ze zien elkaar vast nog eens. En hij moet heel gelukkig worden met Wilma! En Wilma met Martin! Ze laat haar spullen gewoon daar achter, hoeft ze volgende keer geen schone onderbroeken meer mee te nemen als ze komt logeren. Mag ze de laarzen meenemen? Ja? TOP, KEREL! Zal ik nog een bak koffie voor jullie zetten? Nee? Moet ik weg? Echt? NOG EEN KNUFFEL. IK BEN ZO BLIJ. ZO BLIJ. VOOR JULLIE. Aaarrrgggggh GENIETEN, HOP, KOFFERS IN DE AUTO, TOET TOET, DOEIIIII!
En weg is ze.
Ik sluit werkelijk niks uit hoor. Het zou zomaar kunnen dat ik ineens een kinderwens krijg en alles is bespreekbaar. Tot nu toe heb ik enkel relaties gehad die ook geen kinderwens hadden.quote:Op maandag 5 november 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo 1. Dus als je een vriendin had dan kon ze je zo op andere gedachten brengen...of niet?
eigen versiequote:Op maandag 5 november 2012 11:42 schreef BobbyB het volgende:
Voordelen:
Leuke deugnieten
Gezelligheid (hopen we dan)
Nageslacht
Gezinnetje
"De kids" mogen zeggen
Ongegeneerd naar kindernet en sesamstraat mogen kijken
In geval van jongen: aanmoedigen zoveel mogelijk chicks te ballen omdat papa dat nooit gedaan heeft.
Nadelen:
Slapeloze nachten
Geschreeuw en gehuil
Verschonen
Opvoeden
Rommel in huis
Geld aan voeding, speelgoed, luiers, wandelwagens, kinderopvang, onderwijs etc.
Kids naar de opvang brengen en uit het werk weer ophalen.
Zaterdags de kids naar de voetbal/hockey/zwemclub (kost ook weer geld)
In geval van meisje kopzorgen zodra ze in de puberteit raakt, uit gaat en met mocro's thuis komt
Laatste geval: nooit wat terug zien van het geld dat je dochter verdient aan loverboy praktijken
Gaan ze het huis uit zit je weer opgescheept met iemand waar je eigenlijk niet mee opgescheept wilt zitten.
Dit klinkt al heel andersquote:Op maandag 5 november 2012 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik sluit werkelijk niks uit hoor. Het zou zomaar kunnen dat ik ineens een kinderwens krijg en alles is bespreekbaar. Tot nu toe heb ik enkel relaties gehad die ook geen kinderwens hadden.
Prachtig dit.quote:Op maandag 5 november 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
Eigenlijk heeft iedereen die wil neuken een kinderwensAlleen die is niet altijd zo herkenbaar als de wens om te neuken
Heel raarquote:Op maandag 5 november 2012 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
Ze waardeerde het niet blijkbaar. Ze heeft niks meer gezegd
deze manquote:Op maandag 5 november 2012 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Alleen al als ik moeders met kinderen zie in bijv de supermarkt, ben ik blij dat ik geen kinderen heb. Moet er echt niet aan denken.
Ik snap er ook niks van. Heb je interesse voor iemand, en dan totaal geen reactie.quote:Op maandag 5 november 2012 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel raar![]()
Wie waardeert zo'n vraag nou niet?
quote:
Onbeskoft.quote:Op maandag 5 november 2012 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Heb je interesse voor iemand, en dan totaal geen reactie.
quote:
Tja. Buitenlandersquote:Op maandag 5 november 2012 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onbeskoft.
Wat heb jij op je brood?
het blijft grappig schijnbaarquote:Op maandag 5 november 2012 12:02 schreef BobbyB het volgende:
Altijd leuk om op de eerste maandag van de maand om 12 uur bij "Nieuwe topics" te kijken.
triestquote:Op maandag 5 november 2012 12:02 schreef BobbyB het volgende:
Altijd leuk om op de eerste maandag van de maand om 12 uur bij "Nieuwe topics" te kijken.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey
Ja was super leukthank you.
Ook goed weekend gehad? Nog pispiemels gelikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |