Ghalloow..quote:
hmkayquote:Op maandag 5 november 2012 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vas doet alleen planten geen bloemen
in je RR jaquote:
quote:
Volgens mij zijn we dat nu al aan het doen.quote:
Maar ik heb helemaal geen eigen RR.quote:
RR = roze rosbief in dezequote:Op maandag 5 november 2012 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen eigen RR.
Zou wel relaxed zijn_
oh shiii en iedereen kan zomaar meekijkenquote:Op maandag 5 november 2012 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we dat nu al aan het doen.
Heyquote:
wat?quote:Op maandag 5 november 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey
Ja was super leukthank you.
Ook goed weekend gehad? Nog pispiemels gelikt?
quote:Op maandag 5 november 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey
omdat je als manzijnde je vrijheid en ziel verkoopt als je je vrouw zwanger maakt.quote:
zeg je dit omdat je zelf waarschijnlijk nooit kinderen zult krijgen?quote:Op maandag 5 november 2012 10:51 schreef wise het volgende:
[..]
omdat je als manzijnde je vrijheid en ziel verkoopt als je je vrouw zwanger maakt.
Niet echt om trots op te zijn.
Oh ja echt ergquote:Op maandag 5 november 2012 10:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik deed dat laatst ook... ze bleek helemaal niet zwanger te zijn
quote:Op maandag 5 november 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey
Sowieso ZZP-ersquote:Op maandag 5 november 2012 10:41 schreef Chai het volgende:
ZZP-er zijn en geen vakantiedagen durven/kunnen nemen
Dit soort figuren.ZZP-ers die zichzelf ZZP-er noemen.
Die kop van die vrouw was wel priceless hahaquote:
.... SINDS WE ZELF EEN KLEINTJE HEBBEN?quote:Daar kom je echt nooit meer over heen. Koude rillingen over mijn rug bij dit soort berichten sinds we zelf een kleintje hebben.
Sick ja 2 NutZquote:Op maandag 5 november 2012 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Dan maar weer tegen mezelf....
Haha verschrikkelijk zulke figuren die dit zeggen:
[..]
.... SINDS WE ZELF EEN KLEINTJE HEBBEN?
Daarvoor was het prima? Wat?![]()
Gaat btw over jochie van 3 die verscheurd is door wilde honden.
Nee hoor, maar nu ze zelf een kleintje hebben zijn de emoties die ze daarbij hebben extra hevig, want ze projecteren het dan gelijk op hun eigen kleintje, want de hele wereld draait om hun eigen kleintje en ze moeten zo vaak mogelijk melden dat ze zelf een kleintje hebben en hun hele leven in het teken daarvan staat.quote:Op maandag 5 november 2012 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 5 november 2012 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarvoor komt het niet zo dicht bij je. Ver van je bed alles. Net als mensen die zeggen dat je je niet zo moet aanstellen als een familielid overlijd maar zelf in een depressie raken als hun huisdier de pijp uit gaat. True story overigens.quote:Op maandag 5 november 2012 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mocht je zelf ooit kinderen krijgen, dan worden ze ook jouw alles hoorquote:Op maandag 5 november 2012 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar nu ze zelf een kleintje hebben zijn de emoties die ze daarbij hebben extra hevig, want ze projecteren het dan gelijk op hun eigen kleintje, want de hele wereld draait om hun eigen kleintje en ze moeten zo vaak mogelijk melden dat ze zelf een kleintje hebben en hun hele leven in het teken daarvan staat.
hoe is dat joch eigenlijk in dat hok gekomen?quote:Op maandag 5 november 2012 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooie tijd om ze van FB af te flikkeren.quote:Op maandag 5 november 2012 11:10 schreef Germano het volgende:
[..]
mocht je zelf ooit kinderen krijgen, dan worden ze ook jouw alles hoor
Ik heb al kinderen, nou ja niet biologisch, maar mijn paardjes zijn mijn allesquote:Op maandag 5 november 2012 11:10 schreef Germano het volgende:
[..]
mocht je zelf ooit kinderen krijgen, dan worden ze ook jouw alles hoor
Wanstaltig gedrag.quote:Op maandag 5 november 2012 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar nu ze zelf een kleintje hebben zijn de emoties die ze daarbij hebben extra hevig, want ze projecteren het dan gelijk op hun eigen kleintje, want de hele wereld draait om hun eigen kleintje en ze moeten zo vaak mogelijk melden dat ze zelf een kleintje hebben en hun hele leven in het teken daarvan staat.
Ja, maar paarden, katten, honden etcquote:Op maandag 5 november 2012 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb al kinderen, nou ja niet biologisch, maar mijn paardjes zijn mijn alles
Volgens de dierentuin woordvoerders is ie gevallenquote:Op maandag 5 november 2012 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is dat joch eigenlijk in dat hok gekomen?
dat is bij alle paardenmeisjes wel een beetjequote:Op maandag 5 november 2012 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb al kinderen, nou ja niet biologisch, maar mijn paardjes zijn mijn alles
Ja hehe, paardenmeisjes zijn ook allemaal een beetje gestoord.quote:Op maandag 5 november 2012 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is bij alle paardenmeisjes wel een beetje
ja, dat las ik ook, maar ik neem toch aan dat hij dan eerst over een hek heen moet?quote:Op maandag 5 november 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens de dierentuin woordvoerders is ie gevallen
dat is een feitquote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe, paardenmeisjes zijn ook allemaal een beetje gestoord.
Plsquote:
Wellicht dat laatste, ja.quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat las ik ook, maar ik neem toch aan dat hij dan eerst over een hek heen moet?
of had hij zo'n slimme ouders die hem op dat hek zetten?
ik wil later toch wel kinderen hoorquote:Op maandag 5 november 2012 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar paarden, katten, honden etcMensen
met name kinderen
![]()
Ik ook. Om ze te doneren aan Will It Blend.quote:Op maandag 5 november 2012 11:14 schreef Germano het volgende:
[..]
ik wil later toch wel kinderen hoor
Alsof zo'n kip maar iets kan met z'n cloacaquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Om ze te doneren aan Will It Blend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |