Moet je bekennen dat ik niet eens wist waar je mod was. Nam net aan dat je hier mod zou zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 13:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat heeft modschap hiermee te makenOja en ik ben blauw maar mijn afscheidsmedje is al geplaatst hoor
Ik heb gewoon zo'n idee dat dat wijf helemaal niets op zak had. Ze had geen geld en was nooit van plan geld te gaan betalen (anders kon je wel even langs de pinautomaat rijden, of langs een bekende of wat dan ook) en ze had natuurlijk ook niets bij haar waar haar naam op stond.quote:Op zondag 4 november 2012 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom liet die taxichauffeur haar geen schuldbekentenis ondertekenen? Zoals ze bij het tankstation doen wanneer je hebt getankt en blijkt dat je niet genoeg geld hebt om te betalen.
quote:Op zondag 4 november 2012 13:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooit gedaan als bijbaantje, jaren geleden voor het zo erg verziekt was
Als je mijn post goed leest, dan lees je dat ik spreek over veel gespuis dat taxi rijdt! Daar moet wat aan worden gedaan. Ik deel dezelfde mening als jij dat het ook vaak goed gaat, maar je kunt er niet omheen dat relatief gezien er vaak wat mis gaat bij taxiritten. Waarschijnlijk vooral bij particuliere taxichauffeurs. Die komen niet aan een baan en gaan maar ritten rijden voor hun centen. Dan heb je inderdaad wat grotere kans dat je schorum aantrekt. Daar moeten strengere regels voor gaan gelden.quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dus de duizenden taxi ritten die afgelopen nacht wel goed zijn gegaan winnen het niet van dit ene bericht? Die 20,30 misschien wel 100 berichten die negatief waren zijn voor jou voldoende om een hele sector zwart te maken?
Alles over één kam scheren noemen ze dat.
Of anders even met dr benen wijd. Nogmaals, jammer voor die chauffeur dat ze gelijk knock ging.quote:Op zondag 4 november 2012 13:59 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n idee dat dat wijf helemaal niets op zak had. Ze had geen geld en was nooit van plan geld te gaan betalen (anders kon je wel even langs de pinautomaat rijden, of langs een bekende of wat dan ook) en ze had natuurlijk ook niets bij haar waar haar naam op stond.
Die taxichauffeur was al de hele avond in de weer geweest met dronken kutvolk en taxichauffeur zijn is natuurlijk ook geen vetpot, dus hij knapte even. Probeer het niet goed te praten of wat dan ook, maar dit lijkt me geen onrealistisch scenario.
Zou kunnen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:59 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n idee dat dat wijf helemaal niets op zak had. Ze had geen geld en was nooit van plan geld te gaan betalen (anders kon je wel even langs de pinautomaat rijden, of langs een bekende of wat dan ook) en ze had natuurlijk ook niets bij haar waar haar naam op stond.
Die taxichauffeur was al de hele avond in de weer geweest met dronken kutvolk en taxichauffeur zijn is natuurlijk ook geen vetpot, dus hij knapte even. Probeer het niet goed te praten of wat dan ook, maar dit lijkt me geen onrealistisch scenario.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je mijn post goed leest, dan lees je dat ik spreek over veel gespuis dat taxi rijdt! Daar moet wat aan worden gedaan. Ik deel dezelfde mening als jij dat het ook vaak genoeg goed gaat, maar je kunt er niet omheen dat relatief gezien er vaak wat mis gaat bij taxiritten. Waarschijnlijk vooral bij particuliere taxichauffeurs. Die komen niet aan een baan en gaan maar ritten rijden voor hun centen. Dan heb je inderdaad wat grotere kans dat je schorum aantrekt. Daar moeten strengere regels voor gaan gelden.
Taxisector verrot. Daarmee veroordeel je de hele sector op basis van enkelen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..] Gaat mij er meer om dat de taxisector verrot is en dit artikel op nu.nl maakt dat imago alleen maar nog zwarter.
Ik ben na al die posts van users van mening veranderd. Beschouw die post als niet verzonden. Ben nu genuanceerder geworden als je mijn laatste posts leest. Maar je hebt wel gelijk dat ik in die post de hele taxisector veroordeel. Daar zat ik fout. Waarom denk je dat ik dit topic open? Gewoon om de visie van mensen te lezen over dit 'incident' en of ik het bij het rechte eind heb. Daar leer je van.quote:Op zondag 4 november 2012 14:05 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
Taxisector verrot. Daarmee veroordeel je de hele sector op basis van enkelen.
Hoe vaak gaat het relatief volgens jou mis bij taxiritten? Ik ben wel benieuwd welke grens je hanteert om een hele sector zwart te kunnen maken.
quote:Op zondag 4 november 2012 13:50 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Op basis van één incident, waarvan je de feiten niet kent, noem je de hele taxisector verrot?
Dit dus. Dat er mensen zijn die dit goedpraten! Geweld gebruiken omdat iemand niet wilt of kan betalen is geen oplossing.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:30 schreef Psychotomimetic het volgende:
Hij kon ook de deuren op slot doen en linea recta naar het politiebureau rijden. Mag zij is uitleggen waarom zij geen geld had. Als hij wordt gevonden dan kan hij erop rekenen dat hij geld aan haar moet betalen.
En dan meldt je je daarna netjes op het politiebureau en laat je iemand niet bewusteloos achter.quote:Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet tot pulp, maar je mag je wel verdedigen volgens het Nederlands recht. Alleen je moet niet te ver gaan in je noodweer.
Of op een andere manier in natura betalen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:09 schreef Meloewa het volgende:
Wauw waarom gaf ze niet haar goude ring of zo
Risico van het vak. Als je als chauffeur meent het op te moeten lossen op deze wijze, moet je rap wat anders zoeken.quote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Doet de politie niks aan, been there done that. Mag je fijn onderling oplossen.
Ook echt een reden om iemand bewusteloos te slaan en op een stoep te dumpenquote:
Voor zat mensen reden genoeg om je uit de taxi te trappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook echt een reden om iemand bewusteloos te slaan en op een stoep te dumpen
Ach, dat kan ook op een beschaafde manier.... daar hoef je mensen niet voor bewusteloos te slaan....quote:Op woensdag 7 november 2012 17:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor zat mensen reden genoeg om je uit de taxi te trappen.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/893028quote:Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft haar ook bestolen las ik vanochtend.
Kan het artikel niet meer vinden.
Iemand ?
Dank je welquote:Op woensdag 7 november 2012 18:13 schreef JerryLee het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/893028
De taxichauffeur zou bezittingen van de vrouw hebben meegenomen, waardoor de politie het ook rekening houdt met een beroving met geweld.
Tja, het blijft natuurlijk wel een taxichauffeur.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, dat kan ook op een beschaafde manier.... daar hoef je mensen niet voor bewusteloos te slaan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |