abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2012 @ 13:59:31 #51
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118805088
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 13:53 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Wat heeft modschap hiermee te maken :') Oja en ik ben blauw maar mijn afscheidsmedje is al geplaatst hoor ;)
Moet je bekennen dat ik niet eens wist waar je mod was. Nam net aan dat je hier mod zou zijn.
Ken je voornamelijk uit de aquariumreeks. ;).

admiraal_anaal verlaat V&A
Wel met aandacht geschreven med trouwens. Leuk!
Alleen dat twee bericht vind ik maar niks. Ze gaat er toch niet mee stoppen mag ik hopen?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118805093
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Waarom liet die taxichauffeur haar geen schuldbekentenis ondertekenen? Zoals ze bij het tankstation doen wanneer je hebt getankt en blijkt dat je niet genoeg geld hebt om te betalen.
Ik heb gewoon zo'n idee dat dat wijf helemaal niets op zak had. Ze had geen geld en was nooit van plan geld te gaan betalen (anders kon je wel even langs de pinautomaat rijden, of langs een bekende of wat dan ook) en ze had natuurlijk ook niets bij haar waar haar naam op stond.
Die taxichauffeur was al de hele avond in de weer geweest met dronken kutvolk en taxichauffeur zijn is natuurlijk ook geen vetpot, dus hij knapte even. Probeer het niet goed te praten of wat dan ook, maar dit lijkt me geen onrealistisch scenario.
pi_118805109
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 13:52 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ooit gedaan als bijbaantje, jaren geleden voor het zo erg verziekt was
  zondag 4 november 2012 @ 14:01:29 #54
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_118805145
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dus de duizenden taxi ritten die afgelopen nacht wel goed zijn gegaan winnen het niet van dit ene bericht? Die 20,30 misschien wel 100 berichten die negatief waren zijn voor jou voldoende om een hele sector zwart te maken?

Alles over één kam scheren noemen ze dat.
Als je mijn post goed leest, dan lees je dat ik spreek over veel gespuis dat taxi rijdt! Daar moet wat aan worden gedaan. Ik deel dezelfde mening als jij dat het ook vaak goed gaat, maar je kunt er niet omheen dat relatief gezien er vaak wat mis gaat bij taxiritten. Waarschijnlijk vooral bij particuliere taxichauffeurs. Die komen niet aan een baan en gaan maar ritten rijden voor hun centen. Dan heb je inderdaad wat grotere kans dat je schorum aantrekt. Daar moeten strengere regels voor gaan gelden.
  zondag 4 november 2012 @ 14:01:30 #55
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118805147
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:59 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon zo'n idee dat dat wijf helemaal niets op zak had. Ze had geen geld en was nooit van plan geld te gaan betalen (anders kon je wel even langs de pinautomaat rijden, of langs een bekende of wat dan ook) en ze had natuurlijk ook niets bij haar waar haar naam op stond.
Die taxichauffeur was al de hele avond in de weer geweest met dronken kutvolk en taxichauffeur zijn is natuurlijk ook geen vetpot, dus hij knapte even. Probeer het niet goed te praten of wat dan ook, maar dit lijkt me geen onrealistisch scenario.
Of anders even met dr benen wijd. Nogmaals, jammer voor die chauffeur dat ze gelijk knock ging.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_118805162
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:59 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Zou kunnen.

Maar in het artikel staat "niet genoeg geld". Dus ik vraag mij af hoeveel. Was het 50 euro en had ze 39 euro bij zich? Of was het 50 en had ze helemaal niks mee?
pi_118805277
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Als je mijn post goed leest, dan lees je dat ik spreek over veel gespuis dat taxi rijdt! Daar moet wat aan worden gedaan. Ik deel dezelfde mening als jij dat het ook vaak genoeg goed gaat, maar je kunt er niet omheen dat relatief gezien er vaak wat mis gaat bij taxiritten. Waarschijnlijk vooral bij particuliere taxichauffeurs. Die komen niet aan een baan en gaan maar ritten rijden voor hun centen. Dan heb je inderdaad wat grotere kans dat je schorum aantrekt. Daar moeten strengere regels voor gaan gelden.
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:46 schreef Jellereppe het volgende:

[..] Gaat mij er meer om dat de taxisector verrot is en dit artikel op nu.nl maakt dat imago alleen maar nog zwarter.
Taxisector verrot. Daarmee veroordeel je de hele sector op basis van enkelen.

Hoe vaak gaat het relatief volgens jou mis bij taxiritten? Ik ben wel benieuwd welke grens je hanteert om een hele sector zwart te kunnen maken.
  zondag 4 november 2012 @ 14:08:25 #58
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_118805420
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 14:05 schreef Wokkel het volgende:

[..]

[..]

Taxisector verrot. Daarmee veroordeel je de hele sector op basis van enkelen.

Hoe vaak gaat het relatief volgens jou mis bij taxiritten? Ik ben wel benieuwd welke grens je hanteert om een hele sector zwart te kunnen maken.
Ik ben na al die posts van users van mening veranderd. Beschouw die post als niet verzonden. Ben nu genuanceerder geworden als je mijn laatste posts leest. Maar je hebt wel gelijk dat ik in die post de hele taxisector veroordeel. Daar zat ik fout. Waarom denk je dat ik dit topic open? Gewoon om de visie van mensen te lezen over dit 'incident' en of ik het bij het rechte eind heb. Daar leer je van.

Mijn nuance na aanleiding van dit topic is dat er relatief gezien veel mis gaat bij taxiritten in vergelijking met andere sectoren. Er moeten strengere regels komen om de mistanden tot een minimum te beperken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jellereppe op 04-11-2012 14:16:51 ]
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:30:01 #59
385100 Psychotomimetic
Always hallucinating.....
pi_118898595
Hij kon ook de deuren op slot doen en linea recta naar het politiebureau rijden. Mag zij is uitleggen waarom zij geen geld had. Als hij wordt gevonden dan kan hij erop rekenen dat hij geld aan haar moet betalen. :')
Bad trip or good trip, take me on the trip, and find out...
pi_118898788
Taxi chauffeurs.... Sneu klootjesvolk.... :r

Toen ik nog koerier was in Amsterdam kwam je die hufters dagelijks tegen... King of the road aso tuig... Altijd bumperkleven in mercedeshokken... Hopelijk wordt deze hufter gepakt en mogen wij hem bewusteloos slaan.... Kotsvolk
Dit account is niet meer in gebruik.
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:40:58 #61
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118899035
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:50 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Op basis van één incident, waarvan je de feiten niet kent, noem je de hele taxisector verrot?
_O-

één incident
  Trouwste user 2022 woensdag 7 november 2012 @ 15:05:34 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_118937149
Hij heeft haar ook bestolen las ik vanochtend.

Kan het artikel niet meer vinden.

Iemand ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_118937769
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:30 schreef Psychotomimetic het volgende:
Hij kon ook de deuren op slot doen en linea recta naar het politiebureau rijden. Mag zij is uitleggen waarom zij geen geld had. Als hij wordt gevonden dan kan hij erop rekenen dat hij geld aan haar moet betalen. :')
Dit dus. Dat er mensen zijn die dit goedpraten! Geweld gebruiken omdat iemand niet wilt of kan betalen is geen oplossing.
pi_118937797
Zijn ze uberhaupt langs een pinautomaat gereden?
pi_118937882
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Niet tot pulp, maar je mag je wel verdedigen volgens het Nederlands recht. Alleen je moet niet te ver gaan in je noodweer.
En dan meldt je je daarna netjes op het politiebureau en laat je iemand niet bewusteloos achter.
Echt, wat een reacties hier! :')
pi_118938260
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:09 schreef Meloewa het volgende:
Wauw waarom gaf ze niet haar goude ring of zo
Of op een andere manier in natura betalen.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2012 @ 16:51:25 #67
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118941763
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Doet de politie niks aan, been there done that. Mag je fijn onderling oplossen.
Risico van het vak. Als je als chauffeur meent het op te moeten lossen op deze wijze, moet je rap wat anders zoeken.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_118943339
Waarschijnlijk wilde ze niet betalen.
pi_118943390
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:34 schreef Chadi het volgende:
Waarschijnlijk wilde ze niet betalen.
Ook echt een reden om iemand bewusteloos te slaan en op een stoep te dumpen :')
pi_118943663
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:36 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ook echt een reden om iemand bewusteloos te slaan en op een stoep te dumpen :')
Voor zat mensen reden genoeg om je uit de taxi te trappen.
pi_118943828
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Voor zat mensen reden genoeg om je uit de taxi te trappen.
Ach, dat kan ook op een beschaafde manier.... daar hoef je mensen niet voor bewusteloos te slaan....
pi_118944182
En zij bleef natuurlijk ook heel braaf en beleefd met de chauffeur?

:')
pi_118944540
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft haar ook bestolen las ik vanochtend.

Kan het artikel niet meer vinden.

Iemand ?

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/893028

De taxichauffeur zou bezittingen van de vrouw hebben meegenomen, waardoor de politie het ook rekening houdt met een beroving met geweld.

Toch wel weer een meevaller dat hij haar niet misbruikt heeft ,nadat ze bewusteloos was ^O^

------------------------------------------------------------------
In de taxi:

Sofie en haar dochtertje zitten in een taxi. De taxi passeert toevallig door de rosse buurt.

Dochtertje: "Mama, wat zijn al die rode lampjes daar?"

Sofie: "Daar verkopen ze kerstverlichting."

Taxichauffeur: "Zeg toch gewoon de waarheid. Dat zijn hoeren. We zijn hier in de rosse buurt.

Dochtertje: "Mama, mama, kunnen hoeren ook kinderen krijgen?"

Sofie: "Ja hoor, waar denk je dat al die taxichauffeurs anders vandaan komen."
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  Trouwste user 2022 woensdag 7 november 2012 @ 18:14:54 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_118944580
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:13 schreef JerryLee het volgende:

[..]

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/893028

De taxichauffeur zou bezittingen van de vrouw hebben meegenomen, waardoor de politie het ook rekening houdt met een beroving met geweld.

Dank je wel :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_118944948
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ach, dat kan ook op een beschaafde manier.... daar hoef je mensen niet voor bewusteloos te slaan....
Tja, het blijft natuurlijk wel een taxichauffeur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')