die jaquote:Op maandag 5 november 2012 11:14 schreef JJH het volgende:
038 Reprezent, jwz.voor Pien, was dat diegene die je aan de kant kont schuiven en dan verder sliep?
17. Geboren op 1 oktober 1995. oud dus, maar stiekem hoop je dat ie eeuwig leeft hèquote:
Ik weet, leuk word het nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
17. Geboren op 1 oktober 1995. oud dus, maar stiekem hoop je dat ie eeuwig leeft hè
Ik voel me altijd zo lekker jong bij jou in de buurt.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 11:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo lekker jong bij jou in de buurt.
Vorige week, koffie ná de begrafenis, mijn zus aan de ene kant en Knetter aan de andere kant. Een de een meldde dat ik grijs begon te worden en de ander bevestigde dat vol enthousiasme.![]()
Sipquote:Op maandag 5 november 2012 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
17. Geboren op 1 oktober 1995. oud dus, maar stiekem hoop je dat ie eeuwig leeft hè
quote:Op maandag 5 november 2012 11:39 schreef littledrummergirl het volgende:
yeah twee uitnodigen voor sollicitatiegesprekken in mn voicemailbox
Fan-fucking-tastic.quote:Op maandag 5 november 2012 11:48 schreef Toekito het volgende:
Leuk he als je vriendin met je familie mee praat JJH....
met kinderen en jongeren, en goed op niveauquote:
Ah dus die ene moet het wordenquote:Op maandag 5 november 2012 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met kinderen en jongeren, en goed op niveau( althans.
een van de twee is goed op niveau.. de andere mbo niv3 )
die andere ken ik heel goedquote:Op maandag 5 november 2012 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah dus die ene moet het worden
Dat LDG dan onder haar niveau zou werken en meer kans maakt om in plaats van dat te doen waar ze zich voor heeft laten opleiden aan het wassen te worden gezet enzoquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 11:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo lekker jong bij jou in de buurt.
Vorige week, koffie ná de begrafenis, mijn zus aan de ene kant en Knetter aan de andere kant. Een de een meldde dat ik grijs begon te worden en de ander bevestigde dat vol enthousiasme.![]()
precies, dan moet ik dingen doen die ik niet kan omdat ik ze niet geleerd hebquote:Op maandag 5 november 2012 12:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat LDG dan onder haar niveau zou werken en meer kans maakt om in plaats van dat te doen waar ze zich voor heeft laten opleiden aan het wassen te worden gezet enzo
Je gaat dat zwaar vuurwerk waar toek vanmorgen over zat te ijlen uittesten?quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef Symphonic het volgende:
Zo, het lontje is aangestoken, nu wachten tot de boel knalt
Bordjesquote:
ja, ik steek gewoon een hele opleiding met korte lontjes in de fikquote:Op maandag 5 november 2012 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat dat zwaar vuurwerk waar toek vanmorgen over zat te ijlen uittesten?
Zonnuh grottuh vuurbal jonguh! BAM!quote:Op maandag 5 november 2012 12:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, ik steek gewoon een hele opleiding met korte lontjes in de fik
Creatief met planningen voor gevorderden?quote:Op maandag 5 november 2012 12:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, ik steek gewoon een hele opleiding met korte lontjes in de fik
Jep, 7n weken te laat aanleveren, dus volgende week geen roosterquote:Op maandag 5 november 2012 12:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Creatief met planningen voor gevorderden?
quote:Op maandag 5 november 2012 12:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jep, 7n weken te laat aanleveren, dus volgende week geen rooster
Ze zoeken het maar een keer uit. Niet weer over mijn rug
dat is het alquote:Op maandag 5 november 2012 12:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Dat gaat echt herrie worden dus
Tijd om rustig even te komen fok!ken dusquote:
Laat me raden: Je hebt NIET een string van 300 cijfers door de telefoon tegen een medewerker van de klantenservice lopen brullenquote:
Is er al gedreigd? Of dat nog niet?quote:
Whehehe type brulkikkerquote:Op maandag 5 november 2012 13:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn directeur een keer: Ik ben de directeur dus als je niet doet wat ik zeg dan hebben we een probleem
"Keemazzeldoeiquote:Op maandag 5 november 2012 13:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn directeur een keer: Ik ben de directeur dus als je niet doet wat ik zeg dan hebben we een probleem
nequote:Op maandag 5 november 2012 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat me raden: Je hebt NIET een string van 300 cijfers door de telefoon tegen een medewerker van de klantenservice lopen brullen
quote:
Inderdaadquote:
Vakantieambtenaarquote:
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |