Je gaat dat zwaar vuurwerk waar toek vanmorgen over zat te ijlen uittesten?quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef Symphonic het volgende:
Zo, het lontje is aangestoken, nu wachten tot de boel knalt
Bordjesquote:
ja, ik steek gewoon een hele opleiding met korte lontjes in de fikquote:Op maandag 5 november 2012 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat dat zwaar vuurwerk waar toek vanmorgen over zat te ijlen uittesten?
Zonnuh grottuh vuurbal jonguh! BAM!quote:Op maandag 5 november 2012 12:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, ik steek gewoon een hele opleiding met korte lontjes in de fik
Creatief met planningen voor gevorderden?quote:Op maandag 5 november 2012 12:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, ik steek gewoon een hele opleiding met korte lontjes in de fik
Jep, 7n weken te laat aanleveren, dus volgende week geen roosterquote:Op maandag 5 november 2012 12:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Creatief met planningen voor gevorderden?
quote:Op maandag 5 november 2012 12:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jep, 7n weken te laat aanleveren, dus volgende week geen rooster
Ze zoeken het maar een keer uit. Niet weer over mijn rug
dat is het alquote:Op maandag 5 november 2012 12:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Dat gaat echt herrie worden dus
Tijd om rustig even te komen fok!ken dusquote:
Laat me raden: Je hebt NIET een string van 300 cijfers door de telefoon tegen een medewerker van de klantenservice lopen brullenquote:
Is er al gedreigd? Of dat nog niet?quote:
Whehehe type brulkikkerquote:Op maandag 5 november 2012 13:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn directeur een keer: Ik ben de directeur dus als je niet doet wat ik zeg dan hebben we een probleem
"Keemazzeldoeiquote:Op maandag 5 november 2012 13:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn directeur een keer: Ik ben de directeur dus als je niet doet wat ik zeg dan hebben we een probleem
nequote:Op maandag 5 november 2012 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat me raden: Je hebt NIET een string van 300 cijfers door de telefoon tegen een medewerker van de klantenservice lopen brullen
quote:
Inderdaadquote:
Vakantieambtenaarquote:
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |