nakken met een zoon die altijdwil helpen maar geen geduld heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 11:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Lui bakken ftw.
Ik heb een recept om in 2 minuten werk een boterkoek te maken, ook ideaal
Hier juist niet. Het gaat mij erom dat L lekker kan kliederen. Hoe ze vervolgens uit de oven komen zal me worst wezen.quote:Op zondag 4 november 2012 11:59 schreef As1981 het volgende:
[..]
nakken met een zoon die altijdwil helpen maar geen geduld heeft.
En het gaat tenslotte om het eindresultaat....
W is ze meestal al vergeten tegen de tijd dat ze klaar zijn. Het bakken is veel leukerquote:Op zondag 4 november 2012 12:27 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hier juist niet. Het gaat mij erom dat L lekker kan kliederen. Hoe ze vervolgens uit de oven komen zal me worst wezen.
quote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Nijna het volgende:
Is het wat geworden Spring? of vooral plezier?.
Het is dan nog wel geen 16.00u, maar een cup a soupje gaat er best in...
ik heb gisteren koekjes gebakken, vanmorgen hamkaascroissantjes en vanavond lasagne.quote:Op zondag 4 november 2012 14:43 schreef PureEvil het volgende:
't is schijnbaar echt 'bakweer'Ik en zoonlief hebben vanochtend ook cakejes gebakken
Goed, hè? Ze vindt m prachtig!quote:
hahahaha en dat heeft de kalkoen overleefd? wat gaaf als je dat durft of kan!quote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef -Spring het volgende:
[..]
Goed, hè? Ze vindt m prachtig!
Je haantje, Lady.Doet me aan mn moeder denken. Die heeft toen ze nog thuis woonde eens een kalkoen gered die in de sloot was gevallen door m mond op 'mond'-beademing te geven.
Hij kwam weer bij idd.quote:Op zondag 4 november 2012 19:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahahaha en dat heeft de kalkoen overleefd? wat gaaf als je dat durft of kan!
ik heb een keer een verdronken kip uit mijn vijvertje gevist. wat voelde ik me schuldig. ik heb er nu gaas over liggen. dat overkomt me echt niet nog een keer.quote:
het is een pak koopmans dacht ikquote:Op zondag 4 november 2012 18:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb gisteren koekjes gebakken, vanmorgen hamkaascroissantjes en vanavond lasagne.
bar, heb je een recept voor die appel vanillecake? het klinkt wel lekker en ik heb ik nog een bak appels liggen.
wat een hoosweer vanmiddag zeg. ik vond een doorweekt haantje in mijn tuin vanmiddag, die heb ik lekker drooggefohnt en in zijn nachthok gezet bij de rest die verstandiger was en niet buiten was gaan lopen.
Je kan wel hetzelfde wegen, maar toch slanker zijn? Spieren zijn zwaarder dan vet? Ben je weer aan het lopen?quote:Op maandag 5 november 2012 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn kast is echt bedroevend.Nadeel van afvallen. Nu weer terug waar ik 2 jaar geleden was, maar ik wil nog verder dus ook weer niet te veel kopen etc. etc.
Maar goed, twee jurkjes voor nog geen 30 euro kan je je ook weer geen buil aan vallen. 1e is een L dus sws zit die wrsch mooier als er nog een paar kilo'tjes af gaan.
Het suffe is, ik weeg nu hetzelfde als twee maanden geleden en dingen die ik toen wel droeg vind ik nu niet meer staan.![]()
Maar soms he... Wordt het wel een beetje van je verwacht. En opzich vind ik het ook wel heel knap staan hoor...quote:
Ik voldoe altijd heel graag niet aan verwachtingen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar soms he... Wordt het wel een beetje van je verwacht.
Oh maar ik ben geen typische vrouwmens om mee te shoppen hoor... J vindt het juist erg fijn als ik mee ga...quote:Op maandag 5 november 2012 13:39 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik voldoe altijd heel graag niet aan verwachtingen.
Sowieso samen kleren kopen met je vrouwdinges... No thanks. Twee keer per jaar H&M leegbestellen, thuis passen, driekwart terugsturen en we kunnen weer ff.
Uhuh.quote:Op maandag 5 november 2012 13:42 schreef Ticootje het volgende:
J vindt het juist erg fijn als ik mee ga...
Whehe... het is echt...quote:
Neuh, Ikea is ons ding ook niet zo... Soms is het noodzakelijk...quote:Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, vast! Ik vind het ook altijd dolletjes om naar de IKEA te gaan. Heus!
Jonguh het internet is niet voor niets uitgevonden!quote:Op maandag 5 november 2012 13:46 schreef Joene het volgende:
Nah , J , serieus Tico kan vrij snel winkelen geen uren rekjes rauzen!
Oh maar een dag kleding shoppen doe ik niet aan , 1 , 2 winkels en dan snel ff wat anders anders ga ik kapot!quote:Op maandag 5 november 2012 13:46 schreef Luigi het volgende:
Ik zeg altijd als je zo nodig de hele kleding wil gaan 'shoppen' dan neem je maar een homo.
Nou... Daarom heb ik J dus... Die voldoet prima... Alleen een kast gevalletje.quote:Op maandag 5 november 2012 13:46 schreef Luigi het volgende:
Ik zeg altijd als je zo nodig de hele kleding wil gaan 'shoppen' dan neem je maar een homo.
Online kleding shoppen heb ik het nog niet zo mee geloof ik.quote:Op maandag 5 november 2012 13:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jonguh het internet is niet voor niets uitgevonden!
Wat ik zeg, standaard 2x per jaar bij de H&M zo'n megadoos laten komen met wat spijkerbroeken, truien en shirts en shit, op het gemakkie thuis passen ipv zo'n rukwinkel met rukmensen en rukpersoneel (quote:Op maandag 5 november 2012 13:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Online kleding shoppen heb ik het nog niet zo mee geloof ik.
Ja kan, ik ga gewoon 1 a 2 keer per jaar , een kledingwinkel in op een niet zaterdag.quote:Op maandag 5 november 2012 13:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat ik zeg, standaard 2x per jaar bij de H&M zo'n megadoos laten komen met wat spijkerbroeken, truien en shirts en shit, op het gemakkie thuis passen ipv zo'n rukwinkel met rukmensen en rukpersoneel () en wat niet naar je zin is stuur je terug.
Of een andere winkel als H&M je ding niet is.
Zo ongeveer doe ik het ook. Ik gooi z'n oude kleding weg en leg er nieuwe voor in de plaats. Vaak ziet hij het niet eensquote:Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga gewoon zonder. Winkel in, dit dit en dit. Weer naar huis en klaar. En dan mag hij als beloning niet zeiken over bloemetjes aan de binnenkant van z'n manchet
Gelukkig komen de Ketsdagen er weer aan J.quote:Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef Luigi het volgende:
Maar goed. Ik heb gewoon een afkeer jegens mensen. Misschien helpt dat ook niet.
daar kan ik me echt niets bij voorstellenquote:Op maandag 5 november 2012 13:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo ongeveer doe ik het ook. Ik gooi z'n oude kleding weg en leg er nieuwe voor in de plaats. Vaak ziet hij het niet eens
en dit juist weer welquote:Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef Luigi het volgende:
Maar goed. Ik heb gewoon een afkeer jegens mensen. Misschien helpt dat ook niet.
quote:Op maandag 5 november 2012 13:56 schreef lily het volgende:
Ik haat winkelen, afschuwelijk!
Leve het internet![]()
en pakken, overhemdendie draagt mijn wederhelft godzijdank niet
hij zoekt zijn kleding trouwens altijd zelf uit, daar hoef ik gelukkig niets voor te doen
Godnondeju breek me de bek niet open. Mijn 'tel hier af naar 2 januari' topic in FEE is al een doorslaand succes.quote:Op maandag 5 november 2012 13:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig komen de Ketsdagen er weer aan J.
Hij loopt vaak in z'n werktenue en 's avonds heeftie zn joggingbroek aan. De keren dat we op verjaardag of visite gaan zijn niet zeldzaam, maar is ook niet elke week ofzo. Het duurt vaak ff voordat hij weer een graai tussen de goede kleren doetquote:Op maandag 5 november 2012 13:56 schreef lily het volgende:
[..]
daar kan ik me echt niets bij voorstellen
Hij haat winkelen en heeft er geen tijd voor. Ik weet zijn smaak, maten en neem het makkelijk ff mee als ik er langs kom. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 5 november 2012 13:59 schreef Luigi het volgende:
Als mijn vrouw m'n kleren zou kopen zou ik ook gaan vragen wanneer ze m'n boeken kaft ofzo..
J, het zal me werkelijk aan mn anus oxideren wie mn kleding kooptquote:Op maandag 5 november 2012 13:59 schreef Luigi het volgende:
Als mijn vrouw m'n kleren zou kopen zou ik ook gaan vragen wanneer ze m'n boeken kaft ofzo..
Haha, ja, lijkt me toch ook wel dat mannen dat prima zelf moeten kunnen. Hij koopt ook geen kleren voor mij, moet ik ook zelf doen (wordt weer hoog tijd, trouwens, loop momenteel in versleten spul).quote:Op maandag 5 november 2012 13:59 schreef Luigi het volgende:
Ja, dat is dan ook wel makkelijk. Ik haat ook winkelen, dus ik zou dat niet snel doen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij haat winkelen en heeft er geen tijd voor. Ik weet zijn smaak, maten en neem het makkelijk ff mee als ik er langs kom. Ik zie het probleem niet.
Leuk! Maar, wat doe je eronder? een legging ofzo? Ik ben echt een leek wat dat betreftquote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
H&M heeft 50% korting op een aantal artikelen, dus ik heb twee jurkjes besteld voor samen 27 euro.
(1304 geeft nog eens 5 euro korting, scheelt mooi de verzendkosten)
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K40%2004925%2006101%2066%201282%2011.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
en
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2004446%2013101%2062%200439%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dan denk ik dat je alleen bij het afrekenen nodig bentquote:Op maandag 5 november 2012 14:06 schreef Luigi het volgende:
Ik heb wel zaterdag een winterjas voor de kleine (zelfs samen mét de kleine) gekocht! Op zaterdagmiddag! In een drukke (want kermis) stad!!
Wij een winkel in, ik wijs een jas aan (roze, dus altijd goed), zij zegt 'ja die is wel leuk', ff passen en goedkeuren en afrekenen. We stonden in 10 minuten weer buiten.. Dat lukt vast niet meer als ze 15 is.
.
dit.quote:Op maandag 5 november 2012 14:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij haat winkelen en heeft er geen tijd voor. Ik weet zijn smaak, maten en neem het makkelijk ff mee als ik er langs kom. Ik zie het probleem niet.
H&M vind ik zeker weten echt niet leuk voor mannen... Ja een trui ofzo... Maar de spijkerbroeken zitten niet mooi, de shirtjes zijn beetje te goedkope kwaliteit voor hoevaak ze hier de was in gaan... De draagvorm is er erg snel uit zeg maar.quote:Op maandag 5 november 2012 13:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat ik zeg, standaard 2x per jaar bij de H&M zo'n megadoos laten komen met wat spijkerbroeken, truien en shirts en shit, op het gemakkie thuis passen ipv zo'n rukwinkel met rukmensen en rukpersoneel () en wat niet naar je zin is stuur je terug.
Of een andere winkel als H&M je ding niet is.
quote:
Of je die software mag uitschakelen? Vraag het je baas?quote:
Nee, dat FOK je dwingt om een abo te nemen!?quote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of je die software mag uitschakelen? Vraag het je baas?
Ze dwingen je nergens toe..quote:Op maandag 5 november 2012 14:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, dat FOK je dwingt om een abo te nemen!?
Daar ben ik het wel mee eens ja..quote:Op maandag 5 november 2012 14:49 schreef -Spring het volgende:
N koopt altijd zn eigen kleding. En pakken vind ik vies. Worden over het algemeen véél te weinig gewassen/gestoomd. Bleg.
Die zou je nog in de wasmachine kunnen doen...quote:
Dat zoú kunnen ja.quote:Op maandag 5 november 2012 14:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die zou je nog in de wasmachine kunnen doen...
Dat deed ik altijd! En dan meteen ophangen, tegen het kreuken... Dan ruikt het meteen weer lekker in huis ook. <3quote:
Eens. Dekbedden zijn ook goor.quote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef Ticootje het volgende:
Het zou voor mij een reden zijn dat als ik ooit een nieuwe wasmachine koop dat ik een 7 of een 8 kilo trommel wil.. Dan kan ik de dekbedden wassen.. Heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |