nakken met een zoon die altijdwil helpen maar geen geduld heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 11:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Lui bakken ftw.
Ik heb een recept om in 2 minuten werk een boterkoek te maken, ook ideaal
Hier juist niet. Het gaat mij erom dat L lekker kan kliederen. Hoe ze vervolgens uit de oven komen zal me worst wezen.quote:Op zondag 4 november 2012 11:59 schreef As1981 het volgende:
[..]
nakken met een zoon die altijdwil helpen maar geen geduld heeft.
En het gaat tenslotte om het eindresultaat....
W is ze meestal al vergeten tegen de tijd dat ze klaar zijn. Het bakken is veel leukerquote:Op zondag 4 november 2012 12:27 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hier juist niet. Het gaat mij erom dat L lekker kan kliederen. Hoe ze vervolgens uit de oven komen zal me worst wezen.
quote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Nijna het volgende:
Is het wat geworden Spring? of vooral plezier?.
Het is dan nog wel geen 16.00u, maar een cup a soupje gaat er best in...
ik heb gisteren koekjes gebakken, vanmorgen hamkaascroissantjes en vanavond lasagne.quote:Op zondag 4 november 2012 14:43 schreef PureEvil het volgende:
't is schijnbaar echt 'bakweer'Ik en zoonlief hebben vanochtend ook cakejes gebakken
Goed, hè? Ze vindt m prachtig!quote:
hahahaha en dat heeft de kalkoen overleefd? wat gaaf als je dat durft of kan!quote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef -Spring het volgende:
[..]
Goed, hè? Ze vindt m prachtig!
Je haantje, Lady.Doet me aan mn moeder denken. Die heeft toen ze nog thuis woonde eens een kalkoen gered die in de sloot was gevallen door m mond op 'mond'-beademing te geven.
Hij kwam weer bij idd.quote:Op zondag 4 november 2012 19:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahahaha en dat heeft de kalkoen overleefd? wat gaaf als je dat durft of kan!
ik heb een keer een verdronken kip uit mijn vijvertje gevist. wat voelde ik me schuldig. ik heb er nu gaas over liggen. dat overkomt me echt niet nog een keer.quote:
het is een pak koopmans dacht ikquote:Op zondag 4 november 2012 18:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb gisteren koekjes gebakken, vanmorgen hamkaascroissantjes en vanavond lasagne.
bar, heb je een recept voor die appel vanillecake? het klinkt wel lekker en ik heb ik nog een bak appels liggen.
wat een hoosweer vanmiddag zeg. ik vond een doorweekt haantje in mijn tuin vanmiddag, die heb ik lekker drooggefohnt en in zijn nachthok gezet bij de rest die verstandiger was en niet buiten was gaan lopen.
Je kan wel hetzelfde wegen, maar toch slanker zijn? Spieren zijn zwaarder dan vet? Ben je weer aan het lopen?quote:Op maandag 5 november 2012 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn kast is echt bedroevend.Nadeel van afvallen. Nu weer terug waar ik 2 jaar geleden was, maar ik wil nog verder dus ook weer niet te veel kopen etc. etc.
Maar goed, twee jurkjes voor nog geen 30 euro kan je je ook weer geen buil aan vallen. 1e is een L dus sws zit die wrsch mooier als er nog een paar kilo'tjes af gaan.
Het suffe is, ik weeg nu hetzelfde als twee maanden geleden en dingen die ik toen wel droeg vind ik nu niet meer staan.![]()
Maar soms he... Wordt het wel een beetje van je verwacht. En opzich vind ik het ook wel heel knap staan hoor...quote:
Ik voldoe altijd heel graag niet aan verwachtingen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar soms he... Wordt het wel een beetje van je verwacht.
Oh maar ik ben geen typische vrouwmens om mee te shoppen hoor... J vindt het juist erg fijn als ik mee ga...quote:Op maandag 5 november 2012 13:39 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik voldoe altijd heel graag niet aan verwachtingen.
Sowieso samen kleren kopen met je vrouwdinges... No thanks. Twee keer per jaar H&M leegbestellen, thuis passen, driekwart terugsturen en we kunnen weer ff.
Uhuh.quote:Op maandag 5 november 2012 13:42 schreef Ticootje het volgende:
J vindt het juist erg fijn als ik mee ga...
Whehe... het is echt...quote:
Neuh, Ikea is ons ding ook niet zo... Soms is het noodzakelijk...quote:Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, vast! Ik vind het ook altijd dolletjes om naar de IKEA te gaan. Heus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |