of een combinatie van beiden?quote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit. Zoals je al zei, hij zal wel de deur van de plee tegen hem aan hebben gegooid. Dat is genoeg 'disrespect' voor Hari om door het lint te gaan. Of dat het een maatje van Van de Berg is.
Het word steeds mooier hierquote:Op zondag 4 november 2012 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
of een combinatie van beiden?
maatje van van de Berg komt de skybox binnen, Badr zijn hari's gaan gelijk recht overeind staan en als later de deur per ongeluk verkeerd opengaat barst de bom direct
Klinkt vrij plausibel.quote:Op zondag 4 november 2012 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
of een combinatie van beiden?
maatje van van de Berg komt de skybox binnen, Badr zijn hari's gaan gelijk recht overeind staan en als later de deur per ongeluk verkeerd opengaat barst de bom direct
Leuk tochquote:Op zondag 4 november 2012 19:19 schreef sp3c het volgende:
mwoch, jij bent niet de enige die mag speculeren zonder feiten natuurlijk
Kijk maar naar die blauwe plekken, die krijg je echt niet van een tik met de vlakke hand als je geen alcohol in je bloed hebt.quote:
zijn hari's gingen recht overeind staan!quote:Op zondag 4 november 2012 19:24 schreef Gert het volgende:
Dat pikorde ding vind ik wel plausibel. Rijke stinkerd komt de skybox binnen, stelt zich wel aan Estelle voor maar negeert Badr. Staat daar met zijn aangeschoten kop te doen alsof die skybox van hem is.
Badr vindt dat respectloos en hij is toch al opgefokt (zoals wel vaker wanneer hij uitgaat). En wellicht is er ook coke gebruikt, door Badr en/of zijn matties. Badr kan één ding heel goed en dat vindt hij ook erg fijn om te doen: iemand slopen. Koentje is de verkeerde man op de verkeerde plaats en wordt invalide getrapt door een paar mannen waaronder Badr zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
En met alcohol op wel?quote:Op zondag 4 november 2012 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kijk maar naar die blauwe plekken, die krijg je echt niet van een tik met de vlakke hand als je geen alcohol in je bloed hebt.
(kick)boksers die corrigerende tikjes uitdelen met de vlakke hand .....quote:Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is niet plausibeler dat er geslagen is met een vuist?
quote:Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn hari's gingen recht overeind staan!HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo, dan ben je er maar van verlost."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op zondag 4 november 2012 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
(kick)boksers die corrigerende tikjes uitdelen met de vlakke hand .....
Uitgelegd lijkt mequote:Op zondag 4 november 2012 19:29 schreef Gert het volgende:
Zou Badr zelf met de term "corrigerende tik" zijn gekomen of is hem dat in de mond gelegd?
quote:Op zondag 4 november 2012 19:28 schreef Gert het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo, dan ben je er maar van verlost.
Ja echt. En door de alcohol komt die klap dan opeens tien keer zo hard aan.quote:Op zondag 4 november 2012 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
(kick)boksers die corrigerende tikjes uitdelen met de vlakke hand .....
Minder hard qua gevoel. Wat dat betreft heb ik een scheef gevoel wat Koen betreft, als iemand je voet eraf trapt mag ik hopen dat je dat weet. Dat weet hij niet, drank en drugsquote:Op zondag 4 november 2012 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja echt. En door de alcohol komt die klap dan opeens tien keer zo hard aan.
Neh, neh, ik meen 't, een (kick)bokser slaat met z'n vuist, dat is zeg maar "second nature" Badr zou eerst moeten nadenken hoe ie met een open hand zou moeten slaan en dan is gewoon niet z'n sterkste kant, nadenken!quote:
Estelle heeft de eerste klap uitgedeeld. Zo'n lekkere petsquote:Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, neh, ik meen 't, een (kick)bokser slaat met z'n vuist, dat is zeg maar "second nature" Badr zou eerst moeten nadenken hoe ie met een open hand zou moeten slaan en dan is gewoon niet z'n sterkste kant, nadenken!
Een beetje vent slaat ook niet met de vlakke hand.quote:Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, neh, ik meen 't, een (kick)bokser slaat met z'n vuist, dat is zeg maar "second nature" Badr zou eerst moeten nadenken hoe ie met een open hand zou moeten slaan en dan is gewoon niet z'n sterkste kant, nadenken!
Zeker, ik heb eerder in deze reeks beweerd dat Estelle eigenlijk de dader is en dat Badr haar alleen probeert te beschermen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Estelle heeft de eerste klap uitgedeeld. Zo'n lekkere pets
shock eerderquote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Minder hard qua gevoel. Wat dat betreft heb ik een scheef gevoel wat Koen betreft, als iemand je voet eraf trapt mag ik hopen dat je dat weet. Dat weet hij niet, drank en drugs
tijdens de sex trekt ze ook keihard aan zijn hari's!quote:Op zondag 4 november 2012 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, ik heb eerder in deze reeks beweerd dat Estelle eigenlijk de dader is en dat Badr haar alleen probeert te beschermen.![]()
Had ik al gezegd dat Estelle, Badr slaat en dat hij daar ontzettend verdrietig van wordt
Ze wil eigenlijk aan iets anders trekken maar grijpt steeds mis...quote:Op zondag 4 november 2012 19:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
tijdens de sex trekt ze ook keihard aan zijn hari's!
en niet die op zijn hoofd ... das heel frustrerend en vernederend voor die arme jongen
De eerste klap kan geen schok veroorzaken. De rest wel ja. De oorzaak kan ook geen shockerend iets geweest zijn toch?quote:
als je been er half afligt is de kans groot dat je er last van krijgtquote:Op zondag 4 november 2012 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De eerste klap kan geen schok veroorzaken. De rest wel ja. De oorzaak kan ook geen shockerend iets geweest zijn toch?
Dat maakt het ook zo vernederend voor hemquote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ze wil eigenlijk aan iets anders trekken maar grijpt steeds mis...
Bullshit. Ben vorig jaar overvallen door twee gasten incl klappen met boksbeugels. Gebeurde in een paar seconden en pal erna wist ik ook niet meer hoe of wat. Later weer wel.quote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Minder hard qua gevoel. Wat dat betreft heb ik een scheef gevoel wat Koen betreft, als iemand je voet eraf trapt mag ik hopen dat je dat weet. Dat weet hij niet, drank en drugs
ik durf het wel maar ik weet niet of dat zo verstandig/gezond isquote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat maakt het ook zo vernederend voor hem![]()
Wie durft voor Badr te gaan staan en dit verhaal te herhalen ... en dan bedoel ik zonder tralies ertussen
Heb je ervaringquote:Op zondag 4 november 2012 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je been er half afligt is de kans groot dat je er last van krijgt
dan merk je dus idd pas hoe ernstig het is als je naar beneden kijkt ... hoef je echt geen drank en drugs voor te gebruiken
Kom, kom, wat kan je gebeuren, hooguit een corrigerend tikjequote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik durf het wel maar ik weet niet of dat zo verstandig/gezond is
Was dat in een ringgevecht of een straatgevecht?quote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je ervaringIk wel trouwens. Maar dat was een arm die er bij bungelde. En ik was zo alert van dat,dat ik hoopte dat ik out was gegaan.
Was je ook lamquote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bullshit. Ben vorig jaar overvallen door twee gasten incl klappen met boksbeugels. Gebeurde in een paar seconden en pal erna wist ik ook niet meer hoe of wat. Later weer wel.
Beetje.quote:
jaquote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je ervaringIk wel trouwens. Maar dat was een arm die er bij bungelde. En ik was zo alert van dat,dat ik hoopte dat ik out was gegaan.
Oorlog natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Was dat in een ringgevecht of een straatgevecht?
misschien eerst vaststellen waar zijn zone eindigt, daarbuiten durf ik het welquote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom, kom, wat kan je gebeuren, hooguit een corrigerend tikje
Foute landing met een parachutequote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Was dat in een ringgevecht of een straatgevecht?
Ik bedoel uiteraard een bron dat de dokter heeft gezegd dat Everink straalbezopen was.quote:Op zondag 4 november 2012 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kijk maar naar die blauwe plekken, die krijg je echt niet van een tik met de vlakke hand als je geen alcohol in je bloed hebt.
Hoho, niet de feiten van Ws in twijfel trekken he?quote:Op zondag 4 november 2012 19:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard een bron dat de dokter heeft gezegd dat Everink straalbezopen was.
Djokja!quote:
Oh god straks komt Yvonne nog in dit topicquote:
We wachten nog op een bron van je over die dokter die iets beweerd zou hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 19:59 schreef Soury het volgende:
Laten we vrijdag maar afwachten, dat lijkt me beter
Die zit tegenwoordig fulltime in Turkije.quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god straks komt Yvonne nog in dit topic
Die zit in de kroegquote:Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
We wachten nog op een bron van je over die dokter die iets beweerd zou hebben.
De eerste Hollandse para'squote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Djokja!
Normandie sprongen natuurlijk geen Hollanders
Die heeft ook boven Normandië gesprongen?quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god straks komt Yvonne nog in dit topic
quote:Op zondag 4 november 2012 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heeft ook boven Normandië gesprongen?
ze heeft er wel de leeftijd voor!quote:Op zondag 4 november 2012 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heeft ook boven Normandië gesprongen?
quote:Op zondag 4 november 2012 20:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze heeft er wel de leeftijd voor!
* sp3c runs away
1949quote:Op zondag 4 november 2012 20:12 schreef Jian het volgende:
[..]![]()
Soury is lang niet zo oud, dat Dokja klopt dus wel, dat was veel recenter, volgens mij zo'n vier of vijf jaar na het einde van de 2e wereldoorlog
Operatie Kraai, kundig en strak uitgevoerd, mijn borst zwelt een beetje van trots en ik neurie zachtjes het Wilhelmusquote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef sp3c het volgende:
19 december, 1948 dus
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Kraai
stukje geschiedenis omdat er geen NWS is atm
quote:Op zondag 4 november 2012 20:24 schreef sp3c het volgende:
die excessennota ging ook nergens over
er is 1 corrigerende tik uitgedeeld met de vlakke hand, op zich fout maar meer fouts is er niet gebeurt tijdens die oorlog ... die indonesiers waren gewoon dronken en aan de drugs
bron:quote:, zo zou Everink ook een deel van zijn enkel kunnen hebben bezeerd doordat hij achter de deurpost van de skybox is blijven hangen.
Godver zegquote:Op zondag 4 november 2012 20:26 schreef Jian het volgende:
Mannen, uit alle delen van het Rijk. Kleurlingen en blanken. Zij zijn de stoottroepen van de lucht, voor geen kleintje vervaard. Zwaar dreunt het monotone geronk van de tientallen Pratt & Whitney's, Pret en Whiskey’s doorgaans genoemd. De „Dakota's" vliegen nu in formatie. Kleven zowat aan elkaar. De jongens kauwen voortdurend. Hun gedachten zijn elders. De generaal is bij hen; in de lucht. Hij zit in een North American „Mitchell" van de Militaire Luchtvaart. Het schitterende Javaanse bergland glijdt gelaten onder hen door. De natuur is overweldigend, majestueus, schijnbaar vol pais en vreê. Ja, hier nog wel, maar een eind verderop? Daar is van rust niet veel sprake. De bewolking wordt minder; het zicht nog beter dan zoeven. Ze naderen Republikeins gebied, het regent. Een ogenblik nog... Plotseling overstemt de microfoon het geraas der motoren. „Gereedmaken voor springen". Ze staan op, het is 6.43 uur. Een laatste blik op de riemen van de parachute. De zaak zit stevig.
6.44 uur; de eerste „Dak" vliegt over de rand van het vliegveld van Djokja... Het laatste commando, De eerste para- troeper springt in de gapende ruimte, onmiddellijk gevolgd door anderen. Zo gauw mogelijk aansluiten Dat is beter en houdt de troep bij elkaar. De lucht boven het veld gelijkt op een onheuse wereld. Sneeuwval in Indonesië. Als machtige sneeuwvlokken dwarrelen ze naar beneden.
Mooi en Soury was erbij, zucht, één van de mannen
nu word hij helemaal mooi!quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens de advocaat van Badr Hari zou Koentje zijn halve been eraf liggen omdat hij
die bezeerd heeft achter een deurpost
[..]
bron:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-onbetrouwbaar-42769
Nog effe en Koen zijn giecheltje ligt in elkaar omdat hij zelf tegen de deur van de plee is gelopen
Hij heeft dus gewoon zijn enkel bezeerdquote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu word hij helemaal mooi!
we hebben het toch niet over een paar blauwe plekken na een avondje doorzakken
De link alleen al, ik hoefde het niet ééns te lezenquote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu word hij helemaal mooi!
we hebben het toch niet over een paar blauwe plekken na een avondje doorzakken
Nee jij zuigt gewoon de feitjes uit je duim, dan hoef je ook niks te lezenquote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
De link alleen al, ik hoefde het niet ééns te lezen
Waarschijnlijk niet eens gebroken, hooguit een ietsje verzwikt ....quote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij heeft dus gewoon zijn enkel bezeerd![]()
jullie overdrijven de boel
Precies !quote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet eens gebroken, hooguit een ietsje verzwikt ....
Ik denk dat Badr een stalker was en Koen kreeg wat hij verdiendequote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee jij zuigt gewoon de feitjes uit je duim, dan hoef je ook niks te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |