quote:
Hey! Dat zegt niks hè!quote:Op zondag 4 november 2012 10:18 schreef Suikertante het volgende:
Keshet postte een half uur geleden nog de kortingscode van Sensitest in het streepjestopic. Dus vermoedelijk nog geen persweeën
Geloof 37 weken. Of was het 36? Nu twijfel ik.quote:Op zondag 4 november 2012 10:23 schreef Hooiwagen het volgende:
Vanaf wanneer gaat die meldplicht in?
Oeh mannen met nesteldrang!quote:Op zondag 4 november 2012 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. heeft net beneden gepoetst, is nu dozen oud papier aan het wegbrengen, gaat nog wat extra boodschappen doen... Volgens mij heeft er iemand extreme nesteldrang
Herkenbare agendaquote:Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef klumsy het volgende:
Ow ben helemaal blij met de nieuwe kleur op de muur in de kinderkamer
straks nog een 2e laag en dan is het klaar... De naam in mdf letters is ook al besteld, dus zodra die
binnen zijn gaan we die schilderen
Roze wolk is hier best wel aanwezig, niet zo erg als de vorige keer, maar meer dan ik zalf had verwacht
Komende week ook weer een druk ziekenhuis weekje, dinsdag glucose test, woensdag de uitslag, cervixlengte meting, groei echo en gesprek met gyn en dan donderdag een injectie halen...
Maargoed alles voor onze kleine meid
Ah, dus misschien toch voorwerk?quote:Op zondag 4 november 2012 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, volgens mij wil t niet meer xD Net samen met M. (en onze katten) een dutje van twee uur lang gedaan en nu is t alleen maar rommelig nog... Troll belly!
Desalniettemin goed spannend!! Straks voor het echiequote:Op zondag 4 november 2012 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, volgens mij wil t niet meer xD Net samen met M. (en onze katten) een dutje van twee uur lang gedaan en nu is t alleen maar rommelig nog... Troll belly!
quote:Op zondag 4 november 2012 17:13 schreef Incantrix het volgende:
Oh god ja, de kinderwagendie heeft een lekke band die nog geplakt moet worden, goeie! Weer wat voor op het lijstje
Richtlijnenquote:Op zondag 4 november 2012 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie boxen eigenlijk allemaal de spijlen volgens de richtlijnen? Mijn oude box is heel mooi, dus die wou ik eigenlijk meenemen, maar de spijlen staan dus ca 9 cm uit elkaar...
Ik heb er destijds niet naar gekeken, maar vlgs mij mogen die dingen al jaren niet verkocht worden als ze niet de spijlen op een bepaalde breedte hebben staan dus die is gewoon veilig hoor vlgs mij.quote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Richtlijnen![]()
Omg, ik kruip maar weer onder mijn steen, whehe
Ik heb de onze overgenomen van BE, zal wel goed zijn toch?
Ja dat weet ik dus nietquote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Richtlijnen![]()
Omg, ik kruip maar weer onder mijn steen, whehe
Ik heb de onze overgenomen van BE, zal wel goed zijn toch?
Jah, ik denk het ook hoor, ik herinner me ook geen significant verschil met de box die we met Stef haddenquote:Op zondag 4 november 2012 17:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb er destijds niet naar gekeken, maar vlgs mij mogen die dingen al jaren niet verkocht worden als ze niet de spijlen op een bepaalde breedte hebben staan dus die is gewoon veilig hoor vlgs mij.
Blokken om een box hoog te zetten?quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik moet die blokken nog opzoeken om de box hoog te zetten. Wil zo lang mogelijk wachten met dat ding in de kamer te zetten. Zo vol gelijk weer.
Lastig wel jaquote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet
Ik heb zelf ook in dat ding gelegen, alleenstaande moeder dus vast ook wel eens een tijdje zonder toezicht... maarja die richtlijnen zijn er natuurlijk ook voor een reden
Keuzestress...![]()
Want het is niet dat nieuwere boxen duur zijn op marktplaatsmaar mijn oude heeft bloemetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco, voorwerk voelt prut maar misschien doet et wat![]()
En die blokken: je kunt een box meestal in 2 of 3 standen zetten, en sommige boxen hebben dat met een blokken systeem.
Wij gebruiken de kinderwagen nog voor Nathan, moet alleen even een duozitje bijgekocht worden, een loopplankje vind ik te link met mijn peuter.
Nu jullie het over wiegen hebben: de mijne komt als het goed is komende wek ergensWel eerst op zolder, maar heej, dan hebben we hem in huis, en ik ga hem echt niet voor januari neerzetten, eerst lekker fröbelen in de badkamer en in de peuterkamer, komt daarna de baby wel. In mijn planning past het allemaal
![]()
Ohhhhquote:Op zondag 4 november 2012 17:20 schreef ohnee het volgende:
Duur? Mijne was 15,- en soms worden ze gratis aangeboden. (oke hier niet meer in nieuwstaat maar jammer dan. als de kleine erin speelt en zoonlief aan de tralies hangt zal er nog wel meer beschadigen.. )
@ coco: Ja om ze op de hoge stand te zetten. (halverwege de box dus) de lage stand is bedoelt voor babies die zitten/staan ipv liggen. Anders til je je een breuk als je een liggende baby van de bodem moet lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat kon je ook alweer doen om katten uit de box te houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mss helpt het als er eentje knalt
Ik zit nog in de inspiratie-fase qua voorbereiding. Morgen gaan we op vakantie, als ik terug kom ben ik bijna 19 weken, dan gaan we zo langzaam aan eens beginnen aan het kamertje. Heb inmiddels al wel veel leuke ideeën opgedaan dus best zin om te beginnen![]()
Toen Seb geboren was piste onze kat steeds in de box. Zo ranzigquote:Op zondag 4 november 2012 18:20 schreef ohnee het volgende:
Das wel fijn dat je weet dat je maar tot week 41 moet coco ^^.
En dat van die ballonnen hielp hier ook niet. Ik moest een laken erover gooien om ze weg te houden. Nu blijven ze er meestal uit wonderbaarlijk. Hopen dat dat zo blijft.
Ik had de vorige keer het Ikea ledikantje bij ons op de kamer gezet. Alleen bleek meneer er niet warm genoeg in te blijven (te groot) dus toen in de kinderwagen bak. Helaas is die van de stokke dus echt wat te klein. Nu heb ik een rieten reiswiegje erbij.quote:Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef Ticootje het volgende:
Doe wat je zelf het fijnst vindt voelen. Je kunt ook beginnen met de wandelwagen/ reiswieg op je kamer. Als je het toch heel fijn vindt kun je toch altijd een cosleeper maken. De bedjes van Ikea die goedkope kun je goed als cosleeper gebruiken.
Owww bah! Das echt heel vies zeg! Jammer dat ze ook is weggelopen... Die was het er heel duidelijk niet mee eens....quote:Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Toen Seb geboren was piste onze kat steeds in de box. Zo ranziglukte maar niet om haar eruit te houden. Uiteindelijk
is ze na 4 maanden weggelopen. Nooit meer terug gezien.
Hij heeft maanden krap gelegen, die dacht ruimte eindelijk!!quote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef ohnee het volgende:
Hier lag meneer met 3 weken op zn eigen kamer. Hij bleef maar huilen en ik was zo moe dat ik m op zn eigen kamer legde.. sindsdien geen kik meer gegeven als hij moest slapen.. bleek nou: hij sliep met de armen wijd en de wieg was te smal daarvoor... Die wilde echt niet krap liggen
Volgens mij nog niet. Of ik heb haar ook gemist.quote:Op zondag 4 november 2012 21:11 schreef Kyara het volgende:
Heeft Ophelia zich zelf eigenlijk al gemeld?
Onze dikke levert meestal wel leuke plaatjes opquote:
Haha, zou fijn zijn, maar ik denk het echt nietquote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef papillion het volgende:
Let maar op wat je zegt coco, voordat je het weet is dit wel het echt werk en heb je voor middernacht nog een kleintje in je handen.
Ik heb wel een lekker warme kruik in mijn rug/op mijn buik, en heb niet het idee dat dat de kramp zelf verzacht. Tis wel gewoon chill, maar dat is weer wat andersquote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef pessie het volgende:
Coco, wat ook nog wel wordt geadviseerd door vk's, althans 2 jaar geleden, is een paracetamol nemen, lekker douchen en naar bed gaan. blijf je het dan houden dan is de kans groot dat je vrij snel mama wordt.
Hoop maar dat mijn water niet breekt in bed. Lijkt me zo vervelend wakker wordenquote:Op zondag 4 november 2012 21:55 schreef papillion het volgende:
Het kan in ieder geval niet tegenvallen dat je het vandaag niet meer verwacht. Hopelijk zelfs gewoon nog lekker slapen vannacht, eventueel zoals pessie zegt, en dan morgen vroeg gewoon wakker worden voor het echte werk, en dan alles snel en soepel afronden.
Be careful what you wish forquote:Op zondag 4 november 2012 21:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoop maar dat mijn water niet breekt in bed. Lijkt me zo vervelend wakker worden
Dat geeft niets hoor, dan hoor je knak, spring je uit bed en kledder je vervolgens de grond onder in plaats van je bedquote:Op zondag 4 november 2012 21:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoop maar dat mijn water niet breekt in bed. Lijkt me zo vervelend wakker worden
Nou exact dit dusquote:Op maandag 5 november 2012 00:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat geeft niets hoor, dan hoor je knak, spring je uit bed en kledder je vervolgens de grond onder in plaats van je bed
En in je halve paniekactie omg omg omg volgens is het vruchtwaterrrrrrr!!!1einsz! neem je dan ook op je ronde richting de wc de halve woonkamer/gang/keuken (want je moest en zou een maatbeker om het op te vangen) en badkamer mee. Heerlijk, dat vruchtwater![]()
Ik vind er niks aan. Stomme weeënquote:Op maandag 5 november 2012 03:32 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou exact dit dus
Coco, ben heel benieuwd hoe het is!! Lang leve nachtvoedingen, dan krijg je nog eens iets mee
Namentopicquote:Op maandag 5 november 2012 07:33 schreef Mangostine het volgende:
Ik ben niet nieuwsgierig ofzo, maar waar vind ik die namen dan?
oopsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel succes Coco!![]()
![]()
A grand adventure has begun.
quote:Op maandag 5 november 2012 08:25 schreef Keshet het volgende:
Groot nieuws!
Hendrikje is vannachtInderdaad groot nieuws Keshet! Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel succes Coco!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 08:25 schreef Keshet het volgende:
Groot nieuws!
Hendrikje is vannachtjoehoeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel succes Coco!![]()
![]()
ti amo più di ieri ma meno di domani
Niemand had gezegd dat je het leuk ging vinden he,quote:Op maandag 5 november 2012 08:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx iedereen! Het gaat hier 'erger', maar wel beter.
Kon vannacht de weeën echt niet opvangen. En toen we terug kwamen uit het zhuis voelde ik me heel klein en heel verloren... "dit kan ik nooit" Moest er zelfs van huilen.
Maar.... volgens mij was het voor een groot deel vermoeidheid. Vannacht wat uurtjes kunnen doezelen. De weeën en pijn zijn erger, maar ik kan het veel beter opvangen nu.
Vind het nog altijd niet leuk ofzo :p Maar dit hou ik nog wel een tijdje vol.
Ga zo weer in bed liggen met mijn kruikje en man. Had nu even toilet break
psst 9 cm hoorquote:Op maandag 5 november 2012 08:40 schreef Poezebeest het volgende:
Coco; succes! Hopelijk gaan de volgende 10 cm wat sneller. Succes
Keshet; wat een geweldige mijlpaal!
Net t z'huis gebeld en de echo gepland voor over 3,5 week. Spannend hoor!
quote:Op maandag 5 november 2012 08:44 schreef becky27 het volgende:
Keshet, wat goed. Hoe fijn is dat zeg.
Coco, succes!
Hier ook alles oke, weer aan het werknog 2 weken nog 2 weken nog 2 weken.....
Nog een verlate welkom in het topic trouwensquote:Op maandag 5 november 2012 08:48 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Max. ontsluiting is toch 11 cm?
Note to myself, 10-1=9....
Ik ook niet. Lijkt het bij jou ook nog zo lang 2 weken?quote:
Owja, 1600 gram is wel een tikje aan de kleine kant. Liever wat meer spek erop.quote:Op maandag 5 november 2012 08:55 schreef becky27 het volgende:
Ik hoef ook niet meer zwanger te zijn hoor..... laat die baby maar komen (alleen moet ze wat zwaarder zijn dan 1600 gram ;-) )
Die twee weken zullen wel tergend langzaam voorbij schuiven... ben altijd woensdags vrij en werk nu op vrijdag thuis. Dus het kan wel snel gaan maar het is nu nog niet eens 09.00 uur
of 42quote:Op maandag 5 november 2012 08:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Owja, 1600 gram is wel een tikje aan de kleine kant. Liever wat meer spek erop.
Kennisje van me is onlangs bevallen, 4 weken te vroeg, maar kind woog evengoed meer dan 3500gr. Vond ik netjes! Aan de andere kant moet je er niet aan denken wat een reus ze had moeten baren als ze de 40 weken vol had gemaakt...
Ja zeg, ruilen dan maar? Ik heb toch liever weeen dan zeurende collega's. Voor dat eerste krijg je een baby terugquote:
Baby is idd wel leuk jaquote:Op maandag 5 november 2012 09:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja zeg, ruilen dan maar? Ik heb toch liever weeen dan zeurende collega's. Voor dat eerste krijg je een baby terug, voor dat laatste alleen gezeik
13+3quote:
De laatste twee weken vond ik echt een hel. Sterktequote:Op maandag 5 november 2012 08:44 schreef becky27 het volgende:
Keshet, wat goed. Hoe fijn is dat zeg.
Coco, succes!
Hier ook alles oke, weer aan het werknog 2 weken nog 2 weken nog 2 weken.....
Herkenbaarquote:Op maandag 5 november 2012 09:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Suiker: Saar en Tom. Hoef je niet meer te zoeken
Tis nu wel 'goed' te doen ja. Heb mezelf kunnen herpakken met wat uurtjes slaap/doezelen. Doet wel vies pijn, maar kan het nu wel hebben. Wat Cath zegt: hoofd en lijf werken beter samen.
Heb wel ongelooflijke lektettenDie zien het wel zitten denk ik
En nu ineens zitten de steken/krampen in mijn anus ipv rug, lijkt t wel. Lekker dan
Wat posten betreft: zal dadelijk wel minder worden. Nu is t nog afleiding ook.
Ik heb hartje gehoord met 10 weken, dus dat kanquote:Op maandag 5 november 2012 09:13 schreef Shandaly het volgende:
[..]
13+3
Go go Coco!
En nu moeten we haasten voor het zwembad! Babynieuws hier als we terug komen?
Wat raarquote:Op maandag 5 november 2012 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
Toen ik voor de termijnecho ging wilde de echografist het hartje niet laten horen. Hij zei dat door het dopplerapparaat de temperatuur gemiddeld zo'n 1,5 graad steeg en dat het niet bekend was of daar risico's aan waren verbonden, dus deed ie het liever niet![]()
Nu dus ruim 14 weken en hartje nog niet gehoord.
Ik vind het sowieso raar dat er zoveel tegenstrijdigheid is tussen verschillende verloskundigen en echografisten onderling. Alsof iedereen maar wat doet... mijn vertrouwen in de mensen en hun deskundigheid wordt er niet bepaald groter door.quote:Op maandag 5 november 2012 09:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat raarHet is nou niet of je uren met dat apparaat gaat zitten luisteren. Lijkt me echt pure onzin dat van die paar minuten het vruchtwater op zou warmen.
Pfff wat een horkquote:Op maandag 5 november 2012 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat er zoveel tegenstrijdigheid is tussen verschillende verloskundigen en echografisten onderling. Alsof iedereen maar wat doet... mijn vertrouwen in de mensen en hun deskundigheid wordt er niet bepaald groter door.
Deze echografist was overigens ook huisarts. Leuke vent, maar toen hij zei: "ik zie het hartje niet... maar het beweegt, dus het zal wel goed zijn" bij de termijnecho kon ik hem wel wurgen. Wil sowieso niet meer bij hem dus. Raar gedoe allemaal!
Was bij mij in het zhs ook zoquote:Op maandag 5 november 2012 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
Toen ik voor de termijnecho ging wilde de echografist het hartje niet laten horen. Hij zei dat door het dopplerapparaat de temperatuur gemiddeld zo'n 1,5 graad steeg en dat het niet bekend was of daar risico's aan waren verbonden, dus deed ie het liever niet![]()
Nu dus ruim 14 weken en hartje nog niet gehoord.
Ok, nou ben blij dat iemand het bevestigt! Komt het al een stuk geloofwaardiger over. Huisarts/echografist had het idd ook over muizen geloof ik. Nouja, ik zag mn kind spartelen en heb het hartje zien kloppen dus ik vond het allang prima na die hartverzakking die hij me gaf.quote:Op maandag 5 november 2012 09:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Was bij mij in het zhs ook zo. Ze lieten het 2 sec horen met 8w 4d omdat ik niet wist dat ik zwanger was, lang verhaal, maar daarna pas na 20 weken weer vanwege bovenstaand verhaal. Schijnt bij muizen getest te zijn en de muizenbaby'tjes hielden afwijkingen over of overleden zelfs dat zei de gyn iigWel lieten ze het hartje altijd zien.
Ja, ik weet er verder ook het fijne niet van af hoor. Ik bedoel, ik kreeg daar d.m.v. een paar sec een hartje te horen te horen dat ik zwanger was i.p.v. kunstmatig in de overgang dus ik was nogal in schokquote:Op maandag 5 november 2012 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ok, nou ben blij dat iemand het bevestigt! Komt het al een stuk geloofwaardiger over. Huisarts/echografist had het idd ook over muizen geloof ik. Nouja, ik zag mn kind spartelen en heb het hartje zien kloppen dus ik vond het allang prima na die hartverzakking die hij me gaf.
Mijn verloskundige is er bepaald niet enthousiast over... Die heeft gewoon botweg gezegd, doe maar niet.quote:Op maandag 5 november 2012 10:47 schreef .Sparkling. het volgende:
Keshet, Hendrikje al 37 weken in je buik
Coco, zet hem op!! Spannend
Hier heb ik het hartje 1 keer gehoord bij die echo die ik kreeg wegens buikkrampen. Maar heel kort en toen zei ze dat ze dat zo min mogelijk doen omdat het niet prettig is voor de baby. Verdere uitleg kreeg ik niet maar ik was al lang blij even te horen dat alles het deed!
Hoe zit het dan met die apparaten voor thuis? Ik heb er eentje en tot nu toe nog niets gevonden natuurlijk. Maar daar verschillen de meningen ook nogal over. Ik las dat die veel minder krachtig zijn dan die bij de VK maar anderen zeggen weer dat je het niet moet gebruiken.
bij mij idd ookquote:Op maandag 5 november 2012 10:53 schreef Estrys het volgende:
Ze luisteren bij ons bij iedere controle even naar het hartje. Volgens mij doet ze dat hier vanaf de tweede controle met 16 weken.
Hier ook. Zomaar een paar seconden.quote:Op maandag 5 november 2012 10:53 schreef Estrys het volgende:
Ze luisteren bij ons bij iedere controle even naar het hartje. Volgens mij doet ze dat hier vanaf de tweede controle met 16 weken.
Dank jequote:Op maandag 5 november 2012 10:39 schreef Kyara het volgende:
Keshetwat goed! Meldplicht! En Liza ook!
Envoor Cathmar... jij bent mijn held!
![]()
Kerstmarktjesquote:Op maandag 5 november 2012 12:37 schreef Kyara het volgende:
Veel plezier L0t!
Lekker om naar uit te kijken Tico. Waar gaan jullie naar toe?
Ow leuk, dat gaan wij begin volgende maand doenquote:Op maandag 5 november 2012 12:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kerstmarktjes![]()
Duitsland!!!
En we hebben een missie, namelijk kerstkaarten kopen
LOL, nou, die kerstkaarten zou moeten lukken. Wel lekker knus, die kerststemmingquote:Op maandag 5 november 2012 12:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kerstmarktjes![]()
Duitsland!!!
En we hebben een missie, namelijk kerstkaarten kopen
Ja... En verder gewoon ketsen..quote:Op maandag 5 november 2012 13:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
LOL, nou, die kerstkaarten zou moeten lukken. Wel lekker knus, die kerststemming
Hier ook geen kerstafspraken... Kom ik best goed onderuit vind ik..quote:Op maandag 5 november 2012 13:10 schreef Estrys het volgende:
Wij gaan voorlopig nergens heen. Ik moet er ook niet aan denken om nog over een kerstmarkt te slenteren.![]()
De eerste kerstafspraak is wel weer binnen trouwens. En ik had me nog zo voorgenomen om in bed te blijven. Maar ja, toch een familiedingetje op eerste kerstdag. Gelukkig hier twee straten verderop. Meer afspraken ga ik echt echt echt niet maken. note to self.
Dat dus... Ik vind kerstsfeer echt heel fijn... Boom in huis, ruikt lekker... Kaarsjes aan... Film en bank hangen met lekkers...quote:Op maandag 5 november 2012 13:16 schreef Spirit82 het volgende:
Kerst... mn ouders kwamen gisteren ook alweer met de vraag wat we eerste kerstdag gingen doen. Ik vind kerst heerlijk hoor, de sfeer, de kerstboom, de films op tv... maar al die verplichtingen en gemaakte gezelligheid, dat hoeft van mij echt niet
Ik denk dat ik 1 avond prik voor mensen om bij ons langs te komen als ze dat willen om dat lekker met zijn allen te eten (en dan wel wat IK lekker vind, en niet de standaard smakeloze gourmet) en als mensen niet willen komen of andere plannen hebben dan lekker niet. En voorderest ga ik helemaal niks plannen. Ze zakken er maar lekker in dit jaarquote:Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat dus... Ik vind kerstsfeer echt heel fijn... Boom in huis, ruikt lekker... Kaarsjes aan... Film en bank hangen met lekkers...
Maar dan verplicht familie af, in je netste kleding, waar je je niet helemaal fijn in voelt met de gourmet.. Niet naar huis kunnen als je eigenlijk geen zin meer hebt.. Veel mensen om je heen... Nee dat sla ik echt liever over.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat kon je ook alweer doen om katten uit de box te houden?Hier werkt aluminiumfolie like a charm, ballonnen vinden ze veel te leuk om mee te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef Spirit82 het volgende:
taal ander onderwerp, maar ik moest gisteren zo vreselijk lachen om vriend. De buren 2 huizen verderop hebben een paal met ooievaarsnest voor de deur gezet. Dus ik tegen vriend "heeej kijk nou!" Vriend (bloedserieus): "Nou ik denk niet dat daar echt een ooievaar op gaat zitten hoor"
Ik herken de pijn wel, maar ik ben niet hoogzwanger. Mn nek en rug ter hoogte van daar zitten compleet vast, wat ook heerlijk doortrekt in je hoofd en om de paar dagen een enorme hoofdpijnaanval als gevolg heeft. Leuk manquote:Op maandag 5 november 2012 14:51 schreef OooLizaooO het volgende:
En bij deze ook: 37-weken-meld!![]()
En eindelijk bijgelezen. Maar mijn zwangerschaps-app zei: alles wordt weker, ook je hersenen, dus ik geef daar maar lekker aan toe!
Wel een jompel voor nieuwe zwangeren en ophelia voor de baby en coco voor hopelijk-is-zij/hij-er-nu-snel!
Eerste dagje officieel verlof en moet zo meteen al m'n kleuter gaan ophalen (en dan is het grootste (lees: rustigste) deel van de dag meteen voorbij). Zo gaat je dag wel snel! Hopelijk volgende dagen wat rustiger en dan ook wat meer tijd om te posten.
Hier is eigenlijk op een weekje erg veel vooruit gegaan: parken/wieg/bedjes geïnstalleerd. Kinderwagen opgehaald en in elkaar geknutseld (en ben er helemaal gek op). Maxi cosi staat klaar voor moest het toch een ziekenhuisbevalling worden. Kaartjes definitief goedgekeurd (eigen ontwerp dat paar keer heen en weer gegaan is naar de drukker). Vandaag de tollen en de koekjesvormpjes voor het "doopsuiker" gehaald, praktische zaken geregeld met ziekenfonds/hospitalisatieverzekering, ... productief, maar ook best wel vermoeiend. Ga kleuter oppikken met de tram ipv met de fiets zoals deze ochtend.
Ow en 'raar' kwaaltje: ik heb sinds een paar dagen héél erge rugpijn maar op een -voor zwanger te zijn- bizarre plaats: tussen m'n schouderbladen.
Herkenbaar?
Wow even ego/dagboekpost
een positielegging/panty zit een apart buikgedeelte in. Zoals bij een positiebroek.quote:Op maandag 5 november 2012 15:21 schreef Spirit82 het volgende:
Wat is het verschil tussen een positielegging/panty en gewoon een heule grote legging?
En misschien nog stommer: ik merk al mn ondergoed te strak gaat zitten. Ben nu katoenen hipsters in een grotere maat aan het inslaan, maar wat is jullie voorkeur? Ik vind het idee van een megaonderbroek over je buik heen trekken zo oncharmant...
Ja die van de basic collectie zitten lekker! Wel wat aan de lange kant voor mij. Ik ga met kerstmis echt geen speciale kleren aan doen. Gewoon een stretchjurkje, zoals ik nu ook dagelijks draag. Ik heb namelijk geen zwangerschapsbroeken.quote:Op maandag 5 november 2012 15:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb bij de prenatal fijne leggings vandaan.
Ik draag mn eigen ondergoed nog... Ik heb van dat mega rekbare ondergoed van hema zeg maar.quote:Op maandag 5 november 2012 15:21 schreef Spirit82 het volgende:
Wat is het verschil tussen een positielegging/panty en gewoon een heule grote legging?
En misschien nog stommer: ik merk al mn ondergoed te strak gaat zitten. Ben nu katoenen hipsters in een grotere maat aan het inslaan, maar wat is jullie voorkeur? Ik vind het idee van een megaonderbroek over je buik heen trekken zo oncharmant...
Ik moet bijna huilen als ik google op positie ondergoed... enge dingen met pijpjes die je tot aan je borsten moet ophijsen. Je zult maar supernodig naar het toilet moeten (zoals zeg maar... altijd) en dan door alle kledinglagen in de war rakenquote:Op maandag 5 november 2012 15:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik draag mn eigen ondergoed nog... Ik heb van dat mega rekbare ondergoed van hema zeg maar.
Die ja... Onwijs niet charmant... Maar voor gewoon door de weeks prima spul.. Mn mooie ondergoed heb ik wel even opzij gelegd, dat wil ik niet verpesten door uitrekken enzo.quote:Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef Estrys het volgende:
ik draag ook nog mijn eigen onderbroek. Strings van de Hema.
Afschrikkersquote:Op maandag 5 november 2012 15:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet bijna huilen als ik google op positie ondergoed... enge dingen met pijpjes die je tot aan je borsten moet ophijsen. Je zult maar supernodig naar het toilet moeten (zoals zeg maar... altijd) en dan door alle kledinglagen in de war rakenOm nog maar te zwijgen over het feit dat ik twijfel of vriend hem ooit nog omhoog krijgt bij het aanzicht
The horrorquote:Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Afschrikkers
Ik zou ermee in bed gaan liggen, samen met mn charmante meegroei bh en skisokken...
Joh ik ben al 100 jaar getrouwd. Ik doe er in ieder geval deze maanden geen moeite voor. En anders alleen in april hequote:Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die ja... Onwijs niet charmant... Maar voor gewoon door de weeks prima spul.. Mn mooie ondergoed heb ik wel even opzij gelegd, dat wil ik niet verpesten door uitrekken enzo.
Ja zeg, wij zitten nog in het verliefdheidsstadium... ik wil op zijn minst nog pretenderen dat ik aantrekkelijk kan zijn. Hoewel het raar is hoeveel oncharmante dingen je ineens krijgt als je zwanger bentquote:Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Joh ik ben al 100 jaar getrouwd. Ik doe er in ieder geval deze maanden geen moeite voor. En anders alleen in april he![]()
J boeit het geen kont waar ik in loop, zolang het maar snel uit kan... Vandaag draag ik mooi mn snoopyonderbroek. Yeah!quote:Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Joh ik ben al 100 jaar getrouwd. Ik doe er in ieder geval deze maanden geen moeite voor. En anders alleen in april he![]()
Scheren op de tast daaronder...quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja zeg, wij zitten nog in het verliefdheidsstadium... ik wil op zijn minst nog pretenderen dat ik aantrekkelijk kan zijn. Hoewel het raar is hoeveel oncharmante dingen je ineens krijgt als je zwanger bent
OWJAAAA, ik ben een speurtocht begonnen naar katoenen hipsters, maar die krengen verkopen ze niet zoveel meer, maar ben helemaal vergeten bij de H&M te checken!! Dank voor deze onbedoelde reminderquote:Op maandag 5 november 2012 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J boeit het geen kont waar ik in loop, zolang het maar snel uit kan... Vandaag draag ik mooi mn snoopyonderbroek. Yeah!
quote:Op maandag 5 november 2012 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Scheren op de tast daaronder...![]()
Dingen die opzwellen enzo... Stomme grote buik, plopnavel... Ik heb me wel eens aantrekkelijker gevoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op maandag 5 november 2012 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Oh, ja dat ook... Buikhaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, nog maar 10 weken...I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Zonder ondergoed?quote:Op maandag 5 november 2012 15:40 schreef Estrys het volgende:
Ik zeg al, zodra ik met verlof ben en ik ben de hele dag thuis dan ga ik lekker in mijn huiskloffie wonen.
Krijgen jouw kinderen daar geen complex van?quote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen huiskloffie... Meestal loop ik dan gewoon in mn onderbroek...
Mn trainingsbroeken zitten niet zo lekker meer, en ik ga geen zwangerschapsdingen aanschaffen.
nee met mijn eigen strings. Maar die draag ik normaal ook doordeweeks. Gewone zwarte strings 3 voor 3 euro bij de hema.quote:
Nou zo erg is mn kont ook weer nietquote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Krijgen jouw kinderen daar geen complex van?
Ik bedoel meer dat ik het vreselijk vond om mijn ouders naakt dan wel in ondergoed mee te krijgen... die mental pictures achtervolgen je je leven lang vanaf een bepaalde leeftijdquote:Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou zo erg is mn kont ook weer nietDank je....
Meestal liggen de kinderen dan op bedDus die krijgen dat beeld niet mee...
Ik loop ook gewoon naakt van de badkamer naar de slaapkamer en zo terwijl mijn kind rondloopt. Bij ons ging echt niet de deur op slot vroeger. In je onderbroek rondlopen kan best, en wat is het verschil met zwemkleding? wat een onzinquote:Op maandag 5 november 2012 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik het vreselijk vond om mijn ouders naakt dan wel in ondergoed mee te krijgen... die mental pictures achtervolgen je je leven lang vanaf een bepaalde leeftijd
Echt?quote:Op maandag 5 november 2012 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik het vreselijk vond om mijn ouders naakt dan wel in ondergoed mee te krijgen... die mental pictures achtervolgen je je leven lang vanaf een bepaalde leeftijd
Ja en met Seb samen in bad ga ik ook. of hij gaat met papa. En dan gaat Seb piemels vergelijken.quote:Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb niet eens een deur in de badkamer zeg maar en ik douche eigenlijk heel vaak met de meiden samen enzo...
Mannen, dat zit er gewoon ingebakken...quote:Op maandag 5 november 2012 15:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja en met Seb samen in bad ga ik ook. of hij gaat met papa. En dan gaat Seb piemels vergelijken.
Jen is nog geen 5... Ik denk dat het trauma meevalt.quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien ben ik gewoon preuts dan![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk vanaf een jaar of 10 ofzo als je een beetje meer op jezelf wordt als kind zijnde.
Dan nog, ging bij ons de deur niet op slot. Ik heb geen trauma. Durf zelfs naar de sauna te gaan joh waar mensen van mijn ouders leeftijd rondlopen, gewoon naaktquote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien ben ik gewoon preuts dan![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk vanaf een jaar of 10 ofzo als je een beetje meer op jezelf wordt als kind zijnde.
Ja nou he ik douche in de sportschool! Zo, beat dat...quote:Op maandag 5 november 2012 15:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan nog, ging bij ons de deur niet op slot. Ik heb geen trauma. Durf zelfs naar de sauna te gaan joh waar mensen van mijn ouders leeftijd rondlopen, gewoon naakt
Tempting...quote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja nou he ik douche in de sportschool! Zo, beat dat...
Als de kinderen oud genoeg zijn ben ik zelfs in staat ze mee te nemen.. Ik denk dat het inderdaad een manier van opvoeden is... Naakt zijn is gewoon heel normaal...quote:Op maandag 5 november 2012 15:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan nog, ging bij ons de deur niet op slot. Ik heb geen trauma. Durf zelfs naar de sauna te gaan joh waar mensen van mijn ouders leeftijd rondlopen, gewoon naakt
Eensch... Soms zouden ze burkini's verplicht moeten stellen, maar ik val niet onder die categorie nog... Dat komt nog wel.quote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Kyara het volgende:
Nou, ik vind de aanblik van sommige lijven in het zwembad al ronduit onsmakelijk.
Nou durf ik al helemaal niet meer te gaan zwemmenquote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Kyara het volgende:
Nou, ik vind de aanblik van sommige lijven in het zwembad al ronduit onsmakelijk.
andere kant op kijken en zoveel mogelijk lichamelijk contact proberen te vermijden *ril*quote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou durf ik al helemaal niet meer te gaan zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |