quote:
Hey! Dat zegt niks hè!quote:Op zondag 4 november 2012 10:18 schreef Suikertante het volgende:
Keshet postte een half uur geleden nog de kortingscode van Sensitest in het streepjestopic. Dus vermoedelijk nog geen persweeën
Geloof 37 weken. Of was het 36? Nu twijfel ik.quote:Op zondag 4 november 2012 10:23 schreef Hooiwagen het volgende:
Vanaf wanneer gaat die meldplicht in?
Oeh mannen met nesteldrang!quote:Op zondag 4 november 2012 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. heeft net beneden gepoetst, is nu dozen oud papier aan het wegbrengen, gaat nog wat extra boodschappen doen... Volgens mij heeft er iemand extreme nesteldrang
Herkenbare agendaquote:Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef klumsy het volgende:
Ow ben helemaal blij met de nieuwe kleur op de muur in de kinderkamer
straks nog een 2e laag en dan is het klaar... De naam in mdf letters is ook al besteld, dus zodra die
binnen zijn gaan we die schilderen
Roze wolk is hier best wel aanwezig, niet zo erg als de vorige keer, maar meer dan ik zalf had verwacht
Komende week ook weer een druk ziekenhuis weekje, dinsdag glucose test, woensdag de uitslag, cervixlengte meting, groei echo en gesprek met gyn en dan donderdag een injectie halen...
Maargoed alles voor onze kleine meid
Ah, dus misschien toch voorwerk?quote:Op zondag 4 november 2012 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, volgens mij wil t niet meer xD Net samen met M. (en onze katten) een dutje van twee uur lang gedaan en nu is t alleen maar rommelig nog... Troll belly!
Desalniettemin goed spannend!! Straks voor het echiequote:Op zondag 4 november 2012 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, volgens mij wil t niet meer xD Net samen met M. (en onze katten) een dutje van twee uur lang gedaan en nu is t alleen maar rommelig nog... Troll belly!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |